Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiss på klubbjakt!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 09 aug 05, 21:27

Noen som spiller i en klubb som sliter med spillere for tiden? Har funnet ut at jeg må begynne å komme meg i bedre form for å kunne henge med på skolen i år Så da stiller jeg mine målfarlige bein til disposisjon dersom noen vet om en klubb! (helst høyere enn 7 div da)

Jeg stiller ingen store krav, skal ikke ha en halv mill eller noe, fornøyd bare jeg får leke litt med kula å score mål jeg Det siste er for øvrig noe jeg vet hvordan man gjør! (til dere som nå tenker at jeg burde hoppe i FFK drakta, så får nok det drøye noen år til)

Så kom gjerne med forslag til klubber om det skulle være noen.. Helst kamper på andre dager enn søndag å fredag....


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 09 aug 05, 23:15

du må nesten legge CV her.

Jeg mener fotball CV da...

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 09 aug 05, 23:42
Endret: 09 aug 05, 23:43
Opprinnelig postet av Klokan

du må nesten legge CV her.

Jeg mener fotball CV da...

 

Hehe, da forsvinner vel fort mulighetene for at noen vil ha meg da..... Hehe

Har vel en viss tendens til å pådra meg litt mange kort....

Men ellers har jeg spilt gutt/junior i Begby og Sellebakk... Måtte legge opp grunnet en lei beinhinnebetennelse som ikke ville gi seg! Ellers har jeg drevet med friidrett, så hurtigheten er min styrke! Kan vel sammenliknes litt med West der.... Et par forskjeller da.... Hudfargen og at jeg er høyere

Ellers har jeg vunnet artigfotballen de siste 5 årene jeg har stilt lag da og alltid vært toppscorer! (som kaptein seff) Nivå bør ikke nevnes her.... Hehe. 

 

Sliter dere med å score i kråkerøy Klokan??


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 aug 05, 12:48
Halllooooo! Ingen som vet om/spiller i en klubb som har bruk for en spiss?!?! Må nemlig begynne å komme i form fort, å da er jo foppall perfekt

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 19 aug 05, 22:56
Opprinnelig postet av frekkrik
Halllooooo! Ingen som vet om/spiller i en klubb som har bruk for en spiss?!?! Må nemlig begynne å komme i form fort, å da er jo foppall perfekt


å joda, vi trenger spiss... onde tunger vil nok ha det til at vi trenger keeper også, men det vil jeg på det sterkeste benekte, han som står er mer enn god nok, eller hva sier du Klokan

---------------------------

Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f