Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås kommer aldri til å slå til i FFK!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 13 aug 05, 22:46
Endret: 13 aug 05, 22:47
Grunnen er veldig enkel: Han er så til de grader mislikt av store deler av publikum. 

Det minner veldig om måten Vebjørn Hagen ble behandlet på. Uansett hva han gjorde var det aldri bra nok. Mishagsytringer fra publikum kan få hvem som helst til å miste alt som er av selvtillit, og dette går selvfølgelig ut over prestasjonene. Iallefall når det ropes ut høyt og tydelig! Mye av det i dag der jeg sto, klokkesvingen. Når folk til og med jubler over at egen spiller blir skadet slik at han kan byttes ut, blir det nesten pinlig.

Greit nok, han gjorde ingen stor kamp. Alle som var på stadion ser det. Men det som er så synd for han er at han blir gjort til syndebukk for alt som går galt med FFK på banen. Han gir bort ballen i dumme situasjoner, greit nok. Det var det også andre som gjorde, men det blir oversett. De gangene han dro av et par mann, er det tydeligvis bare flaks!

Når sant skal sies mener jeg at han bør få en kamp eller to på benken og la andre få sjansen. Er man over to meter høy bør det vinnes en del hodedueller. Komme seg FORAN stopperne er en forutsetingen for å vinne dueller! Men personlig synes jeg ikke at det er stas når man slenger dritt til egen spiller når han er på banen. Da bør spillerne støttes, uansett om de heter Hoås eller Kvisvik! Tråkig at egne spillere på en måte blir "godkjente" mobbeofre!

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 aug 05, 22:56
Opprinnelig postet av Røvern
Grunnen er veldig enkel: Han er så til de grader mislikt av store deler av publikum. 

Det minner veldig om måten Vebjørn Hagen ble behandlet på. Uansett hva han gjorde var det aldri bra nok. Mishagsytringer fra publikum kan få hvem som helst til å miste alt som er av selvtillit, og dette går selvfølgelig ut over prestasjonene. Iallefall når det ropes ut høyt og tydelig! Mye av det i dag der jeg sto, klokkesvingen. Når folk til og med jubler over at egen spiller blir skadet slik at han kan byttes ut, blir det nesten pinlig.

Greit nok, han gjorde ingen stor kamp. Alle som var på stadion ser det. Men det som er så synd for han er at han blir gjort til syndebukk for alt som går galt med FFK på banen. Han gir bort ballen i dumme situasjoner, greit nok. Det var det også andre som gjorde, men det blir oversett. De gangene han dro av et par mann, er det tydeligvis bare flaks!

Når sant skal sies mener jeg at han bør få en kamp eller to på benken og la andre få sjansen. Er man over to meter høy bør det vinnes en del hodedueller. Komme seg FORAN stopperne er en forutsetingen for å vinne dueller! Men personlig synes jeg ikke at det er stas når man slenger dritt til egen spiller når han er på banen. Da bør spillerne støttes, uansett om de heter Hoås eller Kvisvik! Tråkig at egne spillere på en måte blir "godkjente" mobbeofre!



fullstendig enig med deg røvern.men samtidig tror jeg hoås aldri kommer til å slå igjennom på dette nivået.dessverre.som du nevner har han småfikse detaljer iblant,men helhetsinntrykket blir dratt kraftig ned når han først og fremst ikke kriger,bommer på åpent mål og med et grusomt pasningsspill.hoås har hatt klippekort på laget til nå,enten det være kant eller som spiss.på tide å slippe til toth.samtidig kan man spørre seg om toth er et bomkjøp?greit vi har ikke sett så mye av ham,men ettersom trenerne vurderer hoås som et bedre alternativ kan man begynne å lure...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 13 aug 05, 22:57
Veldig enig i det du sier om hvordan publikum behandler Hoås. Jeg er ikke så sikker på om han ikke kommer til å lykkes allikevel. Saken er at Hoås har garantert fått med seg hvordan en del personer rakker ned på ham her i forumet. Allikevel ser det ut som han er så psykisk sterk og har så pass tro på seg selv at han klare å gi faen. Jeg ser ikke at han har latt seg påvirke i hvert fall. Han er antagelig smart nok til høre på dem som betyr noe og overhøre dem som strengt tatt ikke har noe særlig betydning.

Han er faktisk også så tøff at han fortsetter å være den spilleren som skriver blogg her inne på tross av den behandlingen han får. Tror gutten har sterk psyke jeg.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 13 aug 05, 23:06
Ble om mulig enda flauere enn jeg ble av skrivefeilen og den gruppa med folk i Haugen som dro igang "Dommærjævel" over til hovedtribunen, da folk begynte å pipe på Hoås som lå nede for telling. Skal man kalle seg supporter skal man faen meg støtte spillerne og. Skjønner selvfølgelig at det er mange som er misfornøyde med noen ting Hoås gjør innimellom, men piping på egne spillere er alltid tabu.
Det er akkurat som du sier, Røvern. Hoås har overtatt rollen til Vebjørn Hagen som spilleren folk tar ut aggresjonen sin på. Uansett hva han gjør så er det alltid noen som skal klage. Blir seriøst lei meg på guttens vegne innimellom. Men det skal jo sies at jeg nok himla ganske høyt med øya da han skjøt over fra tre meter istad. Men det er sånt som kan hende den beste. Husk Flo :P

Lurer forresten på hvordan "piperne" hadde takla å ha spilt en kamp og konstant blitt pepet på av 6-7000 folk samma hva døm gjorde? Tror selvtilliten hadde forsvunnet ganske kjapt da.

Ønsker bare Hoås lykke til videre, jeg. Har fortsatt trua på ham.

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 aug 05, 23:24
Men uansett så er det på tide og få ut hoås av laget! Flaut med piping på egne spillere!

---------------------------

Bedre og stå fram med ekte navn og bilde, enn og gjemme seg bak et nick!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 aug 05, 23:26
jeg blir så jævlig forbanna over alle som slenger dritt til hoås. hva faen hjelper det.. var en bak meg på phfeltet idag som ikke gjorde noe annet enn å slenge dritt til hoås.. når ramberg og andre gjorde horrible feil,holdt han kjeft. alt hoås gjorde var galt og ingenting bra... man skal for faen støtte egne spillere!!!

greit, hoås var ikke spesielt god idag.. men seriøst.. er man supporter må man støtte laget!

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 aug 05, 23:29
Ja man skal støtte alle ! Ikke hakke på enkeltspillere! Men det er på tide og få hoås ut av første11! Han bomme rjo verre enn flo!

---------------------------

Bedre og stå fram med ekte navn og bilde, enn og gjemme seg bak et nick!


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 13 aug 05, 23:31
Helt enig. Sitter selv på hovedtribunen. Et par sitat derfra:

-Hvis ikke han blir bytta så går jeg ut på banen og drar ham ut sjøl.
-Håper han blir liggende.

Spesielt den siste syns jeg er horribel.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 aug 05, 23:33
du sitter vel ikke tilfeldigvis på c feltet?

---------------------------

Bedre og stå fram med ekte navn og bilde, enn og gjemme seg bak et nick!


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 13 aug 05, 23:35
Nope. B-feltet.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 aug 05, 23:36
Endret: 14 aug 05, 14:56
Opprinnelig postet av McPhisto
Nope. B-feltet.


Komme rmye grasiøst fra c feltet  også! Bare sitter der og blir oppgitt

---------------------------

Bedre og stå fram med ekte navn og bilde, enn og gjemme seg bak et nick!


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 14 aug 05, 00:49

Syns det er tragisk å høre hvordan folk kan skjelle ut egne spillere! Hoås er fortsatt ung og lovende, og det er da ikke helt uten grunn at han stadig er i første 11`ern og blir tatt ut til å spille landskamper på U21... Idag var det svært mye drittslenging til han, og bare i PH var det flere som virket som om de var klare til å gå å bære gutten ut av banen selv. Hoås har mange kvaliteter som spiller, og kun en måte kan få han til å bedre dem; nemlig matchtrening! 

Hoås trenger like mye support og støtte som alle de andre spillerne våre. Det å bli pepet ut av egne supportere må være veldig nedverdigende. Dette kan få to utfall; enten blir man full av f, og vil virkelig vise at jeg kan bedre, eller så blir man trykket lenger og lenger ned i støvlene. Det siste er vel kanskje det som skjer med Hoås om dagen, og jeg må si at jeg virkelig føler med gutten. Han virker som om han er veldig sympatisk og hyggelig, som trives veldig godt i både Fredrikstad og ffk, og som faktisk spiller bra fotball!! 

Jeg håper virkelig at under neste match vil han bli heiet frem slik som alle de andre blir, og ikke med pipekonsert så fort han feiler. Det var da ikke bare Hoås som sparket ballen ukontrollert over mål i dag!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 14 aug 05, 02:33
Opprinnelig postet av elin

Syns det er tragisk å høre hvordan folk kan skjelle ut egne spillere! Hoås er fortsatt ung og lovende, og det er da ikke helt uten grunn at han stadig er i første 11`ern og blir tatt ut til å spille landskamper på U21... Idag var det svært mye drittslenging til han, og bare i PH var det flere som virket som om de var klare til å gå å bære gutten ut av banen selv. Hoås har mange kvaliteter som spiller, og kun en måte kan få han til å bedre dem; nemlig matchtrening! 

Hoås trenger like mye support og støtte som alle de andre spillerne våre. Det å bli pepet ut av egne supportere må være veldig nedverdigende. Dette kan få to utfall; enten blir man full av f, og vil virkelig vise at jeg kan bedre, eller så blir man trykket lenger og lenger ned i støvlene. Det siste er vel kanskje det som skjer med Hoås om dagen, og jeg må si at jeg virkelig føler med gutten. Han virker som om han er veldig sympatisk og hyggelig, som trives veldig godt i både Fredrikstad og ffk, og som faktisk spiller bra fotball!! 

Jeg håper virkelig at under neste match vil han bli heiet frem slik som alle de andre blir, og ikke med pipekonsert så fort han feiler. Det var da ikke bare Hoås som sparket ballen ukontrollert over mål i dag!



Veldig bra at du sier fra om dette, elin.
Når det er sagt, så synes heller ikke jeg at Hoås har imponert de to siste kampene, men å få dritt slengt etter seg fra egne supportere er helt tragisk og lavmål. Men jeg har sagt det i andre sammenhenger også og gjentar det her og nå: i år har det sneket seg inn ukulturer i plankehaugen, som ikke har vært synlig tidligere.
Jeg mener bestemt at alle som har litt greie på fotball bør se at Hoås har et stort potensiale som fotballspiller. Det som er problemet er at han for tiden mangler mye på å få ut det store potensiale han har.
Og der mener jeg vi supportere har et ansvar med å bakke ham opp. Da tror jeg vi får se en helt annen fotballspiller etterhvert.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 aug 05, 03:26
Akkurat kampen idag,var nok ikke Hoås sin feil....Hele laget spilte dårlig..
Satt en del "gamlinger" på den nye sittetribunen som slengte masse dritt til Hoås...Skulle likt å se de gjorde det bedre selv...

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 aug 05, 09:28
Hoås har nok potensiale som Snæbbussa1 sier, men potensiale er ikke nok.
Det finnes så altfor mange eksempler på spiller som tror at det å ha potensiale er nok og at resten kommer av seg sjøl.
På meg har det virket slik at Hoås  slite rmed mye av det samme som Hornseth, for store tanker om seg sjøl og egen innsats. 
Dette kan rette på seg, husker faktisk (som den oldingen jeg er) TV intervjuet med Jostein Flo etter han hadde scora i sin første treningskamp for ett topplag. Han var ikke nedpå, når det gjaldt egen vurdering. J.F slet også i noen år med dette, før han forsto at potensiale ikke er nok. Det må utvikles via hard egeninnsats.
Det jeg mener med dette er at Hoås, trolig har potensiale til å nå langt, men da må han først forstå hvor skapet står i dag.
Hjelper han ikke med å lukke øya, eller som F-B tidligere har gjort gitt han for høye karakaterer.

Om gutten er hyggelig og grei og også snakker fint om Fredrikstad, spiller mindre rolle.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 96

Lagt til: 14 aug 05, 09:47
Hoås har hatt en dalende formkurve nå, og da er det på tide å ha han på benken litt... Han har hatt klippekort på laget til nå. Men vi kan ikke legge skylda på Hoås for at LAGET ikke presterer.... Hva med Mihaly da? Gi mannen en sjanse! vi kan ikke si han har vært et bomkjøp ennå. Mannen har bare spilt tilsammen ca 45 minutter. Gi han noen kamper, så vil han garantret komme seg...

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 14 aug 05, 09:51
Endret: 14 aug 05, 10:24
Skammelig rett og slett!  Nå må folk støtte guttane!

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 14 aug 05, 10:07
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av elin

Syns det er tragisk å høre hvordan folk kan skjelle ut egne spillere! Hoås er fortsatt ung og lovende, og det er da ikke helt uten grunn at han stadig er i første 11`ern og blir tatt ut til å spille landskamper på U21... Idag var det svært mye drittslenging til han, og bare i PH var det flere som virket som om de var klare til å gå å bære gutten ut av banen selv. Hoås har mange kvaliteter som spiller, og kun en måte kan få han til å bedre dem; nemlig matchtrening! 

