Husk meg
Brukernavn
Passord

Flytt "siste 15" lenger opp!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 10 aug 05, 15:45
Endret: 10 aug 05, 15:49
Hadde det vært mulig å f.eks flytte "15 siste fra forumet" litt lenger opp på siden?

Det er vel det jeg  bruker mest på siden ig synes det er slitsomt å rulle meg helt nederst på sidene hele tiden. Hadde det vært mulig?

Og å få tilbake dokumentasjonen til forumet

edit: prøvde meg på en link og la til et punkt angående dokumentasjon.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 aug 05, 15:51
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Hadde det vært mulig å f.eks flytte "15 siste fra forumet" litt lenger opp på siden?

Det er vel det jeg  bruker mest på siden ig synes det er slitsomt å rulle meg helt nederst på sidene hele tiden. Hadde det vært mulig?

Og å få tilbake dokumentasjonen til forumet

edit: prøvde meg på en link og la til et punkt angående dokumentasjon.

Dokumentasjonen? Mener du reglene?

Foruminnleggene blir liggende der de ligger enn så lenge... Rett og slett av den grunnen du nevner. Folk bruker den, men stopper som oftest der. Hvis vi legger den for høyt, så går mange besøkende glipp av en del nyheter og det vil vi ikke.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 10 aug 05, 17:34

Opprinnelig postet av Holters
Foruminnleggene blir liggende der de ligger enn så lenge... Rett og slett av den grunnen du nevner. Folk bruker den, men stopper som oftest der. Hvis vi legger den for høyt, så går mange besøkende glipp av en del nyheter og det vil vi ikke.

Kan vi som erstatning få f.eks 50 siste forumposter under forumlista på forumhovedsiden?


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 10 aug 05, 17:38

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
synes det er slitsomt å rulle meg helt nederst på sidene hele tiden.

 

 

Ikke trena i scroll-fingeren, da?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 10 aug 05, 17:58
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Hadde det vært mulig å f.eks flytte "15 siste fra forumet" litt lenger opp på siden?

Det er vel det jeg  bruker mest på siden ig synes det er slitsomt å rulle meg helt nederst på sidene hele tiden. Hadde det vært mulig?

Og å få tilbake dokumentasjonen til forumet

edit: prøvde meg på en link og la til et punkt angående dokumentasjon.

Dokumentasjonen? Mener du reglene?

Foruminnleggene blir liggende der de ligger enn så lenge... Rett og slett av den grunnen du nevner. Folk bruker den, men stopper som oftest der. Hvis vi legger den for høyt, så går mange besøkende glipp av en del nyheter og det vil vi ikke.


Nei ikke reglene... eller det er vel kanskje det men var det ikke litt info om hvordan å lage link/fet tekst osv der? Savner det. Burde forklart litt om hvordan å bruke den eksisterende editoren i allefall, vet det er flere som er litt usikre. Har selv skjønt det nå for jeg har jo brukt den før ;)

Når det gjelder plasseringen av de 15 siste så skjønner jeg hva du mener men mener alikevel den skulle vært litt lenger opp, under nyhet nummer 3 kanskje? :)

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 11 aug 05, 11:35

Sånn snæbuss. 50 siste finnes i menyen til venstre

---------------------------

Sjefskodærn



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f