Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK/Plankehaugen video

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 14:50
Ligger hjemme på sofaen min med migrena dundrende i skallen. Det eneste jeg får inn på TV-skjermen er NRK. Og hva skuer mitt øye? Jo, NRKs Sport Jukeboks. Nesten alle laga og supportergruppene  i Tippeligaen har egne musikkvideoer der. Tilogmed MOSS. Ikke at de er i Tippeligaen da... Synes den nye til Lyn var bra jeg. 20.000 tomme seter, het den. Men finnes det noe fra FFK? NEI! Det gjør ikke det. Hadde det ikke vært en ide og fått spilla inn en musikkvideo eller to og da? En liten skrytevideo av guttane og hævven....

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 18:26
Faktisk lagt merke til et samme:( Her bør det tas noen tak... Kan ikke du som jobber i TV2 skaffe oss noen bra kontakter som kan filme oss da Abby?? Ps! Takk for hyggelig lag på Lørdags natt.....

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 19:37

Takk, lige så. Det var skikkelig skoi. Du sku sett meg da jeg kom syklende mot Mets på søndag. Jiiis... Bussen gikk 13.30 og jeg våkna kl 13.04... Tror vi alle drøya litt for lenge med å dra hjem gitt. hehe

Skal riktignok til TV2huset i Bergen til uka, men tror ikke det er så mange som er keene på å lage musikkvideo der inne. Harald Fossen i Motion Blur holder jo til her i byen. Han er jo flink på sånt. I allefall filming. Musikken må vi nok lage sjøl.

Hehe Har jo sett noen skrekk-eksempler på hvordan det kan gå i det siste... Haha Noen som så den musikkvideoen da det var premiere på Værste-reklama? My god.....

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 08 aug 05, 19:39
Det her er en bra idé. Bare ikke det blir en like dårlig sang som "Me e Viking"

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 19:46

Eller "Heia heia Start"...

Tror igrunn oppskrifta er enkel på sånne videoer:

1. Man finner fram de beste måla som spillerne har skåra.

2. Filmer litt av publikum som er glade.

3. Så må man jo også ha med de som synger sangen. Gjerne i studio og på en eller annen supporter samling.

4. Sett dette sammen i en evig røre som ikke passer så innmari bra med musikken og... Voila, du har en musikkvideo.

 

La oss i såfall unngå DENNE oppskrifta. Men uansett, det kan da ikke være så utrolig vanskelig. Vi har da nok av kreative sjeler i Hævven.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 08 aug 05, 20:44
Det hadde jo vært utrolig gøy å fått til noe sånt

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 21:24
Forøvrig er vel heller ikke "heia Lyn, Heia Lyn" noen stor slager.... Og den videoen fra premieren kan vel på sitt beste klassifiseres som katastrofe. Men tror nok du er inne på noe med den oppskriften din ;-) Dette er helt klart noe Lars & Co bør tenke aktivt på. Jeg stiller gjerne opp igjen.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 21:57
Synes Klovner i Kamp hadde gjort en bra jobb med sangen til Lyn. "20.000 tomme seter" heter den. Virkelig noe å ta en kikk på. Tror det er cup-finale sangen til Lyn. Den var faktisk skikkelig kul. Her denger man en Brannsupporter og bruker han som blink bl.a. Det er i grunn en bedre oppskrift. hehe

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 22:00
Den kan for øvrig sees fra denne siden. http://www.nrk.no/sport/fotball/4234556.html Om noen er nysgjerrig....

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 22:04
Opprinnelig postet av Abby
Den kan for øvrig sees fra denne siden. http://www.nrk.no/sport/fotball/4234556.html Om noen er nysgjerrig....
Det er vel den de måtte sensurere etter at Brannsupporteren ble overkjørt av toget!!?? Ring Lars eller send han en SMS om at dette bør vi få til!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 22:12
Jupp, det er den. Hihihi, jeg synes den er skikkelig kul jeg. Slukke en brannsupporter med pulverapparat da. Genialt. Skal du på kampen til lørdag Propellen?

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 22:13
JEPP!! Alltid!! Skal nokk en liten tur ut etterpå også...

