Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås kommer aldri til å slå til i FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 13 aug 05, 22:46
Endret: 13 aug 05, 22:47
Grunnen er veldig enkel: Han er så til de grader mislikt av store deler av publikum. 

Det minner veldig om måten Vebjørn Hagen ble behandlet på. Uansett hva han gjorde var det aldri bra nok. Mishagsytringer fra publikum kan få hvem som helst til å miste alt som er av selvtillit, og dette går selvfølgelig ut over prestasjonene. Iallefall når det ropes ut høyt og tydelig! Mye av det i dag der jeg sto, klokkesvingen. Når folk til og med jubler over at egen spiller blir skadet slik at han kan byttes ut, blir det nesten pinlig.

Greit nok, han gjorde ingen stor kamp. Alle som var på stadion ser det. Men det som er så synd for han er at han blir gjort til syndebukk for alt som går galt med FFK på banen. Han gir bort ballen i dumme situasjoner, greit nok. Det var det også andre som gjorde, men det blir oversett. De gangene han dro av et par mann, er det tydeligvis bare flaks!

Når sant skal sies mener jeg at han bør få en kamp eller to på benken og la andre få sjansen. Er man over to meter høy bør det vinnes en del hodedueller. Komme seg FORAN stopperne er en forutsetingen for å vinne dueller! Men personlig synes jeg ikke at det er stas når man slenger dritt til egen spiller når han er på banen. Da bør spillerne støttes, uansett om de heter Hoås eller Kvisvik! Tråkig at egne spillere på en måte blir "godkjente" mobbeofre!

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 aug 05, 22:56
Opprinnelig postet av Røvern
Grunnen er veldig enkel: Han er så til de grader mislikt av store deler av publikum. 

Det minner veldig om måten Vebjørn Hagen ble behandlet på. Uansett hva han gjorde var det aldri bra nok. Mishagsytringer fra publikum kan få hvem som helst til å miste alt som er av selvtillit, og dette går selvfølgelig ut over prestasjonene. Iallefall når det ropes ut høyt og tydelig! Mye av det i dag der jeg sto, klokkesvingen. Når folk til og med jubler over at egen spiller blir skadet slik at han kan byttes ut, blir det nesten pinlig.

Greit nok, han gjorde ingen stor kamp. Alle som var på stadion ser det. Men det som er så synd for han er at han blir gjort til syndebukk for alt som går galt med FFK på banen. Han gir bort ballen i dumme situasjoner, greit nok. Det var det også andre som gjorde, men det blir oversett. De gangene han dro av et par mann, er det tydeligvis bare flaks!

Når sant skal sies mener jeg at han bør få en kamp eller to på benken og la andre få sjansen. Er man over to meter høy bør det vinnes en del hodedueller. Komme seg FORAN stopperne er en forutsetingen for å vinne dueller! Men personlig synes jeg ikke at det er stas når man slenger dritt til egen spiller når han er på banen. Da bør spillerne støttes, uansett om de heter Hoås eller Kvisvik! Tråkig at egne spillere på en måte blir "godkjente" mobbeofre!



fullstendig enig med deg røvern.men samtidig tror jeg hoås aldri kommer til å slå igjennom på dette nivået.dessverre.som du nevner har han småfikse detaljer iblant,men helhetsinntrykket blir dratt kraftig ned når han først og fremst ikke kriger,bommer på åpent mål og med et grusomt pasningsspill.hoås har hatt klippekort på laget til nå,enten det være kant eller som spiss.på tide å slippe til toth.samtidig kan man spørre seg om toth er et bomkjøp?greit vi har ikke sett så mye av ham,men ettersom trenerne vurderer hoås som et bedre alternativ kan man begynne å lure...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 13 aug 05, 22:57
Veldig enig i det du sier om hvordan publikum behandler Hoås. Jeg er ikke så sikker på om han ikke kommer til å lykkes allikevel. Saken er at Hoås har garantert fått med seg hvordan en del personer rakker ned på ham her i forumet. Allikevel ser det ut som han er så psykisk sterk og har så pass tro på seg selv at han klare å gi faen. Jeg ser ikke at han har latt seg påvirke i hvert fall. Han er antagelig smart nok til høre på dem som betyr noe og overhøre dem som strengt tatt ikke har noe særlig betydning.

