Husk meg
Brukernavn
Passord

Her er det noe muffens

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 11 aug 05, 15:00

Helt enig i det som skrives i artikkelen. Det hele er helt uforståelig. Det MÅ være noe som ledelsen ikke vil gå ut med. De må ha en helt utrolig god (skjult) grunn for å drøye slik med en avdjørelse når det gjelder West. Hva det er er jo ikke godt å si da ledelsen ikke sier et kløyva ord om saken. Full åpenhet????

 

---------------------------

jorhan


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 aug 05, 15:20
Endret: 11 aug 05, 15:21

Dette er jeg også heelt enig i Costanza! Det MÅ være noe mer hvis han forsvinner fra oss og det bør komme for dagen. Jeg forventer en forklaring rett og slett hvis vi lar en så god spiller som uttaler at han trives godt hos oss gå uten å ha strukket oss langt.

West er blandt de 3 viktigste spillerne våre, om ikke den viktigste, kontrakten går ut og vi skal "vente å se" ?????

HVA ER DET VI IKKE VET ARVE ?????

De som ikke våger å satse, vinner ingenting...og her vet vi til og med hva vi har!!

 

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 aug 05, 15:25
godt sagt frode! her bør arve og co få opp farta! Nå er det snart nok!!!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 11 aug 05, 15:28

Jeg støtter dine tanker 100%. Jeg tror dessverre at det ligger utenomsportslige vurderinger bak. Jeg håper virkelig FFKs administrasjon eller trenere snart får ut fingeren. Ingen ting vil være verre enn at West til neste år stiller til start på motstanderens halvdel. Tenk dere Ham-Kam med West og Ringberg på topp. Ville vært utrolig tungt å svelge.

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 11 aug 05, 15:29
Knallgod artikkel. Enig med det aller meste som skrives, men i motsetning til deg har jeg svært liten tiltro til ledelsen. West fryses ut til fordel for Thot, ikke på grunn av sportslige ferdigheter, men fordi Mokkelbost alt har gitt Thot kontrakt.

---------------------------

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 aug 05, 16:10
Utrolig bra artikel,endelig en som tar det opp..Lurer på hva i all verden som skjer i ledelsen om dagen når de vbirker tottalt likegyldige når det gjelder å beholde west eller ikke

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo


antivif4evah

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 aug 05, 18:00

Skjønner faenmeg ikke hvorfor man skal selge Brian!!!!!!!Toth er goa han,seff skal han spille,men HALLO ut me Hoås,han er god,men Toht er bedre!!Tenk dere et spisspar me Toth å West a!Hvis man salger Brian da blir jeg så inn i *************** sur da skal jg VIRKELIG få de ansvarlige sparka,han er jo mye bedre enn Markus!!Jaja Arve,la ossselge Bora å Rajo å Simen å Brian å Dagfinn å Raymond,great!!Så kan vi kjøpe noen tapere fra Vestlandssteder uten veiforbindelse som ligger i ørtende divisjon!!!GREAT!!!!!!!!Ikke selg fler av de gode nå!!

---------------------------

"Som people belive football is a matter of life and death.
Im very dissepointed with that attitude!
i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"
Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.
"Røde og hvite er de beste!"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 aug 05, 18:46
Opprinnelig postet av antivif4evah

Skjønner faenmeg ikke hvorfor man skal selge Brian!!!!!!!Toth er goa han,seff skal han spille,men HALLO ut me Hoås,han er god,men Toht er bedre!!Tenk dere et spisspar me Toth å West a!Hvis man salger Brian da blir jeg så inn i *************** sur da skal jg VIRKELIG få de ansvarlige sparka,han er jo mye bedre enn Markus!!Jaja Arve,la ossselge Bora å Rajo å Simen å Brian å Dagfinn å Raymond,great!!Så kan vi kjøpe noen tapere fra Vestlandssteder uten veiforbindelse som ligger i ørtende divisjon!!!GREAT!!!!!!!!Ikke selg fler av de gode nå!!

 

Når det gjelder west går det mot å slippe han gratis å ikke få penger for han i og med at han blir bosman spiller om 6 mnd..Ergo:FFK får ikke noen som helst igjen for han

 

Heeeelt på trynet,drillo få opp øya,arve GI WEST NY KONTRAKT NÅ!!!

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 aug 05, 19:14
Endret: 11 aug 05, 19:16
Veldig fin artikkel, men som flere andre så tror jeg det er ting som ikke vi vet som ligger bak.
Det kan ikke ha noe med Brian West som fotballspiller å gjøre, for han er knallgod og utrolig viktig for FFK.

Jeg frykter at han slippes fordi Toth skal bli fast etterhvert, og at de skal redde skinnet da de sa de hadde fått napp på en storfæsk som Harrien ville sagt.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 05, 19:18
Veldig bra skrevet

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 05, 21:42
Endret: 11 aug 05, 21:43

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 11 aug 05, 21:44
Dette var veldig bra skrevet. Kritikk på rett måte. Sannheten kjenner vi ikke, spørsmålet er i hvilken grad FFK skal og bør informere oss mer enn de gjør på nåværende tidspunkt? Men det virker som klubben har visse problemer med kommunikasjon. Jeg mener West skal stille særs høye krav om ikke FFK skal vise stor interesse for å beholde han. Om ikke annet, så for en investering, han kan ikke gå gratis. West er verdifull både som spiller og som salgsobjekt. At West må vise at skaden ikke kommer til å være evig er greit, men å prestere vet vi alle at han kan. West er mye viktigere enn det Ringberg og Risholt var i TL.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 aug 05, 21:50

Må bare også gi min fulle ros til en meget bra artikkel.

