Husk meg
Brukernavn
Passord

Sutrete Drillestad ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 22 sep 05, 08:21
Les og bedøm selv:

Drillestads leserbrev

Her var det mye surmaga personangrep og lite konstuktiv oppklaring spør du meg. Jeg vil ikke dømme noens rolle i saken, men dette innlegget var av den sorten jeg nesten blir flau av å lese.


---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 22 sep 05, 08:41
Snakk om å væra grinete. 
Kan noen skaffe Drillestad en voksen han kan snakke med?

---------------------------

Marching on together!


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 22 sep 05, 08:46
Vi får håpe dette var siste ord fra denne patetiske mannen. 
Trodde det var pressens oppgave å beskytte idioter mot seg selv. Var vel det f-b gjorde da de ikke trykket det famøse brevet? 


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 sep 05, 08:54
Opprinnelig postet av Frode
Les og bedøm selv:

Drillestads leserbrev

Her var det mye surmaga personangrep og lite konstuktiv oppklaring spør du meg. Jeg vil ikke dømme noens rolle i saken, men dette innlegget var av den sorten jeg nesten blir flau av å lese.




Tja, mannen har definitivt noen poeng i innlegget sitt, men han skyter samtidig seg selv i foten, for Drillestad har vel alltid vært en del av "gutteklubben grei" som alltid har pampret seg vei i og gjennom FFK-systemet...

Men akkurat Klumpfotarven var faktisk litt fornøyelig

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 22 sep 05, 08:58
Kan tydeligvis ikke forventes mye saklig fra den kanten der, nei. Håper han har fått sagt sitt nå, og holder kjeften godt snørt igjen i lang tid fremover.

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 22 sep 05, 09:50

Sakligheten til Drillestads innlegg kan absolutt diskuteres, tror sikkert han har noen poeng. Men ordbruken får ham til å fremstå som en sutrete drittunge ingen orker tanken på, og dermed faller han for eget grep synes jeg.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 sep 05, 10:04
Endret: 22 sep 05, 10:07
Uff da Drillestad, du burde holdt deg for "voksen" til å falle ned på dette nivået.
Dette leserinnlegg gir/ga bare "godfot" fansen muligheter for å angripe stilen din, istenfor å diskutere
det du mener er poenga.
Du burde egentlig klarte å annalysere "motstanderne" bedre.

PS, må jo innrømme at mye av de utdraga fra "godfot-arven" jeg har lest, holdes også dessverre på dette nivået.
"Æda, bæda  er ikke plass til andre i sandkassa mi." stilen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


thlarsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 sep 03
Innlegg: 25

Lagt til: 22 sep 05, 11:43
Ser ut som den eneste forskjellen mellom Drillestad og minstedattera mi på 2 år, med unntak av kjønn, alder og utseende selvfølgelig, er at han kan skrive og lese! Intellektuelt sett så ser det ut som om de er på samme nivå. Det er kanskje å fornærme dattera mi, men hun kan jo tross alt ikke lese det jeg skriver!

---------------------------

“I wouldn’t say I was the best manager in the business. But I was in the top one”
Legendariske Brian Clough – manager for Nottingham Forrest & Derby County


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 22 sep 05, 12:25
Drillestad er en brønnpisser på lik linje med andre litt rikere brønnpissere som tidligere satt på store aksjeposter i klubben.
La oss være glade for at de er vekk og la det være med det. Ikke bruk mer tid på disse personene.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 sep 05, 12:30
Opprinnelig postet av Topscorer
Drillestad er en brønnpisser på lik linje med andre litt rikere brønnpissere som tidligere satt på store aksjeposter i klubben.
La oss være glade for at de er vekk og la det være med det. Ikke bruk mer tid på disse personene.


