Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva nå ???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 sep 05, 11:15
Måtte bare flytte dette her i nytt tråd så alle kan lese og lære.... 

Må bare svare på en del innleg her. 
Først om det første målet til Vålerenga da.. Skjønner ikke at noen kan kaste skylda på Alex for at ballen treffer ham i ryggen og detter i mål. Slike mål kan slippe inn hvem som hels så lenge det ikke er press på ham som skyter. Frekkrik beklager det jeg skrev i går , ble litt for amper rett etter kampen. Dere andre som klager på folk som drar før kampen er slutt bør heller tenke på det at hvis dere blir på stadion da kan dere like greit holde løpe helt ut. Ja vi sang i går men jeg synes det skal være unødvendig å hoppe og leke apekat rundt omkring og få dere skikkelig i gang. Synes at vi bør for en gang skyld bli enige med oss selv hva vi vil og hva er viktigst for oss. Er det å stå der og støtte laget i hundre eller stå der , se på kampen og reagere sporadisk etter resultatet eller sjanser. 

Nå det gjelder laget ....  jeg dro på kamp i går kun for en sak og det var om å gi dem den støtten dem fortjener. Ja nå skal noen spørre meg igjen om hva er det dem fortjener  MEN SÅ LENGE HAN HAR PÅ SEG FFK DRAKTA DA SKAL JEG STÅ BAK HAM OG STØTTE HAM I 100.  Jeg klart jeg kan vare kritisk men dette skal skje etter kampen og ikke under kampen. At vi taper for vålerenga er det ingen skam. 4:0 er alt formye og dem var heldig og giftige.-... Hadde den kampen vært spilt 3 ganger til så hadde de ikke klart å putte på 4 mål i alle disse 3 kampene.... 

Og litt etterpåklokskap.... Leser at det er enkeløte som prøver å få folk til å reagere... Og da spør jeg ... hvor har dere vært da jeg prøvde å få til ting og tang i sommeren da vi kunne gjlre noen forrandringer da.... NÅ ER DET FOR SENT VI FOR HELLER STØTTE GUTTA I KAMPEN FOR Å OVERLEVE , RESTEN KAN VI ORDNE OPP I NÅR VI HAR REDDA PLASSEN ...... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


guggen

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jan 05
Innlegg: 29

Lagt til: 14 sep 05, 17:36
neida, det var ikke alex sin skyld det førte målet. det var jo 3 mål på 3 sjanser i 2. omg. Og frisparket senere er det ikke lett å ta uansett. 0-4 var litt mye. Men vålerenga var helt klart best i kampen. det blir jo 0 poeng uansett, om man taper 0-4 eller 0-1. Men synes det er tendenser til at de bryter sammen. Alle de sjansene på så kort tid i 2.omg. Samme som mot Brann og tidligere i år. Plutselig er hele laget helt ræva. Må på en måte ikke slippe seg så langt ned i kvalitet. Er enig i at man må støtte laget uansett. Men publikum er stort sett medgangssupportere. Plankehaugen mener jeg bør ha som målsetning og støtte laget hele tida. Uavhengig av hvordan det går på banen. Tenk på Liverpool supporterne i pausa på Champions League finalen.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 14 sep 05, 17:50
Se målet i reprise på tv.  Skud fra 18 meter som keeper står som en saltstøtte, men rekker å snu seg.
For retturen treffer faktisk ikke ryggen men høyre hånd.
Kanskje ikke noe å gjøre med det, men burde han ikke gått på skuddet? muligens det da ikke hadde truffet.
Frisparket, se også reprise der, legg merke til hvor spenstig frasparket er. Bena er opptil 15 cm fra bakken.  Det nytter ikke å dette overende på skudd, hjelper med spenst, noe alex desværre ikke eier. (

guggen

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jan 05
Innlegg: 29

Lagt til: 14 sep 05, 18:01
alex var jo god mot brann sist. keepere gjør også feil.har ikke sett situasjonene på tv. mulig han hadde sjanse på frisparket. kanskje han ikke så utgangen. Eller det kan være andre forklaringer. Synes i alle fall ikke at det nytter å skylde på keeperen for at vi tapte

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 14 sep 05, 18:23
Opprinnelig postet av guggen
alex var jo god mot brann sist. keepere gjør også feil.har ikke sett situasjonene på tv. mulig han hadde sjanse på frisparket. kanskje han ikke så utgangen. Eller det kan være andre forklaringer. Synes i alle fall ikke at det nytter å skylde på keeperen for at vi tapte


Lovlig å gjøre feil, og hadde ikke skyld i tapet alene. Til det er de andre for tafatte.
Men står fortsatt på at den keeperen som er best i klubben pr dags dato ikke blir dratt opp.
Det nytter ikke komme med den påstanden at det må mer rutine til.
Før fjord året hadde ikke Steinar en eneste tippeligakamp, det samme gjaldt Alex når han kom.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340