Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med Mihaly?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 aug 05, 02:08
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av keiko99
Her er det bare å skryte av dem som studerte han. vi kjøper en spiss som blir 3 valg.  Vi trengte noen som kunne gi hoås og west kamp og kjøpte toht, men at han skulle havne rett på benken er jo ikke det vi ønsket..
Vi må nok bare godta at når man kjøper inn så mange spillere som FFK har gjort i det siste, er sjansen for et og annet bomkjøp stor...
Ikke det at Toht nødvendigvis blir et bomkjøp, men jeg er som flere av dere skuffet over at han ikke er i første-elleveren (eller hvordan det nå skrives...) allerede.


Drillo har jo sagt at med West på banen, så spiller vi 4-4-2. Han har også sagt at da er West og Hoås i øyeblikket 1. valgene. Det er jeg forsåvidt også enig i.
Mot Moss så gikk Drillo vekk fra sitt prinsipp om at med West så spiller vi 4-4-2, fordi da ønsket han å forsøke West i 4-5-1, fordi det kanskje kunne være aktuellt å spille slik mot Brann. Vi så alle at det forsøket var veldig langt fra å være vellykket. Å bruke Hoås alene på topp, er nok like håpløst, fordi han mangler fart.
Den eneste spissen i FFK`s tropp, som kan spille spiss i en 4-5-1 formasjon etter min mening er nettopp Tóth. Jeg synes han viste positive ting i kampen mot Moss og har også sett det samme på treningene.
Etter min mening, så er Tóth en blanding av både West og Hoås, derfor kan jeg heller ikke forstå annet enn at han også utmerket godt kan danne spisspar sammen med både West og Hoås.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 aug 05, 11:26
MAO kanskje bør nettopp spissparet mot Brann være West & Toth.
i allefall en godt forsøk på en offensiv vri.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 aug 05, 00:33
Enig i at det hadde vært spennende å forsøkt Toth litt mer. Han har jo nok av guts i allefall. Artig å se han spille.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 21 aug 05, 09:56
Endret: 21 aug 05, 09:58
Forhåpentligvis vil det løsne for ham etterhvert. Men jeg mistenker vel at A.Mykkelbost slo lit vel hardt på stortromma da han proklamerte at FFK har sikret seg en spiss i europeisk toppklasse og at vi supportere kom til å bli storfornøyd når vi fikk høre hvem det var. Hva er vitsen med å skape slike forventninger? Det bidrar jo bare til at fallhøyden blir enorm, og skuffelsen deretter.
Slik det ser ut nå, er Toth kun stallfyll (squadplayer)/ backup. Faktisk virker Wiig både mer kreativ og farlig de gangene jeg har sett ham som spiss. Kunne tenke meg at Wiig/ West snart fikk starte en kamp sammen.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 aug 05, 14:43
Synes heller Wiikmae viste vel så mye når han var her.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 aug 05, 19:29
Synes et utrolig spennende spiss spann kunne vært Hoås som midtspiss og Tôth + West på kantspiss (er det noe som heter det?). Hvis Hoås hadde skapt rom kunne begge skjært rett på kassa, og spisser som kommer på skrå er mye farligere enn hvis de kommer rett på. 4-3-3 da seff. Litt vel offensivt, vil sikkert noen si, men vi har vel nesten vunnet alle kampene vi har turt å satse fremover?

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 aug 05, 20:36
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Synes et utrolig spennende spiss spann kunne vært Hoås som midtspiss og Tôth + West på kantspiss (er det noe som heter det?). Hvis Hoås hadde skapt rom kunne begge skjært rett på kassa, og spisser som kommer på skrå er mye farligere enn hvis de kommer rett på. 4-3-3 da seff. Litt vel offensivt, vil sikkert noen si, men vi har vel nesten vunnet alle kampene vi har turt å satse fremover?


Hvis du husker de første kampene hvor døm prøvde West, så var det på kanten. Der kom han ikke til sin rett i det hele tatt.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f