Hoås trenger like mye support og støtte som alle de andre spillerne våre. Det å bli pepet ut av egne supportere må være veldig nedverdigende. Dette kan få to utfall; enten blir man full av f, og vil virkelig vise at jeg kan bedre, eller så blir man trykket lenger og lenger ned i støvlene. Det siste er vel kanskje det som skjer med Hoås om dagen, og jeg må si at jeg virkelig føler med gutten. Han virker som om han er veldig sympatisk og hyggelig, som trives veldig godt i både Fredrikstad og ffk, og som faktisk spiller bra fotball!! 

Jeg håper virkelig at under neste match vil han bli heiet frem slik som alle de andre blir, og ikke med pipekonsert så fort han feiler. Det var da ikke bare Hoås som sparket ballen ukontrollert over mål i dag!


  Men jeg har sagt det i andre sammenhenger også og gjentar det her og nå: i år har det sneket seg inn ukulturer i plankehaugen, som ikke har vært synlig tidligere.


Denne kulturen har alltid befunnet seg på stadion Snæbbus, og er definitivt ikke mest utbredt på Plankehaugenfeltet, så dette blir for dumt synes jeg. Snakk heller til dem du sitter sammen med på hovedtribunen, der sitter de fleste besserwissere.

---------------------------

Oljetank selges billig!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 14 aug 05, 10:33
Endret: 14 aug 05, 10:35
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av elin

Syns det er tragisk å høre hvordan folk kan skjelle ut egne spillere! Hoås er fortsatt ung og lovende, og det er da ikke helt uten grunn at han stadig er i første 11`ern og blir tatt ut til å spille landskamper på U21... Idag var det svært mye drittslenging til han, og bare i PH var det flere som virket som om de var klare til å gå å bære gutten ut av banen selv. Hoås har mange kvaliteter som spiller, og kun en måte kan få han til å bedre dem; nemlig matchtrening! 

Hoås trenger like mye support og støtte som alle de andre spillerne våre. Det å bli pepet ut av egne supportere må være veldig nedverdigende. Dette kan få to utfall; enten blir man full av f, og vil virkelig vise at jeg kan bedre, eller så blir man trykket lenger og lenger ned i støvlene. Det siste er vel kanskje det som skjer med Hoås om dagen, og jeg må si at jeg virkelig føler med gutten. Han virker som om han er veldig sympatisk og hyggelig, som trives veldig godt i både Fredrikstad og ffk, og som faktisk spiller bra fotball!! 

Jeg håper virkelig at under neste match vil han bli heiet frem slik som alle de andre blir, og ikke med pipekonsert så fort han feiler. Det var da ikke bare Hoås som sparket ballen ukontrollert over mål i dag!


  Men jeg har sagt det i andre sammenhenger også og gjentar det her og nå: i år har det sneket seg inn ukulturer i plankehaugen, som ikke har vært synlig tidligere.


Denne kulturen har alltid befunnet seg på stadion Snæbbus, og er definitivt ikke mest utbredt på Plankehaugenfeltet, så dette blir for dumt synes jeg. Snakk heller til dem du sitter sammen med på hovedtribunen, der sitter de fleste besserwissere.


Jeg er helt enig med deg, djpete. Men som jeg skriver: "som ikke har vært vist tidligere". Med det mener jeg i den lange positive perioden, etter at Eggen tok over FFK.
Jeg vet godt at i "gamle" dager, så var det mye mere utbredt med drittslenging. Jeg husker spesiellt en gang hvor Steinar Bærøe gjorde en elendig kamp. Da var det en på tribunen som reiste seg opp og ropte ned til treneren. "Har du adoptert Bærøe, eller"

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 14 aug 05, 10:47
Det er trist å se hvordan publikum er i ferd med å knekke en ung spiller. Det store deler av publikum på Station driver med mot Hoås er ren hets. Alle som så kampen i går så selvfølgelig at Hoås gjorde en miserabel kamp, og ingen vet nok det bedre enn Hoås selv. Men å starte rene pipekonserter, slenge bøtte vis med dritt og renspikka hån rett i trynet på ham er helt for jævlig, og birar kun til å gjøre en dårlig kamp enda dårligere.   Og det begynte fra første stund, mishagsytringene startet ved første dårlige prestasjon.  Hoås måtte ha spilt til 9-er på børsen for unngå hets. 
Selv når han lå nede skadet regnet det kommentarer og dritt.
Enkelte på tribunen opptrer så agresivt overfor egne spillere at det er skremmende å se på. Tror dette er ganske enestående  Norge, at hjemmepublikumet tråkker sine egne spillere ned i driten til de grader som på Fredrikstad Station. Trist!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 aug 05, 10:57
Endret: 14 aug 05, 16:00
Vet ikke om det er spesielt for Fredrikstad men det er ekstremt mye syting fra tribunen, og det har det vært så lenge jeg kan huske. Nå har det riktignok vært endel å syte over i ca 20år så kanskje folk har det i seg nå.

Jeg syter en hel del selv, men aldri når jeg er på kamp, da prøver jeg å heie fram guttæne, ikke klage på alt mulig så fort det byr seg en sjanse.
Blir ekstremt forbanna av gamle grinere som bare åpner kjeften når det skal klages, og de ler og koser seg når det går dritt, med f.eks Hoås, og som det var med Vebjørn.
Hva slags folk er dette æ, FFK supportere er de ihvertfall ikke.
Hadde det vært opptil meg skulle de folka blitt kasta ut (bokstavelig talt) av stadion, men da hadde det blitt rimelig glissent

Er ikke spesielt imponert over Hoås, men han skal støttes som alle de andre utpå der.


Lennart

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 44

Lagt til: 14 aug 05, 10:59
Så enig, så enig... Hørte til og med klaging på Hoås etter at han var byttet ut. Jeg syns det er direkte flaut med piping mot egne spillere, blir ikke bedre av det vel ? Generelt mye klaging i går både på spillere, trener og dommer. Bruk energien på noe positivt i steden, det blir for dumt å skrike dommerjævel i 10 min. Men klaging på stadion er jo ikke noe nytt, så det er kanskje bare en del av pakken når man går på hjemmekamp.

---------------------------

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 14 aug 05, 11:57
Det er så sinnsykt dårlig oppførsel av deler av publikumet på hovedtribunen, at jeg ikke kommer til å fornye sesongkortet mitt der neste år. Man kan synes hva man vill om spillerne og deres prestasjoner, men å drive med den form for drittslengig vi hørte i går, er så hinsides en hver normal oppførsel at jeg ikke har ord.

Skammer meg på vegene av hovedtribunen.

---------------------------

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 aug 05, 12:04
Enig at mye "dritt" serveres fra tribunene, som ikke hører hjemme noe sted.
Værst i så måte var vel når Hoås lå nede " Håper.n har brekke bene", som ble sagt meget høyt noen rader bak meg.
Slik er grusomt og hører ikke hjemme verken på stadion eller for den saks skyld på forumet.
Er helt sikkert av de som enkelte synes kritiserer for mye, men det er nyanser.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 14 aug 05, 12:37
Endret: 14 aug 05, 12:38


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 14 aug 05, 12:38
Endret: 14 aug 05, 12:39
Uff, det er vondt å høre at folk kan lire av seg sånn dritt.

Og det er vel strengt tatt de som setter opp laget, om noen, som burde få pepper av de som slenger dritt, ikke spilleren som er utpå der for å kjempe for laget. Hoås, for eksempel, har ikke satt opp seg selv i startoppstillingen.

Å diskutere spillere og laguttak mellom hverandre på tribunen er en ting. Å skrike sånt tøys utover er håpløst.

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 14 aug 05, 12:47
Syns at det var spesielt ille i går. Noe av forklaringa ligger vel i at det var lørdagskamp. Ble vel litt mer akoholinntak og da noen litt mer tøffe i trynet enn ellers. Uten at det på noen som helst måte er noen unnskyldining for apekattene.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 14 aug 05, 13:01
Spillere fortjener selvfølgelig ros for alt som er bra, men også ris når ting ikke er bra!
Er det noen som ikke takler dette, så har de ikke noe på en fotballbane å gjøre!! - eller i noen som helst annen jobb for den saks skyld
"ingenting annet har noen makt over meg enn det som jeg gir denne makt gjennom mine egne tanker"
Eat that! 

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 14 aug 05, 13:11
Når det gjelder uttrykket ris og ros så var vel det hvordan gamle bondekoner så hvordan man oppdro små barn. Heldigvis har moderne ledelsespsykologi kommet litt videre. Både ris og ros gir svært litt bortsett fra en uniddelbar reaksjon. Enten glede eller sinne. Det fører ikke til noe videre utvikling. Skal man få resultater må man bedrive konstruktiv kritikk, både i negativ og positiv retning. Det er det mulig å forholde seg til å utvikle seg ut i fra.

Til dere som fortsatt lever i den mørke middelalderen; Dere må gjerne gjøre det, men vit at resten av verden har beveget seg videre.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 14 aug 05, 13:25
Opprinnelig postet av Mustang
Spillere fortjener selvfølgelig ros for alt som er bra, men også ris når ting ikke er bra!
Er det noen som ikke takler dette, så har de ikke noe på en fotballbane å gjøre!! - eller i noen som helst annen jobb for den saks skyld
"ingenting annet har noen makt over meg enn det som jeg gir denne makt gjennom mine egne tanker"
Eat that! 



Helt enig med hva du skriver her, men det er ikke poenget mitt.

Poenget jeg vil fram til er at UNDER kampen bør folk holde seg for gode til å hetse spillere på eget lag. Å skrike dritt, og det å juble når egne spillere må ut med skade blir etter min mening helt feil.
Men samtidig understreker jeg at dette er min mening og at folk er uenige må jeg jo bare leve med

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 aug 05, 14:25

Jeg mener at spillere må tåle å få sleng endel "pepper" både i aviser og på slike forum som her.
De har sjøl valgt en godt betalt jobb som " entertainere" og jommen slaktes mange unge håpefulle artister også. 
Der mener jeg faktisk at man tar mye mindre hensyn til om de er profesjonelle eller unge amatører som har overdreven tro på seg sjøl.

M.a.o synes egentlig det er patetisk at noen skriver at de er unge, hyggelige osv. Det har ingenting med saken å gjøre, de har sjøl valgt et profesjonelt yrke i rampelyset.
Tåler de ikke det, skift yrke!
Brutalt & enkelt.
Vi snakker om voksne folk eller iallefall noen som tror de er voksne.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 14 aug 05, 14:39
Opprinnelig postet av dracula

Jeg mener at spillere må tåle å få sleng endel "pepper" både i aviser og på slike forum som her.
De har sjøl valgt en godt betalt jobb som " entertainere" og jommen slaktes mange unge håpefulle artister også. 
Der mener jeg faktisk at man tar mye mindre hensyn til om de er profesjonelle eller unge amatører som har overdreven tro på seg sjøl.

M.a.o synes egentlig det er patetisk at noen skriver at de er unge, hyggelige osv. Det har ingenting med saken å gjøre, de har sjøl valgt et profesjonelt yrke i rampelyset.
Tåler de ikke det, skift yrke!
Brutalt & enkelt.
Vi snakker om voksne folk eller iallefall noen som tror de er voksne.



Kan vel egentlig bare konstatere at du har valgt nicket ditt god.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 aug 05, 14:43
Noe å tenke på for oss som klaget på Hoås, selv om det ikke er det samme.
Kanskje en FFK spiller vil gjøre det samme for Hoås.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286752

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 14 aug 05, 14:54
Endret: 14 aug 05, 14:58

Det ble noe rart med dette innlegget så jeg prøver på nytt med et annet innlegg...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 14 aug 05, 14:59

Dette er første gang siden kampen i går jeg er i nærheten av en PC, men helt siden kampslutt igår har irritert meg over måten Øyvind Hoås blir hetset (Ja, jeg mener det er hetsing publikum på stadion driver med!) av publikum. Noen vil helt sikkert tro at Hoås er den store helten min etter dette innlegget. Det er han absolutt ikke, men jeg synes han får så urettferdig mye pepper at jeg vil prøve å sette ting litt i perspektiv. Det er min hensikt med dette innlegget. Så får jeg legge til at det er mine synspunkter ut ifra mine tanker om fotball. De som vil kan "kjøpe dem", og hvis ikke så er dere hjertelig velkomne til å forkaste dem. Og beklager lengden, men husk; er ingen tvang å lese dette....


Det er helt makeløst å se hvor forutinntatt deler av Fredrikstadpublikummet, med Fredriksstad Blad og Radio Fredrikstad i spissen er. Brian West, Simen Brenne og Raymond Kvisvik er helt konger og "gjør uansett en ok kamp", mens spillere som Hoås og Wiig er "helt ræva" allerede før kampen har starta. Det gjenspeiler seg egentlig godt på spillerbørsen (noe jeg sluttet å ta seriøst for flere år siden) til nevnte avis også. Simen, Brian, Raio og Raymond er jo praktisk talt garantert minst karakter 5, selv om det gjør en under middels kamp. Hoås derimot må gjøre en kanonkamp for å i det hele tatt lukte på den femmeren.

