Husk meg
Brukernavn
Passord

hva med en ny høre beck

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

empert

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 mai 04
Innlegg: 14

Lagt til: 15 aug 05, 17:36
jeg syntes vi burde få tak i en ny høyre beck. syntes vi har slitt litt på den plassen.både lars og pål andre har vert rett og slett for dårlig.og bjørkøy vil jeg helst se på midtbanen

---------------------------

FOR ALT I VERDEN VI ELSKER FREDRIKSTAD !!!!!!!!!!!!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 aug 05, 20:00
Problemet er vel ikke at spillerne som har prøvd seg på høyrebacken er for dårlig, men døm har jo ikke fått noen ro
og tid til å bli trygge på den plassen.

Pål var jevnt god der i fjor vil jeg si. I år ble plutselig Lars foretrukket av Drillo, og har vært ok. Hverken dårlig eller god.
Omtrent som Pål i fjor.

Poenget er at en man må få tilliten til å spille seg trygg på den plassen.

Se på Bertelsen. Begynte noe famlende, men er etter min mening den FFK spilleren som har hatt best utvikling i år.

Blir bare bedre og bedre for hver kamp. 

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 16 aug 05, 09:29
Er det du som hadde ansvaret for banneret til Marcus Ringberg?  Skaff deg en ordbok

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 16 aug 05, 11:50
Opprinnelig postet av Topscorer
Er det du som hadde ansvaret for banneret til Marcus Ringberg?  Skaff deg en ordbok


Er du tjukk i hue?

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 aug 05, 12:09
Opprinnelig postet av Topscorer
Er det du som hadde ansvaret for banneret til Marcus Ringberg?  Skaff deg en ordbok


Det bør du vel gjøre selv. Marcus skal vel skrives med k. Ihvertfall Ringberg sitt.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340