Husk meg
Brukernavn
Passord

Der gikk Per Joar Hansen av

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 aug 05, 22:22

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 07 aug 05, 22:29
Jeg garanterte at han skulle slutte etter FFK-kampen, men bomma med noen dager, gitt. Ja, ja, tror ikke akkurat det løser noe for dem. Hvem skal ta over midlertidig da? Bratseth?

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 07 aug 05, 22:35

Ja, makan til tøff personlighet skal man lete lenge etter. Den kællen har fått pepper, og da mener jeg ikke kilo, men tonn med pepper. Han har stått rak i ryggen og forsvart guttane sine, etter hvert tap. Han er en tøffing rett og slett. Lykke til videre PERRY.

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 07 aug 05, 22:38
Ja, respekt skal han ha! Mye mer enn de andre skruene der oppe. Og han er faktisk en av få som kan gå vekk fra det her med huet heva. Jeg tror han er en meget god trener, men han har neppe kvalitetene som skal til for å lede sterke personlihgeter. Så jeg tviler på at han forsvinner ut av systemet, men kommer til å agere mer som assistenttrener, eller noe i den duren.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 07 aug 05, 23:17
Var på tide noe skjedde, men tidspunktet?? "Dette var til klubbens beste", sier både Bratseth og Perry, videre sier Bratseth at de trenger en ny trener på plass innen onsdag!! Det er vel litt lite tid på å få spikret en ny og solid trener, er det ikke? De har jo hele tiden hatt deadline 1. sept., nå har de jo megatidspress... Tror kanskje Perry burde fortsatt frem til 1.sept., men det bryr meg egentlig fint lite..

---------------------------

Stinger
-Supporter i alle vindretninger


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 07 aug 05, 23:18
Synes det er urolig trist at Per Joar hansen gikk. Den som virkelig bør revurdere sin posisjon i RBK er Rune Bratseth. Det er jo han som styrer skuta til sist uansett. Lykke til videre Perry :-)

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


K1M

Knøttespiller

Ble medlem: 01 aug 05
Innlegg: 46

Lagt til: 07 aug 05, 23:59
Perry har vært TØFF. Rett og slett TØFF.
Aldri sett makan til type. Tatt imot så mye dritt. Det står respekt av det!

---------------------------

Glimt i mitt hjerte!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 aug 05, 00:01

Har ikke noe særlig sympati for Perry, etter at han tok over etter Ola Bye Rise.

Mener at han der burde vært rakrygga nok til å støtta Risen mot gnomene Brattbakk / Hoftun med erkeengelen Bratseth i spissen.

Er også fortsatt av den mening at gamlefar Eggen , også burde holdt seg for god til velsignelse av Ola B-R som forsøke å modernisere RBK.

 

Ps RBK spilte som ett bunnlag i dag også.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 05, 00:58

ny trener er funnet for RBK... Høgmo tar over...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286099

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 aug 05, 13:52
følg RBKs pressekonferanse kl 15 på nrk.no

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340