Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK- LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 okt 05, 19:56
Åff!!! Dette blir spennende!!!!

West med skudd i stolpen,og et lag som faktisk presset Lillestrøm!
Har trua på poeng borte mot formsvake Start nå....

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 okt 05, 20:03
Det har jeg også, hørtes ut til at gutta var veldig gode i 2 omgang.. Vi vinner i kristiansand!!! Heia

_Anette_

Knøttespiller
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 39

Lagt til: 23 okt 05, 20:25
Ja, dette her blir sinnsykt spennende. Gleder meg helt sinnsykt til kampen om en uke

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 23 okt 05, 21:00
børs.....:


lund hansen   4   usikker og utydelig i spillet kampen igjennom, tabbe på lsk målet, en suveren redning i 2omg som gir han 4 istedenfor 3på børsen. 


czwartek  5  gjør en god arbeidsinnsats, kommer sjeldent til dødlinja, men får slått endel innleg alikevel, bra fart.


bora   5   småslurvete til å begynne med, spiller seg opp, takler og rensker unna


piiroja  6  utrolig god på hodet!!dog også slurv fra hans side ikveld som trekker litt ned.


bertelsen  7  suveren kamp av bertil!meget god i 1omg, men hadde et par farlige pasninger i eget forsvar også.


bjørkøy  8   fantastisk bra kjøp!!!MOM!!la han spille sentralt!vi trenger løpskapasiteten hans mot strømstad og hæstad i siste kamp.løper EKSTREMT mye idag!var overalt, tatt over "brenne" rollen. spiller bra fotball også.


brenne  4  har dessverre ikke formen inne, løper langt mindre idag igjen som sist mot molde og sliter med å bli nok involvert, noen sugende taklinger og kloke pasninger.


ramberg  4  gjør en OK 1omg, men sliter med å komme opp i motspillerne, noen sløve pasningsvalg også.


kvisvik   7  vil virkelig ikke rykke ned!makan til jobbing kampen igjennom!samt glimrende pasninger på flanken.


enerly  5  holder bra på ballen i 1omg, vinner overraskende mange dueller, blir sliten utover i kampen.


hoås  8  det beste han har prestert på stadion!forøvrig noengang i FFK drakta, vinner masse dueller, spiller teknisk og leken fotball. NYYYYDELIGE finter og herlig goa!!


west 6   fortjener det for innsatsen, skaper liv og røre, nær scoring 2ganger.


wiig 5 positivt inhop, VIL mye og får endel ballvinninger. god med ball i bena, sliter da heller med avleveringene, blir fort stresset.

benken   7  bra bytter på riktig tidspunkt, både wiig og west markerer seg positivt.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 okt 05, 21:03
Enig i det meste bateman, unntaket er Brenne som jeg ikke synes er så svak du skal ha det til, selvom vi har sett han bedre......

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 23 okt 05, 21:04
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Enig i det meste bateman, unntaket er Brenne som jeg ikke synes er så svak du skal ha det til, selvom vi har sett han bedre......



må nevnes at det er en sterk 4er, spiller seg opp i 2omg.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 23 okt 05, 21:07
Ser ut til at Brenne holder igjen i noen taklinger. Sikkert redd for gult kort, men mot start kan han takle så mye han vil bare vi vinner!

Vi bør ha Bjørkøy sentralt mot Start. Trenger duell styrke der mot de små tassene til Start.

Håper Sørli er klar også, for Lund Hansen var virkelig på bærtur ved et par anledninger i dag.

Helsa til West bør også ofres!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 23 okt 05, 21:09
Endret: 23 okt 05, 21:09
bård borgersen må stå over serieavslutningen.fikk gult kort i bodø...det er jo han som styrer butikken bak der, så utelukkende positivt, samt godt at vi har alle mann klare!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 okt 05, 01:00
Opprinnelig postet av bateman
børs.....:


lund hansen   4   usikker og utydelig i spillet kampen igjennom, tabbe på lsk målet, en suveren redning i 2omg som gir han 4 istedenfor 3på børsen. 


czwartek  5  gjør en god arbeidsinnsats, kommer sjeldent til dødlinja, men får slått endel innleg alikevel, bra fart.


bora   5   småslurvete til å begynne med, spiller seg opp, takler og rensker unna


piiroja  6  utrolig god på hodet!!dog også slurv fra hans side ikveld som trekker litt ned.


bertelsen  7  suveren kamp av bertil!meget god i 1omg, men hadde et par farlige pasninger i eget forsvar også.


bjørkøy  8   fantastisk bra kjøp!!!MOM!!la han spille sentralt!vi trenger løpskapasiteten hans mot strømstad og hæstad i siste kamp.løper EKSTREMT mye idag!var overalt, tatt over "brenne" rollen. spiller bra fotball også.


brenne  4  har dessverre ikke formen inne, løper langt mindre idag igjen som sist mot molde og sliter med å bli nok involvert, noen sugende taklinger og kloke pasninger.


ramberg  4  gjør en OK 1omg, men sliter med å komme opp i motspillerne, noen sløve pasningsvalg også.


