Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny keeper på trening i dag.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 aug 05, 08:38
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Sørlie trenger jo konkurranse.



Jeg var på treninga idag og ble veldig imponert over denne keeperen. Det skal bli spennende å se ham i kamp imorgen, men uansett vil det forundre meg meget dersom ikke FFK prøver å få til en avtale med spiller og hans klubb her.
Finnland har mange gode keepere og han her har jo også vært innom det Finnske landslaget.
Selv om Myhre skulle komme tilbake ved nyttår, så er det jo greit nok å ha en nesten like god 2. keeper også. Lund Hansen flytter jo hjem og jeg synes absolutt alt tyder på at Sørlie ikke er med i klubbens fremtidsplaner. Synd på en måte, fordi han er jo en stor humørspreder og er også veldig godt likt blandt supporterne, nesten på linje med Ringberg.
Men skal laget bli bedre, så må de ansvarlige kun ta hensyn til fotballkvaliteten og ikke til personlige og følelsesmessige hensyn og det synes jeg faktisk FFK har vært flinke til i år. 

 

Enig, og om FFK henter ny keeper og sender SS og ALH dit peppern gror så er det greit for meg. Den ene sutrer og skjønner ikke at han må prestere for å spille, den andre sutrer pokker ta når han får spille også...Ikke skjønner jeg problemet, det burde være en ære å spille i FFK-drakt og ingen av våre to nåværende a-lagskeepere viser mye stolthet for drakta...

---------------------------

Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 aug 05, 16:23
Ifølge Jerry Knutsson så er det ikke aktuelt å hente en ny keeper nå midt i sesongen, så om de liker det de ser av Bahne så blir han eventuelt aktuell for FFK neste sesong...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 18 aug 05, 17:35
Høres veldig fornuftig ut! Nå må de keeperne vi har i stallen få arbeidsro!

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 aug 05, 18:07
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge Jerry Knutsson så er det ikke aktuelt å hente en ny keeper nå midt i sesongen, så om de liker det de ser av Bahne så blir han eventuelt aktuell for FFK neste sesong...



Magnus Bahne er Bosmanspiller etter sesongen, så FFK kan utmerket godt skrive kontrakt med ham allerede nå, gjeldende fra 1/1-2006.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 05, 19:07
Endret: 18 aug 05, 19:09
kansje vi bør bruke god tid og ikke skrive med den første vi har.. viktig å se ann ting

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 19 aug 05, 00:09
Bahne dra hjem til Finland uten kontraktsforslag!
Selv håper han visst veldig på at FFK tilbyr ham en kontrakt, men som Drillo sier:
- Får han et kontraktsforslag av FFK?
- Jeg vet ikke.
-Vi har en strategi. Så vi vet mer hva som skjer neste uke en gang, røper FFK-treneren.

Da vet vi vel alle åssen dette endre... Sikkert ikke noen ny keeper i høst i hvertfall.. Å før de får surret seg til å tilby ham en kontrakt, kan fort en annen klubb ha gjort det samme.. Vi trenger en keeper NÅ!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 aug 05, 00:38
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge Jerry Knutsson så er det ikke aktuelt å hente en ny keeper nå midt i sesongen, så om de liker det de ser av Bahne så blir han eventuelt aktuell for FFK neste sesong...



Magnus Bahne er Bosmanspiller etter sesongen, så FFK kan utmerket godt skrive kontrakt med ham allerede nå, gjeldende fra 1/1-2006.

Jepp. Og jeg tror det er akkurat det FFK ønsker å gjøre.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 aug 05, 01:49
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge Jerry Knutsson så er det ikke aktuelt å hente en ny keeper nå midt i sesongen, så om de liker det de ser av Bahne så blir han eventuelt aktuell for FFK neste sesong...



Magnus Bahne er Bosmanspiller etter sesongen, så FFK kan utmerket godt skrive kontrakt med ham allerede nå, gjeldende fra 1/1-2006.

Jepp. Og jeg tror det er akkurat det FFK ønsker å gjøre.


Det eneste som kan være et problem er at hans Finnske klubb har opsjon på å forlenge hans kontrakt med dem.
Jeg vet ikke hvilken betydning dette har? Hvis jeg skulle tippe, så har den opsjonen antagelig ingen betydning, så lenge spilleren vil spille for FFK og ikke for dem. 
Vet du noe mer om dette, Costanza?

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340