Husk meg
Brukernavn
Passord

Knut Torbjørn Eggen!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 13 okt 05, 22:18
Det skriver jeg, og det er rart at det bare er du foreløpig som har følt deg truffet av denne kommentaren. Ser også at enkelte forsvarer sauegjetingsmentaliteten enkelte trenere har. Hvis det virkelig er sånn at spillerne må dobbeltsjekkes for å gjøre jobben sin, bør de finne seg noe annet å gjøre. Merkelig at laget har flaks som vinner med Drillo som trener og spiller feiende flott fotball når de vinner med Eggen som trener. Jeg ser ikke store forskjellen på spillet, men folk er forutintatte med hensyn til trener når de ser kamper. Mye av det Eggen gjør oppfatter jeg som spill for galleriet, for eksempel den ansvarsfraskrivende handlingen som det er å gå sammen med banemannskapet i pausen i stedet for å være i garderoben. Synes også det er rart at det bare er Eggen som mener det er vesentlig forskjell på rollene nå kontra før.

Enkelte klarer også til overmål å hevde at meningene mine ikke holder mål. Meninger holder alltid mål, forutsatt at man er et selvstendig tenkende individ, og ikke en som mener det de fleste mener. At du ikke synes meningene mine holder som argumenter i en diskusjon, får være så sin sak.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 okt 05, 12:40
jA OG jeg kan fortsatt ikke tenke meg annet enn at du er en skikkelig "Drillo elsker" eller Eggen tja kan ikke  hater men "hater" da..... 

Hvordan skal vi beskrive denne situasjonen hvor drillo setter som største målet før sessongen om skjerpe forsvaret ?? Hvor mange mål har vi sluppet i år ?  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 14 okt 05, 13:15
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Arbeidsfordelingen mellom Drillo og KTE er uendret.  Det er kun det ofisielle ansvaret som er endret.


Jeg vet ikke om du har en jobb kanogvetalt, men det er megaforskjell på "offisielt" ansvar og delt ansvar. Hvis du har en jobb så har du vel en sjef? Hvor mye vekt hadde du lagt på det "sjefen" sa hvis du visste at en annen er denb "egentlige" sjefen? Dette kalles å rydde opp i MANDATER. Hvis du ikke vet hva mandat betyr kan du slå opp her:
www.caplex.no 

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 okt 05, 13:16
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Det skriver jeg, og det er rart at det bare er du foreløpig som har følt deg truffet av denne kommentaren. Ser også at enkelte forsvarer sauegjetingsmentaliteten enkelte trenere har. Hvis det virkelig er sånn at spillerne må dobbeltsjekkes for å gjøre jobben sin, bør de finne seg noe annet å gjøre. Merkelig at laget har flaks som vinner med Drillo som trener og spiller feiende flott fotball når de vinner med Eggen som trener. Jeg ser ikke store forskjellen på spillet, men folk er forutintatte med hensyn til trener når de ser kamper. Mye av det Eggen gjør oppfatter jeg som spill for galleriet, for eksempel den ansvarsfraskrivende handlingen som det er å gå sammen med banemannskapet i pausen i stedet for å være i garderoben. Synes også det er rart at det bare er Eggen som mener det er vesentlig forskjell på rollene nå kontra før.

Enkelte klarer også til overmål å hevde at meningene mine ikke holder mål. Meninger holder alltid mål, forutsatt at man er et selvstendig tenkende individ, og ikke en som mener det de fleste mener. At du ikke synes meningene mine holder som argumenter i en diskusjon, får være så sin sak.



Det er ikke bare måten de spiller på under Eggen i motsetning til drillo. måten å spille på er i og for seg ganske lik, men det er en helt annen glød i laget! 
Det sier seg selv at spillerne blir mer motiverte av å spille under en trener som motiverer dem både før og under en kamp! Så bare i Bodø, da stod Eggen å dirigerte mer på linja enn det drillo har gjort i hele år! Ja, greit dere drilloelskere som lever i deres egen verden å ikke trur det trenern gjør under en kamp har noe å si: God bedring!!! Det har mye å si! man klarer å hale ut de siste 20% av spillerne som trengs for å yte maks! Å det med at Eggen ikke har vært med i garderoben å slik er vel ikke så rart når det ikke har vært jobben hans! Han sa det jo sjøl å: jobben hans var ofte å snakke med innbytterne i pausen! Det må ha vært en tøff jobb:- Toth! Du skal inn i 2 omgang! drillo er litt usikker, men det står mellom 3 og 5 minutter, så bare hold deg varm!


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3