Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK mot VIF tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 14 sep 05, 00:50
Du gikk, din tönt.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 14 sep 05, 00:50
Man kan vri å vende på det...Diskutere for og imot,men på hjemmebane er resultatet 0-4 helt horribelt,samme hva!Er enig i at det var noe mer  "tendenser" idag en det var mot Brann sist,men herregud,det skulle bare mangle!!
Regner med at flere hørte intervjuet av Brenne rett etter kampslutt,han sa det rett ut,grunnen til de dårlige resultatene i det siste,kommer ikke av spillesystemet eller liknende,men hver enkelt spillers innstilling.Dette sa Brenne klart og tydelig.Og må si meg enig,4-4-2, 4-5-1  eller 4-3-3...uansett kan man ikke falle så mye sammen!!Noe må gjøres,de fleste av spillerne bør gå dypt i seg selv!!
Og du som sa at det 1.målet var en keepertabbe på høyde med Bjarte Flem sin....Oh my GOD!!!Knallhardt skudd som går i stolpen og treffer ALH på vei tilbake,nesten umulig for han å reagere der,han må jo stå i målet der,uflaks at ballen traff som den gjorde!!

---------------------------

PÅL


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 sep 05, 10:11
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Du gikk, din tönt.


Vi HAR hørt det nå. Gjøken galer: Koko, koko, koko! Hører du ekkoet? et? et? et? 

Hva spiller det for rolle om han gikk?  Siden han fikk noen andre til å skrive referatet?


---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 sep 05, 10:23
Vi skal spille tre,eller fire kamper til uten Brian West, så her er det bare å forberede seg på flere tap. Jo, det kan komme seier men da må Yherland få sjansen fra start. Spillere som Marin, Øyvind de er til å grine av og har egentlig mistet helt troen på at Fredrikstad skal vinne så lenge de er på banen, statistikken forteller jo alt om dem.
Tape i går tok jeg ikke tungt, va nesten sikker på at det ble tap, nytter ikke med Martin alene med Vålerengas gode midtstoppere.
Apro, vet dere hvor mange poeng Fredrikstad har fått etter at Thomas dro.
1 poeng og med en målfoeskjell på 2-11, med en topp motivert Alexander Lund Hansen.
Synes det er rart at Fredrikstad ikke prøvde å leie inn en keeper og en ekstra spiss til, Det er jo der problemene ligger

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 sep 05, 10:34
Opprinnelig postet av Patrioten

Synes det er rart at Fredrikstad ikke prøvde å leie inn en keeper og en ekstra spiss til, Det er jo der problemene ligger


Herlig! Godt å få en gjennomtenkt analyse over hvor problemene i laget ligger!  Da vet jo Eggen og Drillo hva de har å gjøre til neste kamp! 

(ja, det over var ironi!)

Jeg synes det er synd og dumt å skylde utelukkende på keeper og angrepsspillerne våre... Det blir for enkelt.  Altfor enkelt.

Men ja, selvsagt har vi sluppet inn mange mål og scoret for få. Da er det jo lett å legge sammen 2+2 og få 7,4... 

For å ikke bare være spydig: Hva synes du op midtbanen de siste kampene?  Hva synes du om taktiske valg som f.eks spillerbytter? Startoppstilling? 

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 sep 05, 10:46
Endret: 14 sep 05, 10:47
Må bare svare på en del innleg her. 
Først om det første målet til Vålerenga da.. Skjønner ikke at noen kan kaste skylda på Alex for at ballen treffer ham i ryggen og detter i mål. Slike mål kan slippe inn hvem som hels så lenge det ikke er press på ham som skyter. Frekkrik beklager det jeg skrev i går , ble litt for amper rett etter kampen. Dere andre som klager på folk som drar før kampen er slutt bør heller tenke på det at hvis dere blir på stadion da kan dere like greit holde løpe helt ut. Ja vi sang i går men jeg synes det skal være unødvendig å hoppe og leke apekat rundt omkring og få dere skikkelig i gang. Synes at vi bør for en gang skyld bli enige med oss selv hva vi vil og hva er viktigst for oss. Er det å stå der og støtte laget i hundre eller stå der , se på kampen og reagere sporadisk etter resultatet eller sjanser. 

Nå det gjelder laget ....  jeg dro på kamp i går kun for en sak og det var om å gi dem den støtten dem fortjener. Ja nå skal noen spørre meg igjen om hva er det dem fortjener  MEN SÅ LENGE HAN HAR PÅ SEG FFK DRAKTA DA SKAL JEG STÅ BAK HAM OG STØTTE HAM I 100.  Jeg klart jeg kan vare kritisk men dette skal skje etter kampen og ikke under kampen. At vi taper for vålerenga er det ingen skam. 4:0 er alt formye og dem var heldig og giftige.-... Hadde den kampen vært spilt 3 ganger til så hadde de ikke klart å putte på 4 mål i alle disse 3 kampene.... 

Og litt etterpåklokskap.... Leser at det er enkeløte som prøver å få folk til å reagere... Og da spør jeg ... hvor har dere vært da jeg prøvde å få til ting og tang i sommeren da vi kunne gjlre noen forrandringer da.... NÅ ER DET FOR SENT VI FOR HELLER STØTTE GUTTA I KAMPEN FOR Å OVERLEVE , RESTEN KAN VI ORDNE OPP I NÅR VI HAR REDDA PLASSEN ...... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 sep 05, 13:51
Endret: 14 sep 05, 13:56
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Opprinnelig postet av keiko99
vil dere lese referat fra kampen. les her http://keiko99.net


Hvordan kan du skrive referat av en kamp du ikke så ferdig?
se og ikke spørr sier jeg da


Du kan i hvertfall ikke referere siste kvarteret Keiko.
Og bruke andre for å fortelle resten, blir ikke din vinkling av kampen.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 sep 05, 16:48
Mulig det har blitt nevnt før, men er tilfelle at det var én person mer på denne kampen enn Rosenborgkampen?

10287 mot Rosenborg
10288 mot Vålerenga

... men det er kanskje bare meg som er opptatt av slike kuriositeter?

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 sep 05, 17:30
Endret: 14 sep 05, 17:30
Opprinnelig postet av FFK1903
Mulig det har blitt nevnt før, men er tilfelle at det var én person mer på denne kampen enn Rosenborgkampen?

10287 mot Rosenborg
10288 mot Vålerenga

... men det er kanskje bare meg som er opptatt av slike kuriositeter?
Det var meg, det, jeg var ikke på Rosenborgkampen! Fikk dessverre bare plass med klanen (og kjæresten min som er enga/sandefjord-fan), tror vel jeg var eneste der med FFK-skjerf, følte meg ikke så høy i hatten, så jeg sang og jublet ikke så veldig høyt... Gav noen sure blikk til enga-spillerene når de kom og skulle få jubel, Fredheim-Holm så litt rart på meg der jeg stod og surmulte med skjerfet mitt!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 sep 05, 22:27
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Opprinnelig postet av keiko99
vil dere lese referat fra kampen. les her http://keiko99.net


Hvordan kan du skrive referat av en kamp du ikke så ferdig?
se og ikke spørr sier jeg da


Du kan i hvertfall ikke referere siste kvarteret Keiko.
Og bruke andre for å fortelle resten, blir ikke din vinkling av kampen.


Nei, men det blir da for f__n like fullt et referat, gjør det ikke? Du kan ta den fingeren du vifter med og skyve den så langt opp der sola ikke skinner at du får brun guffe på drøvelen din. 

;)

PS! Det er ikke rart det blir krig i verden når det finnes kverulanter på dette nivået. :)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f