Husk meg
Brukernavn
Passord

Stor mulighet til nedrykk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 29 aug 05, 21:54
Med de kampene som gjenstår begynner det å se veldig mørkt ut.

Antar over 75 % sjanse  for kval/nedrykk.

Helt forferdelig at de allerede har reengasjert Drillog og Eggen i nye roller., før de resultatet.

VI reddet oss i fjor pga at de som kom ikke var ødelagt formmessig av Eggen.

Godt eksempel, er Enerly, god i 2-3 kamper resten til stryk,  kunne fortsatt med Bora, han har falt flere hakk

Hva ledelsen har gjort midtveis i denne sesongen står til styk, det gjeder, Kværneng, Eggen; Drillo og Arve.
Opprenskingen etter sesongen ser det ut som at ordnewr seg selv dersom vi skulle rykke ned og de økonomiske ressursene skulle falle dramatisk


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 29 aug 05, 22:28
Ikke at jeg forventer svar, men hadde vært interessant å vite hvordan du kom frem til minst 75% sjanse for kval/nedrykk...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 aug 05, 22:34
nedrykk blir det ikke, men vi må nok innse at vi ikke er så gode som vi kanskje trodde vi var. til det er vi for ustabile.. eller for stabilt dårlig borte.. men så lenge vi fremdeles kjemper som løver hjemme, klarer gutta det fint.


sånn i forhold til engakampen, tror jeg faktisk dagens kamp gjorde sjansene større for ffk seier..  gutta kommer til å gå i seg selv og kjempe som løver mot enga.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 30 aug 05, 13:01
Det er vel bare å begynne å regne på poeng i de gjenstående kampene det, så finner du ut at sjansen er stor.

FFK har Molde, Ålesund, LSK og VIF igjen hjemme. Borte har vi Start, Tromsø og Glimt.

Går vi ut fra at den dårlige bortestatistikken fortsetter, vil det si 0 poeng borte mot Glimt, Tromsø og Start.

Dvs da har Glimt og Tromsø minimum 21 poeng mens FFK har 23.

Ser vi på hjemmekampene, så tror jeg faktisk ikke at FFK klarer å slå hverken VIF eller LSK hjemme. Begge disse kjemper om seriegull og royal league.

Da står vi igjen med 2 avgjørende kamper. Molde og Ålesund hjemme. Blir det ikke 3 poeng på begge disse, er jeg redd det går ille.

Men får håpe gutta reiser seg og tar 3 poeng allerede til søndag.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 aug 05, 13:55
tror vi neppe rykker ned, vi kan godt tape de kampene du nevner, men noen lag under oss vil også tape kraftig. 5poeng høres kanskje ikke mye ut, men det er en viss avstand ned. tror vi tar 6poeng mot sunnmøringene, dessverre tror jeg aggressiviteten til vif og lsk gjør at vi taper de 2kampene.



borte taper vi nesten helt sikkert for start, mot nordlendingene bør det være mulig å hente poeng. si U i de 2kampene.



da plukker vi totalt 8poeng på de siste 7rundene, noe som vil gi oss 31poeng og ny TL-kontrakt. tror de tre nederste lagene havner under 30poeng, dette grunnet det enorme skillet vi har fått i TL i år. det er mange GODE lag og MANGE mindre gode lag, ytterst få som opererer i midten der. det er enten medaljestrid eller bunnstrid. 



men allerede mot enga KAN vi klare poeng, vif spiller destruktivt på bortebane, så hvis vi får flyt i spillet, lar ballen gå hurtig i kombinasjon med at vi har det gøy, er det fullt mulig. synd egentlig at vi får denne pausen, den kom beleilig på vif, men absolutt ikke for oss. da med tanke på skadesituasjonen i enga, samt at våre gutter må vente enda en uke på å revansjere brann kampen.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 30 aug 05, 13:59
Fa..n ! hadde håpet og trodd vi skulle slippe dette nærve-greine i år.
Drillo hadde rett ang. det vanskelige 2.året, ikke lett å stabble et stabilt lag bå beina.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 30 aug 05, 16:10
ingen ting er lett når manskapet har  senket seg kvalitetsmessig, der skal trener teamet  ta på seg mye skyld. Enkelt kamper er greit, men når det må satses på hardtrening i slutten av en sesong ,går det på dårlig ledersskap, i en bedrift er det ensbetydende med at de ansvarlige fjernes for godt.  Uttalelsene til Eggen i dagens avis : engangstilfelle med dårlig spill på bortebane !!!!, det er jo regelen, fordi om vi ranet med oss poeng på Lerkendal, Ullevål og Briskeby betyr ikke det at vi spillte bra, vi ble brukt som rundingsbøyer.
Så har ikke skjedd og det er tilnærmet en skandale når det ses i sammenheng med spillerkjøpene foran denne sesongen og det som har skjedd til høstsesongen.

