Husk meg
Brukernavn
Passord

Steinar Sørlie

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 sep 05, 20:48

I dag fikk kansje mange se hvorfor Steinar ikke er et førstevalg, men faktisk et tredje.
Jeg tror grunnen til at Steinar sto i dag var at de ville spare ungutten.
 1 - 0 Skudd fra 43 meter som blir sikkret inn.
2 - 0 bruker tempo i kroppen for å komme ut, og selger seg.
3 - 0 Forsåvidt greit, men Brown reddet 2 tilsvarende i 1.
4 - 0 Innlegg fra skrått hold, detter ned på 4 meter midt foran mål 8 Burde muligens blitt hentet??
Noen meget farlige utspill.
Med litt tettere bakover kunne kanskje resultatet vært annerledes, om vi hadde hatt noen som hadde greid å sette den runde kula i mellom stengene vell og merke.
Men morsomt å se hva klubben finner på nå!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 sep 05, 20:50
Regner med at du sier fra Anne, når Drillo går av. Du har vel dine kontakter

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 sep 05, 20:54
Opprinnelig postet av Anne

I dag fikk kansje mange se hvorfor Steinar ikke er et førstevalg, men faktisk et tredje.
Jeg tror grunnen til at Steinar sto i dag var at de ville spare ungutten.
 1 - 0 Skudd fra 43 meter som blir sikkret inn.
2 - 0 bruker tempo i kroppen for å komme ut, og selger seg.
3 - 0 Forsåvidt greit, men Brown reddet 2 tilsvarende i 1.
4 - 0 Innlegg fra skrått hold, detter ned på 4 meter midt foran mål 8 Burde muligens blitt hentet??
Noen meget farlige utspill.
Med litt tettere bakover kunne kanskje resultatet vært annerledes, om vi hadde hatt noen som hadde greid å sette den runde kula i mellom stengene vell og merke.
Men morsomt å se hva klubben finner på nå!!



Fy fabian... vet ikke hva har Steiner gjort deg men hetse manne for dagens tap .... Jeg ville gjerne se denne keeperen som tar det skuddet altså og ikke snakk om måt nummer to da... fjerde kan jeg ikke si noe om fordi det var vanskelig å se hva skjer . Eneste jeg så var en utrolig bra frispark som skrur og skrur

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 sep 05, 20:56
Endret: 25 sep 05, 20:56
Steinar hadde idag i allefall en fantom redning i 2.omgang.
Tipper m/ALH minst 5 i nota!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 sep 05, 20:59
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Anne

I dag fikk kansje mange se hvorfor Steinar ikke er et førstevalg, men faktisk et tredje.
Jeg tror grunnen til at Steinar sto i dag var at de ville spare ungutten.
 1 - 0 Skudd fra 43 meter som blir sikkret inn.
2 - 0 bruker tempo i kroppen for å komme ut, og selger seg.
3 - 0 Forsåvidt greit, men Brown reddet 2 tilsvarende i 1.
4 - 0 Innlegg fra skrått hold, detter ned på 4 meter midt foran mål 8 Burde muligens blitt hentet??
Noen meget farlige utspill.
Med litt tettere bakover kunne kanskje resultatet vært annerledes, om vi hadde hatt noen som hadde greid å sette den runde kula i mellom stengene vell og merke.
Men morsomt å se hva klubben finner på nå!!



Fy fabian... vet ikke hva har Steiner gjort deg men hetse manne for dagens tap .... Jeg ville gjerne se denne keeperen som tar det skuddet altså og ikke snakk om måt nummer to da... fjerde kan jeg ikke si noe om fordi det var vanskelig å se hva skjer . Eneste jeg så var en utrolig bra frispark som skrur og skrur

Skal moderere meg litt på nr 2, der burde forsvaret ha ryddet opp, men står for de 2 andre.
Ellers er ikke dette ment som hets, tror kansj flere er enige, men som jeg også sier det gjelder også mange av de andre spillerene, som kanskje burde tatt et ansvar men ikke gjør det.

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 25 sep 05, 21:00
Det skal mye gjøres for å laste Steinar for målene vi slipper inn i dag. Helt enig med klokan her. Så dere forsvaret som han hadde foran seg?  Bra, for det gjorde ikke jeg heller. Makan og makan og makan. Nå er vi nede i dritten med begge bena for å si det mildt......

PS! Det var da forferdelig stille det var på haugen i dag? Nerver? 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


minnie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 sep 05
Innlegg: 13

Lagt til: 25 sep 05, 21:18
jeg synes også du angriper steinar sørlie veldig ofte. kansje det ligger noe bak  steinar var bra nok han .du angriper ofte han

abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 25 sep 05, 21:24
Steinar Sørlie var ikke mye bra idag!! Jeg er meget glad for at han ikke får være med på de fleste kampene! Go Lund Hansen og  Staw!!!