Et par eksempler på hva jeg mener
Et eksempel fra i går: Hoås gjør et C-moment av en vending før han sender en håpløs tversoverpasning på egen halvdel. HamKam. Skjønner jo at folk blir frustrerte over slike pasninger, men når halve stadion sitter å forteller høylytt hvor ræva Hoås er, så blir det litt drøyt etter min mening. Mot Start skjer mye av det samme, men med Simen Brenne i hovedrollen. Simen forsøker først å drible to mann 30 meter fra eget mål. Han mister nesten ballen, vinner den igjen og slår fra seg en horribel tversoverpasning. Det hele ender med at Start scorer. Hva sier folk etter kampen? Joda, at Simen kan bli en knallspiller bare han kutter ut risikospillet sitt. Mener ikke å sammenligne Simen og Hoås videre, men prøver bare å sette ting litt i perspektiv.

Annet eksempel fra igår (skjedde omtrent rett foran B-feltet, der jeg sitter): Langpasning. Hoås plasserer sine 203cm slik at motspilleren ikke klarer å nå opp til ballen. Hoås er heller ikke innom ballen, men han gjør for så vidt jobben sin; sørger for at ballen detter ned i et ledig rom. Problemet er jo at Brian ikke viser noen interesse i prøve å plukke opp den andreballen selv om han bare er noen meter unna. Hvordan reagerer publikum? Halve hovedtribunen skriker ut at "Du må jo faen meg hoppe, Hoås!" Hoås gjorde faktisk jobben sin, hadde spilt liten rolle om han hadde forlenget den pasningen 4-5 meter med en stuss. At "publikumshelten" Brian ikke starter er det ingen som bryr seg om.

(Mener ikke å rakke ned på Brian, men) var egentlig han så mye bedre enn Hoås igår? Jo, han er livsfarlig de første 15 minuttene av hver omgang, men etter det virker han veldig ofte totalt uinteressert. Han har noen ekstreme løp og HamKam-forsvaret er jo tydeligvis livredde for ham, så lenge han er "på". Men samtidig så fikk vi ikke noe særlig konkret ut av løpene. Som en på forumet (husker ikke hvem) skrev etter Odd-kampen: Brian var den FFKspilleren mot Odd som var mest underholdende å se på, men langt i fra lagets beste. Synes han traff spikeren ganske så godt på hodet jeg.
Jeg vet jeg risikerer å bli rullet i tjære og fjær og kjeppjaget ut av byen nå, men jeg mener oppriktig talt at Hoås var en av de bedre på FFK i gårsdagens førsteomgang. Selvfølgelig en stor minus ved den håpløse tversoverpasningen, men mener han er innblandet i mye av det offensive (og også noe defensivt(!)). Jeg konstaterer også at den eneste målsjansen FFK hadde etter at Hoås gikk ut, var det Eddie Gustavsson som skapte.


Kutt ut hetsingen!
Nok om kampen igår, det jeg egentlig skulle skrive var det jeg kaller hetsing av egen spiller. Synes utbruddene til enkelte igår faktisk er verre og mer usaklig enn mye av det som ble sagt om og til Vebjørn Hagen ifjor. Noe av det som ble sagt i min "omkrets" på tribunen igår:

"Harru ikke en neger til æ?!?!?!" - En som tydeligvis ville han inn MacDonald da Hoås ikke rakk en dårlig pasning
"Håper han knakk det!" - Tenk å si noe slik om egen spiller som ligger nede med skade.
"JAAAAAAAAAAAAA!!!!!" - Samme person da Hoås faktisk måtte ut
"MØKKASPELLÆR!" - Denne gidder jeg ikke kommentere en gang.
"Bare flaks..." - Etter at Hoås nok en gang har bevist at han har bedre ballkontroll enn Ringberg ihvertfall

"... Men i "missekonkurransen" ble han ettertrykkelig slått av spissmakkeren Øyvind Hoås. Spissmakkeren bør søke hjelp hos Torsnes skytterlag for å få fininntstilt siktet." - Fredriksstad Blad som nok en gang imponerer med fantastiske ordspill, saklige formulerer og objektivt syn på egne spillere.
Kunne tatt flere eksempler, men tror folk skjønner tegninga. Og ellers er det flere "gode" eksempler i denne tråden. Det er fritt opp til hver og en hvilke spillere man synes presterer og hvilke som ikke gjør det. Men når jeg hører hvordan folk uttaler seg om Hoås blir jeg nesten flau som supporter. Er det ikke en supporters oppgave å motivere til innsats og være med å gi selvtillit? Gutten er 21 år og måten han takler disse usaklige tilropene synes jeg vitner om karakterstyrke. Og en ting til? Han er faktisk den ENESTE spilleren i stallen som gidder å skrive noen ord på supportersiden fra tid til annen! Jeg blir kvalm når jeg ser hva han får tilbake av såkalte supportere. Det er realt nok å mene at en spiller ikke presterer, men, man kan da oppføre seg ordentlig for det. Fortell ham heller hvordan han skal bli bedre da!


Til slutt
Ja, misset to (spesielt den ene) kjempesjanser igår. Den første har ikke noe med ferdighet å gjøre i det hele tatt. Om han hadde prøvd å skyte over ville han trolig scora på 8 av 10 forsøk. Men når det er sagt, å sette sjanser har ofte med selvtillit å gjøre. Så hva om vi prøver å bygge litt selvtillit snart i stedet for å bryte den ned!?! Til og med den ene angriperen HamKam fikk mer støtte av Fredrikstadpublikummet igår.......

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 aug 05, 15:05
meget bra innlegg som applauderes!!  er vel liten sjanse for det, men håper virkelig folk slutter med den jævla hetsinga!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 aug 05, 15:08
Lang og god forsvarstale.
Scheie du kan skifte navn til Staff.
Uenighet er til å leve med og respektere.
Står fast ved at så lenge de velger ett offentlig profesjonelt "entertainer" yrke, så må de tåle endel peper både i aviser og supportersider.
Hoås har en vei å gå, det er å utvikle sitt eventuelle potensiale, som mange sier han har, via egen jobbing trolig både mentalt og fotballmessig.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 14 aug 05, 15:11

Endelig et ordntlig innlegg,venta på dette lenge,greit nok at man ikke har sansen for spilleren,men man kan ærlig talt ikke gå rundt å drive å hetse sine egene spillere(Og i hvertfall ikke på kamp,hvor spilleren hører det)tenk så jævlig å høre skittkasting uansett om du gjør noe bra eller ikke,tross alt ikke han som tar ut laget,men drillo..Får han beskjed om at han skal spille gjør han det,hvor mange andre her ville gjort det annerledes hvis man fikk sjansen på laget?

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 14 aug 05, 15:36
At folk håper på spillerbytter er fair nok, men når det blir slengt ting som "håper  han knakk det"...over strken helt klart, selv om jeg velger tro det ble sagt i affeksjon.....men likevel....dette skal ikke skje....dette fikk jeg ikke med meg om lørdagen

Igjen vil jeg komme med noen visdomsord på veien:
Mennesker flest kan alltid forbedre seg...de som ikke kan det er folk innlagt på mentalsykehus.....og de som ligger på kirkegården...........

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 14 aug 05, 15:42
Opprinnelig postet av dracula
Scheie du kan skifte navn til Staff.

hehe... Skal vurdere det

Opprinnelig postet av dracula
Står fast ved at så lenge de velger ett offentlig profesjonelt "entertainer" yrke, så må de tåle endel peper både i aviser og supportersider.


Egentlig enig, men det er måten det blir sagt på. Hvis de som sitter på tribunen virkelig ønsker at laget skal prestere godt, så må det da være bedre å prøve å hjelpe enn å rakke ned? Det må du vel være enig i? Hvis ikek vil jeg karakterisere disse menneskene som nøytrale tilskuere fremfor patrioter ihvertfall. Dersom man faktisk støtter FFK så mener jeg man bør støtte uansett hvem som er på banen i de 2 x 45 minuttene og heller ta klaginga etter kampen.

Og dessuten så kan man snakke på en real måte selv om man er misførnøyd. Til tider er det mer saklighet i en småskoleklasse enn det er på stadion...

Se for deg selv som FFK spiller. Du ligger skada 5 meter foran hovedtribunen. Vil utrop à la "Håper han knakk det!" være med på å få opp selvtilliten din?

---------------------------

Er det bare hos meg det er noe rart ved det siste innlegget mitt..?


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 14 aug 05, 17:22
Kjære A. Scheie!

Utrolig flott innlegg! Takk!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 aug 05, 17:35
Endret: 14 aug 05, 17:38
Scheie, se mitt tidligere innlegg, hvor jeg tar for meg et "usaklig" tilrop og jeg reagerer på det.
Jeg skriver også kritikk i aviser & supportersiden.
Synes buuing under er kamp er en uting enten det er mot egne eller andre spillere.
Likeledes for å følge tankegangen mot andre "entertainere" det er en uting av folk f.eks snakker høyt under en konsert, slik at du ikke hører vokalist/orkester. Egentlig samme sak.

Likevel, dette gjelder ikke spesielt Hoås, men generelt.
Kjenner til mange spiller som er blitt "lullet inn" i egen storhet pga snillisme & overdreven lokalpatriotisme, derfor er det sunt med kritikk.
men den bør ikke være under beltestedet, der er vi enige.

PS.
Enig at Fredrikstad publikumet noen ganger kan være ufine, men tror det mest ligger i store krav, lokalpatriotisme (på grensen av sjåvinisme) og talemåter (sjargong). 
Velger å tro at mange av glosene under enn kamp ikke har den meningen  som vi som lyttere oppfatter.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 14 aug 05, 20:02
Fint at dette problemet tas opp, dette er noe av det flaueste og mest skammelige flere av oss har opplevd på Stadion siden oppturen startet med Eggen. Hoås er mye som Ringberg, det er ikke alltid like tydelig det gode som gjøres av mannen , men det ser ekstra klønete ut når han feiler. Hoås gjør faktisk veldig mye bra!  Her har vi nå to muligheter:
Være med å bryte ham ned og alle taper på det, eller være med å bygge ham opp slik at han utvikler og tar fram potensialet sitt for FFK.. Synes PH som har ressurser til å gjøre noe med dette bør tenke ekstra på dette i de neste kampene og vise ham den respekt han fortjener uten at det virker påtatt. Håpløse medgangspublikummere er det alt for mange av på Stadion, ikke la de vinne denne saken.

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 14 aug 05, 23:52
Dittslenging til spillerene er en uting uansett, men jeg mistenker at de verste ikke er her..
Det er bare en ting å gjøre, be drittslenger nissene å holde kjeft når de holder på. Si klart i fra at vi ikke finner oss i denslags på tribunene i Fredrikstad.

Ok jeg må innrømme at jeg mener at  Hoås ikke har spillt spesielt bra, men det er ikke han som tar ut laget. Kjefte på ham er omtrent som å kjefte på folk på gølvet i en statlig institusjon, det er ikke de som bestemmer hvordan ting funker.

Uansett så blir han ikke bedre av kjeft, og vi vet ikke hva han kan vokse seg opp til. Han må altså ha støtte.

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 14 aug 05, 23:59
Hva er dette for noe?

Overalt ellers i samfunnet er det opp til enhver og bevise at man duger innenfor det feltet/jobben/yrket/skolen man tilhører.

- Driter man seg ut i en jobb, blir man latterliggjort eller irettesagt av kunder/partnere eller medarbeidere.
- Driter man seg ut på skolen blir man latterligjort eller irettesagt av medelever eller lærere.

Hoås driter seg rett og slett ut hver gang han starter for FFK. Mannen er talentløs. Har teknikk som en kråke, og det ser ut som slow-motion hver gang han løper.

Eneste han er bra på, er å være LANG!

Dersom Drillo/Eggen ikke ser dette, er det bare synd for gutten, fordi resten av stadion ser det jo.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 aug 05, 00:16
superkjegle: sa fra til en i phfeltet lørdag.. han så surt på meg, men kauka ikke så mye etter det..


oleberg: hvordan er det mulig å lire av seg så mye dritt i en og samme post??   hvis du ikke ser at hoås gjør mye bra på banen, har du ikke mye fotball i deg...  at han har vært dårlig i to kamper nå er jeg imidlertid enig i. men han var jævlig god mot rbk,men det har sikkert du glemt..


og dersom du mener at det er riktig å bli hengt ut og latterliggjort  på skolen og arbplassen hvis du gjør en feil, så håper jeg at jeg aldri havner på samme arbeidsplass som deg.. at det forekommer er nok riktig.. men det er faen meg ikke en bra ting å bli mobba og sjikanert når man gjør noe feil... jeeeez

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 15 aug 05, 00:25
Opprinnelig postet av Husgutt
superkjegle: sa fra til en i phfeltet lørdag.. han så surt på meg, men kauka ikke så mye etter det..


oleberg: hvordan er det mulig å lire av seg så mye dritt i en og samme post??   hvis du ikke ser at hoås gjør mye bra på banen, har du ikke mye fotball i deg...  at han har vært dårlig i to kamper nå er jeg imidlertid enig i. men han var jævlig god mot rbk,men det har sikkert du glemt..


og dersom du mener at det er riktig å bli hengt ut og latterliggjort  på skolen og arbplassen hvis du gjør en feil, så håper jeg at jeg aldri havner på samme arbeidsplass som deg.. at det forekommer er nok riktig.. men det er faen meg ikke en bra ting å bli mobba og sjikanert når man gjør noe feil... jeeeez


Hehe, så surt på deg ja, å tenkte bare stakkars deg som ikke ser hvor ræva han spiller.... Ingen kan få meg til å holde kjeft om noe jeg mener! Det er til lagets beste at jeg vil ha ham ut av banen! Jeg har ikke mye tro på at om vi synger for ham, så vil han bli bedre til å spille fotball.... Da har jeg mere tro på at en annen spiller vil gjøre jobben han blir satt til, for DET gjør ikke Hoås! Å om han ikke tåler å høre det, ja da er han ikke profesjonell fotballspiller!

