FFK/Plankehaugen video
---------------------------
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Takk, lige så. Det var skikkelig skoi. Du sku sett meg da jeg kom syklende mot Mets på søndag. Jiiis... Bussen gikk 13.30 og jeg våkna kl 13.04... Tror vi alle drøya litt for lenge med å dra hjem gitt. hehe
Skal riktignok til TV2huset i Bergen til uka, men tror ikke det er så mange som er keene på å lage musikkvideo der inne. Harald Fossen i Motion Blur holder jo til her i byen. Han er jo flink på sånt. I allefall filming. Musikken må vi nok lage sjøl.
Hehe Har jo sett noen skrekk-eksempler på hvordan det kan gå i det siste... Haha Noen som så den musikkvideoen da det var premiere på Værste-reklama? My god.....
Egil Olsen
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Eller "Heia heia Start"...
Tror igrunn oppskrifta er enkel på sånne videoer:
1. Man finner fram de beste måla som spillerne har skåra.
2. Filmer litt av publikum som er glade.
3. Så må man jo også ha med de som synger sangen. Gjerne i studio og på en eller annen supporter samling.
4. Sett dette sammen i en evig røre som ikke passer så innmari bra med musikken og... Voila, du har en musikkvideo.
La oss i såfall unngå DENNE oppskrifta. Men uansett, det kan da ikke være så utrolig vanskelig. Vi har da nok av kreative sjeler i Hævven.
Egil Olsen
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Egil Olsen
Egil Olsen
Opprinnelig postet av Abby
Den kan for øvrig sees fra denne siden. http://www.nrk.no/sport/fotball/4234556.html Om noen er nysgjerrig....Det er vel den de måtte sensurere etter at Brannsupporteren ble overkjørt av toget!!?? Ring Lars eller send han en SMS om at dette bør vi få til!!
Egil Olsen
Egil Olsen
Egil Olsen
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Abby er jo skuespiller in spe, kanskje hu kan være hele videoen? Spille alt fra en noget slækk Drillo, via en brutal Raio til en sprudlende haug med planker. Det finnes jo så mye bra digital teknologi i disse dager, så det må da gå an?Kanskje det er fler med skjulte talenter??!?!!!?!
Egil Olsen
Opprinnelig postet av Abby
Brutal Raio kan neppe være så vanskelig. Ei heller en slækk Drillo. Men en plankehævv. Det tror jeg kan bli litt for mye av det gode. Tenk deg, tusen av meg på engang. Urk... Men dæggærn og gøy det hadde vært! HihihiDet kunne nok blitt litt av et syn ja! Hahahahaha!!!
Uansett syns jeg at vi kunne få noen til å filme oss med dv-kamera på tribunen ev andre steder i samla flokk hvor vi synger feks "For Fredrikstad" og lagt på sangen i ettertid...
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Ja............- er litt spent på hva som kom ut av denne tråden ja. Bytur og whisky og greier.......-
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.
To planker spikra sammen på Supporternettet. Gratulerer!
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av endre
Som sangstudent og en pr kåt pjokk, så kan jeg vel ikke gjøre noe annet til å melde meg veldig frivillig til detta!!!!
Godt du innrømmer at du er Pr-kåt Endre Det har vi visst lenge...
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Hva med sangen til Wig Wam " Ingen kødder med Fredrikstad " ?. Eller en ny sang laget avnoen som kan ?.
Kom igjen folkens ! Spør rundt om noen kjenner noen o.l.
Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !
Laget vårt, byen vår!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23