Husk meg
Brukernavn
Passord

På tide med litt samba igjen kanskje?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 02 aug 03, 17:17
Etter en sommer med mye samba i byen og mye positive tilbakemeldinger er det kanskje på tide med litt samba på stadion igjen?

Bare å si fra folkens.... :cool::cool::cool:www.alegria.no Følg linken dersom det er noen som ikke vet hvem vi er ennå... Fortsatt god sommer alle sammen!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 aug 03, 17:25
Erfaringen tilsier vel at folk er mest klar for samba i sentrum natta før kampdagene og ikke under kampene på søndag?

Vel, jeg synes fortsatt det er upassende, men dere kan kanskje høre om dere ikke kan lage noe show i pausene?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 02 aug 03, 17:30
Endret: 02 aug 03, 17:35
Jo, dere har fått skryt så det holder. Fortjent skryt også! Det skal dere ha!

MEN, og dette er et stort MEN, det har vært i de riktige omgivelsene! Når folk har 7.9 i promille kl. 3 om nattan, og gjerne vil at "festen" skal fortsette.

I mitt syn passer ikke samba inn på stadion, men dere har forbedret dere en god del. Riktignok har fortsatt en lang vei å gå (synes bl.a. at dere er ganske ensformige), men skal dere på stadion, så må det nok være som et pauseinnslag.

Bare synd at FFK skal bruke pausen til "andre sportslige begivenheter i Fredrikstad" da....

(Eller hva de kalte det).

:)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Pingla!!!

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 28

Lagt til: 02 aug 03, 23:35
Etter hva jeg kan huske , så sa dere at de kunne "få lov" til å spille når det ikke var TV sendt. For da ble ikke hele fredrikstad driti ut.... Nå er det jo noen bønder/skogsfolk oppi Raufoss som skal komme på besøk med kanskje 5 supportere som tar turen , det kan vel ikke være no prob???? Blir jo bare lokale folk som kan føle seg driti ut. :o)

---------------------------

Kaffekongen..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 03, 09:08
Syns de godt kan komme, ikke bruk bare trommene

langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 03 aug 03, 15:21
Det blir ikke spilling på oss på stadion denne kampen, men vi får se om vi dukker opp ved en senere anledning!

Og Holters, man trenger IKKE 7,9 i promille for å kunne slippe seg litt løs og ha det gøy med samba... Bare for å ha sagt det! :cool:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 04 aug 03, 20:55
Varter dere opp med samme kjøret som på eroz under glomma festivalen er det bare å trøkke til..Gjerne hele kampen for min del..Langemann...kan dere lokke de damene som danset der til å danse litt på stadion også.....................pliiiiis

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 04 aug 03, 21:15
Trodde aldri jeg skulle si dette, men akkurat under Raufosskampen kunne jeg ønske dere var der og spilte øra av dem... De og den teite tromma deres :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 aug 03, 00:01
Vel, mer enn nok at et lag slår i vei på trommer. Synes det er slitsomt uansett jeg men... Altså, har ikke noe i mot det ellers, men på fotballkamper har jeg det :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340