Husk meg
Brukernavn
Passord

Molde - et usympatisk lag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 17 okt 05, 12:45
Jeg tror aldri jeg har sett et mer usympatisk lag på banen enn Molde?
Ett eksempel er da halve laget satt og knyttet skolissene i timesvis på banen. Ja, skolisse-trikset kjørte de flere ganger.

Men det verste synes jeg var den der niern som for rundt og plantet albuen sin i ansiktene på våre spillere. Da han albuet Boras nese til blods, ble jeg så sint at jeg ble ordentlig forbannet, gitt. ;)

Det var ellers en utrolig spennende kamp. Og takk og pris, eller takk Wiig, for det ene poenget. Flott bilde i F-b.

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 17 okt 05, 13:25
Det er vel den omtalte Rob Friend som er nr. 9.Han har ingen venner i Fredrikstad i dag i hvert fall!
Helt enig med deg om drøying av tiden. Dommeren skulle slått mye hardere ned på det. Den kollektive lisseknytingen var jo utrolig!
Burde kanskje få seg sko med borrelås! Det sitter nok bedre enn knytingen. Eller kanskje de ikke kan knyte lisser????



djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 okt 05, 13:39
Helt enig. Molde har etter min mening alltid fremstått som en gjeng med usympatiske pappagutter. Håper fortsatt at det blir dem som røkker rett ned! Hater Molde!

---------------------------

Vi rykkær aldri ned!
Ja takk, til Moss i kvalik!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 17 okt 05, 14:44
Endret: 17 okt 05, 15:33
Opprinnelig postet av djpete
Helt enig. Molde har etter min mening alltid fremstått som en gjeng med usympatiske pappagutter. Håper fortsatt at det blir dem som røkker rett ned! Hater Molde!


Fint at vi, PLANKEHÆVVEN, ikke slenger dritt og er usympatiske, men kun synger for eget lag..
Leste på nettavisen at han var frustrert.... Bondevik altså....fram med pillene igjen !  (DET var usympatisk av meg)

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 17 okt 05, 18:26
Friend vant 10 av 11 hodedueller mot Bora og Piroja i første omgang. Kom ut av tellingen i andre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 17 okt 05, 21:52
Her er grunnen til det stygge spillet fra Friend: 

Se her

Når man leser sånt blir man skikkelig tennt med et sinne mot Moss. Egentlig unødvendig. Moss er en drittby der man hater oss fordi vi har fått til noe de ikke har. Det er rett og slett barnslig.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 18 okt 05, 20:38


Men det verste synes jeg var den der niern som for rundt og plantet albuen sin i ansiktene på våre spillere. Da han albuet Boras nese til blods, ble jeg så sint at jeg ble ordentlig forbannet, gitt. ;)

jA.. sleip azz!! skamma meg litt over supporterene våres i den episoden oxo..jeg sto ved siden av en kæll som sto og gapa at bora var en jævla pingle,så se te helvete og spell..d er trist azza!!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 20 okt 05, 13:43
enig i dette..synes dog bodø glimt var like ille med fingeren til publikum og feiring av mål med provosring til hovedtribune,samt stygt spill og mye usportlsige greier.. Molde har alltid hatt mange klyser..som spillr i VIF nå.. Hoseth,hulsker og Rekdal sier vel det meste

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340