Husk meg
Brukernavn
Passord

Web-TV B/G-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 02 okt 05, 17:01
Endret: 02 okt 05, 17:02
Hallæ folkens,

nå skal vi slutte å syte og gjøre som vi krever av spillerne våre: Glede oss over at det er kampdag og se fram til at FFK tar 3 poeng!!! Og siden Hoås i kveld har planer om må finte  2-3 nordlendinger av banen før han sender ballen opp i krysset, og Raymond skal score rundens mål på frispark, og Steinar Sørli skal stå bedre enn han gjorde i Trondheim, så er det kanskje flere enn meg som vurderer web-TV i kveld?

Problemet:
Forrige runde (som vi ellers ikke snakker så mye om....)  kastet jeg bort 50 spenn på NRKs web-tv. Jeg sier kastet bort, fordi jeg ikke fikk sett noe som helst. Fikk hele tiden beskjed om at det var "server overload" eller noe i den retning.

Derfor:
Bør jeg satse på TV2 i  kveld? Har noen erfaringer med dem? Eller kan jeg ta sjansen på NRK, og håpe at forrige rundes tekniske problemer var et unntakt? Noen som har erfaringer fra andre runder med NRKs web-tilbud?

Uansett - I KVELD SNUR DET!!!! VI SKAL VISE DE JÆVLA FISKESPISERNE HVEM SOM KAN SPILLE FOTBALL!!!! FFK FOREVER!!!!!!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 okt 05, 17:07
Prøvde TV2 for litt siden. Logget meg inn, klikket på kampen jeg skulle se, fikk beskjed om å betale, gjorde det, fikk beskjed om å logge meg inn på ny, klikket igjen på kampen, og igjen så hevdet de at jeg ikke hadde betalt. Fikk ikke se kampen, de klarte å trekke meg 50 kroner, sendte de en krass mail om hvorfor de snylter kundene sine, har ikke fått svar...


---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 02 okt 05, 17:09
God erfaring med NRK. Hvis ikke det funker, så send en mail og du får pengene tilbake. 

Har en god og nervøs følelse. Tror det løsner. Hoftun starter kampen for Glimt. Men får håpe smertene gjør at han er redusert. 


Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 02 okt 05, 17:15
Opprinnelig postet av Espen
Hallæ folkens,

nå skal vi slutte å syte og gjøre som vi krever av spillerne våre: Glede oss over at det er kampdag og se fram til at FFK tar 3 poeng!!! Og siden Hoås i kveld har planer om må finte  2-3 nordlendinger av banen før han sender ballen opp i krysset, og Raymond skal score rundens mål på frispark, og Steinar Sørli skal stå bedre enn han gjorde i Trondheim, så er det kanskje flere enn meg som vurderer web-TV i kveld?

Problemet:
Forrige runde (som vi ellers ikke snakker så mye om....)  kastet jeg bort 50 spenn på NRKs web-tv. Jeg sier kastet bort, fordi jeg ikke fikk sett noe som helst. Fikk hele tiden beskjed om at det var "server overload" eller noe i den retning.

Derfor:
Bør jeg satse på TV2 i  kveld? Har noen erfaringer med dem? Eller kan jeg ta sjansen på NRK, og håpe at forrige rundes tekniske problemer var et unntakt? Noen som har erfaringer fra andre runder med NRKs web-tilbud?

Uansett - I KVELD SNUR DET!!!! VI SKAL VISE DE JÆVLA FISKESPISERNE HVEM SOM KAN SPILLE FOTBALL!!!! FFK FOREVER!!!!!!!


Jeg har brukt begge ved flere anledninger, og har stort sett bare positive opplevelser. Men begge får problemer når de store lagene har bortekamper( mange på nettsidene deres) brann, enga, rbk osv. Men dette var egentlig mye større problem ifjor, har inntrykk at de har utvidet kapasiteten iår. Du bør uansett undersøke om du får forskjellig hastighet på noen av de. Det kan jo fort avgjøre hvem du velger. Konklusjonen er altså: Du kan være uheldig på begge, men som regel går det bra begge steder.

Tips: Logg deg inn tidlig og betal tidlig , 30min før, og ha alt klart, det gjør mulighetene for suksess større!

God kamp!!!!!!

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 02 okt 05, 17:21
Opprinnelig postet av Espen
Og siden Hoås i kveld har planer om må finte  2-3 nordlendinger av banen før han sender ballen opp i krysset, og Raymond skal score rundens mål på frispark, og Steinar Sørli skal stå bedre enn han gjorde i Trondheim, så er det kanskje flere enn meg som vurderer web-TV i kveld?


Det blir nok radio på meg, men du verden så moro det hadde vært hvis Hoås klarte å skåre noen mål i kveld! Ja, det holder med ett, bare FFK skårer flere enn Bodø. Gjerne at Kvisa skårer, og dermed beviser at storformen kommer sikkert som amen i kjerka etter at man har vært på byen med gode kompiser. :)))

Jeg er sikker på at vi vinner. Jeg er virkelig HELT SIKKER på at vi vinner. Jeg er helt sikker på at vi vinner!
Vi vinner.
Det er vel ikke mer å si.

Og skulle vi likevel tape, alle fotball-guder forby! så gjør vi det med ære. For i kveld kommer gutta til å spille fotball slik de kan spille fotball. :)

Framtida er lys!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340