Husk meg
Brukernavn
Passord

Myhre - konsekvenser

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 07 aug 05, 11:27

Hva tror dere skjer nå som Myhre har signert for Charlton? Tror dere at det har noen effekt på laget bortsett fra det at de mister Norges beste keeper? Jeg er litt skuffa, men tror vel at gutta kan heve seg over det. Får håpe ikke de ryker på en psykologisk smell nå da.

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 07 aug 05, 12:05

En liten ting jeg synes skurrer litt da, er at han signa Charlton for 1 sesong. Det ville han ikke med Sunderland, der måtte han ha lenger kontrakt. ja ja gutten vil vel spille i Premier league. Lykke til Myhre, og velkommen tilbake.

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 aug 05, 12:07
Opprinnelig postet av thomkat

En liten ting jeg synes skurrer litt da, er at han signa Charlton for 1 sesong. Det ville han ikke med Sunderland, der måtte han ha lenger kontrakt. ja ja gutten vil vel spille i Premier league. Lykke til Myhre, og velkommen tilbake.

 

da er jo muligheten tilstede for at myhre dukker opp på stadion neste sommer da!nok en gang gratis.stygt å si,men får satse på at dette blir et  mislykket utenlandsopphold og at myhre velger å avslutte karrieren i frstad.slik at  charlton ikke ønsker å forlenge konrakten..

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 07 aug 05, 12:11
 Tror det har vært veldig motiverende å spille med landslagskeeperen, jeg, og at oppholdet hans kan ha påført spillerne noe ekstra, selv om oppholdet ble kort. Forsvarsrekka sitter vel etterhvert brukbart også, har jeg forstått.

Når det nå gjelder keeperplassen, gjør jeg meg et par tanker. Mange her ønsker Lund Hansen som førstealg nå. Men hvor motivert er egentlig han til å gjøre en god jobb for laget etter dette forholdsvis mislykkete låneoppholdet? Og nå får ikke jeg de helt store førstehåndsopplysningene her i Tyskland, men er det avgjort at Sørlie skal bort, egentlig? Jeg mener da at han gjorde en bra jobb tidligere i sesongen, jeg. Så hvorfor kan man ikke satse på han, hvis han er den eneste "voksne" keeperen vi har etter sesongslutt?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 aug 05, 12:11

dette får ikke store konsekvenser for FFK tror jeg, vi har to gode keepere i lund hansen og sørli. men det er jo selvfølgeli synd... håper også at dette blir misslykket og at han entrer Fredrikstad stadion fra april neste år å sitter på en kontrakt som han ikke kan bryte før etter sesongslutt... he he

 

Lykke til videre myhre!

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 07 aug 05, 12:14
Endret: 07 aug 05, 12:14

Opprinnelig postet av thomkat

En liten ting jeg synes skurrer litt da, er at han signa Charlton for 1 sesong. Det ville han ikke med Sunderland, der måtte han ha lenger kontrakt. ja ja gutten vil vel spille i Premier league. Lykke til Myhre, og velkommen tilbake.

 

Han ville jo ikke skrive på for Sunderland fordi han kun fikk tilbud om ettårs-kontrakt...mystisk.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 aug 05, 12:19
Opprinnelig postet av thomkat

Hva tror dere skjer nå som Myhre har signert for Charlton? Tror dere at det har noen effekt på laget bortsett fra det at de mister Norges beste keeper? Jeg er litt skuffa, men tror vel at gutta kan heve seg over det. Får håpe ikke de ryker på en psykologisk smell nå da.

 

Alex opp som første keeper. Steinar reserve

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 07 aug 05, 12:47

Når det gjelder dette med Sunderland hadde det nok en del å gjøre med konkurransen. Mart Poom er en meget god keeper, og Kelvin Davis regnes likevel som førstevalg mellom stengene. At det kan ha noe med Mick McCarthy å gjøre skal man heller ikke se bort ifra, han har ikke akkurat imponert meg med lederegenskapene sine før.

