Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi mangler en leder, en fighter, en god spiss, alltså Ringberg....

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 sep 05, 20:30
Det som skjedde i sommer er så skammelig at tråden fortjener å bli dratt igjennom en gang til..........

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 sep 05, 20:50
alt for sent dessverre !!!!!

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 sep 05, 21:10
For sent denne gang, får bare håpe dem lærte noe av det......  Vi hadde en leder, en skikkelig kaptein, en god spiller og en spiller som publikum hadde blitt glad i.  1,5 mill var mer verdt mente dem........... Dette blir lommerusk sammenlignet med ett nedrykk..... Og ting er helt tydelig ikke som det skal være der nede, og det må vurderes konsekvenser for rette ansvarlige........ 

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 sep 05, 21:39
Endret: 18 sep 05, 21:41
Nå må dere for fa.. slutte med det pisset, vi savner absolutt ikke ringberg, hva skal vi med en hengslette fyr som detter så fort noen kommer borti han?? vi trenger en spiss som lars petter hansen, jeg sier ikke at lars petter er rett mann, men en som er lik han i spillestilen, stor, sterk rask og tøff! vi trenger ikke pingler som faller, vi trenger kjemper som står oppreist!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 sep 05, 21:45
Lukk opp øya å se hvor lyst og fint det er Fredrikstadpatriot........

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 05, 21:46
Øvind Hoås, Toth, Brian West har jo flere år igjen på kontraktene sine, tviler på om det blir kjøpt inn noen nye spisser. Eneste muligheten er kanskje at de kvitter seg med Martin Wiig, han har jo vært en skuffelse han også.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 sep 05, 21:53
Endret: 18 sep 05, 21:54
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Lukk opp øya å se hvor lyst og fint det er Fredrikstadpatriot........


har aldri påstått at det ser så forbanna lyst ut jeg, men ringberg er solg ut av ffk, forhåpentligvis for evig og alltid, mannen var god i 2 div, 1 div og middels god i TL, hvor mange mål scora han på de kampene han spilte for FFK i år?? en spiss skal score mål, ikke la sjegget gro fordi han ikke gjør det! 

Uansett, denne diskusjonen er jo kun et sporadisk rop om hjelp, vi trenger ikke ringberg til å hjelpe oss, vi trenger at de spillerne vi har nå presterer! det gjorde de verken med eller uten ringberg! mannen hadde jo toppfart på 2,5 km i timen. hvorfor skal vi suttre over at han er vekk? vi har jo en tro kopi i hoås, han er høy og velter like ofte som ringberg, (ja jeg beklager, skal ikke kritisere egne spillere bla bla bla, ) men fakta er såre enkel, verken hoås eller ringberg den saks skyld er gode nok for dette gamet! drillo prøver til og med en 17 åring som kun har spilt 3 div fotball! nei, nok er nok, nå MÅ vi spille god fotball mot ålesund og molde, ellers blir det kvallik mot moss eller nedrykk! Vi har toth, wiig, mcdonald, brenne, alle disse kan spille spiss, hvorfor ikke prøve toth fra start, han kan da ikke være dårligere en en 17 åring fra gressvik????

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 sep 05, 22:01
Vil også nevne at Ringberg sto opp med 8 mål på høstsesongen ifjor og bidro mye til FFKs mirakuløse Høstsesong. HamKam har nå jobbet seg opp på rimelig trygg grunn og Ringberg har benket En dansk storscorer og Frigård........ Ham Kam har forresten 4 spisser som er bedre enn våre. Da ser jeg bort ifra evigskadede West..... Det er for sent nå, men det bør få konsekvenser att FFK nå fremstår som det klart svakeste laget i serien. Det samme laget som på høsten ifjor var blant de beste.........

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 18 sep 05, 22:06
Er enig med sistemann her. Men faktum er at Ringberg sannsynligvis aldri spiller i FFK drakt igjen, det er det vi har å forholde seg til. Tenk bare på hvor god Per Kristoffersen hadde vært å hatt, hvis ikke han var så jækla gammal. Blir nesten i samme gata.

---------------------------

5 om dagen?
Potetgull med paprika, Pizza med løk og mais.
Og et eple.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 sep 05, 23:44

Egentlig mener jeg at denne tråden egentlig ikke bør handle om Ringberg, eller Risholt for den saks skyld.

Den bør handle om den spillerpolitikk som FFK har ført den seinere tida!!!!!!!!

Slik situasjoner er pr .idag, med de endringer som er gjort i sommer og den situasjonen FFK er havnet i,

bør både Arve M & Egil O gå!!!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 19 sep 05, 00:23
Endret: 19 sep 05, 00:24
Opprinnelig postet av dracula

Egentlig mener jeg at denne tråden egentlig ikke bør handle om Ringberg, eller Risholt for den saks skyld.

Den bør handle om den spillerpolitikk som FFK har ført den seinere tida!!!!!!!!

Slik situasjoner er pr .idag, med de endringer som er gjort i sommer og den situasjonen FFK er havnet i,

bør både Arve M & Egil O gå!!!!!!!!



Jeg vil bare på vegne av Follo få takke for lånet av Christian Petersen. Follo er blitt mye bedre til å holde ballen i laget etter at han kom. Men Drillo liker jo ikke ballbesittelse, så kanskje lånet blir permanent.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 sep 05, 00:29
Opprinnelig postet av Vidar
Opprinnelig postet av dracula

Egentlig mener jeg at denne tråden egentlig ikke bør handle om Ringberg, eller Risholt for den saks skyld.