Han er faktisk også så tøff at han fortsetter å være den spilleren som skriver blogg her inne på tross av den behandlingen han får. Tror gutten har sterk psyke jeg.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 13 aug 05, 23:06
Ble om mulig enda flauere enn jeg ble av skrivefeilen og den gruppa med folk i Haugen som dro igang "Dommærjævel" over til hovedtribunen, da folk begynte å pipe på Hoås som lå nede for telling. Skal man kalle seg supporter skal man faen meg støtte spillerne og. Skjønner selvfølgelig at det er mange som er misfornøyde med noen ting Hoås gjør innimellom, men piping på egne spillere er alltid tabu.
Det er akkurat som du sier, Røvern. Hoås har overtatt rollen til Vebjørn Hagen som spilleren folk tar ut aggresjonen sin på. Uansett hva han gjør så er det alltid noen som skal klage. Blir seriøst lei meg på guttens vegne innimellom. Men det skal jo sies at jeg nok himla ganske høyt med øya da han skjøt over fra tre meter istad. Men det er sånt som kan hende den beste. Husk Flo :P

Lurer forresten på hvordan "piperne" hadde takla å ha spilt en kamp og konstant blitt pepet på av 6-7000 folk samma hva døm gjorde? Tror selvtilliten hadde forsvunnet ganske kjapt da.

Ønsker bare Hoås lykke til videre, jeg. Har fortsatt trua på ham.

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 aug 05, 23:24
Men uansett så er det på tide og få ut hoås av laget! Flaut med piping på egne spillere!

---------------------------

Bedre og stå fram med ekte navn og bilde, enn og gjemme seg bak et nick!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 aug 05, 23:26
jeg blir så jævlig forbanna over alle som slenger dritt til hoås. hva faen hjelper det.. var en bak meg på phfeltet idag som ikke gjorde noe annet enn å slenge dritt til hoås.. når ramberg og andre gjorde horrible feil,holdt han kjeft. alt hoås gjorde var galt og ingenting bra... man skal for faen støtte egne spillere!!!

greit, hoås var ikke spesielt god idag.. men seriøst.. er man supporter må man støtte laget!

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 aug 05, 23:29
Ja man skal støtte alle ! Ikke hakke på enkeltspillere! Men det er på tide og få hoås ut av første11! Han bomme rjo verre enn flo!

---------------------------

Bedre og stå fram med ekte navn og bilde, enn og gjemme seg bak et nick!


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 16 aug 05, 16:13
Opprinnelig postet av StianLarsen
Ja man skal støtte alle ! Ikke hakke på enkeltspillere! Men det er på tide og få hoås ut av første11! Han bomme rjo verre enn flo!


Ja og han har jo gjort det dårlig, spilt bare på dårlige lag, vært på landslaget, og topplag i europa. Du viser nok en gang stor fotballforståelse.

Hoås er så dårlig at han er på landslaget, Flo så dårlig at han spiller på VIF, og er fast på laget..

Grattis med stryk i fotballforståelse.....

Slutt å disse Hoas, er dere misfornøyd med at han spiller, sleng heller dritt til Eggen og Drillo, det er de som har tatt han ut.

Ekte supportere disser ikke egne spillere...

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 16 aug 05, 18:00
Begynner å få rene sekt følelsen av enkelte her. Har ikke en ekte supporter rett på egne meninger lenger eller? Man må da for mokkers få lov til å si hva man mener uten at andre skal se ned på deg og tenke mindre om deg for at du mener noe annet enn de. Ærlig talt, dette er et diskusjonsforum!

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 16 aug 05, 18:22
Opprinnelig postet av Abby
Begynner å få rene sekt følelsen av enkelte her. Har ikke en ekte supporter rett på egne meninger lenger eller? Man må da for mokkers få lov til å si hva man mener uten at andre skal se ned på deg og tenke mindre om deg for at du mener noe annet enn de. Ærlig talt, dette er et diskusjonsforum!



Skle litt ut denne tråden i forhold til hva jeg egentlig mente i begynnelsen.

Det jeg mente og mener fortsatt er hetsingen av egen spiller UNDER kamp. Klart man må tåle kritikk, helst kontruktiv, i etterkant av kampene når en gjør det dårlig. Det er en del av gamet med å være profersjonell fotballspiller.