Jeg synes at FFK fortsatt skal ta i mot penger fra " rike brønnpissere". Men ikke la de ha såpass invirkning at de gjør ugang.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 22 sep 05, 15:26
Endret: 22 sep 05, 15:27
Sint hund, ..trengt oppi et hjørne...(ligner litt på bilde av meg )
mmmMMMest sansynlig skrevet i afekt. gi gutten et par år, så kommer nok boka hannes ut skal du se..
.....med tittelen: Fy flate baller!

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 sep 05, 15:27
Mener å huske at drillestad prøvde å sparke bena under klubben da det så som mørkest ut forrige sesong. Jævla: (en hel masse ord som ikke egner seg på trykk)

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 22 sep 05, 15:37
Hørt noe så udregelig. Makan til uspiselig type har jeg ikke vært borti. Kan ikke minnes at det gikk så kjempe bra når han var i ledelsen heller!? hmmmmm

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 22 sep 05, 17:41
OM rike investorer føler at noen  har misbrukt dere midler bør vi ha forståelse for dette. Det var jo tilfelle i fjor .

Hvem av oss hadde vært særlig fornøyd om det var våre penger som ble skuslet  bort slik de gjorde i fjor .  Hadde personlig blitt forbannet.  

OM Drillestad har driti  seg ut er vel hevet over en hver tvil, han skulle moderert seg litt, men at noen tok  det opp når man så resultatene tom i fjor sommer var jo helt på sin plass.

mangel på  ledelse var det i fjor og det har fortsatt i år, når de trodde på luftslottet  fra høstesesongen.
Drillestad har nok en del poenger som var viktig å få frem.

DEt burde ha vært en annen som hadde tatt opp deler av det.
Hvor er dere som mener at man ikke skal ta i mot penger fra rike investorer, på en annen planet ?

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 sep 05, 21:51
Husker jeg fikk mye pepper i FFK diskusjonsforum før Drillestad og Forsberg ble jaget ut av klubben........ Takke faen for at vi er kvitt dem og sinne sanne ansikter har dem til fulle vist frem.........

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 sep 05, 09:22
..app Forsberg,...fikk han traktor`n "sinn" ?

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 05, 11:31
Opprinnelig postet av Brukernavn
..app Forsberg,...fikk han traktor`n "sinn" ?
det kan du føle deg trygg på ellers vet du sikkert at F-B hadde vist dette for lenge siden

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 sep 05, 12:18
Opprinnelig postet av Brukernavn
..app Forsberg,...fikk han traktor`n "sinn" ?


FFK hadde vel bare den til låns. Og det man låner skal man levere tilbake.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 sep 05, 12:57
til Drillestad`s forsvar: ikke greit for han å bli "nevnt" negativt i ei bok ,som sikkert mange kommer til å lese... forstår jo at han prøver å forsvare seg.
Kansje noen skulle lest igjenom innlegget hans først..

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 23 sep 05, 13:13
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Brukernavn
..app Forsberg,...fikk han traktor`n "sinn" ?


FFK hadde vel bare den til låns. Og det man låner skal man levere tilbake.


Tjaaa.... Ifølge fb.no var det FFK Eiendom som kjøpte traktoren, ikke Forsberg.

"Traktor-saken skal ikke ha blitt fremmet som noe direkte krav under de mange møtene med FFKs forhandlingsutvalg. Det bekrefter også leder i Fredrikstad Fotballklubb, Bjørn Jensen.
– Men på bakgrunn av FBs opplysninger har jeg sjekket eierforholdene rundt traktoren. Fakturaen viser helt klart at den er kjøpt inn av FFK Eiendom, og ikke av Henning Forsberg, fremholder Bjørn Jensen.
Traktoren ble kjøpt inn for to år siden, og blir blant annet benyttet i forbindelse med valsing av gressmatta på stadion. Til tross for eierdisputten ser det nå ut til at banemann Tom Kristiansen fremdeles får benytte seg av sin «følgesvenn»."

Her ser det ut til at traktoren ble værende på Stadion, men er ikke sikker på om det har skjedd noe mer i saken etter dette.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3