Den bør handle om den spillerpolitikk som FFK har ført den seinere tida!!!!!!!!

Slik situasjoner er pr .idag, med de endringer som er gjort i sommer og den situasjonen FFK er havnet i,

bør både Arve M & Egil O gå!!!!!!!!



Jeg vil bare på vegne av Follo få takke for lånet av Christian Petersen. Follo er blitt mye bedre til å holde ballen i laget etter at han kom. Men Drillo liker jo ikke ballbesittelse, så kanskje lånet blir permanent.
det er forskjell mellom TL og 1 div..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 sep 05, 00:44
Keiko!
Det endrer ikke mitt poeng....

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 sep 05, 20:47
Og Markus loser HamKam trygt ut av nedrykkspøkelset..........

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 05, 00:25
TV2 i dag: "Markus Ringberg har vært en konstant trussel"

Vi har desverre solgt oss til nedrykk, og Drillo og Arve Mokkeldust må ta konsekvensene!!

---------------------------

FFK og Reading FC!!!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 sep 05, 08:42
Det sier jo egentlig sitt, når vi selger vår beste spiss for så å bruke vår beste midtbanespiller som spiss...

---------------------------

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?


Pondus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 12

Lagt til: 26 sep 05, 13:10

Hørte intervju med Drillo på radioen i går å holdt på å spy. Mannen mente faktisk i fullt alvor at 1.omgang var bra og at uflaks og tilfeldigheter sendte Ålesund til trygg ledelse !!! Hvor lenge kan vi høre på den mannen prate svada? Ingen innbytter fra FFK før etter 0-3 !! Vi kastet bort vår eneste kreative spiller Brenne som spiss, og vi hadde null innsats på banen. Vi må ha Norges desidert dårligste trener !! 

Så til poenget med at jeg er inne på denne tråden. Markus Ringberg var viktigste grunn til at FFK rykket opp fra 2.div til Tippeligaen. I tippeligaen scorte han 11 mål i sin debutsesong, og jobbet og slet iherdig for lagkameratene i hver kamp. Husker godt vi snakket sammen på vårsesongen i fjor at eneste mann som sto opp i motgang var Ringberg !!! Han var hovedårsaken til at det snudde seg for FFK i fjor. Det hele blir jo tragikomisk når man har råd til å hente inn Toth( Gerd Muller, der bomber, what ever..) og ikke ser seg i stand til å forlenge med lagets kaptein og beste spiller. Typisk Drillo. Han hadde vel en mening om spillestilen tenker jeg. Drillo tåler jo ikke kritikk( ikke Eggen heller)... Når er Markus god? Jo, i 4-4-2 med innlegg fra kantene. Vi hentet inn Kvisvik som visstnok skal være god på slike ting, og da solgte vi Ringberg !!?? Hvem skal Kvisvik slå inn til? Hoås? Kommentarer overflødig...

Konklusjonen er at jeg er enig med trådstarter at økonomisk er det det dummeste ledelsen har gjort.. Koster et nedrykk dessverre. Og som en digresjon til slutt: Hvorfor må Drillo være så sær å sette seg selv foran laget? Ingen delløsninger i trenerapparatet har noengang fungert. Eggen er jo en skygge av hva han er i fjor. Bytt trener nå !!! Ønsker forøvrig Markus Ringberg lykke til videre i Ham-Kam. Flott idrettspersonlighet !


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 26 sep 05, 17:57
Opprinnelig postet av A.Scheie
Det sier jo egentlig sitt, når vi selger vår beste spiss for så å bruke vår beste midtbanespiller som spiss...


Akkurat dette lå jeg selv lenge og tenkte på i natt. Det sier dessuten en del om kvaliteten på spissene våre. Vår beste spiss (den eneste spissen som er god nok for Tippeligaen??) ble presset ut, og konsekvensen er sannsynligvis nedrykk. Etter Ringberg forsvant, har jo midtbanen fått ansvaret med å score mål i og med at spissene våre knapt holder 1 divisjons nivå!

---------------------------

Arve M. og Drillo UT!!!

http://www.opprop.no/opprop.php?id=mokkelbost


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 26 sep 05, 18:01
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Opprinnelig postet av A.Scheie
Det sier jo egentlig sitt, når vi selger vår beste spiss for så å bruke vår beste midtbanespiller som spiss...


Akkurat dette lå jeg selv lenge og tenkte på i natt. Det sier dessuten en del om kvaliteten på spissene våre. Vår beste spiss (den eneste spissen som er god nok for Tippeligaen??) ble presset ut, og konsekvensen er sannsynligvis nedrykk. Etter Ringberg forsvant, har jo midtbanen fått ansvaret med å score mål i og med at spissene våre knapt holder 1 divisjons nivå!



Jeg er enig i at det var galskap å selge Ringberg som tross alt var vår leder på topp, og se nå hvordan angrepet er uten ham i laget! Det samme kan kanskje sies om Risholt. Hvem takler og er "jordfreseren" vår nå? Ingen.

Men dette kan vi ikke få gjort noe med. Det VI kan gjøre noe med er å synge enda høyere og støtte laget enda bedre. Det skal i hvert fall jeg!

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 sep 05, 22:23
Blir vel litt drøyt å rope på Risholt... Han har jo fortsatt ikke blitt skadefri siden han gikk ut med skade mot Tromsø (var det ikke tromsø da? gidder ikke sjekke...)

---------------------------

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340