Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med Mihaly?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 aug 05, 23:47
Wiig var mye på benken i Sandefjord, Odd trengte han ikke og i FFK har han stort sett vært reserve....... Nå skal det plutselig være veldig spennende å se han sammen med den og den og i den og den rollen.  Den dagen Wiig er fast på FFK, så er FFK ett lag å regne på nedre halvdel.......... Skal vi bli ett lag som er blant dem 6-7 beste i tippeligaen må vi ha spillere på banen som er atskillig bedre enn Martin Wiig.........

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 aug 05, 23:59
Altså hoås eller toth mener du...hoås som gjør det så bra og toth som vi har sett så mye...
er det det du mener?

Wiig har gjort det ok de få gangene han har spilt spiss...
derfor kunne det vært gøy med han sammen med west, evt. toth...hoås kan begynne på benken og heller komme inn...
kansje tilogmed mcdonald...

---------------------------

Heia FFK


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 aug 05, 00:30
Gjort det OK ja, men vil vi virkelig ha et lag med spillere som bare gjør det ok..? Dessuten er det han har vist andre steder på banen langt ifra ok. Å det er ikke, så vidt jeg vet, noen forskjell på hvordan man tar ned en ball på brystet, eller fører ballen med seg, om man spiller ving eller spiss....
Men på den annen side, så er jeg mer enn villig nok til å la ham prøve seg en kamp for Hoås, men vi har faktisk ett spissproblem

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 aug 05, 00:59
Opprinnelig postet av Costanza
Hjelper lite at både West og Tóth har spent og forholdsvis gode i lufta når begge to ønsker å stikke gjennom på løp. FFKs offensive spill går jo mye ut på å spille opp mot møtende spiss Hoås/Ringberg som legger igjen til midtbane eller stusser videre til West. Hvis vi starter med to bakromsspisser, så er jeg redd det blir mye ensidig lange baller i bakrom, og man alternativet ved å slå opp på en møtende spiss.

Men det KAN selvsagt gå, selv om det ikke virker optimalt i teorien... Det er for så vidt greit for meg om det testes ut.





Det var hyggelig å høre at det var greit for deg, Costanza.
Jeg mener bestemt at slik vi spillte store deler av kampen mot Rosenborg, hvor vi ser at vi kommer mye raskere i angrep uten og slå langt og med et helt annet vingspill med Dagfinn og Raymon, enn det vi har sett tidligere i år, så hadde det sikkert fungert glimrende med West og Tóth sammen på topp. 

---------------------------

FFK på toppen i 2005


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 18 aug 05, 14:08

Toth ble da ikke beskrevet som noen spiller i sitt livs form. Forhåpentligvis trenger han bare tid, men når han ikke spiller fra start allerede er nok treningsgrunnlaget årsaken.

Synes også han virker tung og stivbeint når han kommer inn, men jeg vet ikke hva Toth står for. Regner med at trenerteamet vil gi han sjansen hvis han viser han er god nok

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 aug 05, 15:53
Opprinnelig postet av FleXUS

Toth ble da ikke beskrevet som noen spiller i sitt livs form. Forhåpentligvis trenger han bare tid, men når han ikke spiller fra start allerede er nok treningsgrunnlaget årsaken.

Synes også han virker tung og stivbeint når han kommer inn, men jeg vet ikke hva Toth står for. Regner med at trenerteamet vil gi han sjansen hvis han viser han er god nok



Synes han virker mer tungbent en Lars P. Hansen også. Men hovedsaken er om han scorer mål på bestilling. Da kan han være så tung han bare vil.

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 18 aug 05, 16:40
[quote=Rune Haugen]
Opprinnelig postet av FleXUS

Toth ble da ikke beskrevet som noen spiller i sitt livs form. Forhåpentligvis trenger han bare tid, men når han ikke spiller fra start allerede er nok treningsgrunnlaget årsaken.

Synes også han virker tung og stivbeint når han kommer inn, men jeg vet ikke hva Toth står for. Regner med at trenerteamet vil gi han sjansen hvis han viser han er god nok



Synes han virker mer tungbent en Lars P. Hansen også. Men hovedsaken er om han scorer mål på bestilling. Da kan han være så tung han bare vil.[/quote

Det vet vi ikke ;)]

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 18 aug 05, 17:28
Toth ble vel hentet inn mens det fortsatt var uklart om West ville få ny kontrakt. Han var sikkert tenkt som en mulig erstatter for en billig penge.
Men nå har heldigvis West fått tilbud om en 3-års kontrakt, og da spørs det om vi får se Toth mye.. Det må i tilfelle være hvis han overgår West, eller West blir skada.. Men da vil jeg heller se Mackie! Fremtiden er ung og lovende!

