Husk meg
Brukernavn
Passord

Super-Ray har gått opp 7 kilo etter at han kom til FFK!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 29 sep 05, 00:37
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Møklegård
Hva er dette for illojalt pjatt mot våre spillere. Noen her som er "oppviglere" tror jeg.

Raymond er Raymond, og han er en fantastisk fotballspiller når han får være kreativ.
Derfor kommer han sterkt nå som Drillo mer eller mindre blir usynlig!


Godt at det er noen som tenker som deg, Møklegård.
Synes alt for mange "supportere" kun graver frem søppel og sprer det utover forumet for tiden.
Skjønner de virkelig ikke at de kun reduserer vårt lags sjanser til å klare seg i årets tippeliga?



Du og et par andre her inne skjønner tydeligvis ikke alvoret klubben er i? Jeg forstår ikke hvilke kamper du har sett i år, eller hvilke spillere du har sett. Du har jo et bilde av virkeligheten som for meg er helt fjernt! Ha glansbildene dine for deg selv. 
 Du, keiko og et par andre her inne, nærmest avfeier enhver som ikke har minst 1000  innlegg. Hvis ikke andre enn gutteklubben på 4-5 mann skal kunne få mene noe her inne, mister hele forumet sin verdi!

Man bør ikke ha spesielt godt syn for å se at Kvisvik har gått opp, det er ingen påstand, det er ren fakta!

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 sep 05, 01:09
Opprinnelig postet av Replicant
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Møklegård
Hva er dette for illojalt pjatt mot våre spillere. Noen her som er "oppviglere" tror jeg.

Raymond er Raymond, og han er en fantastisk fotballspiller når han får være kreativ.
Derfor kommer han sterkt nå som Drillo mer eller mindre blir usynlig!


Godt at det er noen som tenker som deg, Møklegård.
Synes alt for mange "supportere" kun graver frem søppel og sprer det utover forumet for tiden.
Skjønner de virkelig ikke at de kun reduserer vårt lags sjanser til å klare seg i årets tippeliga?



Du og et par andre her inne skjønner tydeligvis ikke alvoret klubben er i? Jeg forstår ikke hvilke kamper du har sett i år, eller hvilke spillere du har sett. Du har jo et bilde av virkeligheten som for meg er helt fjernt! Ha glansbildene dine for deg selv. 
 Du, keiko og et par andre her inne, nærmest avfeier enhver som ikke har minst 1000  innlegg. Hvis ikke andre enn gutteklubben på 4-5 mann skal kunne få mene noe her inne, mister hele forumet sin verdi!

Man bør ikke ha spesielt godt syn for å se at Kvisvik har gått opp, det er ingen påstand, det er ren fakta!


Jeg håper du selv forstår hva det egentlig er du kritiserer? 
Klarer du ikke å se forskjell på hva som er søppel og hva som er konstruktiv kritikk?
Har du ikke forståelse for at noen av oss heller vil fokusere på at FFK skal redde plassen i Tippeligaen, fremfor å ukritisk grave fram negativ dritt, som med fordel for klubben like godt kan vente til etter sesongslutt.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 sep 05, 01:14
ennå en tråd som burde vært stengt.. dette er helt vilt.. ja jeg har gjort tabbe her inne med å kalle en spiller søppel, men å komme med noe som dette som fatisk er værre en alt annet.. rakker ned på ting som kansje ikke er fakta.. denne tråden burde stenges..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 29 sep 05, 09:58
Endret: 29 sep 05, 10:00
Opprinnelig postet av keiko99
ennå en tråd som burde vært stengt.. dette er helt vilt.. ja jeg har gjort tabbe her inne med å kalle en spiller søppel, men å komme med noe som dette som fatisk er værre en alt annet.. rakker ned på ting som kansje ikke er fakta.. denne tråden burde stenges..


Snæbbussaristokrat
Her er et godt eksempel på det jeg mener, Keiko som nok engang skal stenge en tråd, bare pga at han ikke er enig! Dette er uholdbart, og hvis moderatorene tar hensyn til Keiko, bare fordi han skriver mye her inne, sender det et helt feil signal. Jo jeg kan se forskjell på oppspinn og konstruktiv kritikk, men ganske mange her inne og ellers, ser faktisk at Raymond ikke har vært på diett, etter han kom til FFK. Jeg håper virkelig, for din egen del også, at du åpner øynene og klarer og se hva som faktisk skjer med klubben og spillerne, istendenfor din egen drømmeverden.

---------------------------

" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 29 sep 05, 10:33
Endret: 29 sep 05, 10:35
Opprinnelig postet av keiko99
ja jeg har gjort tabbe her inne med å kalle en spiller søppel, men å komme med noe som dette som fatisk er værre en alt annet.. rakker ned på ting som kansje ikke er fakta.. denne tråden burde stenges..