Det gjelder både tematikk og måten det er skrevet/formulert.

Det kan virke som om kommunikasjon er et stort problem i FFK, og det er noe en bør rydde opp i snarest.

Det må ikke bli slik at en setter seg "Laid back" og sier det er  nok med æren å spille for FFK.  Det er håpløs nostalgi.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 aug 05, 22:51

Her mener jeg det må gjøres mer enn kun en underskriftskampanje som de ikke kommer til å se noe til.... her må VI som supportere vise hva vi virkelig føler! Tror dere suppehuene i styret sitter på forumet her å leser? NEI! Vi må vise dem at  Brian er utrolig viktig for oss supportere og klubben, dersom de ikke skjønner det selv!

Dette kan bare føre oss lenger inn i den dårlige trenden vi er i nå, hvor vi selger unna alle publikumsfavorittene, greit at vi henter nye, men da går vi jo bare i 0.... Hvorfor ikke prøve å få dobbelt så mange publikumsfavoritter? Det er jo en grunn til at de blir populære, nemlig at de presterer! Hva er det 10000 ser som ikke styret ser?? So, om han krever nær en mill i året? Det fortjener Brian virkelig! Når Håkan hadde det i 1 div, da fortjener Brian 2 mill i TL!

 

Jeg er veldig sikker på at klubben taper en del tilskuere på dette tullet de holder på med, ergo de taper penger! Så er penger et viktig tema i denne saken, så vil det jovære idiotisk å gi bort diamanten vår! Da får man heller tegne en fet kontrakt med ham å selge ham neste sommer eller noe, om penger er problemet.... Men jeg tviler sterkt på at penger har noe med saken å gjøre, det bør de ha mer enn nok til å klare!

 

Folk sier at supportere ikke har en dritt de skulle sagt! FEIL, uten oss supportere er ikke en klubb verdt en dritt! Vi bør ha litt å si vi å! Seff holder det ikke at 4 stk sier til dem at vi bør beholde ham, men hadde de spurt alle på stadioen, er jeg sikker på at 99% ville si behold Brian! Så hva ser vi som ikke de ser??

Jeg synes kanskje vi bør troppe opp utenfor klubbhuset å fortelle hva VI mener og i hvertfall forklare en grunn til hvorfor ting går så sakte! Dette har vi tross alt krav på å få vite!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 11 aug 05, 22:54
Alternativer er også bannere eller allsang i en hel omgang kun for West. Sistnevnte er ikke den beste løsningen, men hvis styret/trenere/etc. hører de to West-sangene titt og ofte gjennom hver kamp, så sier vi iallefall ifra. Det blir fort til at aggressiviteten kommer fram når man protesterer, det tjener vi lite på. Diplomati må til.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


empert

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 mai 04
Innlegg: 14

Lagt til: 11 aug 05, 23:02
nå må styre se å få ræva i gir og gi west et bra kontrakforslag eller så har døm dreti seg loddrett ned i fulekassa

---------------------------

FOR ALT I VERDEN VI ELSKER FREDRIKSTAD !!!!!!!!!!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 05, 23:34
Plankehaugen rekker dere å snekre en banner før Kam-Kam kampen

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 11 aug 05, 23:39

Opprinnelig postet av Patrioten
Plankehaugen rekker dere å snekre en banner før Kam-Kam kampen

 

Hjelper dette da?? Er virkelig noen av styremedlemmene/Mokkelbost represnetert på kampene?? Virker hvertfall ikke sånn.... Er jo så vidt DRILLO er tilstede... Mot Odd trur jeg ingen hadde merket om han ikke var der...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 aug 05, 00:53
Opprinnelig postet av frekkrik

Opprinnelig postet av Patrioten
Plankehaugen rekker dere å snekre en banner før Kam-Kam kampen

 

Hjelper dette da?? Er virkelig noen av styremedlemmene/Mokkelbost represnetert på kampene?? Virker hvertfall ikke sånn.... Er jo så vidt DRILLO er tilstede... Mot Odd trur jeg ingen hadde merket om han ikke var der...


Nei, ingen av styremedlemmene er til stedet under kampene, Drillo sitter i Oslo, Eggen tvinner tomler mens han skriver bok og alt i alt bryr egentlig ingen av dem seg om hvordan det går med FFK......

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 aug 05, 01:03
Opprinnelig postet av frekkrik

Opprinnelig postet av Patrioten
Plankehaugen rekker dere å snekre en banner før Kam-Kam kampen

 

Hjelper dette da?? Er virkelig noen av styremedlemmene/Mokkelbost represnetert på kampene?? Virker hvertfall ikke sånn.... Er jo så vidt DRILLO er tilstede... Mot Odd trur jeg ingen hadde merket om han ikke var der...

Nå tror jeg snart Holters bør vurdere å lage en liten barneavdeling her på forumet.

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f