Husk meg
Brukernavn
Passord

Synging

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 sep 05, 17:38
Enkelte spurte etter trommer om tirsdag og synes "nye" sangen hadde vært bedre med den. Nå legger jeg linken en gang til... Jeg vet ikke hvor mange av dere som leser dette her er faste på PH feltet men vi bør kunne klare dette. 

Grunnen til at jeg legger linken en gang til er at dere hører godt etter hvordan gutta synger denne sangen. Da jeg ruslet om trisdag på PH feltet hørte jeg en dek forskjelligge mennesker å synge og forskjellen er følgende. 
FOr øyeblikket er kun klanen som har skjønt det og kanarifansen begynner å skjønne det... 

Vi må lære oss supporter synging... Vi synger for "piskete" stemmen skal være dyp og bersk... Er det noen misorståelser da kan jeg forklare dere det på neste kamp.  

Hør godt etter ... det der uuuuuaaaaaarrrrrrrghhhhhhhh!!!! 

http://www.badblueboys.hr/audio-video/video/zeljeznicar-dinamo_2005.mpg

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 05, 19:27
Opprinnelig postet av Klokan
Enkelte spurte etter trommer om tirsdag og synes "nye" sangen hadde vært bedre med den. Nå legger jeg linken en gang til... Jeg vet ikke hvor mange av dere som leser dette her er faste på PH feltet men vi bør kunne klare dette. 

Grunnen til at jeg legger linken en gang til er at dere hører godt etter hvordan gutta synger denne sangen. Da jeg ruslet om trisdag på PH feltet hørte jeg en dek forskjelligge mennesker å synge og forskjellen er følgende. 
FOr øyeblikket er kun klanen som har skjønt det og kanarifansen begynner å skjønne det... 

Vi må lære oss supporter synging... Vi synger for "piskete" stemmen skal være dyp og bersk... Er det noen misorståelser da kan jeg forklare dere det på neste kamp.  

Hør godt etter ... det der uuuuuaaaaaarrrrrrrghhhhhhhh!!!! 

http://www.badblueboys.hr/audio-video/video/zeljeznicar-dinamo_2005.mpg

ÆSJ denne var lik LSK sin..  NEI TAKK

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 17 sep 05, 19:48
Hva i all verden får deg til å tro at det her er lsk sin og ikke kroatsia zagreb sin keiko,at zoran la ut linken?Nå må du snart kutta ut med alle dat -hat- komplekset ditt

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 05, 21:39
Opprinnelig postet av A9$h
Hva i all verden får deg til å tro at det her er lsk sin og ikke kroatsia zagreb sin keiko,at zoran la ut linken?Nå må du snart kutta ut med alle dat -hat- komplekset ditt
i alle mine dager.. jeg må ha lov å si min menging uten å hate noen... nå må du være snill A9sh.. det du sier er ikke rett.....   Til zoran: dette var ikke vondt ment og jeg ber om unnskyld om du føler at jeg hater deg...   (jeg likte bare ikke forslaget)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 sep 05, 22:04
Endret: 17 sep 05, 22:05
Keiko : Hvor har du vært i siste 14 dager ?????????  

Og den fant jeg på  i 1986. så hvis du kan bevise at det er kanarifnasen som har laga den ?????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 sep 05, 22:11
Endret: 17 sep 05, 22:15
HAR DERE SKJØNT HVA JEG MENER med det der uuuuuuuuuuuuaaaarghhhh!!!!!!

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 17 sep 05, 22:17
Skjønner som f...

og jeg føler egentlig jeg har en ganske høy uuuuuuuuaaaaargh-faktor...  Trenger mer av det!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 05, 22:23
Opprinnelig postet av Klokan
Keiko : Hvor har du vært i siste 14 dager ?????????  

Og den fant jeg på  i 1986. så hvis du kan bevise at det er kanarifnasen som har laga den ?????
frekk i munnen ?
unnskyld meg, men den måten du sa dette på fikk meg til å føle det...  unnskyld

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 sep 05, 22:59
Endret: 17 sep 05, 23:00
nå orker ikke jeg mer i hvertfall . !!!!!!!!!!!!!   

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 17 sep 05, 23:13
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Klokan
Keiko : Hvor har du vært i siste 14 dager ?????????  

Og den fant jeg på  i 1986. så hvis du kan bevise at det er kanarifnasen som har laga den ?????
frekk i munnen ?
unnskyld meg, men den måten du sa dette på fikk meg til å føle det...  unnskyld


Keiko, ta sånt på PM`s...og skjerp deg litt æ!

---------------------------

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 18 sep 05, 02:48
Endret: 18 sep 05, 03:46
Den UUUUAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH-IIIIIII-HHHHHHEEEEELLLLLVVVVVEEEEEETTTTTEEEEEEEEEEEEEE-syngina er det jeg har etterlyst lenge også. Men vil tro at etter VIF-kampen var det ikke bare jeg som var gåen i stemmen. Den låt rart frem til fredag. Må kanskje bli flinkere til å synge med riktig teknikk, men glemmer sånt når man blir gira. Men vil si at de jeg så rundt meg i mange tilfeller så jævlig bra ut. Det fløy spytt, halspulsårer var spent til bristepunktet, og mange ganger slapp jeg å høre min egen stemme, jeg kjente bare vibrasjonene! Sånn skal det være! Det er for faen ikke noen bordtennis-turnering vi følger. Nei den dagen jeg begir meg inn på popmusikk, og ser FFK fra hovedtribunen, er den dagen du finner meg flytende i Glomma, med fjeset ned!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 18 sep 05, 10:34
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Den UUUUAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH-IIIIIII-HHHHHHEEEEELLLLLVVVVVEEEEEETTTTTEEEEEEEEEEEEEE-syngina er det jeg har etterlyst lenge også. Men vil tro at etter VIF-kampen var det ikke bare jeg som var gåen i stemmen. Den låt rart frem til fredag. Må kanskje bli flinkere til å synge med riktig teknikk, men glemmer sånt når man blir gira. Men vil si at de jeg så rundt meg i mange tilfeller så jævlig bra ut. Det fløy spytt, halspulsårer var spent til bristepunktet, og mange ganger slapp jeg å høre min egen stemme, jeg kjente bare vibrasjonene! Sånn skal det være! Det er for faen ikke noen bordtennis-turnering vi følger. Nei den dagen jeg begir meg inn på popmusikk, og ser FFK fra hovedtribunen, er den dagen du finner meg flytende i Glomma, med fjeset ned!


La oss håpe at det aldri skjer.... at du flyter ned over glomma mener jeg.... Men er enig. Vi fikk et sinnsykt trykk noen ganger i kampen mot VIF. Var helt rått på "Kom igjen Fredrikstad, Kjør på Fredrikstad".....

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 18 sep 05, 12:01
Opprinnelig postet av Propellen
Vi fikk et sinnsykt trykk noen ganger i kampen mot VIF. Var helt rått på "Kom igjen Fredrikstad, Kjør på Fredrikstad".....




Ja, og at den gikk så mange ganger var utrolig fett. Det eneste er dette med tempoet, som ville fått selv Øystein Sunde til å gi opp på slutten! 

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 18 sep 05, 12:48
Endret: 18 sep 05, 12:49
Lenge leve Øystein Sunde og rappkjefta PH supportere!!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f