---------------------------

Hvaskjera?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 sep 05, 21:25
Tror noen trenger en syndebukk, istenfor å rette kritikken til topps.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 sep 05, 21:44
Opprinnelig postet av thomkat
Det skal mye gjøres for å laste Steinar for målene vi slipper inn i dag. Helt enig med klokan her. Så dere forsvaret som han hadde foran seg?  Bra, for det gjorde ikke jeg heller. Makan og makan og makan. Nå er vi nede i dritten med begge bena for å si det mildt......

PS! Det var da forferdelig stille det var på haugen i dag? Nerver? 



Når jeg er voksen nok til å komme med kritikk, skal jeg være voksen nok til å komme med en beklagelse.
Etter å ha sett målene om igjenn på tv, er jeg kanskje enig i at de største feilene blir gjort av de foran Steinar.
Så sorry for de krasse utalelsene, denne gangen

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 sep 05, 21:49
Opprinnelig postet av dracula
Tror noen trenger en syndebukk, istenfor å rette kritikken til topps.



For en gangs skyld er vi helt enige, Dracula. Rett og slett helt enige.


Og vedrørende keepersituasjonen, jeg har tre stikkord, tolk det som dere vil....

1. Siste halvåret
2. Personalpolitikk
3. Mangel på tillitt.

---------------------------

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 25 sep 05, 22:06
FFK har nå to keepere i Bjarte Flem klassen. Å skylde på noe annet blir dumt. ALH og Sørlie har stått for fantastisk TV-underholdning de siste rundene. Vet det høres idiotisk ut, men jeg har spurt meg selv om det er mulig at de gjør dette med vilje. Har aldri sett keepere på dette nivået gjøre så store tabber. Gikk forresten igjennom en ønskereprise fra fra vårsesongen i fjor på web-tv. Der er det et vanlig syn å se Sørlie stå med hendene nede å se etter baller som suser i nettet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 25 sep 05, 22:31
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Anne

I dag fikk kansje mange se hvorfor Steinar ikke er et førstevalg, men faktisk et tredje.
Jeg tror grunnen til at Steinar sto i dag var at de ville spare ungutten.
 1 - 0 Skudd fra 43 meter som blir sikkret inn.
2 - 0 bruker tempo i kroppen for å komme ut, og selger seg.
3 - 0 Forsåvidt greit, men Brown reddet 2 tilsvarende i 1.
4 - 0 Innlegg fra skrått hold, detter ned på 4 meter midt foran mål 8 Burde muligens blitt hentet??
Noen meget farlige utspill.
Med litt tettere bakover kunne kanskje resultatet vært annerledes, om vi hadde hatt noen som hadde greid å sette den runde kula i mellom stengene vell og merke.
Men morsomt å se hva klubben finner på nå!!



Fy fabian... vet ikke hva har Steiner gjort deg men hetse manne for dagens tap .... Jeg ville gjerne se denne keeperen som tar det skuddet altså og ikke snakk om måt nummer to da... fjerde kan jeg ikke si noe om fordi det var vanskelig å se hva skjer . Eneste jeg så var en utrolig bra frispark som skrur og skrur


Klokan. Jeg sier bare 40 meter!!!!!!!!

Har sett det 2-3 ganger på tv. Sørie står rolig til ballen er på 16, da er det for sent.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 05, 22:42
steinar sørli hadde ingen god dag på jobben idag nei, men at han har skyld i mer en det første målet er kanskje litt drøyt?? på 0-1 målet, ja der skal sørli ha full kontroll, den tror jeg tilogmed reservekeeperen til tufte IL hadde tatt...

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 26 sep 05, 01:42
Ærlig talt.
Vi har ikke noen keepere med tippeligastandard. 
Hva skjedde de 2 kampene Myhre stod. Det var de siste kampene vi vant !!! Muligens de siste vi fikk poeng i !
Ellers er det ingen som blør i Fr.stad drakta. Og det tror jeg ikke de hadde gjordt med en annen trener enn Drillo heller !

---------------------------

moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 26 sep 05, 02:02
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK har nå to keepere i Bjarte Flem klassen. Å skylde på noe annet blir dumt. ALH og Sørlie har stått for fantastisk TV-underholdning de siste rundene. Vet det høres idiotisk ut, men jeg har spurt meg selv om det er mulig at de gjør dette med vilje. Har aldri sett keepere på dette nivået gjøre så store tabber. Gikk forresten igjennom en ønskereprise fra fra vårsesongen i fjor på web-tv. Der er det et vanlig syn å se Sørlie stå med hendene nede å se etter baller som suser i nettet.


Bjarte Flem var faktisk en meget god keeper, men kan jo skjønne at det er andre grunner til at han huskes :)

Har aldri vært stor fan av å ha Sørlie bak der, og mener fortsatt at den sure padda ALH bør stå de siste kampene, for så å bli sparka hjem til Trondheim! Til året bør det hentes inn en ny keeper og/eller satses på Staw som førstevalg!

