Husk meg
Brukernavn
Passord

Undrenes tid er ikke forbi

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 02 okt 05, 20:02
Gratulerer med seier, håper det gjentar seg.  Orket ikke å følge med på TV2 sporten i dag, for en gangs skyld, da jeg forventet tap.

Mulig det var endringene  i trenerteamet som skulle til, og en som fikk pisket opp stemningen
Godt å få høre at Drillo  sto igjen i midtsirkelen og sparka i gresset i pausen.

har også hatt hell i uhell i dag, da jeg skulle satse på hjemmeseier på odd`sen i dag,  PÅ norsk tipping kunne det ikke spilles på en kamp alene i oppgjøret Bodø-FFK , som  en av  de få kamper, de andre gikk det an på,   gikk på nettet og bestillte konto hos Centerbet, etter mye plunder med å få visa kontoen til å virke ,ga jeg opp å satse 3000 på hjemmeseier.
Mangler plankehaugen tifo midler til resten av sesongen, kan jeg donere noen .


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 02 okt 05, 20:28
Nå var det sånn at Drillo var mesteparten av tiden i garderoben i pausa. Han kom bare litt tidligere opp. Så du fikk ikke det stikket ;)

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 okt 05, 20:31
Jeg tippet også Glimt på oddsen i dag. De andre kampene på bongen gikk selvsagt inn, så tapte derfor 600 kroner på at FFK vant. Det var det verdt!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 okt 05, 20:36

Tipp ALDRI med hjertet (hverken med eller mot eget lag). Og skjønner godt det med å ikke orke å følge med. Jeg hørte på radioen til 5 min ut i 2. omg, da var jeg så kvalm av nerver at jeg måtte skru av...  Hadde virkelig håpet vi skulle slippe den sinnsyke nedrykksnerva i år. Kroppen har ikke godt av det.

Hvor mye fikk dere i odds på glimt-seier!? ca. 2-1 ?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 okt 05, 20:41
Ifølge kommentatoren var Drillo ikke i garderoben i pausen.......... men det er egentlig uinterresant en slik kveld.......

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 02 okt 05, 20:56
Selvfølgelig, jeg nevnte det med et lite glimt i øyet ;) Men Ahlsen sa i et intervju under 2. omgang det jeg nevnte i forrige innlegg.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 okt 05, 21:12
Endret: 02 okt 05, 21:19
Er det mulig å tippe med hjertet mot eget lag Olavesen? :p

Men undrenes tid er ikke forbi nei, det fikk jeg bekreftet når Herlovsen nesten tok æren for seieren og innsatsen til gutta i dag. Han sa vel noe sånt som "jeg er glad jeg gikk ut og sa det jeg sa, for nå ser det ut som de spiller bra og har innsats igjen". Om ikke ordrett så i hvert fall samme mening. Den tok nesten kaka vil jeg si.

Men vi berget jo plassen allerede da Hoff sa vi rykket ned, om han bare kunne sagt det litt tidligere i år, så hadde vi sikret seriegullet allerede. Men Hoffern er morsomt og da.

Si kan jo noen ta en skikke på VGs liveoppdatering, kamper er tydeligvis ikke ferdig ennå, klokka går og kamper har holdt på i over tre timer i skrivende stund, 183 minutter for å være presis...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 02 okt 05, 21:13
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ifølge kommentatoren var Drillo ikke i garderoben i pausen.......... men det er egentlig uinterresant en slik kveld.......


Nei, for der var Eggen. 
Det viser vel helt tydelig at arbeidsfordelingen har blitt anderledes etter at de har blitt likestillet, hvis det var noen som var i tvil om det. Jeg så forresten at Drillo uten tvil var en av de gladeste på banen da dommeren blåste av kampen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 02 okt 05, 21:15
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ifølge kommentatoren var Drillo ikke i garderoben i pausen.......... men det er egentlig uinterresant en slik kveld.......


Nei, for der var Eggen. 
Det viser vel helt tydelig at arbeidsfordelingen har blitt anderledes etter at de har blitt likestillet, hvis det var noen som var i tvil om det. Jeg så forresten at Drillo uten tvil var en av de gladeste på banen da dommeren blåste av kampen.
Hvorfor sier Ahlsen da at både Eggen og Drillo var i garderoben i pausa?

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 02 okt 05, 22:59
Opprinnelig postet av McPhisto
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ifølge kommentatoren var Drillo ikke i garderoben i pausen.......... men det er egentlig uinterresant en slik kveld.......


Nei, for der var Eggen. 
Det viser vel helt tydelig at arbeidsfordelingen har blitt anderledes etter at de har blitt likestillet, hvis det var noen som var i tvil om det. Jeg så forresten at Drillo uten tvil var en av de gladeste på banen da dommeren blåste av kampen.
Hvorfor sier Ahlsen da at både Eggen og Drillo var i garderoben i pausa?


