Husk meg
Brukernavn
Passord

Tapte meldinger ved pålogging...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 sep 05, 13:10
Nå har det skjedd meg to ganger på like mange dager: Jeg sitter og skriver en lang og flott melding, må forlate maskina før jeg får sendt avgårde, det går en times tid, og vips, når jeg kommer tilbake og forsøker å sende: "Du må logge inn", jeg logger inn, og vips: Meldinga er borte, og "tilbake" funker heller ikke.

Er det noen måte å lagre lokalt i en cookie eller no` hvis man forsøker å sende men IKKE får sendt pga mangel på pålogging???

Er så utrolig kjipt å ha skrevet ei lang melding, også bare bang: Borte...

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 27 sep 05, 15:40
Bare et tips fra en som har levert et og annet langt innlegg

Hvis jeg skjønner at  "dette blir et blir et litt langt innlegg" eller at jeg lager et ikke-så-impulsivt innlegg, så skriver jeg det alltid i Word først og bruker copy-paste etterpå. Forøvrig noe jeg gjør også når det gjelder e-pster e.t.c.

---------------------------

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 27 sep 05, 16:24

Dette kan løses ved at når du logger deg inn på siden så kryss av på `Husk meg`. 

Dette betyr at du automatisk logger deg inn når du besøker hvem som helst side, og hvis det da som du sier har blitt `avkoblet` etter en times tid så vil den da automatisk koble deg på igjen og du vil ikke få `Du må logge inn`... Skjønte..?

Hvis ikke du skjønte så bare kryss av på `Husk meg` og det vil ikke skje igjen

---------------------------

Sjefskodærn


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 sep 05, 11:20
Joa, greit nok det, men jeg har ikke lyst til å lagre passord på jobbmaskina f.eks, i og med at andre kan bruke maskina og skrive i mitt navn, eksempelvis...

Burde vært en eller annen metode for å lagre det en skriver, helt uavhengig om en er logga på eller ikke.

I prinsippet burde en kunne skrive et innlegg uten å være registrert, registrere seg, logge inn, og så få opp det en skrev for innsending... Er det ingen mulighet for å lagre det siste innlegget en har skrevet i en cookie (f.eks når man trykker på "Svar")? Sånn at den er tilgjengelig hvis noe skulle skje  (maskina mister nett, strømmen går etc etc)

Det er spesielt irriterende at ETT trykk på Back fjerner det en har skrevet og setter opp et blankt vindu. Har gjort den feilen der noen ganger nå, gett.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 sep 05, 11:28
Endret: 28 sep 05, 11:29
Når jeg skriver lengre innlegg i debattforum, så stopper jeg bare opp og kopierer det jeg skriver underveis. Det blir dermed en form for lagring, i tilfelle det går for lang tid og jeg må logge inn på nytt. Ettersom det skjer meg fra tid til annen på webmailen min, så er det en teknikk jeg er blitt vant med og som funker fint.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 28 sep 05, 11:37
Den pinlige enkle metoden må vel være å markere det du har skrevet (når du må forlate maskinen) og trykke på ctrl-c

Når du kommer tilbake, logger du inn og limer inn igjen...

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 08 okt 05, 15:37
olavesen: som var akkurat det costanza sa :)


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340