Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø mot FFK tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 18 sep 05, 18:36
Lund Hansen har egentlig vært rimelig svak bak der siden han fikk spilletid igjen. Tror han med flere mangler den gløden og tenninga som var i fjor høst. Sånn jeg ser det har vi faktisk ingen keepere akkurat nå som er gode nok til å redde oss unna gjørma. Håper bare samarbeidet Lindström/Piiroja funker...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 18 sep 05, 18:39
Lund Hansen  er nå direkte skyld i begge måla så langt!

Igjen: Skjønner ikke hvorfor Drillo prioriterer Hansen fremfor Sørlie....


---------------------------

www.carlberner.no


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 18 sep 05, 18:49
Kanskje Sørlie er enda dårligere på trening??

Det er ikke lenge siden folk ikke skjønte hvorfor Sørlie fikk spilletid fremfor ALH....

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 18 sep 05, 18:50

Svar: vi har en trener uten sosiale antenner som ingen av spillerene vil ha med videre og som bruker andre vurderinger enn alle andre på valg av spillere.


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 18 sep 05, 19:01

Akkurat nå synes jeg synt på guttane. De har stått på og jobbet bra, men vært uheldig med resultatet. FFK har hatt meste av spillet, men fotball er ikke alltid rettferdig.

 

ALH er nok synderen for de to målene i mot, men…  synes bare synt på dem nå!

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 18 sep 05, 19:07
RØDT KORT!!! Lindstrøm
 FAEN!!!  dette ser kjørt ut...

---------------------------

FFK=konge


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 18 sep 05, 19:12
Noen som vet hvorfor Bora ikke er med til Tromsø?

---------------------------

Vi trenger Markus Ringberg!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 sep 05, 19:17
Opprinnelig postet av fidq
Noen som vet hvorfor Bora ikke er med til Tromsø?


Småskadet og trengte vel hvile om jeg ikke er helt på jordet. Tror Bora og Drillo ble enige om at han skulle få hvile denne kampen. Han spiller nok neste, eller, det må han vel nesten, ettersom Lindström ble utvist.

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 18 sep 05, 19:21
Er redd dette ender med direkte nedrykk!!! Dessverre. Finnes ingen glød i laget.

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 18 sep 05, 19:22
Jeg har vært positiv hele sesongen, men nå er det ikke mer igjen. Vi er helt ute å kjøre nå, samme hva årsaken er. Den er det ingen her inne som har kunnskap nok til å komme med fasiten på uansett. Men det blir for mange skader, for mange forskjellige lagoppstillinger, for mye rot og uro. Tror det er 100 forskjellige årsaker, og derfor sitter vi der vi sitter. Har ikke gitt opp, men vi er ikke akkurat formlag nummer 1, i motsetning til flere av de andre laga rundt oss... Bare trist det her...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 18 sep 05, 19:24
Det er nå Toth skal kjøre på og vise alle at han ikke er noe bomkjøp! Tre kjappe på godt gammaldags ungarsk føre. Ehm...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 18 sep 05, 19:26
Endret: 18 sep 05, 19:28
McDonald inn, det er vel eneste riktige å gjøre nå. Tviler på at det vil utgjøre noen stor forskjell men :(
Bare trist nå..

abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 18 sep 05, 19:30
Endret: 18 sep 05, 19:33
Det her er jo direkte flaut!!!! Hva skjer a?  Fredrikstad har ikke noe lag lenger, bare en gjeng med dårlig holdning!  Blixt skulle ikke vært med på laget engang. Godt med spissbytte ihvertfall. Heia Tarik!!! Smart avgjørelse med Mc Donald ja...

Tror nok desverre ikke laget er godt nok til å ta poeng i denne kampen - shit, begynner å frykte nedrykk nå!!!

