Husk meg
Brukernavn
Passord

Aalesund forsterker med spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 05, 12:47
Hvorfor prøver vi oss ikke på slik kvalitet http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/aalesund/article437879.ece

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 aug 05, 13:00
AaFK har hatt en spiller på prøvespill en lang periode nå i sommer. Han sitter på benken i Tranmere i Engelsk 1. div(nivå 3). Han ble tilbudt en kontrakt som ville brakt ham inn i lønnssadelen i klubben(også i FFK). Han holdt på å le seg ihjel av lønnen og reiste rett hjem igjen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 15 aug 05, 13:19
[quote=Patrioten]Hvorfor prøver vi oss ikke på slik kvalitet http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/aalesund/article437879.ece[/quote]

Kan du utdype hva som gjør at du er skråsikker på at dette er mer kvalitet enn Toth??
Skremmende negativitet på enkelte her inne til tider...

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 15 aug 05, 14:38
[quote=JJunior][quote=Patrioten]Hvorfor prøver vi oss ikke på slik kvalitet http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/aalesund/article437879.ece[/quote]

Kan du utdype hva som gjør at du er skråsikker på at dette er mer kvalitet enn Toth??
Skremmende negativitet på enkelte her inne til tider...[/quote

Det faktum at han blir benket til fordel for Hoås i hver kamp, samme hvor dårlig han spiller, pluss at han bare får noen minutter, må da være ett hint om at han ikke akkurat er fantastisk god.... Hadde han vært så god som de sa så hadde han ikke trengt 2 mnd på å komme seg inn på laget?! Når man kjøper en forsterkning, som han skulle være, så regner man med at han får spille i løpet av ganske kort tid... Hvertfall mer enn 10 min!

Når det er sagt, så er jeg utrolig sikker på at han ville utrettet mere enn det Hoås gjør i kamp, så han bør absolutt få et par kamper å vise seg frem på....

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 05, 14:41
Du tok ordene ut av munnen min, det er akkurat som jeg sagt det selv. Bra begrunnelse

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 15 aug 05, 14:44
Opprinnelig postet av Patrioten
Du tok ordene ut av munnen min, det er akkurat som jeg sagt det selv. Bra begrunnelse


Woho, noen som er enig med meg om noe her!!!! Hehe

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 15 aug 05, 14:46

Nå er det vel ikke i første rekke Hoås Toth konkrurrerer med da...


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 15 aug 05, 14:53
Neivel? Så du mener bare han konkurrerer med West da? Å da betyr det igjen at Wiig også konkurrerer med West og Toth, mens Hoås konkurrerer med..... Ingen?!?!

Jaja, kunne jo vært en grunn til at han får spille hver kamp, men den kjøper ikke jeg!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 05, 15:00
Han ble kjøpt inn for å være Ringbergs erstatter

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 aug 05, 15:03
Opprinnelig postet av frekkrik
Neivel? Så du mener bare han konkurrerer med West da? Å da betyr det igjen at Wiig også konkurrerer med West og Toth, mens Hoås konkurrerer med..... Ingen?!?!

Jaja, kunne jo vært en grunn til at han får spille hver kamp, men den kjøper ikke jeg!

Hvis Drillo ønsker å spille med et oppspillspunkt/møtende spiss, og en spiss som truer bakrom, så blir det West/Tóth og Wiig/Hoås som kjemper om plassene. Han kan nok i enkelte tilfeller bruke to like spisstyper sammen, men tror ikke det blir ofte.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 aug 05, 01:16
Opprinnelig postet av Patrioten
Han ble kjøpt inn for å være Ringbergs erstatter


Det er det samme som å si at han konkurerer med Hoås.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f