Men på den annen side, så er kritikken rettet vel så mye mot Drillo som gang på gang bruker ham! Noen ganger lurer jeg på om det er for å drite ham ut....

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 15 aug 05, 00:30
Opprinnelig postet av frekkrik
å tenkte bare stakkars deg som ikke ser hvor ræva han spiller.... Ingen kan få meg til å holde kjeft om noe jeg mener!
Og du så selvfølgelig ingen andre FFK-spillere som spilte under pari?
Ray, for eksempel, hadde ingen god dag mot kamma, men jeg hørte ikke mange som klaga på ham.

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 15 aug 05, 00:33
Hehe, holdt akkurat på å redigere, men så svarte du a gett
Skrev at det var ikke bare han som fikk høre det, selv om høre det blir å ta i, det var mere oppgitt mumling for meg selv(og de som stod nærmest da seff) Å både blixt å ramberg fikk da også høre det! Dessuten har det litt med at tabbekvoten til Hoås er brukt opp for lengst!
En annen ting er at om disse "profesjonelle" spillerne hører og tar til seg sånn mumling, så bør de konsntrere seg mer om jobben sin!!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 15 aug 05, 01:42

Kanskje enkelte fotballsupportere burde skaffe seg litt bedre selvinnsikt. Jeg aner ikke hva slags bakgrunn enkelte her inne har, men jeg tviler på at noen her inne har like god kunnskap og erfaring angående fotball som det drillo og eggen har. Mulig noen her inne virkelig har peiling på fotball, men jeg tviler på at majoriteten av Fredrikstads supportere sitter med den samme kunnskapen som det fredrikstads trenerteam gjør.

Om det stemmer at Hoås er så dårlig som det mange sier, tror dere da virkelig at drillo og eggen hadde latt han spille? Kan det ikke tenkes at dere tar litt feil selv, og at norges beste trenerteam faktisk har litt peiling på hva de driver med? 

Mange her inne sier også at en som har valgt det yrket det er å være fotballspiller må tåle å få slengt litt kritikk mot seg. Javell, men i yrket fotballspiller så er jo en av de viktigste egenskapene man må ha, selvtillit. Man får ikke akkurat god selvtillit av å høre negative tillrop hver gang man gjør noe feil. Heller tvert imot. Så hvorfor kan man da som supporter stå og skrike negativt om en spiller, og etterpå påstå at det er til lagets beste? Er det til lagets beste at publikum er med å gjøre ens egen spiller dårligere?

Om ikke annet så har ihvertfall de som sjikanerer hoås fått meg til å forandre mening om talentutvikling.  FFK burde absolutt ikke slippe til talentene sine på a-laget. Om de gjør noen feil, så prøver jo "supporterne" til FFK og bryte de ned så godt de kan. Det er ihvertfall ikke godt for utviklingen deres.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 15 aug 05, 02:13
Opprinnelig postet av Julekake
Om det stemmer at Hoås er så dårlig som det mange sier, tror dere da virkelig at drillo og eggen hadde latt han spille? Kan det ikke tenkes at dere tar litt feil selv, og at norges beste trenerteam faktisk har litt peiling på hva de driver med? 


Nei, du synes kanskje Hoås har vært en kjempesuksess du??? Det er vel bare oss andre som ikke har nok kunnskap til å se det..?
Og Norges beste trenerteam?? Hmmm...vel... Ville Norges beste trenerteam sittet handlingslammet og sett på at Ham-Kam fikk komme mer og mer inn i kampen igjen helt til de faktisk styrte kampen?

---------------------------

Eggen som hovedtrener - og ny mann i direktørstolen!!


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 15 aug 05, 08:42

Fikk dessverre ikke sett kampen på lørdag, men forstår ut fra enkelte her at Ø. Hoås hadde en dårlig dag på jobben. Og mange mener han har hatt mange dårlige dager på jobben slik at han ikke lenger bør få sjansen til å fortsette med det. Kan være enig i at han i enkelte kamper ikke har prestert slik vi ønsker. Men hjelper det da å fortelle ham det, på en slik måte som enkelte gjør fra tribunen? Hjelper det laget å høre slik drittslenging fra supportere?

N.A. Eggen kom en gang med følgende postulat: ”En god supporter er individuelt kollektivt ansvarlig for å skape pluss-stemning og plussopplevelser for alle. Han/hun er inkluderende, og bruker sin entusiasme og energi til å gi positiv støtte til sitt eget lag”. 
Det er lov å være missfornøyd men noe av det som kommer fra enkelte er ren mobbing.

---------------------------

Marching on together!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 15 aug 05, 09:00
Jeg er også MEGET oppgitt over enkelte supportere på Lørdag. Det gikk utover alle, men Hoås var en som på en måte ble gjort til syndebukk!

Husk at gutten er 20 år!!! Og at spillere ofte når sin topp i 27-28 års alderen.... Hvorfor kan ikke han bli sett på som ett talent på linje med MacDonald og andre unge gutter. Han er faktisk en av våre to U21 landslagsspillere.

Tror nok endel hadde tatt seg noen pils før kampen på lørdag, for kommentarene som kom viste minimal forståelse for spillet og prestasjonene.

Ja det var en møkkakamp, men det var ikke Hoås sin skyld!


---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 15 aug 05, 10:10
Hoås gjør det godt på trening, derfor stiller han til start.
Jeg har sett Ringberg bomme på like klare mål-sjanser....
De var ingen som slang dritt når han skåra mot RBK.
Stod i klokkesvingen denne gang, der stod det to gaphalser og slang dritt, f..n så dårlig gjort.

Det som er værst er 4-5-1 greine....

Enig med deg Frode...det var en møkka kamp mot og med et møkka lag.
Vi må se fremover og mot Brann ser det lyst ut.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


har-flei

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 1

Lagt til: 15 aug 05, 10:37

Etter å ha lest "Røverns" innlegg følte jeg behov for å registrere meg og skrive noen få ord!

Hans innlegg er veldig bra og utrolig godt nyansert! Det er godt å lese slikt etter selv å ha vært på stadion og blitt oppgitt og deppa etter å ha hørt hvordan såkalte supportere oppfører seg mot egne spillere!

Hvilke spillere blir gode når egne supportere hetser under det meste av kampen.

Takk for et godt innlegg!

---------------------------

Henrik


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 aug 05, 10:38
Opprinnelig postet av Husgutt
superkjegle: sa fra til en i phfeltet lørdag.. han så surt på meg, men kauka ikke så mye etter det..


oleberg: hvordan er det mulig å lire av seg så mye dritt i en og samme post??   hvis du ikke ser at hoås gjør mye bra på banen, har du ikke mye fotball i deg...  at han har vært dårlig i to kamper nå er jeg imidlertid enig i. men han var jævlig god mot rbk,men det har sikkert du glemt..


og dersom du mener at det er riktig å bli hengt ut og latterliggjort  på skolen og arbplassen hvis du gjør en feil, så håper jeg at jeg aldri havner på samme arbeidsplass som deg.. at det forekommer er nok riktig.. men det er faen meg ikke en bra ting å bli mobba og sjikanert når man gjør noe feil... jeeeez


Har ikke sagt at det er riktig å bli mobbet eller latterliggjort eller i samfunnet, men det forekommer mye av dette. Selv er jeg tilhenger av å støtte og backe opp folk for å fortelle hva man gjør galt/riktig for at vedkommende kan gjøre en bedre jobb neste gang.

Hvis vedkommende ikke tar til seg det man sier, eller prøver å forbedre seg, men fortsetter i samme spor, kan han ryke og reise for min del.

Det samme må sies om Hoås. Makan til slappfisk er det lenge siden jeg har sett på en fotballbane. Greit at han har vært innom U-landslaget, men når spillere ikke orker å blø for klubben, eller i det minste jobbe steinhardt, ja da lyser det så veldig gjennom hvor dårlig man er.

Hadde Øyvind hatt en helt annen gnist og tæl, så hadde han kanskje ikke fått så mye pepper.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 aug 05, 11:03
Opprinnelig postet av oleberg


Det samme må sies om Hoås. Makan til slappfisk er det lenge siden jeg har sett på en fotballbane. Greit at han har vært innom U-landslaget, men når spillere ikke orker å blø for klubben, eller i det minste jobbe steinhardt, ja da lyser det så veldig gjennom hvor dårlig man er.

Hadde Øyvind hatt en helt annen gnist og tæl, så hadde han kanskje ikke fått så mye pepper.


Hoås er over to meter høy. Når han beveger seg vil det uansett se ut som slow motion sammenlignet med smågutter som West og MacDonald. Det kreves ca 30 i IQ for å åpne en dør, og kanskje 50 for å forstå dette. Regner dermed ikke med å få medhold av alle brukerene her.
Synes ikke Hoås var glimrende på lørdag, men han var heller ikke blant FFK`s dårligste. Han er flink til å gjøre seg spillbar( det krever en del løping) derfor får han ofte ballen og kommer ofte til avslutning. Jeg har sett mer etablerte spiller enn ham misse de sjansene han fikk foran mål. Ikke det at han vinner alle duellene han går i, men han går ihvertfall i mange dueller! Det var det et par andre som ikke gjorde så ofte mot HamKam.

Østfold har utviklet seg til et fotball u-land. Finnmark har rekrutert flere TL- og Landslagsspillere de siste årene. Utrolig at så mange hevder å kunne så mye om fotball på tribunen når fakta er det stikk motsatte. Hvis noen ønsker å snu dette argumentet mot meg så kan jeg røpe at jeg er innflytter til fylket.

Norges beste fotballpublikum har forandret seg til å bli en gjeng med bitre kunnskapsløse grinebitere som rakker ned på egne spiller, trener og ledere. Gjerne i riksdekkende media også. Pinlig spør du meg!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 15 aug 05, 11:44
Endelig  - "Einstein" - gjør du deg fortjent til "Nicket" ditt.  IQ.....??  Helt klart oppskrytt.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 aug 05, 11:51
Opprinnelig postet av Fattern
Endelig  - "Einstein" - gjør du deg fortjent til "Nicket" ditt.  IQ.....??  Helt klart oppskrytt.



Du kunne ikke dy deg nå!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 15 aug 05, 12:04
Opprinnelig postet av kanogvetalt


Hoås er over to meter høy. Når han beveger seg vil det uansett se ut som slow motion sammenlignet med smågutter som West og MacDonald. Det kreves ca 30 i IQ for å åpne en dør, og kanskje 50 for å forstå dette. Regner dermed ikke med å få medhold av alle brukerene her.
Synes ikke Hoås var glimrende på lørdag, men han var heller ikke blant FFK`s dårligste. Han er flink til å gjøre seg spillbar( det krever en del løping) derfor får han ofte ballen og kommer ofte til avslutning. Jeg har sett mer etablerte spiller enn ham misse de sjansene han fikk foran mål. Ikke det at han vinner alle duellene han går i, men han går ihvertfall i mange dueller! Det var det et par andre som ikke gjorde så ofte mot HamKam.

Østfold har utviklet seg til et fotball u-land. Finnmark har rekrutert flere TL- og Landslagsspillere de siste årene. Utrolig at så mange hevder å kunne så mye om fotball på tribunen når fakta er det stikk motsatte. Hvis noen ønsker å snu dette argumentet mot meg så kan jeg røpe at jeg er innflytter til fylket.

Norges beste fotballpublikum har forandret seg til å bli en gjeng med bitre kunnskapsløse grinebitere som rakker ned på egne spiller, trener og ledere. Gjerne i riksdekkende media også. Pinlig spør du meg!


du lever helt klart opp til nicket ditt. iom at du er innflytter til fylket så har du liksom mye mer fotballforståelse enn oss "dumme" østfoldinger eller?

Synes du ærlig talt at Hoås forsvarer en plass på dagens FFK lag eller kverulerer du?




Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 15 aug 05, 12:12
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Nei, du synes kanskje Hoås har vært en kjempesuksess du??? Det er vel bare oss andre som ikke har nok kunnskap til å se det..?
Og Norges beste trenerteam?? Hmmm...vel... Ville Norges beste trenerteam sittet handlingslammet og sett på at Ham-Kam fikk komme mer og mer inn i kampen igjen helt til de faktisk styrte kampen?


