Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det mulig!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 15 aug 05, 19:15
Jeg syntes at det plankehaugen gjorde for Markus Ringberg var en fin måte å vise "at denne gutten (markus) har betydd mye for FFK". Helt greit at dere tar avskjed. Men å stå å skrike på han etter kempen er helt høl i hue spør du meg. Markus Ringberg ble skreket gang på gang. De prøvde å få han med på en bølge. Er det mulig. Men dere skrek ikke på en FFK spiller.  
Jeg vet at det er mange der ute som syntes salget av Ringberg var galt.  Men det er det beste FFK har gjort i år. Vi er en proforsjonell klubb som sikter mot en Europaplass. Ikke en Speiderklubb.  Er helt enig at Ringberg har gjort mye for FFK. Både på og utenfor banen. Men nok for være nok. Han har bevist at dette nivået er for høyt for han. Husk også at vi fikke en del penger for han. Noe kanskje vi ikke kunne fått hvis vi ikke hadde handlet slik vi gjorde i denne situasjonen. Han kunne forsvunnet gratis til en annen klubb.  Han ga også utrykk for at han ville dra tilbake til Sverige.  Nei. Jeg tror at Markus prøvde seg på et lite spill for å få en bedre kontrakt. Men men .   Så mine damer og herrer. Markus har gjort mye bra for FFK. Men nå spiller han i en annen klubb. BØNNA FRA HAMAR.   Glem Markus. 

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 15 aug 05, 19:22
At folk tok en sisste avskjed med marcus etter kampen er jo helt greit,så lenge de støtta spillerne sine under kampen

Så utrolig inntresangt å lese eeeeeeeenda en tråd om dette...Trodde Ham kam kampen skulle være en en stopper for flere innlegg om han når det kommer til den diskusjonen her,men tydligvis ikke

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 15 aug 05, 19:27
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Jeg syntes at det plankehaugen gjorde for Markus Ringberg var en fin måte å vise "at denne gutten (markus) har betydd mye for FFK". Helt greit at dere tar avskjed. Men å stå å skrike på han etter kempen er helt høl i hue spør du meg. Markus Ringberg ble skreket gang på gang. De prøvde å få han med på en bølge. Er det mulig. Men dere skrek ikke på en FFK spiller.  
Jeg vet at det er mange der ute som syntes salget av Ringberg var galt.  Men det er det beste FFK har gjort i år. Vi er en proforsjonell klubb som sikter mot en Europaplass. Ikke en Speiderklubb.  Er helt enig at Ringberg har gjort mye for FFK. Både på og utenfor banen. Men nok for være nok. Han har bevist at dette nivået er for høyt for han. Husk også at vi fikke en del penger for han. Noe kanskje vi ikke kunne fått hvis vi ikke hadde handlet slik vi gjorde i denne situasjonen. Han kunne forsvunnet gratis til en annen klubb.  Han ga også utrykk for at han ville dra tilbake til Sverige.  Nei. Jeg tror at Markus prøvde seg på et lite spill for å få en bedre kontrakt. Men men .   Så mine damer og herrer. Markus har gjort mye bra for FFK. Men nå spiller han i en annen klubb. BØNNA FRA HAMAR.   Glem Markus. 



Hver sin smak..

---------------------------

ellær?


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 aug 05, 19:30
Jeg kommer ALDRI til å glømme Markus. Ikke for alt i verden. Men skal ikke si noe mer som kan få denne diskusjonen til å blomstre opp igjen.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 15 aug 05, 19:34
Opprinnelig postet av Abby
Jeg kommer ALDRI til å glømme Markus. Ikke for alt i verden. Men skal ikke si noe mer som kan få denne diskusjonen til å blomstre opp igjen.


Akkurat, Vi vil ikke glemme MARKUS!!

---------------------------

ellær?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 15 aug 05, 20:01
Jo nå er det jammen på tide å glemme han... Greit han har gjort mye flott for ffk...men nå er ham ham-kam spiller..
og jeg haaaater ham-kam...hehe...

---------------------------

Heia FFK


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 15 aug 05, 21:25
Opprinnelig postet av Abby
Jeg kommer ALDRI til å glømme Markus. Ikke for alt i verden. Men skal ikke si noe mer som kan få denne diskusjonen til å blomstre opp igjen.


Bifalles fullt og helt...

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 96

Lagt til: 22 aug 05, 17:00

Markus kan ikke glemmes...

---------------------------

Mihaly på topp!


risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 22 aug 05, 19:53
helt enig.... går ikke ann å glemme en sånn spiller, men går ann å akseptere at han har gått til en annen klubb og det har jeg begynt å gjøre nå... må jo det.... han kommer jo mest sannsynlig ikke tilbake... that`s life... :-(

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 aug 05, 21:41
Selvfølgelig glemmer man ikke spillere over natta. Husker godt Terje Høili spilte også. Men det er den heltedyrkelsen av Ringberg jeg synes er tåpelig. Jeg har sett mye bedre spillere enn han her på stadion. Han har gjort jobben sin her i klubben, og godt er det ( det er mange som ikke har gjort det ). Men livet går videre.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 23 aug 05, 06:47
Greit med en avslutning / markering, men fra nå av er`n ræva.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f