Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugens innsats mot Odd!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 08 aug 05, 10:54
Synes innsatsen i går var årsverste fra vår side. Vi sang alt for sjeldent og veldig ensidig med få sanger. Synes vi bør skjerpe oss og begynne å bruke flere av sangene! Vi har jo mange....

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 08 aug 05, 11:06
Ja, kunne vært mye bedre igår! Men det var et veldig vanskelig sted å stå å synge. Sto i midten av feltet, og det var som å høre på to forskjellige sanger fra høyre og venstre side... Hadde vi trukket oss sammen mot midten, hadde det i det minste vært mer "sentrert" sang!

MåkoMæl

Knøttespiller
Ble medlem: 13 jun 05
Innlegg: 37

Lagt til: 08 aug 05, 11:33
Jada, du har rett i at innsatsen på stadion ikke var den aller beste. Tror nok vi supportere farges litt av innsatsen til gutta på banen også. De viste ingen tæl, rett og slett spill, og da går vel lufta litt ut av oss supportere, også. Det som var bra, var opptoget med flagg og sang fra sentrum av Skien til Odd stadion. Kan ikke si jeg husker at noen andre supportere fra andre lag har toget gjennom Fredrikstad før kamp. Opptog på bortekamper kan vi gjerne gjøre til en fast tradisjon!

---------------------------

Drillo er (en offensiv) type!


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 08 aug 05, 11:59
På webtv hørtes faktisk Plankehaugen veldig bra ut; spesielt i 1. omg. Det var kanskje fordi Oddsupporterne ikke stiller med noe særlig sang?

---------------------------

Any given sunday


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 05, 12:09
Enig. Det hørtes faktisk veldig bra ut 1. omgang, og ditto veldg dårlig ut i 2. omgang.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 08 aug 05, 12:45
Endret: 08 aug 05, 12:46

Hvis dette var årsverste, så må en del her inne gått glipp av noen kamper for mye denne sesongen... Vi har vært verre, dessverre!

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 aug 05, 13:54
For få sanger ? . vet ikke.... tror jeg gikk gjennom 10-15 sanger. Er det noen jeg glemte så det hadde vært fint å høre hvilke?   I tillegg så synes jeg at det var ikke noe vits å stå og "pese" på folk så lenge en stor del av dem ikke hadde lyst til å følge med.  Ba alle om å trenge enda tettere sammen men fikk ikke noe respons. Altså her er det mange som kan ta ansvar og få det til å fungere enda bedre.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 14:44
Ja, og så gikk jo forsangeren vår rett i nesegrus i 2.omgang og.  Blir ikke så lett og dra igang noe når man har klart å knekke en stol med bare overkroppen.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 aug 05, 15:56

Dårlig møbler i telemark gett. Eller er det ståkroppen made in Kroatia....

 

he he he

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 17:16
Tror nok at det var en dårlig stol....  hehe

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 18:30
Endret: 08 aug 05, 18:30
Mye råttent treverk der borte har jeg hørt... Derfor dem legger ned Union :D :D :D

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 19:39
Denne stolen her var riktignok laga av stål. Synes det var merkelig at den ikke var laga av porselen jeg da men... Det var det kanskje Klokan som var? hahaha

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 08 aug 05, 20:35
Endret: 08 aug 05, 21:26

tja kan det ha seg at mmm skal vi se rundt  20-30(si toppen 40 da) plankehaugen folk som er meget aktiv i plankehaugen har jobba som f hele uka hver dag?

det tror jeg

de fleste av oss var med til Odd men vi var jææ slitene, å da mener jeg dugnad for ph under tall ship race

 

Hvor var dere andre??? mens vi fylte opp plankehaugen kassa?

 

 

 


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 22:07
Jeg var å fylte opp helt andre ting jeg da. Holdt jeg på og si....  Det kunne kommet veldig feil ut det der. Jeg sjenka meg sjøl rimelig full. Og Kattekvinnen da. Men det var bare på fredagsnatta. Ellers jobba jeg og. Men må si meg enig i at det kunne vært flere som jobba ja.... Men sånn er det bare. De som kan får stå på. Så noen blør for drakta i allefall! Og mr_max, du har t-skjorta mi!! Hehe og jeg som hadde dynka den i parfyme før jeg dro og. Hehe