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 aug 05, 09:00
drillo uttalte til f-b igår at toh og wiig er hendholdsvis 3- og 4valg. hoås og west første valgene. stiller meg sterkt kritisk til at klubben henter inn en ungarer på 30år, gir ham 3 1/2års kontrakt for så å sette ham på benken...skal vi hente utlendinger bør det være spillere av kvalitet. får virkelig ikke håpe toth har høy lønning...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 05, 09:49
Her er det bare å skryte av dem som studerte han. vi kjøper en spiss som blir 3 valg.  Vi trengte noen som kunne gi hoås og west kamp og kjøpte toht, men at han skulle havne rett på benken er jo ikke det vi ønsket..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 19 aug 05, 09:56
Endret: 19 aug 05, 09:57
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
når vårt A-landslag imorgen skal spille et 4-2-3-1 system, så er det faktisk det samme som 4-5-1. Det eneste det signaliserer er at 2 av de 5 midtbanespillerne skal ligge litt mere defensivt, men det er jo også helt normalt i et vanlig 4-5-1 system.


ok. det her blir en digresjon, men jeg var på kampen og må få ut litt frustrajon her.

norge spilte faktisk nærmere 6-0-4 enn 4-5-1. når norge hadde kontroll på egen banehalvdel, la fire angripere seg frem og truet bakrom, mens de to dmc`erne la seg to-tre meter foran midtstopperne og var helt immobile. riise fyrte av en langpasning og det fungerte ok så lenge vi hadde carew og ivers der, men......

---------------------------

med ffk til champions league!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 aug 05, 13:05
Endret: 19 aug 05, 13:07
Opprinnelig postet av knut
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
når vårt A-landslag imorgen skal spille et 4-2-3-1 system, så er det faktisk det samme som 4-5-1. Det eneste det signaliserer er at 2 av de 5 midtbanespillerne skal ligge litt mere defensivt, men det er jo også helt normalt i et vanlig 4-5-1 system.


ok. det her blir en digresjon, men jeg var på kampen og må få ut litt frustrajon her.

norge spilte faktisk nærmere 6-0-4 enn 4-5-1. når norge hadde kontroll på egen banehalvdel, la fire angripere seg frem og truet bakrom, mens de to dmc`erne la seg to-tre meter foran midtstopperne og var helt immobile. riise fyrte av en langpasning og det fungerte ok så lenge vi hadde carew og ivers der, men......


Jeg var også på kampen. Og det du nevner 6-0-4 og 4-5-1 er vrøvl. Hvor mange ganger kom Norge opp i angrep,det var ikke ofte. Og når dem kom så var det 1 og 1. Den eneste som jeg synes var noenlunde positiv var A.Valencia.

Støynivået på publikummet ble jeg også skuffet over. Noe så dævt. Bare en skokk unger som skriker.

Heldigvis så kostet ikke kampen meg fem flate øre, da jeg fikk den gratis. Ellers så hadde jeg aldri gått på den.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 19 aug 05, 13:27
oj. leste det jeg selv har skrevet. enig i at det lett kan bli lest feil. prøver igjen.

det jeg er oppgitt på er norge og åges valg av spillestil i denne kampen. ikke sitatet jeg referer til.

er enig i at norge ikke var mye i angrep, og at folk kom en og en. jeg gir meg dog ikke på at norge spilte bortimot 6-0-4. hvor ofte så du folk transportere ball gjennom midtbanen? det skjedde hverken gjennom pasningsspill, eller ballføring. det ble slått lange baller opp, hverken hæstad, grindheim eller bakke fulgte opp for å etablere spill. det var altfor lang avstand mellom lagdelene og den lengste avstanden var mellom defansiv og offensiv midtbane.