kvisvik   7  vil virkelig ikke rykke ned!makan til jobbing kampen igjennom!samt glimrende pasninger på flanken.


enerly  5  holder bra på ballen i 1omg, vinner overraskende mange dueller, blir sliten utover i kampen.


hoås  8  det beste han har prestert på stadion!forøvrig noengang i FFK drakta, vinner masse dueller, spiller teknisk og leken fotball. NYYYYDELIGE finter og herlig goa!!


west 6   fortjener det for innsatsen, skaper liv og røre, nær scoring 2ganger.


wiig 5 positivt inhop, VIL mye og får endel ballvinninger. god med ball i bena, sliter da heller med avleveringene, blir fort stresset.

benken   7  bra bytter på riktig tidspunkt, både wiig og west markerer seg positivt.



Synes du er litt vel raus med poenga?? Slik du har gitt dem så skulle vi ha grisebanka LSK.

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 24 okt 05, 02:44
Opprinnelig postet av bateman
bård borgersen må stå over serieavslutningen.fikk gult kort i bodø...det er jo han som styrer butikken bak der, så utelukkende positivt, samt godt at vi har alle mann klare!


Er ikke Bjørkøy ute med kort mot Start da...

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 okt 05, 06:45
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Opprinnelig postet av bateman
bård borgersen må stå over serieavslutningen.fikk gult kort i bodø...det er jo han som styrer butikken bak der, så utelukkende positivt, samt godt at vi har alle mann klare!


Er ikke Bjørkøy ute med kort mot Start da...
jo da bjørkøy er ute mot start, men hva om vi må spille kvalikk og brenne for gult i start.. må han stå over da?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 okt 05, 07:20

rune haugen:

anser en 5er på børsen som en relativt vanlig dag på jobben, 4er ikke bra nok, 6er bra innsats, mens henholdsvis 7 og 8 er meget bra og glimrende. både hoås og jonna gjorde sine beste kamper i mine øyne.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 okt 05, 08:05
Opprinnelig postet av bateman

rune haugen:

både hoås og jonna gjorde sine beste kamper i mine øyne.



Enig ! likavæl står jeg foran en gjeng som disser Hoås og ler hvis det er noe som ikke går hans vei.  ...jeg må legge til at jeg sto i klokkesvingen denne gangen....det ble stilt da Hoås skåra da  

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 okt 05, 09:03
Hoås gjorde en bra kamp.
han beviser sitt potensiale.
Jobber han videre bevisst med dette, kan kan bli en meget bra spiss.
Mener jeg som har kritisert han for manglende innsats & fotballforståelse tidligere.

Ellers mener jeg at ett lag som spiller slik FFk gjorde i gåre, ikke fortjener verken å kjempe i bånn eller rykke ned.
Mao noe har vært galt, det er ikke det samme laget vi har sett i mange daffe kamper tidligere i år.

PS. Men de sier trolig det samme i Bodø, Ålesund og Molde også.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 okt 05, 10:41
[PS. Men de sier trolig det samme i Bodø, Ålesund og Molde også.
[/quote]

Så sant....
Hadde dissingen av Hoås fortsatt på samma nivå, hadde han antagelig vært overnærvøs og skutt himmelhøyt over eller langt utenfor..det hjelper med støtte.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 okt 05, 11:11

enig ang. både laget og Hoås.  Det var jo det som manglet, Innsatsen .  Utrolig herlig å se på gutta å stå på og kjempe. Hoås får det til masse bare han gir f. og kjemper slik han gjorde det i går. Og ikke snakk om Ray da.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 okt 05, 11:52
Opprinnelig postet av Klokan

enig ang. både laget og Hoås.  Det var jo det som manglet, Innsatsen .  Utrolig herlig å se på gutta å stå på og kjempe. Hoås får det til masse bare han gir f. og kjemper slik han gjorde det i går. Og ikke snakk om Ray da.

unnskyld for at jeg spør, men i en tråd nevnte du at spillrene skulle få tårer i øynene og du ville ikke si noe om det.. var det røyken fra blussene du tenkte på da eller ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 okt 05, 12:02
det kan du spørre spillere selv hva dem følte i tunnellen og i garderoben i pausa... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 okt 05, 13:17
[[/quote] unnskyld for at jeg spør, men i en tråd nevnte du at spillrene skulle få tårer i øynene og du ville ikke si noe om det.. var det røyken fra blussene du tenkte på da eller ?
[/quote]

Litt vansklig å se...det var så mye røyk der

Seriøst: dette må vel ha vært årsbeste, stå på Klokan !

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 okt 05, 14:35
Opprinnelig postet av bateman

rune haugen:

anser en 5er på børsen som en relativt vanlig dag på jobben, 4er ikke bra nok, 6er bra innsats, mens henholdsvis 7 og 8 er meget bra og glimrende. både hoås og jonna gjorde sine beste kamper i mine øyne.



Trekk ned 1p. på de med høyest poengsum så skal jeg kanskje være enig med deg.


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340