Mossingene diskuterer hvem de kan hente fra FFK!
http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=2404&PN=1
West, Bertelsen, Brenne, Bjørkøy, McDonald, Hoås, Piroja, Enerly, Kvisvik vil de ha alle sammen!!!
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Se her:
http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=2404&PN=1
West, Bertelsen, Brenne, Bjørkøy, McDonald, Hoås, Piroja, Enerly, Kvisvik vil de ha alle sammen!!!
Mange usympatiske folk på det forumet.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Hvor skal de få pengene fra forresten ? Forsberg ?
Hadde vel vært morro om moss hadde rykket rett opp da, og at ffk slo LSK til helga og unngikk kvallik.
La oss satse på total østfoldominans..
Hvis FFK rykker ned bør ikke en spiller selges, har døm spelt oss ned får dem jaggu spelle oss opp igjen også.
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
jeg tror tabellen blir slik:
11: FFK
12:Molde
13:Ålesund
14:glimt
1 divisjon:
1. Stabæk
2.Sandefjord
3. Moss
4.Pors
Eller hva sier dere andre?
Moss ligger 5 poeng foran 4 plassen som jeg ikke husker hvem er i øyblikket... Men for å være ærlig hadde det vært morro med Moss i Tippeligaen, sammen MED FFK så klart :)
Hva syntes dere om Holtan da? som har ringt hit og spurt om han kan spille her, og fikk svaret NEI... Hmmmmm... jaja håper vi klarer oss :)
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Unner IKKE Moss opprykk i år.
Og det er vel ikke altfor lenge siden moss slet med å betale lønn til de spillerne de har. Hvis forsberg begynner å kjøpe ffk-spillere til moss, er begeret fullt. Da skal jeg ut å sabotere den traktor-jævelen hans...
Opprinnelig postet av Olavesen
Jeg unna Moss nedrykk til 2.div i fjor. Nå skjedde desverre ikke det.
Unner IKKE Moss opprykk i år.
Og det er vel ikke altfor lenge siden moss slet med å betale lønn til de spillerne de har. Hvis forsberg begynner å kjøpe ffk-spillere til moss, er begeret fullt. Da skal jeg ut å sabotere den traktor-jævelen hans...
Han fikk ikke den traktoren jo.
Opprinnelig postet av SirLion
Hva syntes dere om Holtan da? som har ringt hit og spurt om han kan spille her, og fikk svaret NEI... Hmmmmm... jaja håper vi klarer oss :)
Hvor har du dette fra ?
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
det står på hjemme sia til kråkevingen!! på forumet der, de fleste vill ha enerly eller Hoås og regner med at det blir lett å få dem dit når ffk rykker ned(ikke at jeg tror det azza)!!! MOSS røkkær ikke opp og FFK røkkær ikke ned!!!!!!!!!!!
ekte ffk supporter;)
jaja. jeg tror ikke det er særriøst , men er nok ikke sikker på om moss rykker opp i år! håper hvertfall ikke det.
hvis FFK må spille kvalik mot moss så lurer jæ på hvordan det går. FFK taper mot moss hver gang dem møtes:( men hvis det blir de to lagene i kvaliken tror jæ nok FFK e såpass skjerpa at døm slår Moss!!! gleder meg hvertfalll til Lillestrøm kampen
ekte ffk supporter;)
Mossing til jeg dør!
MOSS FOTBALLKLUBB - ØSTFOLDS STOLTHET
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Mossing til jeg dør!
MOSS FOTBALLKLUBB - ØSTFOLDS STOLTHET
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914