Hvis du så på TV2 sporten ikveld så kunne man se at Drillo var ute på gresset og danset sammen med en gruppe kvinnelige dansere i en slags pause underholdning. Det ble også påpekt med stor forbauselse av både MIni og Ivar Hoff på direkten i TV2 sporten.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 okt 05, 23:00
Endret: 02 okt 05, 23:01
Alle som så kampen så ut at Drillo var ute på banen og danset hvert fall 5 møter av pausen.... Kan hende han var innom noen minutter, men ting tyder helt klart på at det er Eggen som har det ansvaret nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 02 okt 05, 23:08
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tippet også Glimt på oddsen i dag. De andre kampene på bongen gikk selvsagt inn, så tapte derfor 600 kroner på at FFK vant. Det var det verdt!



Jeg tippet 200kr på playit idag og vant 770kr. Dobbel lykke for meg

---------------------------

Sjefskodærn


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 okt 05, 23:09
Husk at FFKSupporter.net tjener penger på at vi taper på playit.com!


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 03 okt 05, 05:33
Opprinnelig postet av Costanza
Husk at FFKSupporter.net tjener penger på at vi taper på playit.com!


Vil det si at FFKSuporter.net tapte penger på at jeg vant "stort" igår? ;-)

Over 4 i odds på FFK-seier og 14 i odds på resultatet 1-2 gjorde susen det!

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 03 okt 05, 09:20
Endret: 03 okt 05, 09:24
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av McPhisto
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ifølge kommentatoren var Drillo ikke i garderoben i pausen.......... men det er egentlig uinterresant en slik kveld.......


Nei, for der var Eggen. 
Det viser vel helt tydelig at arbeidsfordelingen har blitt anderledes etter at de har blitt likestillet, hvis det var noen som var i tvil om det. Jeg så forresten at Drillo uten tvil var en av de gladeste på banen da dommeren blåste av kampen.
Hvorfor sier Ahlsen da at både Eggen og Drillo var i garderoben i pausa?


Hvis du så på TV2 sporten ikveld så kunne man se at Drillo var ute på gresset og danset sammen med en gruppe kvinnelige dansere i en slags pause underholdning. Det ble også påpekt med stor forbauselse av både MIni og Ivar Hoff på direkten i TV2 sporten.
Så det samme på NRK og reaksjonene i studio var ganske like dem du beskriver fra TV2. Men Ahlsen ble intervjuet ca 15 min ut i 2. omgang av NRK. Der ble han spurt hvorfor ikke Drillo var i garderoben i pausa. Da svarte Ahlsen at Drillo hadde vært i garderoben i mesteparten av pausa, men gikk opp litt tidligere enn de andre. Så han er nok ikke jagd ut av garderoben ennå. Selv om mange her inne ønsker det og gjerne skulle brukt det som argument for at det var derfor FFK vant i går.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 okt 05, 11:29
Opprinnelig postet av McPhisto
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av McPhisto
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ifølge kommentatoren var Drillo ikke i garderoben i pausen.......... men det er egentlig uinterresant en slik kveld.......


Nei, for der var Eggen. 
Det viser vel helt tydelig at arbeidsfordelingen har blitt anderledes etter at de har blitt likestillet, hvis det var noen som var i tvil om det. Jeg så forresten at Drillo uten tvil var en av de gladeste på banen da dommeren blåste av kampen.
Hvorfor sier Ahlsen da at både Eggen og Drillo var i garderoben i pausa?


Hvis du så på TV2 sporten ikveld så kunne man se at Drillo var ute på gresset og danset sammen med en gruppe kvinnelige dansere i en slags pause underholdning. Det ble også påpekt med stor forbauselse av både MIni og Ivar Hoff på direkten i TV2 sporten.
Så det samme på NRK og reaksjonene i studio var ganske like dem du beskriver fra TV2. Men Ahlsen ble intervjuet ca 15 min ut i 2. omgang av NRK. Der ble han spurt hvorfor ikke Drillo var i garderoben i pausa. Da svarte Ahlsen at Drillo hadde vært i garderoben i mesteparten av pausa, men gikk opp litt tidligere enn de andre. Så han er nok ikke jagd ut av garderoben ennå. Selv om mange her inne ønsker det og gjerne skulle brukt det som argument for at det var derfor FFK vant i går.


Så kampen på web-TV og kan bekrefte at Drillo ble hentet til slutten av pauseunderholdningen han kom på banen noen minutter før spillerene. Han hadde minst 10 minutter i garderoben med laget.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24