Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med Mihaly?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 96

Lagt til: 15 aug 05, 12:58

Jeg lurer på åssen man kan kalle en spiller et bomkjøp FØR noen i det hele tatt har sett han spille. Jeg gleder meg til den dagen Mihaly starter på topp sammen med West...

Jeg tror at høyden er avgjørende for Drillo når han skal velge spisser. Hadde Mihaly vært 30 cm høyere, så hade han startet hver kamp. 

Men Drillo vil bruke Hoås fordi han er oppspillspunkt...


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 15 aug 05, 13:21
Opprinnelig postet av 134912

Jeg lurer på åssen man kan kalle en spiller et bomkjøp FØR noen i det hele tatt har sett han spille. Jeg gleder meg til den dagen Mihaly starter på topp sammen med West...

Jeg tror at høyden er avgjørende for Drillo når han skal velge spisser. Hadde Mihaly vært 30 cm høyere, så hade han startet hver kamp. 

Men Drillo vil bruke Hoås fordi han er oppspillspunkt...



Helt enig i at Toth fortjener å spille noen kamper før han blir stemplet som ett bomkjøp!

Men noen må vel ha noe å klage på da...

empert

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 mai 04
Innlegg: 14

Lagt til: 15 aug 05, 16:18

bare han toth får mere spilletid og selvtillit tror jeg det blir bedere og ha han som spiss sammens med west
enn hoås og west

---------------------------

FOR ALT I VERDEN VI ELSKER FREDRIKSTAD !!!!!!!!!!!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 aug 05, 17:21
rom ble ikke bygget på en dag

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 aug 05, 18:05
Endret: 15 aug 05, 18:06
Opprinnelig postet av 134912

Jeg lurer på åssen man kan kalle en spiller et bomkjøp FØR noen i det hele tatt har sett han spille. Jeg gleder meg til den dagen Mihaly starter på topp sammen med West...

Jeg tror at høyden er avgjørende for Drillo når han skal velge spisser. Hadde Mihaly vært 30 cm høyere, så hade han startet hver kamp. 

Men Drillo vil bruke Hoås fordi han er oppspillspunkt...



at toth kun får noen skarve minutter hver kamp gir alene grunnlag til å tro det.det handler ikke om hva han har eller ikke har vist i kamp.utifra treningene blir han vurdert som et dårligere alternativ enn hoås og west.og det hele blir forunderlig når han er blitt hauset opp av både eggen og mokkelbost,samt at drillo hevdet toth trengte matctrening for å bli klar.hvor mye matchtrening har han da blitt gitt sålangt....?det å komme inn når kampene er iferd med å dø hen,gir lite eller ingen matchtrening.gutten må i det minste få 1omgang eller halvtime.det beste er å gi ham sjansen fra start.det er en vinn-vinn situasjon nå som hoås ikke presterer.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 aug 05, 18:18
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av 134912

Jeg lurer på åssen man kan kalle en spiller et bomkjøp FØR noen i det hele tatt har sett han spille. Jeg gleder meg til den dagen Mihaly starter på topp sammen med West...

Jeg tror at høyden er avgjørende for Drillo når han skal velge spisser. Hadde Mihaly vært 30 cm høyere, så hade han startet hver kamp. 

Men Drillo vil bruke Hoås fordi han er oppspillspunkt...



at toth kun får noen skarve minutter hver kamp gir alene grunnlag til å tro det.det handler ikke om hva han har eller ikke har vist i kamp.utifra treningene blir han vurdert som et dårligere alternativ enn hoås og west.og det hele blir forunderlig når han er blitt hauset opp av både eggen og mokkelbost,samt at drillo hevdet toth trengte matctrening for å bli klar.hvor mye matchtrening har han da blitt gitt sålangt....?det å komme inn når kampene er iferd med å dø hen,gir lite eller ingen matchtrening.gutten må i det minste få 1omgang eller halvtime.det beste er å gi ham sjansen fra start.det er en vinn-vinn situasjon nå som hoås ikke presterer.