Så det med at du mente Peters var søppel, var altså fakta og ikke rykte eller synsing?

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 29 sep 05, 10:36

Om Raymon går opp 7 kilo midt i sesongen eller umiddelbart selger huset som supportere har jobbet med så er jo det et stort problem.  Men ønsker vi at Raymond skal ha fokus på dette nå når det er 4 kamper som handler om nedrykk igjen av sesongen?  For selv om spillerne sannsynligvis ikke leser forumet her (gjør de det så er de uprofessjonelle) så kan rykter om at folk tror slik og slik nå Raymond og da har jo han full konsentrasjon på det han skal ha ikke sant?

 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 sep 05, 11:23
Endret: 29 sep 05, 11:24
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av keiko99
ja jeg har gjort tabbe her inne med å kalle en spiller søppel, men å komme med noe som dette som fatisk er værre en alt annet.. rakker ned på ting som kansje ikke er fakta.. denne tråden burde stenges..


Så det med at du mente Peters var søppel, var altså fakta og ikke rykte eller synsing?
Det jeg mente om peter burde vært sagt på en annen måte.. jeg fikk en del kritikk etter det og jeg skjønte hvilken feil eller hva jeg hadde sagt som var galt.. du vet heller ikke om det er fakta eller ikke du elsker bare å hvile deg til alle andres påstander.. en påstand som er helt uten mål og mening, men hvem er neste spiller sier jeg da.. 

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 29 sep 05, 11:30
Hvis dette er sant, så er det en hån av Raymond mot oss supportere og klubben!
Han burde skamme seg.

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 29 sep 05, 11:43
Tviler på Raymon leser her inne ja, all ledig tid går med på å kline inn mere mat

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 29 sep 05, 11:46
Kanskje vi burde gitt han en burger i neste kamp? så skjønner han kanskje alvoret...

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 sep 05, 12:54
Opprinnelig postet av bjorn
Tviler på Raymon leser her inne ja, all ledig tid går med på å kline inn mere mat


Jeg vet at de fleste i FFK systemet, fra direktøren og ned til spillerne, også er brukere av FFKsupporter.net. Sikkert ikke så ofte som de fleste supportere, men ihverfall av og til og i hvertfall hver gang det stormer rundt klubben. 
Men forskjellen på dem og oss andre er at de forholder seg passive og nøyer seg med å lese det som blir skrevet. Det vil med andre ord si at de ikke har mulighet til å forsvare seg mot angrep, slik vi andre mere normale brukere har. Det synes jeg faktisk endel av brukerne her på forumet bør tenke på og derfor er det viktig at man konsentrerer seg om konstruktiv kritikk og ikke injurerende personkarakteristikker og ren søppel.

 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 29 sep 05, 13:13
Endret: 29 sep 05, 13:15

Hva så??? Er du redd for å skrive noe negativt på dette forumet fordi spillere og ledelse kan lese det??
Det er bra hvis de leser det, så kanskje de skjønner at noe MÅ gjøres... Som for eksempel litt straffetrening for Raymond, slik at han kommer tilbake til matchvekten sin... For når Raymond er i form, har vi en av TLs beste spillere!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 sep 05, 13:47
Opprinnelig postet av FFK Forever
Kanskje vi burde gitt han en burger i neste kamp? så skjønner han kanskje alvoret...


Kan ikke TIFO-folka lage Hamburger-banner til neste kamp da??

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 29 sep 05, 14:07

Og psyke ut en av spillerne i en viktig kamp? Virkelig bra.  Antar selvfølgelig at du tuller.

Ellers:  Hvis Raymond har gått opp 7 kilo så er nepper Eggen/Drillo og resten av klubben de siste som oppdager det.  Tror ikke de trenger forumet her for å vite slikt.  På den annen side så er vel hverken Eggen, Drillo eller Ahlsen de rette forbilder mht vekt.  Men det har jo vært satt fokus på fotballspillere og kosthold, noe som visstnok ikke er av toppidrettsnivå, i det siste.  Sikkert mye å hente der.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 sep 05, 17:46
Endret: 29 sep 05, 17:47
Opprinnelig postet av DeKjök

Og psyke ut en av spillerne i en viktig kamp? Virkelig bra.  Antar selvfølgelig at du tuller.

Ellers:  Hvis Raymond har gått opp 7 kilo så er nepper Eggen/Drillo og resten av klubben de siste som oppdager det.  Tror ikke de trenger forumet her for å vite slikt.  På den annen side så er vel hverken Eggen, Drillo eller Ahlsen de rette forbilder mht vekt.  Men det har jo vært satt fokus på fotballspillere og kosthold, noe som visstnok ikke er av toppidrettsnivå, i det siste.  Sikkert mye å hente der.



Vel noen bør i hvert fall gjøre han oppmerksom på at vi helst vil ha en Super-Ray fremfor en avdanka spiller, hvis det stemmer at han har godt opp syv kilo vel og merke.

