Husk meg
Brukernavn
Passord

Brian West med mål og 90 minutter

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 aug 05, 01:13

meget gledelig hvis brian skriver under. da er 2 svært viktige brikker på plass i eggen og west.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 aug 05, 01:45
Gledelige nyheter. Nå har han jo i tillegg begynt å score mål, så han tror jeg begynner å vise storform. Ser i hvert fall ut som han trives godt i byen, så da har vi i hvert fall ikke falt i samme fella som vi gjorde med Melo. Kan jo være forskjellig fra person til person også, men vil tro FFK gjorde ting litt annerledes med å innlemmet West i spillegruppen.

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 18 aug 05, 14:06
orker ikke lese igjen om innleggene her heller..

Men å si at West viser innsatsvilje. Det er en sannhet med modifikasjoner.

Er nesten helt sikker på at dette allerede er skrevet, men jeg vil støtte den/de som allerede har påpekt at West gjør lite ut av seg. Og at noen få løp i første omgang ikke nødvendigvis gjør han til en uerstattelig spiller.

Jeg ser gjerne West i FFK neste år, men han har mye å rette på.

Først og fremst virker han dårlig trent..kanskje er det også et resultat av motivasjon. Og han starter alt for sjelden i bakrom og bak hodedueller. Ofte går han i dueller som Hoås burde gå i.

Håper å se FFK signere ny kontrakt med West, men vær så snill og se at han kan erstattes.

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 aug 05, 15:50
Opprinnelig postet av FleXUS
orker ikke lese igjen om innleggene her heller..

Men å si at West viser innsatsvilje. Det er en sannhet med modifikasjoner.

Er nesten helt sikker på at dette allerede er skrevet, men jeg vil støtte den/de som allerede har påpekt at West gjør lite ut av seg. Og at noen få løp i første omgang ikke nødvendigvis gjør han til en uerstattelig spiller.

Jeg ser gjerne West i FFK neste år, men han har mye å rette på.

Først og fremst virker han dårlig trent..kanskje er det også et resultat av motivasjon. Og han starter alt for sjelden i bakrom og bak hodedueller. Ofte går han i dueller som Hoås burde gå i.

Håper å se FFK signere ny kontrakt med West, men vær så snill og se at han kan erstattes.


Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg ønsker selvfølgelig West med videre jeg å, men ikke for enhver pris.

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 18 aug 05, 17:44

Det er viktig å huske, som noen andre påpekte her inne, at West har en spillestil som krever mye krefter. Han er en sprinter, men skal samtidig være en langdistanse-løper.
Jeg har tro på at han kommer mer og mer utover høsten!

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 19 aug 05, 13:25
West er i tenkeboksen. Håper at tilbudet er godt nok. Men dette er vel bare en del av spillet. Er vel ingen som jubler og takker ja umiddelbart til en kontrakt i disse dager.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3