Husk meg
Brukernavn
Passord

Norges verste stadion er...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 31 aug 05, 16:44
Endret: 31 aug 05, 17:08
Fredrikstad stadion ender 4 plass som stadion verstinger,den får god karakter på både mat og drikke,men stryk karakter når det gjelder toaletter...
Forøvrig ble Lerkandal kåret til den beste og briskeby til den dårligste

Det er det norske mannemagasinet Mann som har kåret Norges beste og verste fotballstadioner,så vet ikke hvor seriøst man kan ta dette,men uansett artig å se hva de skriver

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article448321.ece

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 03 sep 05, 12:46
Endret: 03 sep 05, 12:49
Det om Ullevåll...de fikk litt minus siden Lyn også spiler der-(?????) 
Har jeg missforstått ? er det ikke Lyn som eide ullevåll æ, før i tia hvertfall? Det var jo bråk fordi Morgan mente at NFF skylte de en stadio. Når lyn spilte siste hjemmekap mot dritt-enga ble dritt-enga henvist til borte-tribunen (VG-svingen)
Hvem eier stadion der egentlig ? noen som vet?

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 03 sep 05, 15:33
Opprinnelig postet av Brukernavn
Det om Ullevåll...de fikk litt minus siden Lyn også spiler der-(?????) 
Har jeg missforstått ? er det ikke Lyn som eide ullevåll æ, før i tia hvertfall?

Arrangementene var bedre når VIF spilte enn under kampene til Lyn. Snittet av dette gjør at Lyn trekker ned og dermed kommer Ullavaal lenger ned på lista enn de ville ha gjort om bare Vålerenga spilte der.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 sep 05, 23:26
Jeg kan ikke annet enn å si meg enig i at Briskeby er landets desidert dårligste arena for toppfotball. Ikke bare er fasilitetene under enhver kritikk, sikkerhet er nærmest ikke-eksisterende, for ikke å snakke om det håpløst kulturløse publikummet de har der oppe!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340