Poenget jeg ville fram til var at han blir hetset samme hva han gjør, om det er bra eller dårlig. Fortsatt UNDER kampen. 
Var kanskje ikke meg du siktet til i "sekten", men fikk lyst til å svare likevel

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 16 aug 05, 18:48
Endret: 16 aug 05, 18:49
Uansett, Hoås har ført Norge i ledelsen i U21 landskampen.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 16 aug 05, 19:17
Opprinnelig postet av Røvern
Opprinnelig postet av Abby
Begynner å få rene sekt følelsen av enkelte her. Har ikke en ekte supporter rett på egne meninger lenger eller? Man må da for mokkers få lov til å si hva man mener uten at andre skal se ned på deg og tenke mindre om deg for at du mener noe annet enn de. Ærlig talt, dette er et diskusjonsforum!



Skle litt ut denne tråden i forhold til hva jeg egentlig mente i begynnelsen.

Det jeg mente og mener fortsatt er hetsingen av egen spiller UNDER kamp. Klart man må tåle kritikk, helst kontruktiv, i etterkant av kampene når en gjør det dårlig. Det er en del av gamet med å være profersjonell fotballspiller.

Poenget jeg ville fram til var at han blir hetset samme hva han gjør, om det er bra eller dårlig. Fortsatt UNDER kampen. 
Var kanskje ikke meg du siktet til i "sekten", men fikk lyst til å svare likevel


Var ikke deg jeg mente nei.... Og er helt enig med deg. Drittslenging under kamp kan vi holde oss for gode for. I allefall høylydt. Som sagt, si det heller til personen ved siden av deg om det absolutt må ut. Men man må alikevel kunne si hva man mener på et diskusjonsforum uten at det skal bli kalt for hetsing for det. At man går til personangrep på personer i hævven er noe helt annet enn å si hva man mener om en spiller....

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 aug 05, 19:42
La oss gi Hoås muligheten til og rette opp det dårlige "rykte" han har fått da...med litt hjelp fra tribunen så kan han sikkert blomstre...men jeg synns han kan komme innpå i 2. omg så Toth også får en mulighet..Nå har Hoås ikke prestert, da kan en annen "Toth" starte og heller byttes ut...

Kunne også tenke meg Mcdonald og Wiig som spisser!!!

Hoås Scoora jo i dag på U21...er det noen som vet vordan han ellers gjorde det?

---------------------------

Heia FFK


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 16 aug 05, 20:52
scoringa var vel det eneste han fikk til idag, men værre er det med skaden til bertelsen.. den så skikkelig vond ut, kan fort ha strukket et leddbånd eller ødelagt ankelen ordentlig..

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 aug 05, 14:19
Opprinnelig postet av super
scoringa var vel det eneste han fikk til idag, men værre er det med skaden til bertelsen.. den så skikkelig vond ut, kan fort ha strukket et leddbånd eller ødelagt ankelen ordentlig..


I tillegg til en målgivende på den andre scoringen! Det hadde han forresten også på målet til West mot Ham -Kam, en meget pen sådan!
Stå på Hoås!

---------------------------

Oljetank selges billig!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 17 aug 05, 14:41
Virker som om det er to forskjellig diskusjoner som går parallellt her nå....

Det folk flest reagerer på, er drittslenginga som kommer fra tribunen under kamp.
Tror det er det som folk først og fremst vil bli kvitt.

Hva folk skriver her inne er en helt annen diskusjon mener nå jeg.

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 16 aug 05, 20:53
Hoås skåra mål idag for u 21:)
Det kommer han til å gjøre på stadion neste gang også, tror det går en Faaaen i han nå at han kommer til å putte en del mål.
stå på gutten
Vi støtter deg
En for Alle og alle for en


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 13 aug 05, 23:31
Helt enig. Sitter selv på hovedtribunen. Et par sitat derfra:

-Hvis ikke han blir bytta så går jeg ut på banen og drar ham ut sjøl.
-Håper han blir liggende.

Spesielt den siste syns jeg er horribel.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 aug 05, 23:33
du sitter vel ikke tilfeldigvis på c feltet?

---------------------------

Bedre og stå fram med ekte navn og bilde, enn og gjemme seg bak et nick!


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 13 aug 05, 23:35
Nope. B-feltet.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f