 

Fett at Myhre i Charlton kan være med å hjelpe til med utviklingen til et av Man Uniteds største forsvarstalenter, Jonathan Spector, dog.  Så kan han komme tilbake hit når familien sier at de trivdes mye bedre her enn i regntunge England, og hjelpe til å utvikle Lasse til å bli vår neste landslagskjempe.  

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 07 aug 05, 13:19

Opprinnelig postet av Acromion
 Tror det har vært veldig motiverende å spille med landslagskeeperen, jeg, og at oppholdet hans kan ha påført spillerne noe ekstra, selv om oppholdet ble kort. Forsvarsrekka sitter vel etterhvert brukbart også, har jeg forstått.

Når det nå gjelder keeperplassen, gjør jeg meg et par tanker. Mange her ønsker Lund Hansen som førstealg nå. Men hvor motivert er egentlig han til å gjøre en god jobb for laget etter dette forholdsvis mislykkete låneoppholdet? Og nå får ikke jeg de helt store førstehåndsopplysningene her i Tyskland, men er det avgjort at Sørlie skal bort, egentlig? Jeg mener da at han gjorde en bra jobb tidligere i sesongen, jeg. Så hvorfor kan man ikke satse på han, hvis han er den eneste "voksne" keeperen vi har etter sesongslutt?

Tror muligens klubben uansett vil få problemer med plassen.

Det er pr i dag Alexsander som er et førstevalg.. Han blir borte til høsten, går ikke på en sesong til uten og være et garantert førstevalg, noe klubben ikke kan gi.. Ergo eksite.

Steinar er etter egne utalelser rangert som et fjerdevalg av ledelsen, og de ønsker ikke å sattse på han, tror han blir solgt eller utleid, er litt forundret over at han sitter på benken i dag.

Lasse begyner å bli voksen, samtidig som han etter det som blir sagt er best på treninger. Klubben påstår de vil satse på han, men viser noe annet. Tror ikke Lasse vil ønske seg vekk om han ikke er et annetvalg i løpet av høsten, dette fordi gutten selv har ambisjoner og vil trolig på grunn av landslag samt egen utvikling vurdere sin situasjon, Så om klubben mener noe med denne gutten, burde de kanskje vise med handling at de vil satse på han. Synd om klubben greier å miste et av de største keepertalentene som har vært i Norg på mange år.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 07 aug 05, 13:38
Nå er det opp til ALH å vise hva han står for. Vi får håpe at han tar opp hansken.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 07 aug 05, 13:41

Men hvorfor vil han gjøre dette igjen? Gang etter gang..etter gang...etter gang. får han to kamper, førstevalget blir friskt, og så er det benken igjen for Myhre... Han er bare en sånn go innbytter  for alle laga, men aldri et førstevalg over lang tid. at han orker det. for bare 1 års skyld.... har han ikke nok penger nå`?

ante meg at det skjedde, men et par timer før kamp

---------------------------

-----------Eliteseriemagasinet E!--------------Kommer ut nå og da-----------------


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 07 aug 05, 13:45

Myhre har beholdt plassen, han, etter at førstekeeperen har blitt skada. Men så blir han selv skada, har skjedd så mange ganger. I Charlton er det slik jeg ser det ingen reel konkurranse om keeperplassen, slik at han selv med en skade vil være førstevalg når han kommer tilbake. Blir iallefall mye god kamptrening på ham, de kommer vel ikke akkurat til å sparke fra seg i PL i år, dessverre.

 

Når det gjelder Lasse er jeg enig i dette med tillit. Se på laget vi møter i dag, Rune Almenning Jarstein er andrevalg etter Holtan, og har stått en god del kamper i år. Er litt usikker på Holtans situasjon, men skal man dyrke talenter må man tøre å satse. Selvfølgelig, ser man på Odd i år så har de jo sluppet inn en del...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 07 aug 05, 13:51
Opprinnelig postet av Anne

Tror muligens klubben uansett vil få problemer med plassen.

Det er pr i dag Alexsander som er et førstevalg.. Han blir borte til høsten, går ikke på en sesong til uten og være et garantert førstevalg, noe klubben ikke kan gi.. Ergo eksite.

