Husk meg
Brukernavn
Passord

poll: egne fotballerfaringer?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 aug 05, 17:11
Fordi jeg er ganske frustrert over all hoåshetsinga, lurer jeg litt på hva slags kompetanse folk har her inne.. Alle skal uansett få lov til å ytre seg om FFK og fotball generelt, men det kunne vært interessant å se hva slags bakgrunn folk her inne har, annet enn å være FFK supporter..

Understreker at man blir ikke bedre eller verre supporter av å ha spilt fotball her og der, vært trener i så og så mange år og så videre.... jeg er først og fremst nysgjerrig..

Er forøvrig langt fra noen ekspert selv..

Av personlig erfaring har jeg spilt fotball på FFK aldersbestemt (leeenge sida) i 10 år, 1 år på Lisleby, vært fotballinteressert i mange år. nå er det lusne 8 divisjon som gjelder:)



dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 aug 05, 19:01
Kan godt svare Husgutt.
Dersom du lurer på det.

Litt guttespiller i distriktet, long time ago.
Bedrift / oldboys ikke i distriktet.
Trener i årrerkke fra knøtt til guttelag/juniorlag ikke i Østfold.
Også noen slike evindelig kurs da.

Mener at dette IKKE gjør meg verken MER eller MINDRE betrettighet til å diskutere her inne enn andre.

Har full respekt for alle sine meninger uannsett deres erfaring med lærkula.



---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 aug 05, 19:06
Jeg skulle så gjerne ha spella fotball som jentunge jeg, men det ble strengt forbudt på grunn av min kneskade. Artig. Men det ene året jeg var med på klasselaget vant vi skolecupen i fotball da. Det var det eneste året vi vant og. Jeg scora ene målet i finalen og faktisk.  Men da var jeg 12 år.  Det var min fotballkarriere. My five seconds of fame.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 15 aug 05, 19:16
Spillt 14 år i Trosvik IF,dette gjelder alt fra lilleputt til A-laget
Og nå blir det mest sannsynlig å spille for A-laget til Sandaker fremmover

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 15 aug 05, 22:18

Vunnet artigfotball en rekke ganger
Klovner i kamp er laget


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 16 aug 05, 18:04
Jeg herja på midtbanen for Cicignon`s småguttelag, spilte litt for Kongsten også. Fatter`n har spilt i Hovedserien for (ahem) Strømmen. Synsing fra sofaen er gøy.

---------------------------

-exit body, exit mind-


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 17 aug 05, 10:42
Jeg skulle egentlig begynne på Kråkerøy da jeg var rundt 6 år gammal, men det ble det av en eller annen grunn aldri noe av. Så der gikk Norge glipp av det talentet, ja :P (right...)
Jeg har derimot lang og bred erfaring fra løkkefotball rundt i distriktet. Satser på artigfotball i år, men må nok trene litt kondis før den tid ;)

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 17 aug 05, 11:04

1 år på lilleputt, men så fikk jeg øya opp for ballett ;-)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 17 aug 05, 11:55
Har spillt for Øssia(knøttefotball) og Trosvik(knøtt- og opp til junior fotball). Spilte i 12 år før jeg ga meg. 

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 17 aug 05, 21:46
Endret: 17 aug 05, 21:52
Var keeper på Huringen, Graabein, Tofte/Fremad og Hurum opp gjennom barndommen. Var på et høyt treningsnivå med 6-8 treninger i uka de to siste åra jeg holdt på. Men så ble det et veiskille som 16-åring, rett før Norway Cup. Satsa på musikken, som jeg hadde holdt på med i de samme åtte åra som jeg fløy rundt med grønske og blod på knæra. Det er jeg fornøyd med nå, da "suksessen" musikalsk er noget høyere enn fotballpotensialet noen gang kunne blitt. Utenom det er fotballkunnskapen min en blanding av mye TV-fotball, CM/FM, en del stadion-fotball, litt spelling på jobben (5-åringer er jo tekniske og taktiske vidundere) og en god porsjon logisk sans.

Har forøvrig trådd banene med storheter som høyrebacken til Kongsvinger og... Ja...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 17 aug 05, 23:52

Har spilt to år i FFK,spiller nå i Gresvik IF i 3.div....Har altså spilt mot vårt kjære FFK i cupen i år

---------------------------

PÅL


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 18 aug 05, 02:59
Har bred erfaring fra løkkefotball...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 18 aug 05, 07:26
Opprinnelig postet av frekkrik

Vunnet artigfotball en rekke ganger
Klovner i kamp er laget



Hmm, vinner dere artigfotballen en rekke ganger, er det vel endel som tyder på at dere melder dere på i for lav gruppe vel?

Hilsen en som ble litt sur når han måtte spille mot Fredrik Gulliksen i nest dårligste gruppe!

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 18 aug 05, 23:41
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av frekkrik

Vunnet artigfotball en rekke ganger
Klovner i kamp er laget



Hmm, vinner dere artigfotballen en rekke ganger, er det vel endel som tyder på at dere melder dere på i for lav gruppe vel?

Hilsen en som ble litt sur når han måtte spille mot Fredrik Gulliksen i nest dårligste gruppe!


Hehe, skulle tru det, men vi har gått fra E og opp til B med det ene laget og vunnet hver gang! De fleste har enten ikke spilt på 5 år eller aldri spilt! Skal sies at det er et miks lag da

Men er egentlig med på en del lag og kommer som regel alltid til finalen... Uten at jeg er helt sikker på grunnen
Men tror en del av det har med at jeg og de fleste på legene virkelig VIL vinne når man går ut på banen, ikke akkurat i sammenikning med FFK om dagen... Man kommer virkelig mye lenger med vilje og innsats enn man skulle tro...

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 19 aug 05, 01:04
Opprinnelig postet av frekkrik

Hehe, skulle tru det, men vi har gått fra E og opp til B med det ene laget og vunnet hver gang! De fleste har enten ikke spilt på 5 år eller aldri spilt! Skal sies at det er et miks lag da


Fra E til B er jo utrolig bra da. Vi kommer alltid videre fra gruppespillet, men får bank i cup-spillet, men i år skal vi hjælpe meg komme lenger!

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f