Husk meg
Brukernavn
Passord

Helvete!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 sep 05, 18:21
Dette er det værste jeg har sett.. fytti helvete.. Står jo bare å ser på...

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 25 sep 05, 18:23
Faen, hva jeg har ikke ord. 0-2 etter 20 minutter mot et av ligaens dårligste bortelag? Herregud...

Insolvent

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 aug 04
Innlegg: 19

Lagt til: 25 sep 05, 18:27
Dett er så jævlig fortvila!!! Jeg klarer ikke å følge med lenger, bytter tv-kanal. Glad jeg jobber i kveld og derfor slipper å være der... Send Drillo som pakkepost til Oslo, han har gjort nok skade!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 sep 05, 18:31
Jeg fikk en utrolig dårlig følelse et kvartes tid før kampen, og det gjorde utslag det gitt... Sies at vi har 80 prosent av ballen, men ikke har skapt en eneste sjanse ennå, og dette skulle være kampen vi virkelig skulle vise at vi ikke skal rykke ned? Blir det tap i dag, tror jeg at jeg skal gi meg selv en aldri så liten karantene herfra, har allerede fått ut litt frusterasjon i en annen tråd, tror ikke jeg skal skrive noe mer, med mindre det kommer noe positivt ut av det.

Det var en som skrev her tidligere at det er lettere å komme nedenfra i nedrykksstriden, og ikke bli dratt langsomt ned i den. Helt riktig det, for gløden vi viste i fjor høst var enestående, vi hadde ingenting å tape, nå har vi alt å tape. Er så utrolig skuffa over hele laget nå, dette skal ikke være mulig!

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 sep 05, 18:32
Begynner å ta seg litt opp nå men,men

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 sep 05, 18:56
Da får jeg begynne dra på jobb, ei ny tolvtimersvakt starter. En utrolig fin dag dette. Blir vekket en time tidligere enn vanlig på grunn av en eller annen gjøk spiller Samantha Fox for fulle mugger. Så taper Stjernen, så blir FFK latterliggjort, resten av lagene rundt kaprer poeng i fleng. Hva blir det neste mon tro? Gledene står i kø for meg i kveld.

Men satser på at Drillo snur dette, litt trøst til spillerne i pausen gjør nok at de går ut på banen livredde for ikke å prestere...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 sep 05, 18:57

Fy faen jeg kommer til å bli mobba huden full imorra av alle sunnmøringene her opp.... :(


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 sep 05, 18:57

Fy faen jeg kommer til å bli mobba huden full imorra av alle sunnmøringene her opp.... :(


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 25 sep 05, 19:29
JÆVLA DRITTLAG...

Nå er jeg så forbanna at jeg sprekker.. Driter i om Moderatorer kaster meg ut eller hva faen de gjør..
Jævla drittlag

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


valsebo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 9

Lagt til: 25 sep 05, 19:31
skal bli godt å få Drillo på sidelinjen. 4-4-2 når vi ligger under 2-0 og venter med å sette inn friske bein til det står 3-0. Uhørt. Må jo bare satse fremover nå..

---------------------------

morten


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 25 sep 05, 19:33
Kan ikke være mer enig!

4 mål opp i hekken på hjemmebane mot bunnlaget i TL!!
...og i tillegg så begynner våre egne spillere å krangle åpnelyst på banen!! Fantastisk!!!

---------------------------

Supporter, faktisk :)


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 25 sep 05, 19:34
Hva pokker skjer????

Snakk om å tryne på oppløpet!

Hadde trodd aty Drillo i det minste skulle sikret oss et tett forsvar, men det har jo rent inn med mål siden sommer....

Er det som de sa på NRK, at FFK ble så kjepphøye og stappfulle av selvtillitt etter at vi fikk Kvisvik og knuste RBK, at mam senket skuldrene for mye???

At ringberg fortsatt skårer mål, hjelepr jo heller ikke!

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 25 sep 05, 19:36
Hele dritten begynte etter at FFK slo RBK. Merkelig.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 sep 05, 21:03
Dritten begynte i Sommer.........

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 sep 05, 21:06
Begynte egentlig m/ ansettelsen av Drillo.

Når en trekker fram Rosenborg kampen, så kan en kanskje finne en forklaring?
Etter denne kampen som de fleste mente var en meget god kamp av FFk, og at spillerne fortjente ros.
Hva gjorde da Drillo, jo han uttalte at han var bare sånn passe fornøyd, de hadde spilt bedre før.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 25 sep 05, 22:39
Endret: 25 sep 05, 22:41
til.. megSelv..(d er en her som heter d!hehe)...hvist d er så ille hvorfor tar du deg bryet og gå inn på den sia her æ?! drittdud

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 25 sep 05, 22:51
Endret: 25 sep 05, 22:57
Kanskje fordi han også tar seg bryet å bruke en hel dag på å dra fra bostedet sitt, til Fredrikstad og hjem igjen for å bruke det sesongkortet han har betalt i dyre dommer for?
Selv  om jeg personlig ikke vil reagere på samme måte, så har jeg faktisk forståelse for at folk må få ut litt frustrasjon etter 1-14 på 4 kamper, deriblant 1-4 hjemme mot bunnlaget.....

Når det er sagt så er jeg personlig mer plaget av "fjortis-språk" og elendige norsk-kunnskaper enn at enkelte bruker denne siden til å få utløp for frustrasjon.... hinthint....

---------------------------

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 05, 22:51
Opprinnelig postet av dracula
Begynte egentlig m/ ansettelsen av Drillo.

Når en trekker fram Rosenborg kampen, så kan en kanskje finne en forklaring?
Etter denne kampen som de fleste mente var en meget god kamp av FFk, og at spillerne fortjente ros.
Hva gjorde da Drillo, jo han uttalte at han var bare sånn passe fornøyd, de hadde spilt bedre før.


 he he, artig du nevner det, etter tromsø kampen sa han at de faktisk hadde fremgang både offensivt og deffensivt iforhold til tidligere i år... he he, eller skal jeg si hu hu jeg vet faktisk ikke om jeg skal le meg ihjel eller begynne å grine, en av delene blir det snart ihvertfall..

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Love_FFK

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 50

Lagt til: 27 sep 05, 14:47
skjønner u lizzm ikke va d står??! hehe kanskje d beviser at vi har høyere iq! mhm! for vi kan lese d LETT


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24