Husk meg
Brukernavn
Passord

Sørli exit

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 10 aug 05, 08:33

Grunnen til at Steinar Sørli er andrevalget har lite med det sportslige å gjøre. Han er den siste av de som åpnet kjeften mot Drillo. Takhøyen har blitt usedvanlig lav etter Drillos inntreden. Trodde det var sånne ting som brakte laget framover. Så Sørli forsvinner nok om kort tid. Synes det er jævlig synd. Er ingen superfan av Steinar i mål, men som type virker han helt gull. Hadde en vårsesong som ingen kan ta i fra ham. Til tider veldig høy klasse. Kunne kanskje truffet gresset med utspillene sine.

Håper det blir med dette året med Drillo. Ett lag må få lov til å ha personligheter. Man kan ikke være enig i alt. Temperatur og engasjement er elementer som skal være der.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 10 aug 05, 08:52
Amen!

---------------------------

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 aug 05, 08:53
Endret: 10 aug 05, 08:53
Opprinnelig postet av stenhard

Grunnen til at Steinar Sørli er andrevalget har lite med det sportslige å gjøre. Han er den siste av de som åpnet kjeften mot Drillo. Takhøyen har blitt usedvanlig lav etter Drillos inntreden. Trodde det var sånne ting som brakte laget framover. Så Sørli forsvinner nok om kort tid. Synes det er jævlig synd. Er ingen superfan av Steinar i mål, men som type virker han helt gull. Hadde en vårsesong som ingen kan ta i fra ham. Til tider veldig høy klasse. Kunne kanskje truffet gresset med utspillene sine.

Håper det blir med dette året med Drillo. Ett lag må få lov til å ha personligheter. Man kan ikke være enig i alt. Temperatur og engasjement er elementer som skal være der.

Denne teorien tror jeg ikke engang Steinar tror på. Drillo har hele tiden sagt at det var veldig jevnt mellom Steinar og Alex. Steinar hadde en litt svak periode rett før ferien og da var det naturlig at Alex rykket foran ham.

Når det er sagt, så tror jeg du har rett i at Steinar forsvinner, antagelig etter sesongslutt, men kanskje også før overgangsvinduet stenger, men det blir nok mere et resultat av at Drillo søker etter å få et mere komplett lag. Det hadde vi med Thomas Myhre og det har nok gitt Drillo "blod på tann" til enten å få ham tilbake eller å prøve å finne en annen klassemålmann. For hverken Steinar eller Alex er noen klassemålmenn, selv om kanskje Alex har potensiale til å bli det en gang i fremtiden.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 10 aug 05, 09:19

Sørli exit helt fortjent!

Dette kan du vel seriøst ikke mene. At steinar sørlie kommenterer formasjonen til laget, er ikke god nok grunn til å flytte han til fjerde valg. Han har stått bra denne sesongen, og plutselig bli satt bak en 17 åring som spiller i 3 div, er jo rett og slett for dumt. Det burde være opplagt for de fleste at det ikke er sportslige grunner som her ligger til grunn. Ryktene sier at det har vært alkohol inne i bildet, og det nærmere kamp enn klubbens rettningslinjer sier. Steinar fikk seg jo en kraftig knekk når Thomas Myhre kom til klubben, kanskje ikke så vanskelig å forstå, og da er det ikke akkurat utenkelig at han har tatt ut frustrasjonen på Metz. Man går ikke fra å være klart første valg til fjerde uten at det er en god forklaring. Å si at man trives bedre i en formasjon man har spilt i mange år, kan ikke sies å være god nok grunn. Det er jo heller ikke naturlig at steinar sier at han verken har fått en begrunnelse, eller har spurt om en. Ville ikke du spurt om begrunnelse, hvis du plutselig ble satt på tribunen som fjerdevalg etter en god sesong?

Disse situasjonene kunne vært unngått hvis klubben informerte og holdt oss oppdatert. Dette synes de tydeligvis er helt unødvendig, for det har vel aldri før vært så mye hemmeligheter og lite informasjon som etter Arve og Drillo inntok sentrale posisjoner.

Eneste håp er at Knut Torbjørn Eggen tar over som hovedtrener neste år!  


