Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykter om 500-1000 mennesker hentet pengene tilbake

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 sep 05, 17:33
Det gjelder kampen mot Vålerenga som er flyttet til tirsdag, dette fikk altså Fredrikstad igjen for å være snille mot NFF og Vålerenga

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 sep 05, 17:42
Det ble også sagt på radioen at billettene som ble refundert, ble solgt ut igjen nesten like fort... Men det er jo selvsagt synd at veldig mange mennesker som hadde planlagt å dra på kampen, ikke lenger kan fordi den spilles på tirsdag. Det passet ekstremt dårlig for meg også, men skal nok få det til...


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 06 sep 05, 19:58
eneste jeg vet er at Enga (om jeg ikke tar feil nå) har levert/skal levere tilbake 500 billetter.
har også blitt sakt at salget av de siste 300-400 billettene før dette stoppet helt opp når vi fikk beskjed at kampen ble flyttet.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 07 sep 05, 00:10
Endret: 07 sep 05, 00:10

FFK får refundert billetter, som blir returnert og ikke solgt ut igjen, fra Norges Fotballforbund. så de taper ikke noe men det er trist hvis ikke denne kampen blir utsolgt. Det bryr vel ikke NFF seg om. De har vist gang på gang at tilskuere bare et nødvendig onde som de gjerne hadde klart seg uten.

 


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 sep 05, 00:26
Endret: 07 sep 05, 00:27
Opprinnelig postet av jashin

FFK får refundert billetter, som blir returnert og ikke solgt ut igjen, fra Norges Fotballforbund. så de taper ikke noe men det er trist hvis ikke denne kampen blir utsolgt. Det bryr vel ikke NFF seg om. De har vist gang på gang at tilskuere bare et nødvendig onde som de gjerne hadde klart seg uten.

 



Det lyder ikke helt riktig det du sier, Jashin.
De billettene som blir refundert blir solgt ut igjen med en gang. Det som er igjen nå iflg. Geir Nilsen i Aristokraten er noen få sitteplassen som er refundert (+ evt. nye som blir refundert), 300 ståplasser + 500 som er blitt levert tilbake fra Oslo.
Så løp å kjøp, det blir garantert utsolgt.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 07 sep 05, 00:38
Er ikke helt sikker på hva du mener ikke er riktig. Jeg skrev vel at de billettene som blir refundert og eventuelt ikke blir solgt ut igjen, får FFK dekket fra NFF. Dersom det blir utsolgt så er jo ikke dette noen problemstilling i det hele tatt. Uansett så taper FFK ikke noe på dette enten det blir utsolgt eller ikke.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 sep 05, 11:08
Opprinnelig postet av jashin
Er ikke helt sikker på hva du mener ikke er riktig. Jeg skrev vel at de billettene som blir refundert og eventuelt ikke blir solgt ut igjen, får FFK dekket fra NFF. Dersom det blir utsolgt så er jo ikke dette noen problemstilling i det hele tatt. Uansett så taper FFK ikke noe på dette enten det blir utsolgt eller ikke.


Det er nok veldig sannsynlig at jeg misforsto hva du egentlig mente, Jashin. Beklager.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24