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 22:20
Jau, hakke så mye peng jeg da. Men ettersom jeg har ganske så mye øl og whisky i kylen (ikke Kilen, doh!) så regner jeg nok med at jeg tar siersfesten hjemme. Kunne jo vært hyggelig om det var fler som ville blitt med. Hehe Vi hadde jo et fint lag på lørdag da.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 22:23
HEHEHE!!! JA det var det jo, og så vidt jeg vet har Kilen vært helt andre steder.... Øl og Whisky er alltid godt... Kan nok stille der jeg da ja!??!?!??!!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 22:25
Vi kan jo snakke mer om det på lørdag. Regner med en liten tur innom Mets FØR kampen. Har penger til een pils, så da må jo den inntas FØR kamp. Om du ikke skal dit, så sees vi vel på kampen.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 22:27
Skal stå der ute å fagge jeg, så kommer jeg opp på tribunen etterpå... Men lukter noen øl før det ja...

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 08 aug 05, 22:32
Abby er jo skuespiller in spe, kanskje hu kan være hele videoen? Spille alt fra en noget slækk Drillo, via en brutal Raio til en sprudlende haug med planker. Det finnes jo så mye bra digital teknologi i disse dager, så det må da gå an?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 22:34
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Abby er jo skuespiller in spe, kanskje hu kan være hele videoen? Spille alt fra en noget slækk Drillo, via en brutal Raio til en sprudlende haug med planker. Det finnes jo så mye bra digital teknologi i disse dager, så det må da gå an?
Kanskje det er fler med skjulte talenter??!?!!!?!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 22:39
Brutal Raio kan neppe være så vanskelig. Ei heller en slækk Drillo. Men en plankehævv. Det tror jeg kan bli litt for mye av det gode. Tenk deg, tusen av meg på engang. Urk... Men dæggærn og gøy det hadde vært! Hihihi

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 22:46
Opprinnelig postet av Abby
Brutal Raio kan neppe være så vanskelig. Ei heller en slækk Drillo. Men en plankehævv. Det tror jeg kan bli litt for mye av det gode. Tenk deg, tusen av meg på engang. Urk... Men dæggærn og gøy det hadde vært! Hihihi
Det kunne nok blitt litt av et syn ja! Hahahahaha!!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 06, 18:11
Tenkte jeg skulle dra opp denne tråden igjen. Ble det no` greie på ?

Uansett syns jeg at vi kunne få noen til å filme oss med dv-kamera på tribunen ev andre steder i samla flokk hvor vi synger feks "For Fredrikstad" og lagt på sangen i ettertid...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 27 mai 06, 19:47
Nei, det har ikke blitt noe av ennå. Burde jo hatt noe slikt til den nye stadionen blir tatt i bruk. Det hadde vært artig.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 27 mai 06, 21:42

Ja............- er litt spent på hva som kom ut av denne tråden ja. Bytur og whisky og greier.......-

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 30 mai 06, 19:53
Joda.... var sprøtt å lese igjennom dette nå ett år etterpå... Ja det ble noe mer. Vi er Samboere nå..... :D :D

---------------------------

Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 30 mai 06, 20:51

To planker spikra sammen på Supporternettet. Gratulerer!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 jun 06, 03:51
Som sangstudent og en pr kåt pjokk, så kan jeg vel ikke gjøre noe annet til å melde meg veldig frivillig til detta!!!!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 05 jun 06, 09:25
Opprinnelig postet av endre
Som sangstudent og en pr kåt pjokk, så kan jeg vel ikke gjøre noe annet til å melde meg veldig frivillig til detta!!!!


Godt du innrømmer at du er Pr-kåt Endre Det har vi visst lenge...

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 jun 06, 11:09
og jeg har da aldri benektet det :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 06 jun 06, 17:05
Er det ingen her inne som har kontakt med vår værdensberømte filmkæll Swartz. Må vel være mulig å få til noe med hans produksjons selskap.?
Hva med sangen til Wig Wam " Ingen kødder med Fredrikstad " ?. Eller en ny sang laget avnoen som kan ?.
Kom igjen folkens ! Spør rundt om noen kjenner noen o.l.

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 06 jun 06, 17:10
ingen kødder med fredrikstad, handler jo om Drillos menn, så det er jo egentlig synd... for låta er kul

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 06 jun 06, 18:39
Hvorfor ikke spøre Skrangle om han kan få med seg noen folk og laga en litt kul låt da, flere her i byen som kan fikse det....

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340