Oppsummert : spiilerkjøp og satsing på hardtrening slutten av en sesong , er stryk karakter .

Man kan kanskje si at spillere bør ta eget ansvar, tror mer enn 9 av 10 trenger vaktbikkjer ala Nordlie  eller Rekdal.




Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 aug 05, 18:12
Opprinnelig postet av tomroar
ingen ting er lett når manskapet har  senket seg kvalitetsmessig, der skal trener teamet  ta på seg mye skyld. Enkelt kamper er greit, men når det må satses på hardtrening i slutten av en sesong ,går det på dårlig ledersskap, i en bedrift er det ensbetydende med at de ansvarlige fjernes for godt.  Uttalelsene til Eggen i dagens avis : engangstilfelle med dårlig spill på bortebane !!!!, det er jo regelen, fordi om vi ranet med oss poeng på Lerkendal, Ullevål og Briskeby betyr ikke det at vi spillte bra, vi ble brukt som rundingsbøyer.
Så har ikke skjedd og det er tilnærmet en skandale når det ses i sammenheng med spillerkjøpene foran denne sesongen og det som har skjedd til høstsesongen.

Oppsummert : spiilerkjøp og satsing på hardtrening slutten av en sesong , er stryk karakter .

Man kan kanskje si at spillere bør ta eget ansvar, tror mer enn 9 av 10 trenger vaktbikkjer ala Nordlie  eller Rekdal.





Nå synes jeg vi alle sammen bør roe oss litt ned. Det er greit at vi har spillt dårlig på bortebane i år, men i de fleste kampene, bortsett fra Lillestrøm og mot Brann igår, så har de fleste kampene resultatmessig vært jevne.
Jeg vil påstå at årsværste spillemessig av FFK var mot Ham-Kam borte og her ble resultatet uavgjort 1-1.
I går mot Brann gikk absolutt alt imot oss helt i fra avspark, og det er noe som skjer for alle lag i løpet av en sesong.
Se bare på Odd, som har vunnet 5 av de 6 siste kampene. Den ene kampen de tapte var mot bunnlaget Bodø/Glimt med 1-5.
La oss heller se fremover til neste kamp, da banker vi Vålerenga hjemme.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 aug 05, 14:08
Tror at både Enga kampen og spesielt bortkampen mot TIL blir nøkkelkamper.
Blir det tap i begge disse, tror jeg dessverre at det kommer noe skikkelig "negativt" inn i "hodet" på laget.
Deretter følger en skjebnekamp som FFK må vinne, hjemme mot Molde.
Normalt burde FFK vinne denne kampen, men står de med 2 strake tap til før denne kampen, kan alt skje.

Håper på 3 poeng kamp så fort som f.......,trodde ærlig talt ikke at FFK skulle havne i denne situasjonen i år.
Hadde / har  ett altfor bra mannskap til det!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 31 aug 05, 15:50
Huff, hvis laget fortsetter som mot Brann er jeg redd det kan bli tøft jeg også... Men to seire skal være nok, ihvertfall hvis minst èn av dem kommer mot lag bak oss på tabellen.

(Også må jeg si...kan ikke huske å ha lest ett eneste positivt innlegg fra tomroar noen gang, eneste gangene jeg ser kællen innpå her så er det noe som er gæli )

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 31 aug 05, 17:36
Vil påsta at det fins dårligere lag enn FFK..
I værste fall,så kan det kanskje bli kvalikk.. Men det skal mye til det og tror jeg..

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 05, 18:15
Opprinnelig postet av GurrBass
Vil påsta at det fins dårligere lag enn FFK..
I værste fall,så kan det kanskje bli kvalikk.. Men det skal mye til det og tror jeg..
jeg vil ikke havne på kval.. mye bedre med sikker plass

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24