Husk meg
Brukernavn
Passord

Flybilett til Bergen T/R

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Øivind

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 aug 05
Innlegg: 1

Lagt til: 25 aug 05, 17:57
Har 1 Stk  flybillett T/R Bergen til salgs . 27.08.05 Kl 12.20 Oslo Gardemoen  - 30.08.05 Kl15.30 Bergen.
Kan selges samlet eller enkeltvis. Totalpris 700,00.
Mobilnummer 95816173

---------------------------

H4


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 25 aug 05, 20:44
Får man lov av flyselskapet å kjøpe billetter av andre egentlig?

Da har ihvertfall jeg lyst til å begynne å kjøpe billigbilletter flere mnd i forveien og selge de til til godt under den høye prisen de er et par uker før..

---------------------------

Sjefskodærn


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 26 aug 05, 00:25
Opprinnelig postet av marle
Får man lov av flyselskapet å kjøpe billetter av andre egentlig?

Da har ihvertfall jeg lyst til å begynne å kjøpe billigbilletter flere mnd i forveien og selge de til til godt under den høye prisen de er et par uker før..


Det er riktig som Marle sier. Man kan ikke gjøre om navnet på en billett, så den kan derfor ikke selges.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 aug 05, 01:17
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av marle
Får man lov av flyselskapet å kjøpe billetter av andre egentlig?

Da har ihvertfall jeg lyst til å begynne å kjøpe billigbilletter flere mnd i forveien og selge de til til godt under den høye prisen de er et par uker før..


Det er riktig som Marle sier. Man kan ikke gjøre om navnet på en billett, så den kan derfor ikke selges.

Man kan gjøre om navnet på billetten mot et gebyr, men det er garantert ikke lønnsomt...

---------------------------

Ansvarlig redaktør


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 26 aug 05, 01:31
Opprinnelig postet av Holters

Man kan gjøre om navnet på billetten mot et gebyr, men det er garantert ikke lønnsomt...


Jepp.
Hadde akkurat en slik sak med Ryanair, der jeg skulle endre navn på en billett til London.
Selve flybilletten kostet 900,- tur/retur, og endringsgebyret var på hele £45. Klart, dersom man umulig kan reise så vil det være lønnsomt å betale endringsgebyret fremfor å sitte igjen med en billett ingen kan bruke, men det koster...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24