Husk meg
Brukernavn
Passord

Thomas Myhre på benken...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 05, 16:53
Ser at Myhre er plassert på benken i 1. serierunde mot sine gamlelagkamerater i Sunderland idag. Førstekeeper Kiely er jo langtidsskadet, men dansken Stephen Andersen ble altså foretrukket foran Myhre. Hadde kanskje vært bedre og spilt kamp i Fredrikstad i kveld isteden, Myhre?

Håper for øvrig Myhre lykkes... Charlton har i skrivende stund sluppet inn ett mål, men den danske målvakten kan ikke lastes for den. Hadde faktisk en flott reaksjonsredning i forkant.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 aug 05, 17:02
Kunne jo like greit inngått en avtale med Charlton at Myhre spiller for FFK og at Charlton kan hente han tilbake når de måtte trenger han, en slags fleksibel utlånsavtale. Kan vel ikke bli noe verre å ha han på lånt tid enn en umotivert Sørlie eller Alexander "Jeg vil hjem til Snorroeggen" Lund Hansen mellom stengene?


---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 13 aug 05, 17:02
Hvis Andersen imponerer, så blir det vel vanskelig å vrake ham. Og plutselig er Kiely tilbake, og er lysten på plassen igjen. For det var vel ikke så fryktelig lenge han var ute, var det vel? 2-3 måneder? Og da kan det plutselig bli litt kritisk for Myhre.

Men for all del. Det er spilt 45 minutter av årets sesong. Myhre kommer helt sikkert til å erobre den plassen...

Hvis ikke er det jo bare å komme hjem...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 05, 17:04
Kiely er nok definitivt tilbake til etter jul hvert fall, og han har en høy stjerne i Charlton, så Myhre har definitivt en utfordring foran seg i forhold til spilletid. Og etter jul er det jo heller ikke norske klubber som kan gi han regelmessig matchtrening...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 aug 05, 00:08
Kansje Myhre tenkte penger litt rakst og stakk som F... han vil nok angre.. Grunnen til at dem henta myhre var ho for at dem store keeper er skada og dem andre var litt unge enda blir han benka.. tro myhre ikke for noe spille tid også bryter han kontrakten og kommer til

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 aug 05, 01:27
Opprinnelig postet av keiko99
Kansje Myhre tenkte penger litt rakst og stakk som F... han vil nok angre.. Grunnen til at dem henta myhre var ho for at dem store keeper er skada og dem andre var litt unge enda blir han benka.. tro myhre ikke for noe spille tid også bryter han kontrakten og kommer til


Du husker vel hva jeg sa til deg på stadion?? Han ble desperat, og måtte ta den neste klubben som kom på banen.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 14 aug 05, 02:19
Opprinnelig postet av keiko99
Kansje Myhre tenkte penger litt rakst og stakk som F... han vil nok angre.. Grunnen til at dem henta myhre var ho for at dem store keeper er skada og dem andre var litt unge enda blir han benka.. tro myhre ikke for noe spille tid også bryter han kontrakten og kommer til


Tror du har helt rett her, keiko.
Når ikke Myhre sto den første kampen idag og den danske målmannen sto en god kamp, så kan det nok bli vanskelig for Myhre. Men som keiko antyder, så har jo Myhre muligheten til å si opp sin avtale med Charlton allerede i desember, så jeg tipper han kommer hjem igjen og spiller for oss fra sesongen 2006 og resten av sin karriere.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 aug 05, 14:06
kansje en nyhtet som passer oss       http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286747

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 05, 01:41
Kamp 2 og forsatt benken

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 aug 05, 11:04
Suvverent det da..da er han i ffk snart

---------------------------

Heia FFK


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 aug 05, 16:17
Opprinnelig postet av Lex
Suvverent det da..da er han i ffk snart


Men første retrettmulighet for Thomas Myhre er vel i Desember? Han har vel ingen mulighet til å avslutte sin kontrakt med Charlton før overgangsvinduet stenger 31. August?
Uansett så bør FFK skrive en mer bindende kontrakt med ham enn det de skrev forrige gang og helst for 3-4 år, dersom/når han kommer tilbake til klubben.
All uroen rundt keeperplassen i FFK har neppe gjort hverken Alexander eller Steinar til bedre keepere.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f