Synes ikke Hoås har vært en kjempesuksess, men han er 20-21 år og spiller i en rolle som krever masse erfaring. Det må da være lov til å la spillere med talent og potensiale til å bli en kjempesuksess, få lov til å utvikle seg i klubben. Og ser man ikke at øyvind hoås har potensiale, da mangler man noe vesentlig når det kommer til fotballforståelse. 

En ting som irriterer meg er at alle klager på at Hoås jobber dårlig, har dårlig teknikk, og er dårlig til å avslutte. Mens Brian West, han er helt fantastisk. Hoås jobber minst like mye som West, har mye bedre teknikk og West misbruker minst like mange målsjanser som Hoås. Hvorfor klager da alle når hoås gjør det, men aldri noen når west gjør det?

Mange vil kanskje si at west skaper mye på egenhånd. Hoås skaper også mye. Han skaper rom for west, slik at han kan bruke farten sin, og han skaper målsjanser gjennom samspill med resten av laget. like bra det som å skape noe på egenhånd vell?

Du sier også at trenerne satt handlingslammet og så på at ham-kam tok over. Istedenfor å si at de bare satt der, kan du ikke heller fortelle hva det er de skulle ha gjort, og hvorfor det hadde fungert bedre? Er langt ifra enig i de disposisjoner som ble gjort under kampen jeg heller, men jeg konstaterer at ham-kam nesten ikke skapte noe i andre omgang, og vi ledet 1-0, så så helt ille var det jo ikke.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 aug 05, 12:27
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Opprinnelig postet av kanogvetalt


Hoås er over to meter høy. Når han beveger seg vil det uansett se ut som slow motion sammenlignet med smågutter som West og MacDonald. Det kreves ca 30 i IQ for å åpne en dør, og kanskje 50 for å forstå dette. Regner dermed ikke med å få medhold av alle brukerene her.
Synes ikke Hoås var glimrende på lørdag, men han var heller ikke blant FFK`s dårligste. Han er flink til å gjøre seg spillbar( det krever en del løping) derfor får han ofte ballen og kommer ofte til avslutning. Jeg har sett mer etablerte spiller enn ham misse de sjansene han fikk foran mål. Ikke det at han vinner alle duellene han går i, men han går ihvertfall i mange dueller! Det var det et par andre som ikke gjorde så ofte mot HamKam.

Østfold har utviklet seg til et fotball u-land. Finnmark har rekrutert flere TL- og Landslagsspillere de siste årene. Utrolig at så mange hevder å kunne så mye om fotball på tribunen når fakta er det stikk motsatte. Hvis noen ønsker å snu dette argumentet mot meg så kan jeg røpe at jeg er innflytter til fylket.

Norges beste fotballpublikum har forandret seg til å bli en gjeng med bitre kunnskapsløse grinebitere som rakker ned på egne spiller, trener og ledere. Gjerne i riksdekkende media også. Pinlig spør du meg!


du lever helt klart opp til nicket ditt. iom at du er innflytter til fylket så har du liksom mye mer fotballforståelse enn oss "dumme" østfoldinger eller?

Synes du ærlig talt at Hoås forsvarer en plass på dagens FFK lag eller kverulerer du?





Jeg Synes Hoås forsvarer en plass på laget. Jeg har ikke flyttet til fylket siste uken. Jeg har vært på så å si alle hjemmekamper og en del bortekamper siden våren -97. Jeg har med andre ord en lang bakgrunn til å komme frem til mine konklusjoner.
Om jeg kverulerer? Ja, litt, men ikke bare.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 15 aug 05, 12:40
Endret: 15 aug 05, 12:40
Opprinnelig postet av kanogvetalt


du lever helt klart opp til nicket ditt. iom at du er innflytter til fylket så har du liksom mye mer fotballforståelse enn oss "dumme" østfoldinger eller?

Synes du ærlig talt at Hoås forsvarer en plass på dagens FFK lag eller kverulerer du?


Jeg Synes Hoås forsvarer en plass på laget. Jeg har ikke flyttet til fylket siste uken. Jeg har vært på så å si alle hjemmekamper og en del bortekamper siden våren -97. Jeg har med andre ord en lang bakgrunn til å komme frem til mine konklusjoner.
Om jeg kverulerer? Ja, litt, men ikke bare.


Fair enough. Selv mener jeg at Hoås bør vile, og at trenerne nå bør la andre få sjansen til å vise seg frem. Hoås har helt klart kvaliteter som fotballspiller, og han er muligens en spiller for fremtiden, men pr idag bidrar han altfor lite til å forsvare en plass på laget. La Wiig, Toth eller Macdonald få noen kamper fra start på topp så får vi se om vi klarer å få litt mer "punsj" fremover på banen. 

Jeg synes også at det er trist at egne spillere får gjennomgå hets fra egne supportere under kamp, jeg måtte selv be et par tilskuere roe ned Hoås hetsen på lørdag..

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 15 aug 05, 12:40

En ting kan det ihvertfall ikke protesteres på:

Når Hoås spiller spiss så skaper vi i det minste målsjanser! De som tviler, utfordres herved til å gå hjem å se kampene på video.

---------------------------

Er det bare hos meg det er noe rart ved det siste innlegget mitt..?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 aug 05, 12:42
Opprinnelig postet av dracula
Lang og god forsvarstale.
Scheie du kan skifte navn til Staff.
Uenighet er til å leve med og respektere.
Står fast ved at så lenge de velger ett offentlig profesjonelt "entertainer" yrke, så må de tåle endel peper både i aviser og supportersider.
Hoås har en vei å gå, det er å utvikle sitt eventuelle potensiale, som mange sier han har, via egen jobbing trolig både mentalt og fotballmessig.


Du har forsåvidt rett i det Dracula. Når de har valgt et liv i rampelyset, så må de tåle det, men svar meg på dette:
Hva tror du er det beste for Hoås og FFK?
1. At han må tåle det - Supporterne fortsetter og kaste dritt, han får aldri selvtillit og angrepene til FFK blir ikke bedre.
2. Han får den støtten han fortjener av supporterne - Få bedre selvtillit og FFK scorer flere mål.

Hva tror du? 

Klart han må tåle det, men det er ikke sikkert det er det mest riktige alikevel, sportslig sett.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 aug 05, 12:45
Konstanterer at du, og mange andre ønsker MacDonald som spiss. Vil da bare informere om at han primært er venstre kantspiller. Noe han også har uttalt selv. M.a.o. spiller han da først og fremst på bekostning av Kvisvik.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 15 aug 05, 12:56
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Konstanterer at du, og mange andre ønsker MacDonald som spiss. Vil da bare informere om at han primært er venstre kantspiller. Noe han også har uttalt selv. M.a.o. spiller han da først og fremst på bekostning av Kvisvik.


har ikke sagt at jeg ønsker han som spiss, men sier bare at han viste såpass gode takter som spiss i treningskampen mot VIF at jeg synes han burde få sjansen der fremme. Tror nok Donald hadde vært fornøyd bare å være i startelveren. 

Ingen kan ta plassen til Raymond hvis han er skadefri. Han er rett og slett fantastisk god og verdt inngangsbilletten alene.

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 15 aug 05, 13:03
Opprinnelig postet av A.Scheie
Når Hoås spiller spiss så skaper vi i det minste målsjanser!
Nettopp. Har nå lest hele denne gudsjammerlig lange tråden, og med takknemlighet lest flere kloke innlegg, blant annet Røverns og A. Sheies. Flere andre også, men min nærhukommelse er i øyeblikket ikke perfekt. ;) Ringberg missa også utrolig mange 100%-sjanser, men da syntes bare alle synd på ham... Hoås er for øvrig en ganske underholdende fotballspiller - det er moro å se hans tekniske småfinesser. Med mer erfaring - og støtte fra tribunen - vil han nok bli en ordentlig FFK-juvel med tiden.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 aug 05, 13:30
Opprinnelig postet av oleberg
Hva er dette for noe?

Overalt ellers i samfunnet er det opp til enhver og bevise at man duger innenfor det feltet/jobben/yrket/skolen man tilhører.

- Driter man seg ut i en jobb, blir man latterliggjort eller irettesagt av kunder/partnere eller medarbeidere.
- Driter man seg ut på skolen blir man latterligjort eller irettesagt av medelever eller lærere.

Hoås driter seg rett og slett ut hver gang han starter for FFK. Mannen er talentløs. Har teknikk som en kråke, og det ser ut som slow-motion hver gang han løper.

Eneste han er bra på, er å være LANG!

Dersom Drillo/Eggen ikke ser dette, er det bare synd for gutten, fordi resten av stadion ser det jo.


Oleberg: Er det ikke på tide legge denne Ringberg-saken død? 

Det må da være mulig å se framover og gjøre det beste ut av ting? Du er jo bare potte-sur for dette med marcus ennå. Det er synd, for det er bare ødeleggende.. Tenk over det, om du vil være en sånn som ødelegger for klubben eller ikke.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 aug 05, 13:45
Jeg er faktisk enig med oleberg her jeg. Hoås ser ut som en sånn parodi på Baywatch. Man løøøøøøper. Alt går i slowmotion. Riktignok artigere å se det på Baywatch enn en fotballkamp. Litt satt på spissen (ha ha), men alikevel. Han er treig. Mulig at han virker enda treigere enn det han er, siden han er så stor. Men jeg må innrømme det at jeg blir ofte irritert når jeg ser han på banen.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


snyper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 12

Lagt til: 15 aug 05, 13:49
Hoås er fantastisk god når han får lov til å stå stille med begge beina planta godt ned i gresset og vente på at ballen daler ned på hodet hans. Hvis han aktiviserer samtlige raske muskelfibre han har i lårene for å forlate jordskorpa så ender det skjelden med at han rager høyere enn det han måler på sokkelesten.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 aug 05, 13:56
De som ikke ser at Hoås er en god fotballspiller er enten fotballfaglig dumme eller rett og slett barnslige. 

FFK har ikke råd til å kjøpe Gudjohnsen eller Van Nistenlroy med det første. 
Hoås er 20 år og på u-21 landslaget, og for de som ikke skjønner at det tar tid å utvikle seg, kan bli hjemme istedet for å slenge dritt på stadion. 

Jeg mener det er bedre med betalende 7000 høflige/greie supportere, enn 8200 derav 1200 oppfører seg som rasshøl. Ja, det er akkurat det dere er! 

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 15 aug 05, 14:12
Opprinnelig postet av Shadar
De som ikke ser at Hoås er en god fotballspiller er enten fotballfaglig dumme eller rett og slett barnslige. 

FFK har ikke råd til å kjøpe Gudjohnsen eller Van Nistenlroy med det første. 
Hoås er 20 år og på u-21 landslaget, og for de som ikke skjønner at det tar tid å utvikle seg, kan bli hjemme istedet for å slenge dritt på stadion. 

Jeg mener det er bedre med betalende 7000 høflige/greie supportere, enn 8200 derav 1200 oppfører seg som rasshøl. Ja, det er akkurat det dere er! 



Nå er vel begge sider av denne saken relativt barnslige. Det må da være lov å mene at andre også må få prøve seg i startelveren. Sånn som det er nå ser det ut til at Hoås må spille for enhver pris. Jeg synes at han ikke viser nok til å forsvare en plass, du mener noe annet, helt greit.

ps. jeg er aldri høylydt negativ til egen spiller under kamp. Ingen blir bedre av det, men dette er fotball og følelser er i sving, blir vel drøyt å kalle 1200 mennesker for rasshøl synes jeg.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 aug 05, 14:38
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Opprinnelig postet av Shadar
De som ikke ser at Hoås er en god fotballspiller er enten fotballfaglig dumme eller rett og slett barnslige. 

FFK har ikke råd til å kjøpe Gudjohnsen eller Van Nistenlroy med det første. 
Hoås er 20 år og på u-21 landslaget, og for de som ikke skjønner at det tar tid å utvikle seg, kan bli hjemme istedet for å slenge dritt på stadion. 

Jeg mener det er bedre med betalende 7000 høflige/greie supportere, enn 8200 derav 1200 oppfører seg som rasshøl. Ja, det er akkurat det dere er! 



Nå er vel begge sider av denne saken relativt barnslige. Det må da være lov å mene at andre også må få prøve seg i startelveren. Sånn som det er nå ser det ut til at Hoås må spille for enhver pris. Jeg synes at han ikke viser nok til å forsvare en plass, du mener noe annet, helt greit.

ps. jeg er aldri høylydt negativ til egen spiller under kamp. Ingen blir bedre av det, men dette er fotball og følelser er i sving, blir vel drøyt å kalle 1200 mennesker for rasshøl synes jeg.



Tror du missforsto meg litt der. Jeg mener heller ikke at han bør spille for en hver pris. Om han har prestert tilstrekkelig dårlig, må andre få prøve seg. Dette er opp til trenerne å avgjøre. Det tror jeg de kan bedre enn oleberg forøvrig. 
Men at man ikke gjør annet enn å komme med negative innlegg om klubben, trenerne og Hoås, syns jeg er forkastlig. I tillegg til all mobbingen på stadion. 
Jeg satt det bare litt på spissen da jeg skrev dette med 1200 rasshøl. Skjønn det. Det er sikkert ikke så mange. Jeg vet ikke hvordan sånne som oleberg er på stadion, men jeg håper de oppfører seg bedre der enn her på forumet. 