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 10 aug 05, 09:28
Hva i allverden er det du mener med fjerdevalg. Steinar satt vel på benken på søndag. Dermed er han andre valg. Forøvrig hvis Steinar skulle drukket rett før kamp hadde han ikke gjort det på Mets - Tror du bare fantaserer her

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 10 aug 05, 09:38
Dummeste jeg har hørt, at han blir benket grunnet kritikk. Kom en del kritikk og merkeligheter fra spillerne når Drillo trente landslaget, ingen ble satt ut for det. Har også oppfattet en del alko rykter, hvor sanne de er vet jeg ikke. Men de er mer sannsynlige for meg en det som påstås her.

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 aug 05, 09:52
Personlig tror jeg kritikk kan ha noe med saken å gjøre, men jeg tror mer på dette alkoryktet. Regner med at ingen velger å omtale Steinar som Pub-Sørlie uten dekning, det ville vært for smålig..

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 10 aug 05, 10:17

Hva som enn har skjedd og selvom ryktebørsen kan være saftig, syns jeg at disse alkoholryktene er noe en skal legge døde med engang. Bare en liten mening fra meg...


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 10 aug 05, 10:38

Litt av konspirasjonsteori. Årsaken til at Sørli er benket er rett og slett at ALH er en bedre keeper for øyeblikket. Og jeg må si meg helt enig.

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 10 aug 05, 10:57
Det var da makan til rykter her da.... Kunne vært spennende å høre hvor folk har dette fra. Hvis ikke så er mitt forslag begynne med "Det var en gang..." og søke et forlag om støtte til å ta over for Asbjørnsen og Moe; gå rundt og samle eventyr...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 10 aug 05, 10:59
Det som er morsomt er jo at du sier det selv: "Er ingen superfan av Steinar i mål".Når du selv ser det så er det vel ganske naturlig at Drillo også ser det. Han ble tross allt kjøpt inn som kepper, ikke for at han som type er helt gull.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Replicant

Knøttespiller

Ble medlem: 10 aug 05
Innlegg: 39

Lagt til: 10 aug 05, 11:27
Endret: 10 aug 05, 11:28

Han ble omtalt som fjerde valg av drillo, når han forklarte keepersituasjonen til media. Vet ikke om du fikk med deg at han satt på tribunen mot Lyn og Viking, og da er du ikke andre valg. Jeg har heller aldri sagt at han drakk rett før kamp på metz, jeg sa at det var brudd på retningslinjene til klubben, det er vel 48 timer før, tror jeg. Du får tro hva du vil, men hvis du ikke synes denne degraderingen av steinar trenger mer forklaring en spillesystem, skal jo du selvfølgelig få mene det.

Registrerer at det er flere som har hørt disse ryktene, så det blir jo spennende å se om klubben eller steinar selv  forteller hva som har skjedd, kanskje en gang i fremtiden.

Ellers så får vi glede oss over at ALH sto en god kamp mot Odd, og at vi har tre helt greie keepere, iallefall foreløpig. Kan jo hende noen forsvinner snart, hehe.

 


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 aug 05, 11:29

Som Scheie sier, nesten Asbjørnsen & Moe her nå.

Er vel av de som har ment at S.Sørlie burde ha blitt benket tidligere i år, men likevel synes jeg fortsatt at behandlinga han fikk da THomas M kom inn i klubben var skammelig.

Fra å være soleklart førstelag for treneren, ikke benket hele året, til å forsvinne på tribunen uten forklaring.

hadde vel vært naturlig om han etter T:M hadde blitt reserve og etterhvert fått de signalene som inntil da var usagte.

At fyren ble ergelig / frustrert på det tidspunktet burde være soleklart for allle utenom Drillo-menigheten.

Når det gjelder keepere framover, har jeg fortsatt to forslag, måka eller kråka.

Fordeler og ulemper:

Måka ( les J.K.Larsen HFK) ung, lovende U-21 keeper. Spådd meget lovende framtid. -- ikke østfold samt at HFK vet å "prise" sine spillere1

Kråka ( Kristiansen , Moss) god, men har ikke direkte overbevisst de siste åra, glimtet til riktignok. Pluss, lokal og billigere.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 10 aug 05, 11:37
Han fikk da vitterlig en forklaring, gjorde han ikke? Jeg mener å huske at drillo sa til media at ALH hadde vært bedre på trening i det siste, og at dersom Myhre ikke hadde kommet hadde ALH stått, da er det vel naturlig å sette ALH på benken og Steinar på tribunen, er det ikke?