---------------------------

Hvaskjera?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 sep 05, 19:37
je det begynner å se mørkt ut. Men det jeg lurer på er en ting. Legg merke til kommentarer til Bregstrøm. Vi har en god del frispark rundt Tromsø måler og Enerly har en av beste innleg (det sies i hvertfall) . Men hele tiden bergstøm sier er enten Bernier vinner , eller ballen heddes ut eller Tromsø spillere tar imot ballen. Beget bekymringsfult at vi vinner ikke dueller ... ja nå men jeg skrev så hører jeg faktisk han sier ar Raio vant en duel ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 18 sep 05, 19:50
For øyeblikket er ikke FFK gode nok for TL. Totalt blottet for selvtillit.
Totalt blottet for fart og fremdrift.
5-0 til Tromsø hadde vært et mer riktig resultat. Dessverre......

Hva har du gjort med FFK Drillo(første gangen jeg klager på Drillo, men nå klarer jeg ikke mer.......faaaan).

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 sep 05, 19:51
Begynner å se veldig mørkt ut nå, men det skal ikke mer til enn at vi vinner hjemme mot Aalesund og Molde. Med 29 poeng bør vi ha klart det. Tar vi enda et poeng mot Lillestrøm, som heller ikke er noe godt bortelag, så bør vi i hvert fall ha berget plassen og unngå kvalikk. Det er vel en del oppgjør bunnlagene i mellom mot slutten, så alle disse kan ikke ta trepoengere fremover.

Men det er utrolig skuffende av laget. Når sommeren kom så var det deilig å vite at vi hadde god kontroll til lagene bakover. Så går det dårligere og dårligere. Hvor er Drillo og hans evner til å få spillerne til å tro at de kan noe de egentlig ikke kunne?

Måtte spillerne gi en fandenivoldsk innstilling til neste hjemmekamp. Nå må de vise at de faktisk bryr seg om klubben.

Så bildene fra kampen nå, forsvaret var som ender på isen på den gjørmematta...

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 18 sep 05, 19:53
Det ENESTE positive med denne kampen er at vi ikke taper mer enn 2-0, selv med 10 mann i store deler av 2. omgang. Men framover skaper vi tydeligvis omtrent ingenting. Uten Brenne og West er det tydelig at vi har utrolig lite å falle tilbake på.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 05, 19:56
Opprinnelig postet av Møklegård
For øyeblikket er ikke FFK gode nok for TL. Totalt blottet for selvtillit.
Totalt blottet for fart og fremdrift.
5-0 til Tromsø hadde vært et mer riktig resultat. Dessverre......

Hva har du gjort med FFK Drillo(første gangen jeg klager på Drillo, men nå klarer jeg ikke mer.......faaaan).
det er lett å si drillo, men det jeg føler du sier er at eggen sitter og gotar dette og ikke vil ta det ansvaret du roper etter..  vi har 3 trenere og her er det ikke ett navn som må ta ansvar.. Dette gjelder like mye eggen som drillo eller Ahlsen.. Enten du liker det eller ikke.. kritiser alle 3 og ikke bare en...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


minnie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 sep 05
Innlegg: 13

Lagt til: 18 sep 05, 19:58
synes synd på spillerne tragisk full sympati men drillo må gå .

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 sep 05, 20:03
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Møklegård
For øyeblikket er ikke FFK gode nok for TL. Totalt blottet for selvtillit.
Totalt blottet for fart og fremdrift.
5-0 til Tromsø hadde vært et mer riktig resultat. Dessverre......

Hva har du gjort med FFK Drillo(første gangen jeg klager på Drillo, men nå klarer jeg ikke mer.......faaaan).
det er lett å si drillo, men det jeg føler du sier er at eggen sitter og gotar dette og ikke vil ta det ansvaret du roper etter..  vi har 3 trenere og her er det ikke ett navn som må ta ansvar.. Dette gjelder like mye eggen som drillo eller Ahlsen.. Enten du liker det eller ikke.. kritiser alle 3 og ikke bare en...


Kay Erik Herlovsen mener bestemt att Drillo og KTE bør bytte rollr NÅ. Hans påstand er at flere spillere deriblant Raymond Kvisvik lider under Drillo`s strenge og defensive systemer. KTE er mye mer offensiv og possitiv sier K.E Herlovsen

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3