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 15 aug 05, 15:11
Opprinnelig postet av Abby
Jeg er faktisk enig med oleberg her jeg. Hoås ser ut som en sånn parodi på Baywatch. Man løøøøøøper. Alt går i slowmotion. Riktignok artigere å se det på Baywatch enn en fotballkamp. Litt satt på spissen (ha ha), men alikevel. Han er treig. Mulig at han virker enda treigere enn det han er, siden han er så stor. Men jeg må innrømme det at jeg blir ofte irritert når jeg ser han på banen.


Sakset fra en annen tråd:

Abby skrev:
 Folk bare klager og kritiserer, men gjør de noe med det sjøl? Ne-ei. Slutt og klag og gjør noe i stedet! Om man synes at noen ikke gjør en god nok jobb så får man troppe og gjøre noe med det sjøl. Er ikke værre enn det. Om man mener at man kan gjøre det bedre sjøl, så får man gjøre det da. 
-------------------------

Ja nå er det bare til å snøre på seg skoa!

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 15 aug 05, 15:18
[quote=kanogvetalt]
Opprinnelig postet av oleberg



Norges beste fotballpublikum har forandret seg til å bli en gjeng med bitre kunnskapsløse grinebitere som rakker ned på egne spiller, trener og ledere. Gjerne i riksdekkende media også. Pinlig spør du meg!


FFK-publikummet har vel alltid vært "enten eller". Grusomme i motgang og herlige i medgang. Vi har høyere topper og dypere bunner enn andre supportere.  Trist med sutring, men alt i alt mye bedre enn f.eks Oddrane som aldri  viser følelser.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 aug 05, 15:21
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av dracula
Scheie du kan skifte navn til Staff.

hehe... Skal vurdere det

Opprinnelig postet av dracula
Står fast ved at så lenge de velger ett offentlig profesjonelt "entertainer" yrke, så må de tåle endel peper både i aviser og supportersider.


Egentlig enig, men det er måten det blir sagt på. Hvis de som sitter på tribunen virkelig ønsker at laget skal prestere godt, så må det da være bedre å prøve å hjelpe enn å rakke ned? Det må du vel være enig i? Hvis ikek vil jeg karakterisere disse menneskene som nøytrale tilskuere fremfor patrioter ihvertfall. Dersom man faktisk støtter FFK så mener jeg man bør støtte uansett hvem som er på banen i de 2 x 45 minuttene og heller ta klaginga etter kampen.

Og dessuten så kan man snakke på en real måte selv om man er misførnøyd. Til tider er det mer saklighet i en småskoleklasse enn det er på stadion...

Se for deg selv som FFK spiller. Du ligger skada 5 meter foran hovedtribunen. Vil utrop à la "Håper han knakk det!" være med på å få opp selvtilliten din?


Er helt enig i alt du skriver vedr. denne hetsingen, A. Scheie.
At spesiellt Hoås har blitt valgt ut som mobbeoffer tror jeg har noe med Markus Ringberg å gjøre. Noen av de som maser mest om at vi burde ha beholdt Ringberg i klubben, tror jeg er blandt de verste hetserne. De føler på en måte at det er Hoås som har skjøvet Ringberg ut av klubben.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 aug 05, 15:54
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av dracula
Scheie du kan skifte navn til Staff.

hehe... Skal vurdere det

Opprinnelig postet av dracula
Står fast ved at så lenge de velger ett offentlig profesjonelt "entertainer" yrke, så må de tåle endel peper både i aviser og supportersider.


Egentlig enig, men det er måten det blir sagt på. Hvis de som sitter på tribunen virkelig ønsker at laget skal prestere godt, så må det da være bedre å prøve å hjelpe enn å rakke ned? Det må du vel være enig i? Hvis ikek vil jeg karakterisere disse menneskene som nøytrale tilskuere fremfor patrioter ihvertfall. Dersom man faktisk støtter FFK så mener jeg man bør støtte uansett hvem som er på banen i de 2 x 45 minuttene og heller ta klaginga etter kampen.

Og dessuten så kan man snakke på en real måte selv om man er misførnøyd. Til tider er det mer saklighet i en småskoleklasse enn det er på stadion...

Se for deg selv som FFK spiller. Du ligger skada 5 meter foran hovedtribunen. Vil utrop à la "Håper han knakk det!" være med på å få opp selvtilliten din?


Er helt enig i alt du skriver vedr. denne hetsingen, A. Scheie.
At spesiellt Hoås har blitt valgt ut som mobbeoffer tror jeg har noe med Markus Ringberg å gjøre. Noen av de som maser mest om at vi burde ha beholdt Ringberg i klubben, tror jeg er blandt de verste hetserne. De føler på en måte at det er Hoås som har skjøvet Ringberg ut av klubben.


Mobbinga begynte lenge før Ringberg dro. Har vært sånn siden tidlig på våren.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 aug 05, 16:10

Ser at FB/Radio Fredrikstad har tatt opp denne saken, og Hoås bekrefter at han hører hetsen. Men det virker som han klarer å takle det greit. Heldigvis. Andre spillere, med dårligere psyke, ville nok ikke taklet det like godt.

Les her

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 aug 05, 16:21
Endret: 15 aug 05, 16:23
Ser bort fra hetsing, som fortsatt tar avstand fra.
Men jeg mener likevel fortsatt at Hoås ikke er noen god fotballspiller, det virker på meg som han mangler fortsatt mye når det gjelder fotballforståelse. Dette har jeg tatt opp tidlig i vår.
Mener fortsatt at spillere må tåle å lese kritkk i avis eller på supporter siden.
Du hjelper ingen med å "lulle" de inn i en egen sjølgodhet.
Noen ganger kan det faktisk også være lurt å lytte til kritikk, istenfor å ha skylapper i forhold til egen innsats.

Synes mange her glemmer at Hoås og andre er voksne mennesker som sjøl har valgt ett godt betalt yrke i media & publikums søkelys.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 15 aug 05, 16:46
Blir direkte trist når jeg leser artikkelen i FB. Kan dere ikke bare bli hjemme fra stadion istedet?? seriøst... Dette er VÅR spiller... Jeg skammer meg...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 aug 05, 17:01
Leste artikkelen, nå snufs rene "Tore på sporet" jo.
Men som det kommer fram, han hever seg over kritikken og mener at han er igod form og er god når han lykkes.
Han om det.
Blir bare styrka i troa på at Hoås trenger å komme ned på jorda og se seg sjøl i speilet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 aug 05, 17:07
dracula og co: jeg blir flau over å ha dere som medsupportere.. flau..


sakset fra f-b og hoås:  " Jeg er ikke så rask, og ganske rolig. Derfor ser det ut som jeg ikke har full innsats når jeg mislykkes. På den annen side ser det veldig bra når jeg først lykkes"  ..

Det er akkurat det jeg og flere prøver å si..  Hadde fotballkunnskapene vært like store som engasjementet her i byen, så hadde sikkert flere forstått dette..

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 15 aug 05, 17:07
Endret: 15 aug 05, 17:10
Har ikke lest meg gjennom hele tråden, men har lest noe, samt lest artikkelen om Hoås. Og det er bare en ting å si til dere som slenger dritt til egne spillere på Stadion: SØPPEL!


Husker så jævlig godt i fjor, tror nesten sikkert det var hjemme mot Odd. En idiot sto foran meg, da vi fikk frispark på stillingen 2-0 (rimelig sikker på det og ), og så går Vebjørn opp og skal ta frisparket. Nevnte Idiot brøler ut "helvete, nå skal Vebjørn ta`n! Faen, det går aldri bra!". Dette var etter en time med uffing og oiing hver gang Vebjørn rørte ballen.  Vel, vi med alzheimer i fortsatt tidlig stadium husker at Vebjørn klinka den ballen inn så det sang helt til Særp! Mr. Idiot er forøvrig ikke observert på PH-feltet siden. Husker en episode tidligere også, hvor Monsignore Thoresen så ut til nesten å ta kvelertak på kompisen til idioten, la os kalle ham Dummen, etter drittslenging til egen spiller. Dummen roa seg betraktelig etter det han og.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 15 aug 05, 17:31
Søppel er ordet. Pell dere ned i klokkesvingen til bortesupporterne.

På kamp støttes spillerne. 

Etterpå kan man komme med konstruktiv kritikk. Hjelper ingen å få pepper når man skal prestere!

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 15 aug 05, 17:49
Støtt FFK spillerne eller bli hjemme!!!!

Ble oppriktig forbanna når jeg leste arikkelen på f-b.no Hoås kanskje det største spisstalentet i Norge og jeg støtter Drillo/Eggen fullt ut i at de satser på ham selv om han ikke er stabil i prestasjonene enda. Men når han glimter til så er det høy klasse over det han gjør, så potensialet er unektelig stort!

Neste gang jeg hører noen som slenger dritt til Hoås eller andre FFK spiller fra tribunen skal jeg pokker meg ta meg friheten til å fortelle de hva jeg mener om det! Det oppfordrer jeg andre til å gjøre også!

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 15 aug 05, 18:01
Hvordan skal mannen bli god nok, spør jeg. Skal han spille 3. divisjonsfotball? Vi blir aldri noe mer enn en middelfarer i år uansett, la nå laget få tid til å sette seg. Tillit avler selvtillit avler gode prestasjoner avler gode resultater. Alle foreldre bør tenke sånn, samme med lærere, trenere etc.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 aug 05, 18:32
Jajajaaa da, Møklegård. Svært så hissig du var på meg i dag da.  Men det er klart. Klager man så får man også gjøre noe med det. Men så er det stor forskjell på å klage og sutre over noe man kan gjøre noe med sjøl og faktisk si som det er over noe man ikke kan gjøre noe med. Så derfor er det nok best at jeg ikke snører på meg skoa, men lar noen andre gjøre det. Noen ganger, andre enn Hoås også. Og det er det jeg mener når jeg klager litt over han. Vi har andre i stallen som kunne ha gjort det bedre. 

Men om man står på stadion og blir fortvila så kan man si det til fyren som står ved siden av seg om man absolutt må få det ut. Man trenger ikke la hele stadion høre det. Ingen spillere blir bedre av å høre masse negative ting.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 aug 05, 18:37
Hei , har man ikke lov av enkelte å kritisere Hoås, her inne på forumet.

Greit vi har ulike oppfatninger av han som fotballspiller, det burde var lov å la komme til uttrykk her inne uten at noen gremmes.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 aug 05, 18:41
Det heter jo diskusjonsforum. Og sist jeg sjekka er det litt vanskelig å få til en diskusjon om alle er enige. Og gi uttrykk for følelser og meninger her inne bør jo være greit. Men å hyle de ut over hele stadion.... Da bør man tenke litt over hva man gauler i allefall.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 aug 05, 18:49
Flott Abby, her er vi enige!!!!
Med det legger jeg foreløpig lokk på Hoås ytringer.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 aug 05, 19:19
La nå Hoås få ytre det han vil da.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 15 aug 05, 19:21
Endret: 15 aug 05, 19:22
Opprinnelig postet av dracula
Flott Abby, her er vi enige!!!!
Med det legger jeg foreløpig lokk på Hoås ytringer.

Ingen har klaget over at dere ikke liker Hoås, eller at dere ikke liker hva Hoås presterer på banen.

Det folk klager over her er de IDIOTENE som presterer og slenge dritt til/om Hoås under kampen.

Dracula sier at Hoås må tåle kritikk.
Enig i det, men det er da virkelig forskjell på det å gi kritikk å det å slenge eder å galle til en spiller under kampen??

Er man FFKsupporter så støtter man FFKspillerne 100% under kampen.
Eventuell KONSTRUKTIV kritikk kan komme i etterkant.

Det er nok ingen her inne som er imot konstruktiv kritikk, men det er vanskelig for meg å se at noen i sin villeste fantasi kan mene at det å rope til en spiller at han er ræva eller at man håper at han har brukket benet er konstruktiv kritikk. Dette må så absolutt gå under eder og galle........



P.S.Noen må for all del fikse linjeskift i Opera.........

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 aug 05, 19:27

Har aldri ment noe annet heller jeg.

Men det der med å støtte spillerne helt og holdent, 100% all the time, det er jeg ikke helt enig i. For om en FFK spiller virkelig med full vilje og mening gyver løs på en motspiller så han ødelegger hele fotballkarriera, vel, da støtter jeg han ikke. Da får drakt være drakt.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 15 aug 05, 19:33
Endret: 15 aug 05, 19:34
Opprinnelig postet av Abby

Har aldri ment noe annet heller jeg.

Men det der med å støtte spillerne helt og holdent, 100% all the time, det er jeg ikke helt enig i. For om en FFK spiller virkelig med full vilje og mening gyver løs på en motspiller så han ødelegger hele fotballkarriera, vel, da støtter jeg han ikke. Da får drakt være drakt.


Deg om det...

Jeg mener at det er bedre og rope
"Neste gang går greier du det"
eller ett eller annet lignende istedenfor
"Fy Faen Hoås, Du er rett og slett ræva!!"
om Hoås bommer på en opplagt sjanse....

