Husk meg
Brukernavn
Passord

karl_marx bør bør komme med en unnskyldning til Raymon.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 sep 05, 17:40
Endret: 30 sep 05, 17:40
Til karl_marx!!!!!
Vær vennlig å kom med en uforbeholden unnskyldning til Raymon
, og oss andre brukere av forumet, for at du la ut de usanne ryktene om at Raymon hadde lagt på seg 7 kg.
Håper at endel andre også vil ta lærdom av dette og slutter å spre usannheter og søppel på dette forumet og andre steder i fremtiden. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 30 sep 05, 17:56
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Til karl_marx!!!!!
Vær vennlig å kom med en uforbeholden unnskyldning til Raymon
, og oss andre brukere av forumet, for at du la ut de usanne ryktene om at Raymon hadde lagt på seg 7 kg.
Håper at endel andre også vil ta lærdom av dette og slutter å spre usannheter og søppel på dette forumet og andre steder i fremtiden. 


Denne tråden er helt latterlig! Du tåler ikke at man sier ifra når man er uenig med klubb, ledelse, spillere eller andre på forumet. Det får du bare fortsette med, men ser at flere reagerer på deg her inne, og det er svært gledelig. Du framstår for meg, som en fyr som står og nikker og bukker og er enig uansett hva som skjer, og da sier vel det egentlig alt!

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 30 sep 05, 18:07
Endret: 30 sep 05, 18:08
Opprinnelig postet av Replicant
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Til karl_marx!!!!!
Vær vennlig å kom med en uforbeholden unnskyldning til Raymon
, og oss andre brukere av forumet, for at du la ut de usanne ryktene om at Raymon hadde lagt på seg 7 kg.
Håper at endel andre også vil ta lærdom av dette og slutter å spre usannheter og søppel på dette forumet og andre steder i fremtiden. 


Denne tråden er helt latterlig! Du tåler ikke at man sier ifra når man er uenig med klubb, ledelse, spillere eller andre på forumet. Det får du bare fortsette med, men ser at flere reagerer på deg her inne, og det er svært gledelig. Du framstår for meg, som en fyr som står og nikker og bukker og er enig uansett hva som skjer, og da sier vel det egentlig alt!


Enig med deg, Replicant.

Snæbbussaristokrat1 fremstår jo som en jævla diktator på dette forumet... Hans ord er lov, og hans ord er aldri kritisk til noe som berører FFK... Selv om vi alle er glade i klubben, betyr ikke det at vi MÅ være enig i alt de driver og tryller med i ledelse og på banen... Kritikk er entusiasme det også!!!

Så Snæbbussaristokrat: Du får åpne øynene, og se den virkelige verden... Du kan ikke leve i dine glansbilder for alltid!!

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 30 sep 05, 18:25
før vedkommende eventuellt skal be om unnskyldning, så bør jo noen finne ut om det stemmer at han har lagt på seg.
Blir rimelig overrasket om han ikke har lagt på seg noe,   mener  selv at jeg kunne se en noe større mage muskel enn hva som er normalt på en topp trenet spiller,   minner meg om da Ahlsen la på seg ca 10 kr på vinteren før hans siste sesomg i FFK som spiller. Han falt fra å være storspiller til å ikke forvare plasen på laget i 2. div.

Kiloer kan avgjøre om en spiller er bra eller blir en middelmådighet. Vi bør ikke gå lenger til LPH, han  ble tvangsslanket av klubben i 1. div sesongen.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 30 sep 05, 18:36
Unnskyld

Tror nok Raymond overlever noe snakk om vekta , det er ikke noe nytt for han...
Det andre greine derimot var mindre pent.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 05, 00:15
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Til karl_marx!!!!!
Vær vennlig å kom med en uforbeholden unnskyldning til Raymon
, og oss andre brukere av forumet, for at du la ut de usanne ryktene om at Raymon hadde lagt på seg 7 kg.
Håper at endel andre også vil ta lærdom av dette og slutter å spre usannheter og søppel på dette forumet og andre steder i fremtiden. 
helt enig... støttes 100 %

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 okt 05, 00:22
Opprinnelig postet av Superboy
Opprinnelig postet av Replicant
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Til karl_marx!!!!!
Vær vennlig å kom med en uforbeholden unnskyldning til Raymon
, og oss andre brukere av forumet, for at du la ut de usanne ryktene om at Raymon hadde lagt på seg 7 kg.
Håper at endel andre også vil ta lærdom av dette og slutter å spre usannheter og søppel på dette forumet og andre steder i fremtiden. 


Denne tråden er helt latterlig! Du tåler ikke at man sier ifra når man er uenig med klubb, ledelse, spillere eller andre på forumet. Det får du bare fortsette med, men ser at flere reagerer på deg her inne, og det er svært gledelig. Du framstår for meg, som en fyr som står og nikker og bukker og er enig uansett hva som skjer, og da sier vel det egentlig alt!


Enig med deg, Replicant.

