Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo får ikke sparken!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 sep 05, 16:51

Skulle tro "Ole Brumm" hadde vært med på møtet .
"Ja takk begge deler"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 28 sep 05, 17:32
Desverre ble det slik jeg fryktet. Styret var ikke sitt ansvar bevisst og turde ikke be Drillo fratre sin stilling.Får håpe at denne nest-beste løsningen vil være nok til at vi holder til i Tippeligaen neste sesong også.
Eggen må nå vise sitt engasjement i kampene som er igjen og få spillerne til å yte 110 %. Det er det som trengs i nå.
Dessuten må vi som tilskuere mobilisere og støtte gutta i deres viktigste kamper i år.
Ønsker gutta og trenerne lykke til og at de vil vise at de er villige for å blø for laget og byen vår.

Vi gir alt, alt for Fredrikstad!!!!!




EJ for FFK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jul 05
Innlegg: 10

Lagt til: 28 sep 05, 17:34

FFk består av en gjeng talentløse ledere som alle burde ta sin hatt å gå, med Drillo fortsatt i manesjen er det som å be om 1 divisjon for FFk neste år. Arve Mokkelbost veit tydeligvis ikke hva han driver med, og når det gjelder Drillo sin opptreden for pressen i går er det motbydelig.

Til alle dere som kommer til å rase mot meg og dette innlegget:
Jeg kommer IKKE til å forandre mening, dette er mitt syn og det er ikke rent så få som er enig med meg her. Men jeg kommer til å stille trofast opp på de 2 siste hjemmekampene og heie laget frem uansett, enkelt og greit fordi FFk er laget i mitt hjerte. Derimot regner jeg med at mangfoldige 1000 ikke vil møte opp når vi er i 1 divisjon neste år, det vil jeg og minnes den fantastiske hovedtrener Drillo som klarte bragden og føre laget ned i 1 divisjon. 

---------------------------

Trofast FFKer


minnie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 sep 05
Innlegg: 13

Lagt til: 28 sep 05, 17:43
du har rett i balt du sier ledelsen må være gal

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 28 sep 05, 18:49
Denne tråden er støy som FFK ledelsen driter i...skal du klage, får "du" gå ner på klubbhuset å prøve å påvirke der.
Utrolig lett å klage her, .... en slipper å møte folk face to face.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
K. E. Herlovsen...grrrr


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 29 sep 05, 12:56
Opprinnelig postet av Brukernavn
Denne tråden er støy som FFK ledelsen driter i...skal du klage, får "du" gå ner på klubbhuset å prøve å påvirke der.
Utrolig lett å klage her, .... en slipper å møte folk face to face.



Dette er vel det eneste sted hvor vi kan klage. Pressen og klubben vil nok ikke høre så mye fra tilskuerne. Det  må være rom for å ha ulike meninger her!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340