Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg er en motstander!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 10 aug 05, 22:45
Jeg er vel redd at en del her inne kanskje bør vurdere å omdefinere seg fra å være FFK-patrioter til å være Ringberg-groupies.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 10 aug 05, 22:47

Opprinnelig postet av McPhisto
Poenget er vel at det er sagt og dermed problemet ikke sant?

 

Det er én persons mening. Skal man dra i gang den sangen må forsangerne ta ansvaret, ellers blir det fort bare kaotisk. Tror personen som sier det her representerer et minimum av syngende supportere. Alle jeg har diskutert dette med er enige om at det ikke synges for en motstanderspiller under kamp. Men jeg klapper for ÉN Kamma-spiller under oppropet, og det er ÉN Kamma-spiller jeg ikke slenger dritt til under kampen.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 10 aug 05, 22:48
Opprinnelig postet av Rhythmatist

Opprinnelig postet av McPhisto
Poenget er vel at det er sagt og dermed problemet ikke sant?

 

Det er én persons mening. Skal man dra i gang den sangen må forsangerne ta ansvaret, ellers blir det fort bare kaotisk. Tror personen som sier det her representerer et minimum av syngende supportere. Alle jeg har diskutert dette med er enige om at det ikke synges for en motstanderspiller under kamp. Men jeg klapper for ÉN Kamma-spiller under oppropet, og det er ÉN Kamma-spiller jeg ikke slenger dritt til under kampen.

Støttes fullt og helt!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 10 aug 05, 22:51

Det er klart vi skal ta i mot Ringberg på en verdig måte til Lørdag, men jeg mener det bør skje før kampen starter.

Vi har jo sunget for han allerede når han var innom stadion sist i sivil så så veldig mye mer blir dumt.

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 11 aug 05, 00:23
Endret: 11 aug 05, 00:25

Rytemalist:

Har aldri hørt noe så dumt som å synge sangen for en som har gått over til ett annet lag, spesielt siden han gikk etter pengene...for det gjorde han, ellers hadde han blitt og kjempet om en plass på laget, for han hadde jo sååå stort hjerte for klubben at han ikke tålte tanken på å sitte litt på benken...

Greitt at du er uenig i å selge han, men nå er det gjort og han er en "leiesoldat" som alle andre fotballspillere. Hallo, fotball er en jobb for de, og de aller fleste tenker mest på seg selv og ikke laget, akkurat som vi andre arbeidstakere gjør.

Vi vanlige dødelige nøler heller aldri i å bytte jobb hvis betalingen er bra nok, men jeg tror nok ikke de på gamlejobben jubler for meg når jeg stjeler kunder fra de og ødelegger for de...blir mye av det samme.

At han R. var glad i FFK og supporterene er jo klart, det blir jo alle :)

Gi han en applaus og så disser vi han på lik linje med andre spillere. Hint hint: "Bambi på isen" og "turbotrollet"

"Marcus slow-motion Ringberg" bare for å nevne noe...

Banker ham kam til helgen...


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 11 aug 05, 00:38
Endret: 11 aug 05, 00:45

Hvor har du fått det fra at jeg var uenig i å selge ham? Jeg har som mange andre ment at vi skal satse på sterkere krefter for å blir et bedre lag i fremtiden. Men i Markus` tilfelle vil jeg støtte ham for det han har gjort for oss. Og jeg kommer da ikke til å juble for ham om han scorer mot oss. Jeg står der for klubben og historien, for drakta. Men å gi kreditt til en sterk bidragsyter som har gjort en stor skjerv for at vi i det hele tatt spiller tippeliga på lørdag kommer jeg til å gjøre. Og gjør han noen kjipe ting under kampen (noe jeg tviler på) så slenger jeg fortsatt ikke dritt. Jeg holder bare kjeft. Som jeg gjør når folk synger Roger-sangen til Raymond, eller slenger drit til dommeren når han faktisk ikke gjorde noe galt. Veldig få spillere vi noen gang møter jeg gir dette "privilegiet", men han får det. Selv en gammel favpritt som Runar Berg har fått sin skjerv av skit av meg.

 

Poenget er at det kan alle andre gi så mye blaffen i som de vil, for vi er 10.000 individer på stadion. Jeg gjør hva jeg vil, dere gjør hva dere vil. Men som i alle grupperinger prøver man så godt man kan å jobbe i samme retning. Så vi får se på lørdag, åssen det blir.

 

EDIT: Jeg sier for øvrig noe av det samme som deg i min første post på denne tråden:

Jeg buer ikke på ham, like lite som jeg slenger noe drit. Og blir Ringberg-sangen dratt i gang, så synger jeg. Men kun før og etter kampen, samt i pausa. Vi skal tenke litt på hvilken effekt det har både for ham og våre egne, tross alt. De fleste spillere betyr lite etter at de har vært i klubben, for det er drakta og klubben jeg står der for. Spillerne er i de fleste tilfeller lite annet enn leiesoldater. Men akkurat Markus vil jeg støtte.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 11 aug 05, 09:04

Jeg kommer til å skamme vettet av meg om jeg hører vår egen supporterskare stemmer i og synger for en motspiller før, under eller etter en kamp. Hva faen tror dere fotball handler om? Spillernes kjærlighet til en klubb? Til en by? Til en gjeng supportere? Det er jo toppen naivitet å bable om at "Markus elsker Fredrikstad", "han vil for alltid ha hjertet sitt i klubben", "konge for alltid" osv. Markus, som ALLE andre fotballspillere på dette nivået, er folk som vil ha mest mulig igjen av en forholdsvis kort yrkeskarriere. Så pliiiis, kutt ut det sentimentale pisspreiket, og innse at Ringberg på lørdag har ett mål i hodet: Nemlig å gjøre sitt aller beste for at HamKam skal passere FFK på tabellen. De som støtter og prøver å gi Ringberg en ekstra vitamininnsprøytning bidrar også til dette!  Så spør dere selv, dere som skal hylle Rinigberg: Hva er viktisgst, tre poeng og en god luke til HamKam, eller å bære Ringberg videre på gullstol???

..


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 11 aug 05, 09:08
Ikke blås det opp til noe mer enn det er, det blir så fattig. Dessuten, hvordan tror du det blir neste gang vi spiller i Bergen?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340