Husk meg
Brukernavn
Passord

Religiøs brevhets mot FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 03 okt 05, 14:10
Endret: 03 okt 05, 23:18
Ifølge diverse aviser har FFKs trenere mottatt trusselbrev fra en religiøs fanatiker.

Gærningen skal visstnok være ekstremt opptatt av FFK og fotball generelt, og mener klubben bør styres av religiøse trenere.

Dersom denne personen er så opptatt av FFK, så regner jeg med at han leser disse debattsidene, og kanskje også er en flittig debattant.

Kjære deg: dersom du ønsker kristne ledere i klubben din, så bør du flytte til Trondhjem. Jeg oppfordrer deg til å søke profesjonell hjelp. Oppsøk en psykolog eller også gjerne en statskirke-prest. Kanskje de kan roe deg ned?

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 03 okt 05, 14:45
Syke, syke mennesker!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 03 okt 05, 14:47

Det verste er jo at disse gærningene kan gjøre alvor av truslene.   Disse gærningen er jo godt igang med innfiltreringa i form av barnepassingen til 3:16 da.  Man kan jo tro at de ikke kjører litt frelse der........

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 03 okt 05, 16:29
Har hørt at Drillo har gjort en pakt med djevelen for gode resultater :p

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 okt 05, 16:48
Det er en dårlig pakt i såfall, for vi ligger fremdeles på kavlik-plass.

Skal man først selge sjela si, må en i det minste forsøke å få en god avtale.

 - Jeg, Drillo Olsen, selger herved sjela mi til djevelen, fødsesdato ukjent, mot at FFK får gode resultater
 - Greit det, Drillo, FFK får gode resultater i første runde i køppen i 2012
 - Jammen, dette var vel ikke det jeg mente
 - En avtale er en avtale

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 okt 05, 18:43
Opprinnelig postet av Asgeir
Det er en dårlig pakt i såfall, for vi ligger fremdeles på kavlik-plass.

Skal man først selge sjela si, må en i det minste forsøke å få en god avtale.

 - Jeg, Drillo Olsen, selger herved sjela mi til djevelen, fødsesdato ukjent, mot at FFK får gode resultater
 - Greit det, Drillo, FFK får gode resultater i første runde i køppen i 2012
 - Jammen, dette var vel ikke det jeg mente
 - En avtale er en avtale


Satan: It was YOU who failed to specify when and where...!

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 03 okt 05, 18:54
Det har alltid forundra meg at fotballspillere, -ledere og -fans kan tro de har en guddom på sin side. Hvorfor skulle en gud favorisere én klubb eller ett land framfor noen andre? Brasil vant prøve-VM og alle (?) spillerne satt i ring med "Jesus loves you"-trøyer, og takket sin gud for at de vant en fotballturnering! Sånt er absurd hinsides min fatteevne, men jeg er jo bare en simpel dødelig. Kan jo være det er til det beste for menneskeheten at Brasil vant denne gangen...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 03 okt 05, 19:08
Det er mange rare rare mennesker der ute. Bare se på meg! Atter et eksempel på raringer i Frexta.  Men jeg har jo derimot solgt sjela mi til Mr. Devil sjøl jeg da. Så Drillo står faktisk litt lenger ned på lista enn meg. Jeg husker ikke helt hva jeg solgte den for da. Bedre hukommelse tror jeg. Hehe 

Fredrikstad er full av originaler. Noe må jo de finne på de også. Er jo ikke så rart at de liker fotball da. Men det som skremmer meg mest er at jeg faktisk deler mange av de samme meningene som denne raringen. Liker ikke at Drillo er i FFK fortsatt. Sorry Mac.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 03 okt 05, 19:31
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Det har alltid forundra meg at fotballspillere, -ledere og -fans kan tro de har en guddom på sin side. Hvorfor skulle en gud favorisere én klubb eller ett land framfor noen andre?


Hvis Bush kan tro at den kristne gudevarianten er på hans og USAs side i ett og alt, synes jeg virkelig en skarve fotballspiller også har lov til å tro det. :)

Forslag til motto (mild travesti på amerikansk variant): God`s own team.

Når Bush kan si at det amerikanske folket er det beste (største, mest fabelaktige) folket som noensinne har vært på denne jord, så synes jeg vi kan si at FFK og dets supportere er det beste laget og støttespillerne som noen gang har tråkket rundt på denne klode. ;)

Nei, det er ikke jeg som har skrevet religiøse hetsbrev mot FFK. :)))

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 okt 05, 23:10
Utrolig at ikke innlegg blir slettet i denne tråden.Oppfordrer på det sterkeste til at denne tråden, eller iallefall enkelte innlegg blir slettet umiddelbart. Her blir det altså spekulert i og antydet/startet et rykte om at en bestemt person (som forøvrig elsker klubben på en helt egen måte) er avsender av mer eller mindre syke brev, adressert til i all hovedsak Drillo.
Omtalte person er en orginal, ja, men ikke desto mindre fortjener vel også han et slags "rettsvern", så også på disse sider.
Skjerpings!

Den som er uten synd kan kaste den første steinen! Muligens et lite passende sitat i denne sammenheng, men dog.

---------------------------

Oljetank selges billig!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 okt 05, 23:20
Nå har jeg lest gjennom tråden. Er enig med djpete at vi moderatorer har gjort en for dårlig jobb her. De upassende innleggene er fjernet og tråden stenges i fare for at det kan blusse opp igjen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340