Husk meg
Brukernavn
Passord

Mindre reklame - mer rød/hvit-musikk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thlarsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 sep 03
Innlegg: 25

Lagt til: 22 sep 05, 11:54
Nå som nedrykksspøkelset for alvor har begynt å vise seg sene høstkvelder på Stadion så har jeg et lite forslag! Hvorfor ikke kutte ut en del av den uendelige sponsorpresentasjonen før kamp og i pausa, og heller bruke tiden på å oppildne publikum og spillere med "For Fredrikstad", "Fredrikstadgutter våre veier" og andre FFK-sanger i stedet. Personlig for jeg småfrysninger hver gang "For Fredrikstad" spilles en sen høstkveld på Stadion. Da merker jeg at stoltheten over å være rød og hvit er enorm og adrenalinet begynner å pumpe.

All ære til Plankehaugen! Dere synger som stjerner! Forslaget er ment som et supplement slik at resten av Stadion også får testet stemmen! "Hele" Stadion har sunget "For Fredrikstad" før - la oss gjøre det igjen!

---------------------------

“I wouldn’t say I was the best manager in the business. But I was in the top one”
Legendariske Brian Clough – manager for Nottingham Forrest & Derby County


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 22 sep 05, 12:22
Opprinnelig postet av thlarsen
"Hele" Stadion har sunget "For Fredrikstad" før - la oss gjøre det igjen!


Her er det snakk om få dratt opp stemningen, og intet annet kan fremkalle så mye gåsehud som "For Fredrikstad"....

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 22 sep 05, 17:48
Opprinnelig postet av thlarsen
Hvorfor ikke kutte ut en del av den uendelige sponsorpresentasjonen før kamp og i pausa, og heller bruke tiden på å oppildne publikum og spillere med "For Fredrikstad", "Fredrikstadgutter våre veier" og andre FFK-sanger i stedet.

Sponsorene har betalt for denne reklamen, og ikke så rent lite heller. Så det tror jeg er helt uaktuelt...

---------------------------

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 22 sep 05, 18:16
Må si meg enig med deg der Thomas ! Har savnet "For Fredrikstad" på kampene i det siste...

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 22 sep 05, 18:53
Endret: 22 sep 05, 18:54
Enig, synes spesielt den derre evinnelige lange "medlemmer av gull/sølv klubben ...." er forferdelig å høre på!! herregud, den blir jo aldri ferdig! 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3