Jeg mener ihvertfall at det vil være større sjans for at Hoås blir en bedre spiller av å få selvtillitt enn å bli trøkka ned i dritten...

Det var ikke mange som slang dritt til Ringberg i vår, selvom han missa på sin del av opplagte sjanser han og.....



Ønskeliste til jul:
Linjeskift i Opera...

sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04
Innlegg: 58

Lagt til: 15 aug 05, 20:30
Hoås gjorde ingen god kamp mot Ham/Kam, men det var han ikke alene om.  (Dessuten var Markus R  Ham/Kams svakeste spiller)  men jeg vil framsette følgende påstand;  Brian West fungerer bedre sammen med Øivind H enn hva han gjorde med Markus. 

---------------------------

Tippy


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 16 aug 05, 15:59
Opprinnelig postet av sveinung
Hoås gjorde ingen god kamp mot Ham/Kam, men det var han ikke alene om.  (Dessuten var Markus R  Ham/Kams svakeste spiller)  men jeg vil framsette følgende påstand;  Brian West fungerer bedre sammen med Øivind H enn hva han gjorde med Markus. 
Da vil jeg påstå at din påstand er feil, Brian West fungerte langt bedre sammen med Markus enn det han gjør med Hoås. Den største styrken til Ringerg var jo nettopp å lage rom for andre spillere, og på dette punktet har Hoås masse å lære. I tillegg bør han kanskje kjøre en en del spenst og spurt trening, ikke sterke sider det heller. Tror ikke jeg har sett Hoås vinne en eneste hodeduell hvor han har hoppet opp etter ballen, når jeg tenker etter tror jeg aldri jeg har sett Hoås hoppe etter ballen. Det var kanskje mye negativt, men han har et stykke igjen før han er noe topp spiller. Hoås har talent ikke tvil om det, men når han fungerer så dårlig i en kamp som mot hamkam, må det være lov å forsøke med en annen spiller. Her bør Drillo og Eggen ta selvkritikk, Hoås hadde heller aldri fått så mye pepper hvis han hadde blitt tatt av banen tidligere, da hadde de fleste bare sagt at han ikke hadde dagen. Alternativene er kanskje ikke så mye bedre, Toth er jo ikke noe møtende spiss og Martin Wiig har vel heller ikke imponert så langt i år. Så siden jeg startet med å slå ihjel en påstand vil jeg komme med en ny. Fredrikstad har pr. dags dato ikke en god nok møtende spiss.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 16 aug 05, 16:13
Opprinnelig postet av StianLarsen
Ja man skal støtte alle ! Ikke hakke på enkeltspillere! Men det er på tide og få hoås ut av første11! Han bomme rjo verre enn flo!


Ja og han har jo gjort det dårlig, spilt bare på dårlige lag, vært på landslaget, og topplag i europa. Du viser nok en gang stor fotballforståelse.

Hoås er så dårlig at han er på landslaget, Flo så dårlig at han spiller på VIF, og er fast på laget..

Grattis med stryk i fotballforståelse.....

Slutt å disse Hoas, er dere misfornøyd med at han spiller, sleng heller dritt til Eggen og Drillo, det er de som har tatt han ut.

Ekte supportere disser ikke egne spillere...

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 16 aug 05, 18:00
Begynner å få rene sekt følelsen av enkelte her. Har ikke en ekte supporter rett på egne meninger lenger eller? Man må da for mokkers få lov til å si hva man mener uten at andre skal se ned på deg og tenke mindre om deg for at du mener noe annet enn de. Ærlig talt, dette er et diskusjonsforum!

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 16 aug 05, 18:22
Opprinnelig postet av Abby
Begynner å få rene sekt følelsen av enkelte her. Har ikke en ekte supporter rett på egne meninger lenger eller? Man må da for mokkers få lov til å si hva man mener uten at andre skal se ned på deg og tenke mindre om deg for at du mener noe annet enn de. Ærlig talt, dette er et diskusjonsforum!



Skle litt ut denne tråden i forhold til hva jeg egentlig mente i begynnelsen.

Det jeg mente og mener fortsatt er hetsingen av egen spiller UNDER kamp. Klart man må tåle kritikk, helst kontruktiv, i etterkant av kampene når en gjør det dårlig. Det er en del av gamet med å være profersjonell fotballspiller.

Poenget jeg ville fram til var at han blir hetset samme hva han gjør, om det er bra eller dårlig. Fortsatt UNDER kampen. 
Var kanskje ikke meg du siktet til i "sekten", men fikk lyst til å svare likevel

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 16 aug 05, 18:48
Endret: 16 aug 05, 18:49
Uansett, Hoås har ført Norge i ledelsen i U21 landskampen.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 16 aug 05, 19:17
Opprinnelig postet av Røvern
Opprinnelig postet av Abby
Begynner å få rene sekt følelsen av enkelte her. Har ikke en ekte supporter rett på egne meninger lenger eller? Man må da for mokkers få lov til å si hva man mener uten at andre skal se ned på deg og tenke mindre om deg for at du mener noe annet enn de. Ærlig talt, dette er et diskusjonsforum!



Skle litt ut denne tråden i forhold til hva jeg egentlig mente i begynnelsen.

Det jeg mente og mener fortsatt er hetsingen av egen spiller UNDER kamp. Klart man må tåle kritikk, helst kontruktiv, i etterkant av kampene når en gjør det dårlig. Det er en del av gamet med å være profersjonell fotballspiller.

Poenget jeg ville fram til var at han blir hetset samme hva han gjør, om det er bra eller dårlig. Fortsatt UNDER kampen. 
Var kanskje ikke meg du siktet til i "sekten", men fikk lyst til å svare likevel


Var ikke deg jeg mente nei.... Og er helt enig med deg. Drittslenging under kamp kan vi holde oss for gode for. I allefall høylydt. Som sagt, si det heller til personen ved siden av deg om det absolutt må ut. Men man må alikevel kunne si hva man mener på et diskusjonsforum uten at det skal bli kalt for hetsing for det. At man går til personangrep på personer i hævven er noe helt annet enn å si hva man mener om en spiller....

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 aug 05, 19:42
La oss gi Hoås muligheten til og rette opp det dårlige "rykte" han har fått da...med litt hjelp fra tribunen så kan han sikkert blomstre...men jeg synns han kan komme innpå i 2. omg så Toth også får en mulighet..Nå har Hoås ikke prestert, da kan en annen "Toth" starte og heller byttes ut...

Kunne også tenke meg Mcdonald og Wiig som spisser!!!

Hoås Scoora jo i dag på U21...er det noen som vet vordan han ellers gjorde det?

---------------------------

Heia FFK


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 16 aug 05, 20:52
scoringa var vel det eneste han fikk til idag, men værre er det med skaden til bertelsen.. den så skikkelig vond ut, kan fort ha strukket et leddbånd eller ødelagt ankelen ordentlig..

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 16 aug 05, 20:53
Hoås skåra mål idag for u 21:)
Det kommer han til å gjøre på stadion neste gang også, tror det går en Faaaen i han nå at han kommer til å putte en del mål.
stå på gutten
Vi støtter deg
En for Alle og alle for en


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 17 aug 05, 09:09
Endret: 17 aug 05, 09:11
Og det var det siste innlegget jeg gidder å lese fra deg.

Ha ett godt liv!

(Til OleBerg...eller hva han nå heter...)

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 aug 05, 14:19
Opprinnelig postet av super
scoringa var vel det eneste han fikk til idag, men værre er det med skaden til bertelsen.. den så skikkelig vond ut, kan fort ha strukket et leddbånd eller ødelagt ankelen ordentlig..


I tillegg til en målgivende på den andre scoringen! Det hadde han forresten også på målet til West mot Ham -Kam, en meget pen sådan!
Stå på Hoås!

---------------------------

Oljetank selges billig!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 17 aug 05, 14:41
Virker som om det er to forskjellig diskusjoner som går parallellt her nå....

Det folk flest reagerer på, er drittslenginga som kommer fra tribunen under kamp.
Tror det er det som folk først og fremst vil bli kvitt.

Hva folk skriver her inne er en helt annen diskusjon mener nå jeg.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 aug 05, 15:01
Opprinnelig postet av Frode
Og det var det siste innlegget jeg gidder å lese fra deg.

Ha ett godt liv!

(Til OleBerg...eller hva han nå heter...)


Hva snakker du om????

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 17 aug 05, 16:01
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av Frode
Og det var det siste innlegget jeg gidder å lese fra deg.

Ha ett godt liv!

(Til OleBerg...eller hva han nå heter...)


Hva snakker du om????


Stusset også på det, jeg tolket det som om han svarte til "super" - "Scoringa var vel det eneste han fikk til idag"...
Makan til tull, noen blir aldri fornøyd, en assist og en scoring... Hva må til, hat-trick?

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 18 aug 05, 10:53
VIrker som om vi er enige om at drittslenging fra tribunene under kampen er fy uansett.

Noen ultra få mener at fotballspillere har valgt ett liv i rampelyset og må tåle å få slengt dritt kontinuerlig for å få ødelagt sitt selvbilde og for å forringe :ffk:. Jeg foreslår binding og knebling og at de blir slengt under tribunene og glemt. De genene er det uansett ikke noe å ta vare på.

Det er klart det må være muligheter for å kritisere trenere/disposisjoner og dårlig innsats fra enkeltspillere, men under kampen er ikke dette konstruktivt. 

Oppnår vi noe med å poste kritikk her på forumet? Endel får ut sine aggresjoner på den måten, men aggresiv kritikk blir stort sett usaklig, og vi risikerer at noen av spillerne poker innom her. I såfall er det nedbrytende.

Men vi må vel ha ett sted å få det ut, håper spillerne holder seg unna, hvis de er kloke.

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 18 aug 05, 12:13
Beklager hvis det ble forrviringer her.

Det blir annerledes å følge i trådet modus, da kan man svare på tidligere innlegg, som legger seg likevel sist i "u-trådet" visning.

Og ikke ta det ille opp Oleberg, synes bare den ene posten din var håpløs :-)

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 18 aug 05, 12:15
Opprinnelig postet av oleberg
Hva er dette for noe?

Overalt ellers i samfunnet er det opp til enhver og bevise at man duger innenfor det feltet/jobben/yrket/skolen man tilhører.

- Driter man seg ut i en jobb, blir man latterliggjort eller irettesagt av kunder/partnere eller medarbeidere.
- Driter man seg ut på skolen blir man latterligjort eller irettesagt av medelever eller lærere.

Hoås driter seg rett og slett ut hver gang han starter for FFK. Mannen er talentløs. Har teknikk som en kråke, og det ser ut som slow-motion hver gang han løper.

Eneste han er bra på, er å være LANG!

Dersom Drillo/Eggen ikke ser dette, er det bare synd for gutten, fordi resten av stadion ser det jo.


Oleberg: Dette var posten din jeg refererte til.
Synes fortsatt innlegget er håpløst, men du er selvsagt i din fulle rett til å skrive slikt.

Frode

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 18 aug 05, 14:01
Må bare beklage at jeg ikke orker å lese igjen alle innleggene...faktisk orket jeg bare å se på det første....

Ringberg gikk igjennom akkurat det samme som Hoås gjør nå.....

Kan ikke voksne folk forstå at spillere har forskjellige kvaliteter...jeg synes FFK mister en dimensjon når Hoås må ut.

Dere kan si hva dere vil om West, men han utretter ikke mye i løpet av en kamp.

Hoås binder opp forsvarsspillere og greier å vinne et stort antaller dueller , så FFK får flyttet opp laget.
Han tørr å prøve på ting og lykkes oftere enn mange andre gjør. 

Og når du hører folk som sikkert ikke har vært på stadion før i år..fortelle om hvor "treg" Hoås er...da blir det feil for meg.
For Hoås gjør veldig mye bra, men han har ikke et West raid (les Odd) i løpet av kampen. Pratet med en del oddsupportere som ble meget overasket over FFK sine supportere, som regelrett mobbet egne spillere. Visste ikke hva jeg skulle svare, men det er jo tydelig at enkelte kanskje ikke bør henge seg på første og beste mobben. Man trenger ikke ha noe å klage på for å se fotballkamper. Det virker ikke som man har peiling , selv om man gjenntar det man har hørt fra andre.

Og når det gjelder hodedueller....jeg er klar over at gutten ikke hopper..men for min del....samme for meg om han dukker....prøv og se hvor mange baller som detter ned i rommet bak duellen som Hoås går i...man trenger ikke vinne duellen rent for at man skal vinne duellen...ballen lander der den skal. Nettopp fordi Hoås er der han skal være.

Det ser kanskje dumt ut at Hoås "prøver på ting", men se f.eks på Enerly. Hvor mange raid har du sett på den kampen i år. Du kan ta betenkningstid, men der har du en spiller som ikke prøver på noe. Gi Hoås en sjanse. Han viser ofte ting med ballen som imponerer. Og tillitt, er viktig. Han burde ikke være nødt til å tenke på publikums reaksjon.