Tror neppe trenerne er ment for å være rollemodeller heller, tviler neppe på at halve laget så ut som Eggen sr eller at Start ser ut som en kloning av Nordlie selv om han har spist en burger eller to for mye. Men det var vel ment som en liten spøk fra din side vil jeg tro.

--- Til kritikerne av kritikken ---
Når det gjelder det å ta opp kritikk her inne i sammenheng med at spillere/ledere leser her inne. De velger selv om de vil lese her inne, ingen som tvinger dem til å lese verken sidene eller foruminnleggene. Stormer det rundt klubben og de velger å lese her inne, vil jeg tro at de er passe oppegående over hva som venter dem. Dette forumet er til for supporterne av FFK, altså oss, og dermed et sted der vi kan skrive våres mening om klubben og enkeltspillere når kritikken er berettiget. Sladder er en ting, men når flere og flere hevder at Kvisvik ikke helt har holdt vekta, så bør det i hvert fall taes opp. Er jo i nærheten av kontraktsbrudd hvis han har begynt å drite i treningen og legge på seg ved hjelp av burgere.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 29 sep 05, 20:05

Bare ikke hets Raymond under kampen, vi trenger han i humør.

Om rollemodeller og vekt så var det spøk ja.

Egentlig så er det vel litte amatørmessig om spillere eller ledere i FFK går inn å leser her.  Det gjør ihvertfall ikke Drillo, han har vært med lenge nok til å forstå at det er dumt. 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 29 sep 05, 20:09
Opprinnelig postet av DeKjök

Bare ikke hets Raymond under kampen, vi trenger han i humør.



Ja, det er et meget viktig poeng... Vi må for all del støtte Raymond, han er tross alt meget god når humøret er på topp! Selv om det var jeg som startet denne tråden, var ikke det et forsøk på å hetse Raymond, mens snarere å sette fokus på at alt ikke er som det bør være....


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 sep 05, 22:15
Opprinnelig postet av DeKjök

Bare ikke hets Raymond under kampen, vi trenger han i humør.


Enig i der, under kampen gjelder det å støtte så mye som mulig, men det som blir skrevet her inne, når ofte ut til f-b, så om de plukker opp dette så når vel budskapet frem vil jeg tro. Vi må i hvert fall ikke fremstå som en gjeng som er naiv og som godtar absolutt alt. Hvis Raymond tror han kan leve på gamle heltedåder tar han helt feil, hva han har gjort i Brann er fullstendig likegyldig for min del all den din jeg vil han skal prestere for FFK, og han får ikke stjernestatus i min bok før han gjør nettopp det, presterer. Han har vel skapt noen sekunders magi i enkeltkamper, men har vel til gode å gjøre mer ut av seg i en hel kamp og over flere kamper i strekk. FFK har dessverre ikke en tropp beståend av mange spillere som kan skape det Raymond kan. Det har andre lag, og han ble vel husket mest for den han gjorde i Brann, fremfor det han ikke gjorde, nettopp fordi det var flere på Brann som kunne stå frem. Hadde Raymond en dårlig dag, var det ingen som snakket opp det, fordi det var andre Brannspillere som kunne ta ansvar og som kjempet om poeng. I FFK er han langt mer alene om en slik stjernerolle, og det stilles ekstra forvetninger til han.

Ikke akkurat et svar kun til deg dette, men mer et generelt svar i debatten.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 05, 00:05
Opprinnelig postet av DeKjök

Og psyke ut en av spillerne i en viktig kamp? Virkelig bra.  Antar selvfølgelig at du tuller.

Ellers:  Hvis Raymond har gått opp 7 kilo så er nepper Eggen/Drillo og resten av klubben de siste som oppdager det.  Tror ikke de trenger forumet her for å vite slikt.  På den annen side så er vel hverken Eggen, Drillo eller Ahlsen de rette forbilder mht vekt.  Men det har jo vært satt fokus på fotballspillere og kosthold, noe som visstnok ikke er av toppidrettsnivå, i det siste.  Sikkert mye å hente der.

Du kan se at fjeset slår seg i hodet, og da er det bare kødd, i samsvar med forrige debattant.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 sep 05, 00:31
Opprinnelig postet av karl_marx

Hva så??? Er du redd for å skrive noe negativt på dette forumet fordi spillere og ledelse kan lese det??
Det er bra hvis de leser det, så kanskje de skjønner at noe MÅ gjøres... Som for eksempel litt straffetrening for Raymond, slik at han kommer tilbake til matchvekten sin... For når Raymond er i form, har vi en av TLs beste spillere!!!!



Joda, karl_marx. Konstruktiv kritikk og meninger bør vi ikke være redde for at de leser, det er ikke det jeg snakker om.
Men det jeg snakker om er søppel og persomhets, som endel "supportere" sprer ut over forumet fortiden.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340