faan, mann.  bruk i det minste mellomrom mellom punktum og ny setning eller begynn iallefall med stor bokstav.   de gangene jeg velger å skrive uten å benytte store bokstaver i setningsstart velger jeg alltid *to* mellomrom - det kan jo være greit å kunne lese det du skriver også. 

men du har  rett i at han behøver spilletid.   se hvordan VIF benytter Flo.   selv om Flo har sugd i kampene hittil får han spille - og plutselig løsner det... 

jeg gleder meg til å se både Toth oh Hoås blomstre. :)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 aug 05, 09:23
I går spilte han kamp i 3.divisjon for FFK2, han klarte ikke å score der en gang, synes han bør dominere og score der før han skal spille i Tippeligaen

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 16 aug 05, 12:23
Opprinnelig postet av Patrioten
I går spilte han kamp i 3.divisjon for FFK2, han klarte ikke å score der en gang, synes han bør dominere og score der før han skal spille i Tippeligaen


Hehe, smart sagt...... Så du mener at Simen ikke skal spille i TL heller da?!?! Eller at dersom Hoås f.eks hadde spilt for 2 laget igår, så hadde han herjet og putta mål?!
Han må jo hvertfall få prøve seg på 1 laget da.....

raio

Knøttespiller

Ble medlem: 05 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 16 aug 05, 12:24
Jeg mener nå slik at det måtte vært MYE bedre å brukt Hoås i 3.divisjon enn å bruke Tôth i 3.divisjon. Kanskje Hoås kunne scora noen mål og fått litt bedre sjøltillit. Alle her kan jo se at Hoås ikke har vært noen stor "hit" hos rødbuksene, men bare det hadde løsna for han... Mihaly vet vi jo fra før av at har goalgetter egenskaper som ikke Hoås har.  At han ikke scora i en 3.divisjons kamp mot Skeid 2 er vel heller en tilfeldighet. Brenne er jo toppscorer han, men han scora vel ikke?

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 16 aug 05, 12:52
Hvordan i al verden kan dere ha slik tro på en 30 åring som ennå ikke har klart å spille seg inn på laget?
"Bare vent til han får sjansen" Pissprek!! Hadde han vært god nok så hadde han fått sjansen for lenge siden.
"Han har ikke spilt fotball siden mai". Hva så? Har han ikke sørget for å holde seg i form, så sier vel det sitt.

Frem til han har klart å spille seg til en fast plass på laget, er og blir han en flopp! En spiller som ble omtalt som "en betydelig signering" bør ikke bare forsvare en plass på laget, han bør heve laget betraktlig.

Bak meg på tribunen sitter det noen duster som skjeler ut Hoås på det groveste, og roper på Toth, en spiller de aldri har sett. Hvorfor har man denne sinnsyke forventningen til Toth? Skal man tolke Berthelsens uttalelse i F-b på verste måte, så har ikke Toth prestert på trening engang.

---------------------------

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 16 aug 05, 13:08

Carlsberg: Har du tenkt på det at Tòth kanskje hadde en liten disput med sin gamle arbeidsgiver, og kanskje mistet litt av gløden og interessen. Kanskje han til og med vurderte og legge opp. Dette er gode grunner for at han ikke har holdt seg i god form siden mai mnd. Men om Tòth klarer å finne tilbake til gamle formen kan det fortsatt skje at han blir en betydelig forsterkning for FFK. Det vil tiden vise.

Emanuel Petit var en spiller som egentlig hadde lagt opp, og ikke ville spille fotball mer før Wenger overtalte han til å bli med til Arsenal. Petit brukte også en god periode på å spille seg i form, men etter å ha fått igjen spillegleden og gamleformen slo han ut i full blomst og dominerte premier league i flere sesonger.

