Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressemeldingen tåkelegger?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 sep 05, 01:47
Veldig mye tyder på at pressemeldingen tåkelegger sannheten.
Så vidt jeg kan forstå, så er det eneste riktige i pressemeldingen det faktum at både Drillo og Eggen skal ha en 100 % stilling som trenere for FFK ut denne sesongen.
Når man kommer til arbeidsoppgavene, så sier ikke pressemeldingen noe som helst om det. Men det synes helt klart at det som burde stått der er at arbeidsfordelingene mellom Drillo og Eggen blir akkurat slik det er tenkt å fungere i sesongen 2006. Den eneste forskjellen blir at nå skal begge arbeide 100 % og i 2006 vil Drillo gå ned på en 50 % stilling.
Det vil derfor si at det er Eggen som blir hovedansvarlig for laget i de siste fire kampene og vil være den som leder laget både før under og etter kampen.
Da har vel de fleste fått det som de vil?
Det eneste man bør kritisere er at ikke pressemeldingen ga en bedre beskrivelse av de endringer som egentlig nå har skjedd. Men det blir nok lett å tilgi når vi 1. november 2005 fortsatt kan kalle oss et Tippeligalag.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 29 sep 05, 10:14
Endret: 29 sep 05, 10:24
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Veldig mye tyder på at pressemeldingen tåkelegger sannheten.
Så vidt jeg kan forstå, så er det eneste riktige i pressemeldingen det faktum at både Drillo og Eggen skal ha en 100 % stilling som trenere for FFK ut denne sesongen.
Når man kommer til arbeidsoppgavene, så sier ikke pressemeldingen noe som helst om det. Men det synes helt klart at det som burde stått der er at arbeidsfordelingene mellom Drillo og Eggen blir akkurat slik det er tenkt å fungere i sesongen 2006. Den eneste forskjellen blir at nå skal begge arbeide 100 % og i 2006 vil Drillo gå ned på en 50 % stilling.
Det vil derfor si at det er Eggen som blir hovedansvarlig for laget i de siste fire kampene og vil være den som leder laget både før under og etter kampen.
Da har vel de fleste fått det som de vil?
Det eneste man bør kritisere er at ikke pressemeldingen ga en bedre beskrivelse av de endringer som egentlig nå har skjedd. Men det blir nok lett å tilgi når vi 1. november 2005 fortsatt kan kalle oss et Tippeligalag.


Det er en sånn pressemelding jeg hadde håpet på, og synes, tydeligvis også du, at pressemeldingen egentlig sa svært lite. Ser at mange velger å tolke det sånn som du, at KTE er hovedansvarlig de siste fire. Jeg håper selvfølgelig også at det er en realitet. Siden mange tolker det på denne måten, hvorfor står Drillo og forteller media at ingenting er forandret. Og hvorfor kunne ikke bare det stått i pressemeldingen, som snæbbussaristokrat1 skriver her, at KTE har hovedansvaret. Jeg regner nesten med at denne tråden ble skrevet etter å ha lest intervju med KTE.

Synes du snæbbussaristokrat1 at styret viser handlekraft, når de lager en slik "tåkelagt" pressemelding og rollefordelingen kanskje er en annen?

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 29 sep 05, 10:26
Fordi det er slik gode løsninger er.  Uttad skal alle parter komme godt ut av det for å få et bedre miljø å jobbe videre i.  Dette er godt diplomati.  I en god løsning fremstår begge parter som vinnere.  Pressemeldingen skaper selvsagt mye forvirring, men redder Drillo og jeg vil si også FFK fra å gå til det skritt å sparke treneren.  Det skjer altfor ofte.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 29 sep 05, 11:07
Endret: 29 sep 05, 11:07
Opprinnelig postet av DeKjök
Fordi det er slik gode løsninger er.  Uttad skal alle parter komme godt ut av det for å få et bedre miljø å jobbe videre i.  Dette er godt diplomati.  I en god løsning fremstår begge parter som vinnere.  Pressemeldingen skaper selvsagt mye forvirring, men redder Drillo og jeg vil si også FFK fra å gå til det skritt å sparke treneren.  Det skjer altfor ofte.


Jeg kan ikke se at dette er en god løsning, når den tydeligvis ikke gjør fordelingen klar nok. Dette synes jeg man nok engang får inntrykk av i denne artikkelen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107911

Drillo står og sier at ingenting er forandret, mens KTE har en annen versjon. Det jeg reagerer på er at denne pressemeldingen gjør jo at det bare blir enda mer spekulering, istedenfor at man kunne satt ned foten og sagt klart hvem som hadde hovedansvaret. Og dele det, mener jeg er en helt feil løsning. Man bør ha en klar hovedtrener å forholde seg til. Hva hadde vært så ille med og offentlig overlatt ansvaret til KTE og at drillo hadde gått over til sin nye stilling? Hadde jo ikke ødelagt noe mer for drillo enn han allerede har gjort selv

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 29 sep 05, 11:19
Personlig tror jeg denne løsningen i praksis går ut på at Drillo trer inn i managerrollen han er tiltenkt neste år og Eggen tar over hovedtreneransvaret med en gang...dette ønsker selvfølgelig ikke klubben å si offentlig, rett og slett for å forsøke å redde litt av Drillos ære...om det er noe igjen...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 sep 05, 11:25
Opprinnelig postet av Replicant
Opprinnelig postet av DeKjök
Fordi det er slik gode løsninger er.  Uttad skal alle parter komme godt ut av det for å få et bedre miljø å jobbe videre i.  Dette er godt diplomati.  I en god løsning fremstår begge parter som vinnere.  Pressemeldingen skaper selvsagt mye forvirring, men redder Drillo og jeg vil si også FFK fra å gå til det skritt å sparke treneren.  Det skjer altfor ofte.


Jeg kan ikke se at dette er en god løsning, når den tydeligvis ikke gjør fordelingen klar nok. Dette synes jeg man nok engang får inntrykk av i denne artikkelen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107911

Drillo står og sier at ingenting er forandret, mens KTE har en annen versjon. Det jeg reagerer på er at denne pressemeldingen gjør jo at det bare blir enda mer spekulering, istedenfor at man kunne satt ned foten og sagt klart hvem som hadde hovedansvaret. Og dele det, mener jeg er en helt feil løsning. Man bør ha en klar hovedtrener å forholde seg til. Hva hadde vært så ille med og offentlig overlatt ansvaret til KTE og at drillo hadde gått over til sin nye stilling? Hadde jo ikke ødelagt noe mer for drillo enn han allerede har gjort selv


Det viktigste er ikke at alle oss som står på sidelinjen forstår arbeidsfordelingen, men at de det gjelder, Eggen, Drillo, spillerne og støtteapparatet forstår det og at alle føler at dette er en god løsning.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340