Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan vi forvente fullt hus mot Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 okt 05, 22:17
For første gang i år, bør det bli fullt mopt Molde

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 03 okt 05, 13:32
Vi bør kjenne vår besøkelsestid og støtte opp om laget. Forventer fulle hus og stormende jubel!
Når gutta klarte å få tre poeng i går, fortjener de støtte.
AV mange var de dømt nord og ned i går, men klarte å overliste B/G. Etter hva jeg forstår var det heller ikke t ran, slik det har vært i kamper tidligere i år.
Finn fram vinterfrakken og vinterstøvlene, så er du rustet til kamp 16. okt. 
Da får Molde bank!

    

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 okt 05, 15:40
Opprinnelig postet av Patrioten
For første gang i år, bør det bli fullt mopt Molde


Tipper det kommer mellom 8500-9000.

pretor

Knøttespiller
Ble medlem: 25 nov 04
Innlegg: 30

Lagt til: 03 okt 05, 17:18
Jeg stiller i hvert fall med en billett :-) Det skal være sikkert og visst!

Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 04 okt 05, 21:45
jeg ska vertfall dit! håper d blir mange folk azza!!

for molde ska få bank
hehe

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 okt 05, 00:13
Tipper maks 9000 tilskuere..
Og vinner de da mot Molde,så blir det fullt hus mot Lillestrøm

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 06 okt 05, 17:36

Dessverre blir det ikke fullt. Er så sykt mange medgangsupportere i Fredrikstad.

---------------------------

Krise hvis FFK rykkær ned!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 11 okt 05, 23:33
Jeg tar opp plass for to, så tell meg to ganger

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 okt 05, 23:42
jeg er der!!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 12 okt 05, 00:06
tipper max 8000 men det spiller ingen rolle... får vi med oss tromma da blir det liv uansett... he he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 14 okt 05, 14:00
Jeg har snakka med en del som vanligvis ikke er der som kommer til søndag for og støtte FFK...
Er det lere av de så kommer det sikkert masse folk...tipper mellom 9000-9500 jeg...og håper på 10000..

Lykke til FFK

---------------------------

Heia FFK


abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 14 okt 05, 21:54
Kan ikke tenke meg at det blir fullt hus på søndag - men er jo lov å håpe. Gleder meg

---------------------------

Hvaskjera?


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 14 okt 05, 23:05
Opprinnelig postet av abelone369
Kan ikke tenke meg at det blir fullt hus på søndag - men er jo lov å håpe. Gleder meg



Fælt så negativ du var da... Klart det blir fullt hus.. Alle vil vel støtte guttæne nå.... Men hva du tenker er jo ikke så veldig interessant heller da... hehe

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 14 okt 05, 23:07
Er`u frekk heller. Akkurat som dine synsinger interesserer andre enn deg selv! Er ikke negativ, bare realistisk angående kampen på søndag jeg vettu. Er ikke noe vits i å tro at publikum kommer til å stille opp nå, de har ikke gjort det tidligere i sesongen. Dessuten fortjener laget å miste noe av støtten når de spiller så utrolig dårlig!

---------------------------

Hvaskjera?


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 14 okt 05, 23:18
Opprinnelig postet av abelone369
Er`u frekk heller. Akkurat som dine synsinger interesserer andre enn deg selv! Er ikke negativ, bare realistisk angående kampen på søndag jeg vettu. Er ikke noe vits i å tro at publikum kommer til å stille opp nå, de har ikke gjort det tidligere i sesongen. Dessuten fortjener laget å miste noe av støtten når de spiller så utrolig dårlig!


Men det er jo virkelig nå de trenger støtte da!!!!!!!!!!! Kan jo ikke snu laget ryggen nå.. er man tilhenger, så er man tilhenger av et lag... Det er lov å være kritisk, men å snu ryggen til laget; der går grensen... Hold deg borte fra stadion da vel, hvis du ikke unner guttæne full støtte på hjemmebane..

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 14 okt 05, 23:22
Er selvfølgelig helt enig vettu. Måtte bare krangle litt - og du bet rett på vettu! Laget trenger støtte nå - så absolutt!!! Og jeg skal stå å heie de frem jeg!!!

---------------------------

Hvaskjera?


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 okt 05, 00:11
Opprinnelig postet av abelone369
Er`u frekk heller. Akkurat som dine synsinger interesserer andre enn deg selv! Er ikke negativ, bare realistisk angående kampen på søndag jeg vettu. Er ikke noe vits i å tro at publikum kommer til å stille opp nå, de har ikke gjort det tidligere i sesongen. Dessuten fortjener laget å miste noe av støtten når de spiller så utrolig dårlig!


Hvor har du vært i år? Vi har et snitt på nesten 9000 mennesker på stadion i år og kommer antagelig til å slå snittet fra 2004 med godt besøk i de to siste kampene.
At vi spillte dårlig i 4-5 kamper før vi slo Bodø/Glimt, blir fort glemt i en fotballgal by som Fredrikstad, derfor tror jeg på fullsatte tribuner og elektrisk stemning i våre to siste hjemmekamper mot Molde og Lillestrøm.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 15 okt 05, 09:40
Opprinnelig postet av Superboy
Opprinnelig postet av abelone369
Er`u frekk heller. Akkurat som dine synsinger interesserer andre enn deg selv! Er ikke negativ, bare realistisk angående kampen på søndag jeg vettu. Er ikke noe vits i å tro at publikum kommer til å stille opp nå, de har ikke gjort det tidligere i sesongen. Dessuten fortjener laget å miste noe av støtten når de spiller så utrolig dårlig!


Men det er jo virkelig nå de trenger støtte da!!!!!!!!!!! Kan jo ikke snu laget ryggen nå.. er man tilhenger, så er man tilhenger av et lag... Det er lov å være kritisk, men å snu ryggen til laget; der går grensen... Hold deg borte fra stadion da vel, hvis du ikke unner guttæne full støtte på hjemmebane..


Etter å ha lest dine synspunkter angående Hoås og hans spill så burde vel ikke du rope høyest når det gjelder støtte av guttæne..


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3