Dette kan også skje med Tòth. Men vi må bare la han få bruke den tiden han trenger til å finne tilbake til gamleformen. Mulig han aldri gjør det, og vi sender han hjem igjen som en flopp, men da har vi ihvertfall prøvd. Ikke koster han spesielt mye heller. Så den helt store risikoen er det ikke.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 aug 05, 14:01
Carlsberg:
Når det gjelder Toth står det vel fortsatt igjen å se om han blir "Tothenslager" eller " Toth und begraben".
Så langt har han ikke vist seg noe spesielt fram, men spørsmålet er om ikke forventningen ble skrudd for høyt i været.
Dette utfra han meritter siste året.
At det er FFk sjøl med sine uttalelser som har bnidratt sterk til å skru disse forventningen i været, må vi vel kanskje også se på som et eksempel på "dårlig kommunikasjon".
Likevel venter og ser før jeg uttaler meg om hans evner, håper også her på det beste.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 16 aug 05, 14:25
Som så mange ganger før, håper jeg at jeg tar feil, og at mine surmagede innlegg, fulle av pesimisme, viser seg ubegrunnet.

---------------------------

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 16 aug 05, 15:34
Toth har nå sittet på benken i 5 kamper, var kjøpt inn som en som skulle heve laget, dvs gå rett inn i 1. eleren. 
Da er svaret gitt , bomkjøp ala Koskela, men sannsynligvis mye verre , gjetter på at han er en av de med høyest lønn i klubben

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 16 aug 05, 16:09
Tror de fleste her har glemt at Drillo og Eggen har uttalt at de har to møtende spisser og to bakroms spisser, de møtende spissene er Wiig og Hoås, bakroms spissene er West og Toth. Så hvis Toth skal spille må West ut, og for øyeblikket tror jeg faktisk er lang værre en West og Hoås. Tenke seg en spiller med 100% mangel på selvtillit og en uten kamptrening. Da ville jeg heller satset på West og Wiig, selv om heller ikke Wiig har blomstret ennå. Han er jo også betegnet som et kjempetalent.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 aug 05, 22:28
De få gangene Wiig har spilt spiss har han gjort en god jobb....
ikke blande sammen de gangene han har spilt ving som har vært tragisk....

---------------------------

Heia FFK


alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 16 aug 05, 22:37
Endret: 16 aug 05, 22:38
Tror at en kombinasjon av West, Toth og Wiig hadde vært spennende!
4-3-1-2 (1ern er Hoås(Wiig), 2 er West og Toth) hehe :)

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 aug 05, 23:02
Det kunne vært artig og sett det og..hehe

---------------------------

Heia FFK


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 aug 05, 23:30
Endret: 16 aug 05, 23:32
Opprinnelig postet av alansmith
Tror at en kombinasjon av West, Toth og Wiig hadde vært spennende!
4-3-1-2 (1ern er Hoås(Wiig), 2 er West og Toth) hehe :)


Vi behøver ikke gjøre det vanskeligere enn det det er. Et 4-3-1-2 system er et 4-4-2 system, bare sagt på en ny mere spennende måte, akkurat som når vårt A-landslag imorgen skal spille et 4-2-3-1 system, så er det faktisk det samme som 4-5-1. Det eneste det signaliserer er at 2 av de 5 midtbanespillerne skal ligge litt mere defensivt, men det er jo også helt normalt i et vanlig 4-5-1 system.
Drit i alle disse systemene og om FFK skal spille med en bakromsspiss og en oppspillsspiss. Med den stallen FFK har nå, så mener jeg det ikke hadde vært noe problem å brukt West og Tóth som spissmakkere. Både West og Toth er gode hodespillere med god spenst og dessuten har vi nå to gode vinger i Dagfinn og Raymon, som kan fore dem med de rette ballene. Men i steden for å spille 4-4-2, så hadde jeg heller sett at vi hadde forsøkt det samme som Odd, nemlig 3-5-2, eller 3-2-3-2, som de mere "moderne" trenerne nok hadde kalt det.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 aug 05, 23:35
Hjelper lite at både West og Tóth har spent og forholdsvis gode i lufta når begge to ønsker å stikke gjennom på løp. FFKs offensive spill går jo mye ut på å spille opp mot møtende spiss Hoås/Ringberg som legger igjen til midtbane eller stusser videre til West. Hvis vi starter med to bakromsspisser, så er jeg redd det blir mye ensidig lange baller i bakrom, og man alternativet ved å slå opp på en møtende spiss.

Men det KAN selvsagt gå, selv om det ikke virker optimalt i teorien... Det er for så vidt greit for meg om det testes ut.



---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f