Husk meg
Brukernavn
Passord

Rosenborg rykker ned ??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 sep 05, 18:13
Med det kampprogrammet blir jeg ikke forundra om de rykker ned direkte. Merkelig at de spiller så dårlig kamp etter kamp.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 sep 05, 18:24
nå begynner faktisk jeg å tro rbk rykker ned og. er jo helt sykt!!!   6 strake tap!!

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 17 sep 05, 18:38
RBK har igjen Odd, Brann og Tromsø hjemme, samt Ham-Kam og VIF borte. Hvor mange poeng gir det?
Med en formen de viser nå tror jeg ikke de tar mer enn 7 poeng, noe som gir totalt 28 poeng. Bør være nok til fornyet kontrakt?

---------------------------

Marching on together!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 sep 05, 18:42
At de har 6 strake tap er kanskje til deres fordel, selv om det høres rart ut... Men poenget er jo at for hvert tap, så er de nærmere en seier. Og hvis de plutselig skulle få en seier, og komme inn i "flytsonen", så har de såpass godt spillermateriale at de faktisk kan vinne samtlige resterende kamper.

Jeg tror Aalesund, Glimt og TIL tar de tre siste plassene. Men vi skal passe oss vi også.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 05, 18:51
Opprinnelig postet av Costanza
At de har 6 strake tap er kanskje til deres fordel, selv om det høres rart ut... Men poenget er jo at for hvert tap, så er de nærmere en seier. Og hvis de plutselig skulle få en seier, og komme inn i "flytsonen", så har de såpass godt spillermateriale at de faktisk kan vinne samtlige resterende kamper.

Jeg tror Aalesund, Glimt og TIL tar de tre siste plassene. Men vi skal passe oss vi også.


Enig med deg. Vi skal være veldig forsiktig med å godte oss for andre om vi taper i morgen er vi selv ett lag der nede og vårt kamp program er værre en RBK sitt.. vi har aalesund,molde og LSK hjemme. tromsø.bodø,start borte... det jeg har sett av FFK lurer jeg virklig på om vi klarer oss...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 17 sep 05, 19:22
sant sant...vi får det tøfft.
Men...av en eller annen merkelig grunn,tror jeg at vi tar 3 poeng imorra...og da tror jeg at det er i boks!
Spennende å se med rosenborg nå...vet ikke helt hva jeg håper på,men blir jo utrolig rart med en tippeliga uten RBK,men selvfølgelig,mye heller dem ned,enn oss!Tror ganske sikkert at både vi og RBK klarer oss....men spennende blir det

---------------------------

PÅL


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 17 sep 05, 21:36
Opprinnelig postet av Costanza
At de har 6 strake tap er kanskje til deres fordel, selv om det høres rart ut... Men poenget er jo at for hvert tap, så er de nærmere en seier. Og hvis de plutselig skulle få en seier, og komme inn i "flytsonen", så har de såpass godt spillermateriale at de faktisk kan vinne samtlige resterende kamper.

Jeg tror Aalesund, Glimt og TIL tar de tre siste plassene. Men vi skal passe oss vi også.




Har aldri likt det der "nærmere en seier-argumentet".

Hvis Rbk derimot IKKE snur trenden kjapt kan det bli mer spennende en de setter pris på. Når det er sagt føler jeg vel på meg at de greier seg...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 sep 05, 11:00
Opprinnelig postet av Olavesen
Opprinnelig postet av Costanza
At de har 6 strake tap er kanskje til deres fordel, selv om det høres rart ut... Men poenget er jo at for hvert tap, så er de nærmere en seier. Og hvis de plutselig skulle få en seier, og komme inn i "flytsonen", så har de såpass godt spillermateriale at de faktisk kan vinne samtlige resterende kamper.

Jeg tror Aalesund, Glimt og TIL tar de tre siste plassene. Men vi skal passe oss vi også.




Har aldri likt det der "nærmere en seier-argumentet".

Hvis Rbk derimot IKKE snur trenden kjapt kan det bli mer spennende en de setter pris på. Når det er sagt føler jeg vel på meg at de greier seg...


Må jo gjelde oss også det argumentet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 sep 05, 11:59
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Costanza
At de har 6 strake tap er kanskje til deres fordel, selv om det høres rart ut... Men poenget er jo at for hvert tap, så er de nærmere en seier. Og hvis de plutselig skulle få en seier, og komme inn i "flytsonen", så har de såpass godt spillermateriale at de faktisk kan vinne samtlige resterende kamper.

Jeg tror Aalesund, Glimt og TIL tar de tre siste plassene. Men vi skal passe oss vi også.


Enig med deg. Vi skal være veldig forsiktig med å godte oss for andre om vi taper i morgen er vi selv ett lag der nede og vårt kamp program er værre en RBK sitt.. vi har aalesund,molde og LSK hjemme. tromsø.bodø,start borte... det jeg har sett av FFK lurer jeg virklig på om vi klarer oss...


Er ingen her som har skrevet at dem godter seg p.g.a. RBK`s nedtur.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 05, 12:17
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Costanza
At de har 6 strake tap er kanskje til deres fordel, selv om det høres rart ut... Men poenget er jo at for hvert tap, så er de nærmere en seier. Og hvis de plutselig skulle få en seier, og komme inn i "flytsonen", så har de såpass godt spillermateriale at de faktisk kan vinne samtlige resterende kamper.

Jeg tror Aalesund, Glimt og TIL tar de tre siste plassene. Men vi skal passe oss vi også.


Enig med deg. Vi skal være veldig forsiktig med å godte oss for andre om vi taper i morgen er vi selv ett lag der nede og vårt kamp program er værre en RBK sitt.. vi har aalesund,molde og LSK hjemme. tromsø.bodø,start borte... det jeg har sett av FFK lurer jeg virklig på om vi klarer oss...


Er ingen her som har skrevet at dem godter seg p.g.a. RBK`s nedtur.
nei jeg vet det, men jeg gav en adbarsel siden vi kan være i samme situvaskjon..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 18 sep 05, 16:28
Det farligste for FFK slik situasjonen er nå, er at det er ufattelig viktig i hver enkelt av de fire neste kampene å ikke tape, de er alle såkalte 6-poengskamper. Dette kan føre til mer defensiv holdning, og da går det gæli.

---------------------------

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 sep 05, 23:10
fatter heller ikke det "nærmere enn seier" holdningen..  hva er logikken i at man "må tape" hvis man spiller 3-4 kamper uten å tape?  hvordan klarer arsenal å spille 42 kamper uten å tape da??   det der er bare psykisk...



Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 18 sep 05, 23:47
Rosenborg tar 28 poeng, og det skal holde  til sikker plass.
Men hvis noen hadde fortalt meg det før serien startet hadde jeg ledd meg skakk.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340