---------------------------

med ffk til champions league!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 19 aug 05, 13:59
Opprinnelig postet av knut
oj. leste det jeg selv har skrevet. enig i at det lett kan bli lest feil. prøver igjen.

det jeg er oppgitt på er norge og åges valg av spillestil i denne kampen. ikke sitatet jeg referer til.

er enig i at norge ikke var mye i angrep, og at folk kom en og en. jeg gir meg dog ikke på at norge spilte bortimot 6-0-4. hvor ofte så du folk transportere ball gjennom midtbanen? det skjedde hverken gjennom pasningsspill, eller ballføring. det ble slått lange baller opp, hverken hæstad, grindheim eller bakke fulgte opp for å etablere spill. det var altfor lang avstand mellom lagdelene og den lengste avstanden var mellom defansiv og offensiv midtbane.


Hva har dette med topic å gjøre?

Knut: Var tilfeldig at jeg svarte på ditt innlegg og ikke de andre :)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 aug 05, 14:52
Endret: 19 aug 05, 14:53
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av knut
oj. leste det jeg selv har skrevet. enig i at det lett kan bli lest feil. prøver igjen.

det jeg er oppgitt på er norge og åges valg av spillestil i denne kampen. ikke sitatet jeg referer til.

er enig i at norge ikke var mye i angrep, og at folk kom en og en. jeg gir meg dog ikke på at norge spilte bortimot 6-0-4. hvor ofte så du folk transportere ball gjennom midtbanen? det skjedde hverken gjennom pasningsspill, eller ballføring. det ble slått lange baller opp, hverken hæstad, grindheim eller bakke fulgte opp for å etablere spill. det var altfor lang avstand mellom lagdelene og den lengste avstanden var mellom defansiv og offensiv midtbane.


Hva har dette med topic å gjøre?

Knut: Var tilfeldig at jeg svarte på ditt innlegg og ikke de andre :)


Jeg synes vi skal stoppe med landslagsprek her ja.Det bør heller ligge under Fotball generelt.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 aug 05, 16:18
Det har iallefall ikke noe med Mihaly å gjøre.
Han er jo i tillegg ungarer

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 aug 05, 16:39
Jeg gleder meg til den dagen drillo/eggen TØR å prøve noe jeg, f.eks. west og toth fra START for en gangs skyld! 

Drillo har gått ut å sagt at toth har for lite kamptrening at det er derfor han ikke får spille for FFK med engang, greit har jeg tenkt, så kommer det en TRENIGNSKAMP, en kamp som er til for å PRØVE ut NYE ting, men neida, west, ALENE på topp, IGJEN! lille west på 1.60 alene mot 2 svære mosse stoppere, i en treningskamp skal døm lissom "trygge det defansive"!! Hva er det for noe?? 

Toth og West fra start, hele kampen med 4-4-2 med to spisser som har poptensiale i seg! 

Sorry toth, du har kommet til en klubb hvor "kjærlighet" for spillere går forran kvalitet!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 aug 05, 17:38

Wndelig tilbake på TOTH sporet.

Og Fredrikstad patriot, jeg er veldig enig i mye av det du skriver.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 aug 05, 01:22
Opprinnelig postet av knut
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
når vårt A-landslag imorgen skal spille et 4-2-3-1 system, så er det faktisk det samme som 4-5-1. Det eneste det signaliserer er at 2 av de 5 midtbanespillerne skal ligge litt mere defensivt, men det er jo også helt normalt i et vanlig 4-5-1 system.


ok. det her blir en digresjon, men jeg var på kampen og må få ut litt frustrajon her.

norge spilte faktisk nærmere 6-0-4 enn 4-5-1. når norge hadde kontroll på egen banehalvdel, la fire angripere seg frem og truet bakrom, mens de to dmc`erne la seg to-tre meter foran midtstopperne og var helt immobile. riise fyrte av en langpasning og det fungerte ok så lenge vi hadde carew og ivers der, men......


Ikke glem at kampen ble vist på TV, Knut. så vi er jo flere andre som også har sett den kampen.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 20 aug 05, 01:44
Endret: 20 aug 05, 01:45
Opprinnelig postet av keiko99
Her er det bare å skryte av dem som studerte han. vi kjøper en spiss som blir 3 valg.  Vi trengte noen som kunne gi hoås og west kamp og kjøpte toht, men at han skulle havne rett på benken er jo ikke det vi ønsket..
Vi må nok bare godta at når man kjøper inn så mange spillere som FFK har gjort i det siste, er sjansen for et og annet bomkjøp stor...
Ikke det at Toht nødvendigvis blir et bomkjøp, men jeg er som flere av dere skuffet over at han ikke er i første-elleveren (eller hvordan det nå skrives...) allerede.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24