Gå på fotballkamp og støtt laget deres

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 18 aug 05, 14:37
Endret: 18 aug 05, 14:37
Det er greit at Hoås ikke skal mobbes, det er jeg helt enig i, men når han ikke får til noe som helst de første 45 minuttene, bør trener teamet gjøre noe å ta han av banen. Han har jo heller ikke vært noe konge i de to foregående kampene. Okey han binder opp noen forsvars spillere i de kampene han har vært bra, men i de siste kampene har han bindt opp flere medspillere enn motspillere, tapt flere dueller enn han har vunnet og han har rotet bort ballen i mange opplagte målsjanser. Når en spiller er så ute av form som han har vært i det siste, bør andre komme til, Hadde Martin Wiig fått tillit fra start som møtende spiss, hadde sikkert han klart å gjøre det langt bedre enn Hoås. Så dette med bytter, hva er vitsen med å slippe til en spiller i 5 minutter. Det er helt greit hvis FFK leder, da kan man kalle det taktisk bytte, eller at en spiller skal gjøre A-lags debut etc.. men i en kamp hvor stillingen er 1-1 bør en angreps spiller inn minst i de 15 siste minuttene, helst en 1/2 time slik at de kan rekke å bidra. I Hamkam kampen kom Toth inn de siste 12 minuttene for Hoås, tenk så mye Pepper Hoås kunne sluppet hvis han hadde blitt byttet ut til pause. McDonald kom inn i 5 minutter, helt håpløst. hva er poenget?? Jeg ønsker å legge skylden på Drillo muligens også Eggen, det er de som fortjener kritikk, kan jo ikke holde på sånn....

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 18 aug 05, 14:55
Opprinnelig postet av Marensius
Det er greit at Hoås ikke skal mobbes, det er jeg helt enig i, men når han ikke får til noe som helst de første 45 minuttene, bør trener teamet gjøre noe å ta han av banen. Han har jo heller ikke vært noe konge i de to foregående kampene. Okey han binder opp noen forsvars spillere i de kampene han har vært bra, men i de siste kampene har han bindt opp flere medspillere enn motspillere, tapt flere dueller enn han har vunnet og han har rotet bort ballen i mange opplagte målsjanser. Når en spiller er så ute av form som han har vært i det siste, bør andre komme til, Hadde Martin Wiig fått tillit fra start som møtende spiss, hadde sikkert han klart å gjøre det langt bedre enn Hoås. Så dette med bytter, hva er vitsen med å slippe til en spiller i 5 minutter. Det er helt greit hvis FFK leder, da kan man kalle det taktisk bytte, eller at en spiller skal gjøre A-lags debut etc.. men i en kamp hvor stillingen er 1-1 bør en angreps spiller inn minst i de 15 siste minuttene, helst en 1/2 time slik at de kan rekke å bidra. I Hamkam kampen kom Toth inn de siste 12 minuttene for Hoås, tenk så mye Pepper Hoås kunne sluppet hvis han hadde blitt byttet ut til pause. McDonald kom inn i 5 minutter, helt håpløst. hva er poenget?? Jeg ønsker å legge skylden på Drillo muligens også Eggen, det er de som fortjener kritikk, kan jo ikke holde på sånn....


Hvilket lag trener du? Du burde vært frempå og snappet opp jobben foran Eggen. Siden du tydligvis vet bedre ;)

Det ligger vel litt flere vurderinger bak, enn hva vi kan se på banen.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 aug 05, 16:18
Det er kanskje vurderingene han er uenige i.
Det må være lov å komme med begrunnet kritikk, uten å få slike  svar.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 18 aug 05, 17:55
Er det ikke det det handler om stort sett her inne?
Folk som tror de kan alt som bør kunnes om fotball, og som ser hele bildet og er på alle treningene?
Mener ditt og datt.

Jeg syns det er fint, jeg.
Men så mye dere vil for meg!

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 19 aug 05, 10:18
Endret: 19 aug 05, 10:20
Er det kun de som har 100% oversikt som får lov å uttale seg?
Da hadde det ikke blitt stort her på forumet. Problemet er at alle ser resultatet, kampene, og har en mening om ting..

Ikke en gang trenerne har 100% oversikt, da hadde de gjort en bedre jobb.

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 19 aug 05, 14:40
Endret: 19 aug 05, 14:41
Opprinnelig postet av remtan
Opprinnelig postet av Marensius
Det er greit at Hoås ikke skal mobbes, det er jeg helt enig i, men når han ikke får til noe som helst de første 45 minuttene, bør trener teamet gjøre noe å ta han av banen. Han har jo heller ikke vært noe konge i de to foregående kampene. Okey han binder opp noen forsvars spillere i de kampene han har vært bra, men i de siste kampene har han bindt opp flere medspillere enn motspillere, tapt flere dueller enn han har vunnet og han har rotet bort ballen i mange opplagte målsjanser. Når en spiller er så ute av form som han har vært i det siste, bør andre komme til, Hadde Martin Wiig fått tillit fra start som møtende spiss, hadde sikkert han klart å gjøre det langt bedre enn Hoås. Så dette med bytter, hva er vitsen med å slippe til en spiller i 5 minutter. Det er helt greit hvis FFK leder, da kan man kalle det taktisk bytte, eller at en spiller skal gjøre A-lags debut etc.. men i en kamp hvor stillingen er 1-1 bør en angreps spiller inn minst i de 15 siste minuttene, helst en 1/2 time slik at de kan rekke å bidra. I Hamkam kampen kom Toth inn de siste 12 minuttene for Hoås, tenk så mye Pepper Hoås kunne sluppet hvis han hadde blitt byttet ut til pause. McDonald kom inn i 5 minutter, helt håpløst. hva er poenget?? Jeg ønsker å legge skylden på Drillo muligens også Eggen, det er de som fortjener kritikk, kan jo ikke holde på sånn....


Hvilket lag trener du? Du burde vært frempå og snappet opp jobben foran Eggen. Siden du tydligvis vet bedre ;)

Det ligger vel litt flere vurderinger bak, enn hva vi kan se på banen.
Jeg regner med at Drillo og Eggen vet hva de gjør men mot Hamkam mener jeg bestemt at de gjorde feil, spesielt med byttene, jeg dror faktisk FFK kunne klart å holdt unna slik at de hadde vunnet 1-0 hvis det hadde kommet noen bytter mye tidligere i kampen. Men denne tråden er jo først og fremst om Hoås og som jeg skrev over var at jeg tror Hoås kunne sluppet masse mobbing fra tribunen hvis Drillo hadde byttet han ut til pause, han fikk jo ikke til noe som helst. Dette hadde vært best både for FFK og for Hoås. Tenk deg den selvtilliten han får når han hører publikum klage. Han følte sikkert selv også at han burde blitt byttet ut, men han kan jo ikke bare gå av banen heller!! Og det er her jeg mener Drillo og Eggen gjorde feil. De tok han jo ikke av banen før han ble skada.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 aug 05, 17:44

Marensius, håper du ikke har latt deg skremme av "surmaga" folk, som ikke tåler uenighet.

Håper derfor Marensius at du fortsetter skriver det du mener, husk du har like mye rett / lov til å ytre deg som andre.

pS. Kan gjerne tenkes at vi er uenige noen ganger også, og da vil jeg forsvare din rett til å være uenig!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 19 aug 05, 20:04
Opprinnelig postet av Fasen
Er det ikke det det handler om stort sett her inne?
Folk som tror de kan alt som bør kunnes om fotball, og som ser hele bildet og er på alle treningene?
Mener ditt og datt.

Jeg syns det er fint, jeg.
Men så mye dere vil for meg!



Så man må ha vært på treningene for å se hva som skjer under en kamp?? BULLSHIT!
Blir så oppgitt over dere som tror at man må være "fotballprofessor" for å se hva som funker å hva som IKKE funker under en kamp! Da må det være lov å ha sin mening om dette!
Man MÅÅÅÅ faktisk ikke være enig i det trenere å spillere gjør til enhver tid for å kunne kalles en ekte supporter! Kan virke som enkelte her tror det!

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 20 aug 05, 14:55
Endret: 20 aug 05, 14:56
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Fasen
Er det ikke det det handler om stort sett her inne?
Folk som tror de kan alt som bør kunnes om fotball, og som ser hele bildet og er på alle treningene?
Mener ditt og datt.

Jeg syns det er fint, jeg.
Men så mye dere vil for meg!



Så man må ha vært på treningene for å se hva som skjer under en kamp?? BULLSHIT!
Blir så oppgitt over dere som tror at man må være "fotballprofessor" for å se hva som funker å hva som IKKE funker under en kamp! Da må det være lov å ha sin mening om dette!
Man MÅÅÅÅ faktisk ikke være enig i det trenere å spillere gjør til enhver tid for å kunne kalles en ekte supporter! Kan virke som enkelte her tror det!


Joda, alle får ha hver sin mening.
Jeg mener at trenerne har et bedre grunnlag til å uttale seg om hvem som bør spille (og hvor mye) enn det jeg har, fordi de har vært tilstede på treningene de har hatt i løpet av uka, og kjenner guttane mye bedre enn jeg (leser kroppsspråk osv.)!
Og det er min mening.
Derfor er jeg ikke så bastant i meningene mine som enkelte andre...

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 aug 05, 15:04
Synes takhøyden kan være rimelig høy her. Men på stadion bør det ikke være det.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 aug 05, 00:32
Jeg vil gå ennå lenger. Takhøyden kan være høy privat, men ikke i det offentlige rom, da det angår mennesker som ikke har gjort noe kriminelt  

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 aug 05, 14:32
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg vil gå ennå lenger. Takhøyden kan være høy privat, men ikke i det offentlige rom, da det angår mennesker som ikke har gjort noe kriminelt  


Skjønner ikke hva du sikter til. Er dette et offentlig rom ?? Hvis så er så får vi vel holde helt kjeft da.

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 aug 05, 20:07

At Hoås ikke kommer til å slå igjennom i FFK er vel til de grader opplagt... Hoås kommer ikke til slå igjennom i eventuell annen klubb i fremtiden heller. At mannen har et ørlite snev av talent i kroppen, kan jeg være tilbøyelig til å være enig i, men at man kan sabotere angrep på angrep for en fotballklubb i tippeligaen uten å bli benket, er for meg totalt ubegripelig. Klippekort til en mann på 2,03 som ikke greier å trosse tyngdekraften med mer enn 5 cm i hodedueller, og i tillegg taper 80% av disse må være et av fotballens store mysterier. En vellykket dragning i løpet av en kamp kan ikke rettferdigjøre en mengde feilpasninger og tapte dueller.  

---------------------------

Hoås bør benkes med umiddelbar virkning!!!!!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 aug 05, 20:26
tror du bør revurdere nicket ditt superboy, hvis du ikke ser potensialet i hoås...

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 21 aug 05, 20:54
Endret: 21 aug 05, 20:54
Når først noen har bemerket nicket ditt så kan jeg jo spille videre på det. Superboy var vel Superman som ung og visste knapt nok hva fotball var. Så du lever opp til det.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 21 aug 05, 21:29
Opprinnelig postet av Superboy

At Hoås ikke kommer til å slå igjennom i FFK er vel til de grader opplagt... Hoås kommer ikke til slå igjennom i eventuell annen klubb i fremtiden heller. At mannen har et ørlite snev av talent i kroppen, kan jeg være tilbøyelig til å være enig i, men at man kan sabotere angrep på angrep for en fotballklubb i tippeligaen uten å bli benket, er for meg totalt ubegripelig. Klippekort til en mann på 2,03 som ikke greier å trosse tyngdekraften med mer enn 5 cm i hodedueller, og i tillegg taper 80% av disse må være et av fotballens store mysterier. En vellykket dragning i løpet av en kamp kan ikke rettferdigjøre en mengde feilpasninger og tapte dueller.  



Å hvem er så du til å vurdere dette?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 aug 05, 21:47
Endret: 21 aug 05, 21:51

 



Å hvem er så du til å vurdere dette?


Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke kan og vet alt, slik som du tydeligvis gjør.... Men når det kommer til fotball kan jeg nok til å komme med en egen vurdering... Hvis du er uenig er det vel og bra det, for det er jo nettopp dette som gjør fotball interessant... 

---------------------------

Hoås bør benkes med umiddelbar virkning!!!!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 aug 05, 08:23
Hei Superboy!
Sier det samme til deg som til Marsenius, stå på.
Det er enkelte her inne som tror de har monopol på sanheten og ikke tåler andres mening.
Ble i min tid møtt på akkurat samme måten sjøl.
Noen prøver så godt de kan å " MOBBE" ut andre med meninger de ikke liker.!!!!!

Er enig i det meste du skriver om Hoås.
Han har trolig potensiale, men må først jobbe med å øke fotballforståelsen.
Dernest begynne å lytte til litt kritikk og ikke la seg "lulle" inn i egen sjølgodhet, slik som Horneseth.

Når det gjelderde som ikke tåler dette, vennligst vær så vennlig å la frustrasjonene deres komme til uttrykk på
en annen måte. Dere bør like godt først som sist tåle andres meningsytringer.

PS. Jeg akspekterer som sagt fullt ut vår uenighet om Hoås m.m, og vil forsvare deres rett til å hevde den.
Men ikke forsøk å kneble andre, det minner om "bokbål", dersom dere har lest om det!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f