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 10 aug 05, 11:43
Kjenner ikke til Sørlies drikkevaner. Men man trenger ikke godt øyemål for å se at gutten er hjemme til alle måltider.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 aug 05, 11:48

De snakket sammen om det først etter Viking kampen. I følge F-b blir dette bekrefta av begge gjennom intervju.

At Drillo uttaler i F-B før han snakker med Steinar Sørlie bør jo bare si sitt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 10 aug 05, 12:12

Det er 3 spillere som har uttalt seg til pressen om spillestil i år. Ringberg, Risholt og Sørli. Noen som ser en sammenheng?

Såvidt jeg kan bedømme er det ingen sportslige grunner til vrakingen av noen av disse 3. Ringberg var den beste spissen vår, Risholt var blandt de 2-3 beste på midten og Sørli er bedre enn ALH (om ikke mye).

Savnet av Risholt ble veldig tydelig mot Odd, da Ramberg måtte forlate banen. Hva hadde vi å sette inn? Peters! Ikke noe vondt å si om han, men Roger er bedre. Det virker det som en sinnsyk handling å gi bort Roger Risholt, særlig når Bjørkøy blir brukt på bekken.

Synes mye tyder på at Drillo rensker bort de som ikke føyer seg stille inn i rekkene av lydige disipler. Jeg har imidlertid tatt feil før, og håper jeg gjør det igjen.

---------------------------

"The best you can hope for, is to die in your sleep"
Kenny Rogers - The Gambler


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 10 aug 05, 12:33
Endret: 10 aug 05, 12:42
Jepp, Peters ble satt inn. Istedet for Røn. Istedet for Blixt/PAC slik at Bjørkøy ble flyttet frem på midten.

Og så vidt jeg vet har vel også Peters vært ute i media iår.... Like sikker på teorien din nå?

Lund Hansen har jo også vært ute i media og han fremstod i mine øyne som en skikkelig sytepave...  Ut ifra teorien din er det nesten merkelig at ikke Lasse Staw er førstekeeper nå som Myhre forsvant.


Og en annen ting... (Til tross for at jeg heller ikke likte salget av Ringberg) Fotballspillerne i FFK er profesjonelle, dvs det er yrket deres. Er det spesielt profesjonelt å gå til media med ting man er uenig i? Hvis man er uenig i hvordan ting blir gjort på arbeidsplassen så må det da være mye mer konstruktivt å ta opp ting med sjefen (evt tillitsvalgt) fremfor Vidar Henriksen?

Jeg synes heller ikke at Steinar Sørlie ble behandla helt topp da Myhre kom, men Steinar går til media og forteller at han ikek har fått noen forklaring. Hvorfor ikke gå rett til Drillo og be om forklaring istedet?


EDIT: Og en ting til: Nå som en klarte å nevne noe om alkohol her... Så lenge det ikke er NOE SOM HELST håndfast i det ryktet, så slutt og omtal det, vær så snill. Er nettopp på den måten grunnløse rykter for grobunn.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


snyper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 12

Lagt til: 10 aug 05, 12:40

Tror det blir for lett å skylde på uttalelser i pressen. Drillo pleier ikke være den som holder tett til pressen han heller og litt kritikk i media er ikke uvanlig. Bak disse avisartiklene ligger det nok en hel del som forklarer saken mye bedre.

Hvis SS har fått reprimande på grunn av alkohol så synes jeg det er på høy tid at klubben viser hvor skapet skal stå, da dette burde vært gjort langt tidligere. På toppnivå i norsk fotball burde det være nulltoleranse mot slikt.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 aug 05, 12:57

Sheie, jeg kjenner ikke til kommunisasjons kanalene i FFK.

Vet ikke hvor enkelt det er å få snakke med Drillo, eller om folk har forsøkt.

Velger derfor å tro at f.eks mannen som var lagkaptein, hadde forsøkt å gå i de rette kanalene uten å bli hørt.

Men det er mitt valg.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340