Husk meg
Brukernavn
Passord

Bluss!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 sep 05, 15:09

Mye negativt idag gitt... Men det her er det kanskje noen flere som er enig i å.. Når været å vinden er som igår så er det kanskje en ide å vurdere å droppe blussa? Fikk nemlig masse dritt rett i ene øyet å det svei noe sinnsykt! Slet med å se klart det neste kvarteret... Jadam jeg er sikkert pysete å svaksynt å sånn ifølge noen her, men det er bare ett tips lissom.. Var flere rundt meg som fikk samme opplvelsen.. Men det hjalp å da gikk det an å se igjen, men fint å kunne se fra start neste gang bare...


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 14 sep 05, 15:12
blø for blussa!

---------------------------

på vinger over europa


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 sep 05, 15:49
fy fabian frekkrik i dag er du skikkelig grynete... folk står der 10 minutter før kampen og da må du skjønne at det blir blus.... For meg høres ut som om alt har gått nedunder for deg i går... Og for å være helt arlig ... spørs om vi vil dele dette med deg så enkelte ting bør en heller svelge .

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 sep 05, 15:52
Opprinnelig postet av Klokan
fy fabian frekkrik i dag er du skikkelig grynete... folk står der 10 minutter før kampen og da må du skjønne at det blir blus.... For meg høres ut som om alt har gått nedunder for deg i går... Og for å være helt arlig ... spørs om vi vil dele dette med deg så enkelte ting bør en heller svelge .


Hehe... Sorry zoran, men trodde det var lov å si fra? Er blussa så ufattelig kule? Bare spør? Så flere av dem som holdt dem måtte ta ned henda fordi de bare blåste rett i trynet å... Bluss er sikkert fint det, men går an å se an været å..? Blåser det RETT bakover så skal det ikke høy IQ til for å skjønne at det vil flakse diverse biter å legemer på alle dem som sitter rett bak? Da får de stå foran Bortesvingen


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f