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 22:12
Opprinnelig postet av Abby
Jeg var å fylte opp helt andre ting jeg da. Holdt jeg på og si....  Det kunne kommet veldig feil ut det der. Jeg sjenka meg sjøl rimelig full. Og Kattekvinnen da. Men det var bare på fredagsnatta. Ellers jobba jeg og. Men må si meg enig i at det kunne vært flere som jobba ja.... Men sånn er det bare. De som kan får stå på. Så noen blør for drakta i allefall! Og mr_max, du har t-skjorta mi!! Hehe og jeg som hadde dynka den i parfyme før jeg dro og. Hehe
Den får du aldri igjen, den ligger i kåken hans og funker som "Air-Freshner" HAHAHAHA... Du Sjenka deg og Catwoman bra på Lørdag og da!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 22:23
Ja, det var vel andre som fikk nok og tror jeg. Hint hint... Jeg vil ha igjen pysjen min! Det er ikke noen air-freshner, det er en pysj! *snufs* For dere kofferthuer som ikke har helt fått det med dere så bytta jeg og mr_max skjorte på lørdag da min var i str xxl. Og hans var i xl. Så sånn var det.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 22:26
Jada, sier dem alle det!! Jeg måtte jo nesten slåss får å få tilbake TIFOgenseren min på lørdag... Du vet, Den røde myke, som ble så full av hvite kattehår...

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 22:29
Jadda, jadda. Jeg har en sånn jeg og. Men den ligger godt gjømt i sekken min. Og er UTEN hår. Hvem var det som holdt på å stikke av med den på lørdag da? Vet at jeg hadde lyst til å stikke av med den på torsdag men... Da var den veldig varm og god.

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 22:33
Fikk riktignok fjernet kattehåra, men den tyggisen din var værre, sitter der fortsatt. Får håpe den går av i vask...

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 22:41
Hehehe, hva sa dama til det da? Når ho fant tyggis der av alle plasser? Og jeg skal ikke gå inn på hvor jeg fant en brukt snuspose hen på søndagsmorran. Du må ikke legge de på lokket av boksen skjønner du. Man får vondt av det. 

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 22:49
Den var nokk ikke brukt, for de la jeg i askebegeret. Men den gjorde sikkert susen allikevel?!??! Hihihihi...

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 08 aug 05, 22:52
Den kan jeg trygt fortelle deg. La meg si det sånn at neste gang jeg skal gjømme snusboksen i baklomma, så skal jeg sjekke at jeg faktisk har baklommer først. Det er en jækla god ide. For en snuspose som ligger i klem i flere timer, den begynner å svi etterhvert den. Men ikke så mye som ryggen til Kilen tror jeg. Hahaha

---------------------------

Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 23:12
Den så ikke særlig god ut nei, så merkene i stad også. Blir fine arr det der... Hadde også et kledelig sugemerke på halsen så jeg... Hmmmm... Hvor kom det fra tro?!!??! Hahahahaha!!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 08 aug 05, 23:15
Endret: 08 aug 05, 23:16

hvem parfyme er du brukte a Abby? lukta godt av den... utrolig mange gutter som prøve å sjekke meg opp etter det kles stuntet der.. har trøya her enda jeg;), men en annen skal ha den trøya du har egentlig *ler*,(oi fant ut at mor mi "brøt" seg inn mens jeg var på tur til skieeen a gett å tatt å vaska den kanskje du får den tilbake i xl elelr noe isteden:)

Innbiller meg at du ikke orker mere vin fra kartong på en stund *flirer*

Abby=kattekvinnen?;) 

syns jeg så en tja skal vi si rygg til en mm  ..... som var temmlig klora opp(ikke bli sinna på meg nå a) k... ups sa jeg det nesten.

Må si natt til søndag var en herlig herlig natt synd jeg var så sliten å ikke gikk m der videre til byn eller var det tall ship race plakat race dere kjørte på ælva`? kunne tru dere var drevene fyllefanter hele gjengen der dere rusla mm gikk sidelengs heter det vel å sang: vi blir drita full føøøør elva tralla laaa

navn skal ikk nevnes men vi begynner alfabetisk rekkefølge.......

nei da;)

tja som noen sikkert leste ovenfor så mm røpa han seg selv med merkene  ÅÅÅ det var ikke jeg som klora deg gutten;)

 

 


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 08 aug 05, 23:16
Dette hørtes ut som en festlig helg

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 08 aug 05, 23:33
Abby er ikke Catwoman nei hihihihihi!!! Spør k hvem det er....

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 05, 23:55
Endret: 08 aug 05, 23:56
Nå er det tid for moderator å gjøre seg litt upopulær :)

Synes at denne tråden har sklidd veldig ut, så derfor stenges den nå. Vi oppfordrer til å bruke PM til intern "chat", eller "åpent forum" til andre diskusjoner. Også er det alltid en fordel å holde diskusjonen noenlunde relevant til topic.

Håper på forståelse for dette.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f