Angående måla i dag (har bare sett dem et par ganger), mener jeg Steinar burde ta frisparket fra 40 meter, men det er ikke hans feil at vi taper, det blir bare desperat leting etter syndebukker...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 26 sep 05, 02:20
Opprinnelig postet av moxi
Ærlig talt.
Vi har ikke noen keepere med tippeligastandard. 
Hva skjedde de 2 kampene Myhre stod. Det var de siste kampene vi vant !!! Muligens de siste vi fikk poeng i !
Ellers er det ingen som blør i Fr.stad drakta. Og det tror jeg ikke de hadde gjordt med en annen trener enn Drillo heller !


Her er jeg enig. Mye av tryggheten i laget forsvant da Myhre forsvant. Med Myhre i mål var det akkurat som om både spillere og vi supportere følte oss uovervinnelige.
Derfor mener jeg også de ansvarlige i FFK gjorde en stor feil når man ikke satset på en klassekeeper som Magnus Bahne, som man hadde muligheten til å leie ut sesongen, med opsjon på kjøp.
Jeg så ham på et par treninger og synes han imponerte enormt og viste at han ikke var langt etter Myhre i kapasitet.
Hadde det ikke vært bedre å satset på Magnus Bahne, enn på midtstopper Lindstrøm, som holder omtrent samme klasse som de tre midtstopperne vi allerede har?
Jeg var blandt dem som mente at salget av Ringberg var greit på det tidspunktet det skjedde. Mye av grunnen til at jeg synes det var greit var at vi skulle få inn en ny klassespiss, som skulle gjøre laget enda bedre. 
Forhåndsomtalen av vår nye spiss Mihaly Toth virket også lovende, hvor det ble sagt at dette var en betydelig signering i klubbens historie. Man så for seg en notorisk målmaskin som sammen med West skulle skyte FFK inn i kampen om medaljer.
Slik det ser ut idag, så kan det ikke være noen tvil om at "forsterkningen" Toth, som nå må betegnes som i beste fall et 5. valg til en spissplass, er et gedigent bomkjøp.
Dette feilkjøpet og vårt keeperproblem er nok blandt de største årsakene til vår begredelige høstsesong, tror jeg.
Men det nytter ikke å gråte over spillt melk. Nå må alle i FFK, spillere, trenere, ledelsen og vi supportere brette opp armene å krige oss tilbake til en ny tippeligakontrakt i 2006.
Det er fullt mulig. Tro kan flytte fjell!!

---------------------------

FFK på toppen i 2006


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 26 sep 05, 02:39
Jeg mener at det er hele klubben FFK som taper. Ingen enslige syndebukker. Men 90% av skylden ligger på de som skal utføre jobben ute på banen.
Se på RBK idag. Der lyser det motvilje mot å måtte spille i 1.div til neste år. Syns du kan se mye av den samme gløden hos Molde og ålesund også.

Se på innsatsen til Start idag, det kaller jeg å reise kjerringa etter en dårlig kamp. Visst FFK legger ned like mye innsats som det er det ikke mange lag som slår de.

Innsats slår klasse 95% av gangene.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 sep 05, 07:09

Syns det er bare trist at Sørlie ikke griper sjansen når han fikk den, men det er ikke lett å stå i mål når forsvaret har tatt ferie heller.  Det første målet....halo, åpent mål fra 300meters hold?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 26 sep 05, 09:51
Opprinnelig postet av Anne

I dag fikk kansje mange se hvorfor Steinar ikke er et førstevalg, men faktisk et tredje.
Jeg tror grunnen til at Steinar sto i dag var at de ville spare ungutten.
 1 - 0 Skudd fra 43 meter som blir sikkret inn.
2 - 0 bruker tempo i kroppen for å komme ut, og selger seg.
3 - 0 Forsåvidt greit, men Brown reddet 2 tilsvarende i 1.
4 - 0 Innlegg fra skrått hold, detter ned på 4 meter midt foran mål 8 Burde muligens blitt hentet??
Noen meget farlige utspill.
Med litt tettere bakover kunne kanskje resultatet vært annerledes, om vi hadde hatt noen som hadde greid å sette den runde kula i mellom stengene vell og merke.
Men morsomt å se hva klubben finner på nå!!



Stiller meg bak Klokan her, hva i all verden er det du har røyka? Steinar kunne knapt tatt noen av målene. Forsvaret gjør hans jobb veldig vanskelig, og frisparket hadde ingen tatt... Må huske at denne Olivera gjorde noe tilsvarende for noen kamper siden, mannen må jo ha krutt i støvla...

(hadde aldri trodd jeg skulle forsvare Sørlie, men jommen kom den dagen æv gett)

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24