Steinar er etter egne utalelser rangert som et fjerdevalg av ledelsen, og de ønsker ikke å sattse på han, tror han blir solgt eller utleid, er litt forundret over at han sitter på benken i dag.

Lasse begyner å bli voksen, samtidig som han etter det som blir sagt er best på treninger. Klubben påstår de vil satse på han, men viser noe annet. Tror ikke Lasse vil ønske seg vekk om han ikke er et annetvalg i løpet av høsten, dette fordi gutten selv har ambisjoner og vil trolig på grunn av landslag samt egen utvikling vurdere sin situasjon, Så om klubben mener noe med denne gutten, burde de kanskje vise med handling at de vil satse på han. Synd om klubben greier å miste et av de største keepertalentene som har vært i Norg på mange år.

 

Får virkelig håpe at klubben har en plan for Lasse som han kan godta, hvis ikke ryker vel alle kort som vi har på den plassen. Tror uansett at Steinar skriver ny kontrakt jeg, han har jo tidligere utalt at han ikke vil spille på "dårlige" lag. Tror neppe Man U kommer og tilbyr ham kontrakt.

 

 

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 07 aug 05, 14:06
Håper konsekvensen nå blir at FFK kommer på banen og sørger for at Lund Hansen blir satset på og at prøver og forlenge med ham til neste sesong. det trengs stabilitet i bakerste ledd. Lund Hansen er en veldig god keeper som det bør satses på.

---------------------------

jorhan


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 aug 05, 14:14
poenget er vel at hansen vil tilbake til kjæreste og familie i trondheim, og jeg regner med at RBK vil ha han tilbake for å erstatte espen johnsen på sikt...

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 07 aug 05, 14:44
herregud.. virker jo bare som han var her på et lite depostopp jo.. Akkurat som om han kom til FFK, og visste han bare ble 3 kamper.. er det mulig!?!?! Nå må vel ALH få tillitt vel...

---------------------------

ellær?


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 07 aug 05, 15:01

På meg virker det som om Myhre kom til FFK for å  bli kvitt Steinar. Det er mer
"forståelig" at Steinar blir erstattet av en landslagskeeper, enn at han må vike
plassen for en andrevalgskeeper midt i sesongen ( som kanskje er hans beste)

Thomas må jo ha vært i forhandlinger med ny klubb i tiden hvor han undertegnet for FFK


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 07 aug 05, 15:05
Blir litt for mye konspirasjonsteori det der, Orion. Det kunne jo skje at Myhre ikke fikk noen kontrakt han var fornøyd med noe annet sted, og ville blitt i Norge minst et halvt år. Da ville alle her inne krevd Drillos og Mokkelbosts avgang fordi Myhre redda poeng i hopetall for Lyn istedenfor for oss.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 aug 05, 15:18
Opprinnelig postet av jorhan
Håper konsekvensen nå blir at FFK kommer på banen og sørger for at Lund Hansen blir satset på og at prøver og forlenge med ham til neste sesong. det trengs stabilitet i bakerste ledd. Lund Hansen er en veldig god keeper som det bør satses på.

Lund Hansen skrev jo under ny kontrakt med Rosenborg (mener det var en 3 årskontrakt?) like før sesongstart og det har hele tiden vært bestemt at han skal tilbake til RBK etter sesongen. Det vil RBK. Det vil Lund Hansen. Da har FFK fint lite man skulle ha sagt. Og jeg synes det blir feil om vi skal forsøke å låne ham for tredje sesongen på rad (om det er lov?). Da er det heller bedre at vi kjøper inn en førstekeeper som er klubbens eiendom, slik at vi får litt stabilitet/forutsigbarhet i posisjonen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 07 aug 05, 15:19

Herregud orion. Vi har vel alle visst at Myhre ventet bare på ett bedre tilbud enn det han fikk i Sunderland. Tror nok ingen har blitt ført bak lyset i denne saken. En grei sak vil jeg kalle det. Det som ikke er greit er hvordan FFK behandler sine andre keepere, det har vært litt mye sutring fra Steinar synes nå jeg. Men det er vel også medie skapt? Jeg bare gjentar: håper for guds skyld at FFK har en plan!

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24