Snæbbussaristokrat1 fremstår jo som en jævla diktator på dette forumet... Hans ord er lov, og hans ord er aldri kritisk til noe som berører FFK... Selv om vi alle er glade i klubben, betyr ikke det at vi MÅ være enig i alt de driver og tryller med i ledelse og på banen... Kritikk er entusiasme det også!!!

Så Snæbbussaristokrat: Du får åpne øynene, og se den virkelige verden... Du kan ikke leve i dine glansbilder for alltid!!


Jeg må bare le av dere. Folk som ikke klarer å argumentere tyr altid til personangrep, isteden for å diskutere sak.
Dere behøver ikke gå mere enn to dager tilbake i tid, til 29. september hvor jeg startet en tråd, som kritiserer ledelsen for å tåkelegge sannheten i sin pressemelding.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 01 okt 05, 00:52
Endret: 01 okt 05, 13:23
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


Jeg må bare le av dere. Folk som ikke klarer å argumentere tyr altid til personangrep, isteden for å diskutere sak.
Dere behøver ikke gå mere enn to dager tilbake i tid, til 29. september hvor jeg startet en tråd, som kritiserer ledelsen for å tåkelegge sannheten i sin pressemelding.


Le av oss, og vi ler tilbake. 

Jeg synes ikke at karl_marx bør unnskylde noe som helst.. Kanskje litt voldsomt å oppgi 7 kilo i vektoppgang, men vi ser jo alle at Raymond har ekspandert.. Uansett synes jeg dette er svakt av en "toppidrettsutøver", om det 7 eller 4 kg spiller ingen rolle.

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 okt 05, 01:15
Endret: 01 okt 05, 13:22
Opprinnelig postet av Superboy


Le av oss, og vi ler tilbake. 

Jeg synes ikke at karl_marx bør unnskylde noe som helst.. Kanskje litt voldsomt å oppgi 7 kilo i vektoppgang, men vi ser jo alle at Raymond har ekspandert.. Uansett synes jeg dette er svakt av en "toppidrettsutøver", om det 7 eller 4 kg spiller ingen rolle.


Hvis han hadde gått opp 4 - 7 kilo, så tror jeg han allerede hadde tapt dem igjen idag, for i dag så han veldig fin og lett ut i kroppen på trening, og det lover jo veldig godt til kampen mot Bodø/Glimt i morgen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 01 okt 05, 01:24
Endret: 01 okt 05, 13:21
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


Hvis han hadde gått opp 4 - 7 kilo, så tror jeg han allerede hadde tapt dem igjen idag, for i dag så han veldig fin og lett ut i kroppen og det lover jo veldig godt til kampen mot Bodø/Glimt i morgen.



Ikke noe som er mer gledelig enn det... En Raymond i form vil styrke et hvert lag i tippeligaen... Vi vinner forresten 3-1 i morgen. tror nemlig Dagfinn putter 2, og forhåpentligvis vil den 203 cm lange mannen stange inn ett..

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 okt 05, 01:52
Endret: 01 okt 05, 13:19
Opprinnelig postet av Superboy



Ikke noe som er mer gledelig enn det... En Raymond i form vil styrke et hvert lag i tippeligaen... Vi vinner forresten 3-1 i morgen. tror nemlig Dagfinn putter 2, og forhåpentligvis vil den 203 cm lange mannen stange inn ett..


Og så er du enig med Keiko også, han tipper 3-1 sånn som du gjør. Da får jeg være motvekt da og tippe tap 1-3. Brattbakk skårer 2.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 okt 05, 12:16
Hva med et navne skifte.
Sugar -Ray.


PS
Oppkalt etter to av de største i bokseverden.
S.R Robinson & S.R Leonard.
Mao et hedersnavn for de som trodde det var eb spydighet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 01 okt 05, 18:05
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Superboy



Ikke noe som er mer gledelig enn det... En Raymond i form vil styrke et hvert lag i tippeligaen... Vi vinner forresten 3-1 i morgen. tror nemlig Dagfinn putter 2, og forhåpentligvis vil den 203 cm lange mannen stange inn ett..


Og så er du enig med Keiko også, han tipper 3-1 sånn som du gjør. Da får jeg være motvekt da og tippe tap 1-3. Brattbakk skårer 2.


Ojsann... hvis Keiko sier 3-1 til FFk, må jeg endre mitt tips til 2-1 til guttæne.. Kan jo ikke være enig med Keiko.. hehe

---------------------------

"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 05, 22:00
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Superboy



Ikke noe som er mer gledelig enn det... En Raymond i form vil styrke et hvert lag i tippeligaen... Vi vinner forresten 3-1 i morgen. tror nemlig Dagfinn putter 2, og forhåpentligvis vil den 203 cm lange mannen stange inn ett..


Og så er du enig med Keiko også, han tipper 3-1 sånn som du gjør. Da får jeg være motvekt da og tippe tap 1-3. Brattbakk skårer 2.
jasså rune.. glimt supporter.. avslørt du nå...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340